Toisessa ketjussa joku mölli kertoi, että hänellä on lävistyksiä.
Vain mölli ottaa lävistyksiä.
Lävistykset
10
802
Vastaukset
- liittyä...
no kuinka tämä liittyy SAVONLINNAn asioihin???
- kiljuuuuuu
oli Savonlinnasta ja siellä on paljon möllejä.
Timantinhohtoisen urani aikani olen käynyt useaan otteeseen yökalassa ja lävistänyt atraimella monta haukea.
Voidaanko nyt siis ajatella niin, että hauki onkin mölli? Tosin itsehän se eväkäs ei saanut niittejään valita mutta silti...- p/l
pitäisi sinun kyllä tietää, kuka oikea mölli on?:D
Mutta saatat senkin tietämiseen olla liian nuori? p/l kirjoitti:
pitäisi sinun kyllä tietää, kuka oikea mölli on?:D
Mutta saatat senkin tietämiseen olla liian nuori?Kyllä minä sen asiantuntijana tiedän.
Tarkoittanet "Mölli" Keinosta, tuota kaukalon pikku kauhua.
Nyt on vain outoa kuinka Mölli keinonen ja hauki liittyvät toisiinsa. Noh, ainakin molemmat osaavat "heiluttaa" verkkoa.- p/l
SavoRULES kirjoitti:
Kyllä minä sen asiantuntijana tiedän.
Tarkoittanet "Mölli" Keinosta, tuota kaukalon pikku kauhua.
Nyt on vain outoa kuinka Mölli keinonen ja hauki liittyvät toisiinsa. Noh, ainakin molemmat osaavat "heiluttaa" verkkoa.toisiinsa liittymää tarjosit:D Tuonnempana omat sanasi sanatarkasti äskeisestä viestistäsi:
Voidaanko nyt siis ajatella niin, että hauki onkin mölli? Tosin itsehän se eväkäs ei saanut niittejään valita mutta silti...
Minäkin osaan heiluttaa verkkojani, ja siinähän pyristelet:D p/l kirjoitti:
toisiinsa liittymää tarjosit:D Tuonnempana omat sanasi sanatarkasti äskeisestä viestistäsi:
Voidaanko nyt siis ajatella niin, että hauki onkin mölli? Tosin itsehän se eväkäs ei saanut niittejään valita mutta silti...
Minäkin osaan heiluttaa verkkojani, ja siinähän pyristelet:DTarkoitat varmaan että osaat heiluttaa perhoshaavia hyppiessäsi kedolla ja yrität saada ritariperhosen kiinni?
Minä muuten en pyristele ikinä, minä jyristelen.- p/l
SavoRULES kirjoitti:
Tarkoitat varmaan että osaat heiluttaa perhoshaavia hyppiessäsi kedolla ja yrität saada ritariperhosen kiinni?
Minä muuten en pyristele ikinä, minä jyristelen.on verkko:D. sekin. mutta ei omani, olet oikeassa. mutta tarttua sinun piti:D
- p/l
p/l kirjoitti:
on verkko:D. sekin. mutta ei omani, olet oikeassa. mutta tarttua sinun piti:D
itseään puskasta kutsuu apuun tälläkin palstalla, voi jompikumpi kuullakkin?:)
Varohan sie! - Timantinhohto
että Väinö on lävistänyt sinut monta kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439