Lävistykset

A. Einstein

Toisessa ketjussa joku mölli kertoi, että hänellä on lävistyksiä.

Vain mölli ottaa lävistyksiä.

10

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liittyä...

      no kuinka tämä liittyy SAVONLINNAn asioihin???

      • kiljuuuuuu

        oli Savonlinnasta ja siellä on paljon möllejä.


    • Timantinhohtoisen urani aikani olen käynyt useaan otteeseen yökalassa ja lävistänyt atraimella monta haukea.

      Voidaanko nyt siis ajatella niin, että hauki onkin mölli? Tosin itsehän se eväkäs ei saanut niittejään valita mutta silti...

      • p/l

        pitäisi sinun kyllä tietää, kuka oikea mölli on?:D
        Mutta saatat senkin tietämiseen olla liian nuori?


      • p/l kirjoitti:

        pitäisi sinun kyllä tietää, kuka oikea mölli on?:D
        Mutta saatat senkin tietämiseen olla liian nuori?

        Kyllä minä sen asiantuntijana tiedän.

        Tarkoittanet "Mölli" Keinosta, tuota kaukalon pikku kauhua.

        Nyt on vain outoa kuinka Mölli keinonen ja hauki liittyvät toisiinsa. Noh, ainakin molemmat osaavat "heiluttaa" verkkoa.


      • p/l
        SavoRULES kirjoitti:

        Kyllä minä sen asiantuntijana tiedän.

        Tarkoittanet "Mölli" Keinosta, tuota kaukalon pikku kauhua.

        Nyt on vain outoa kuinka Mölli keinonen ja hauki liittyvät toisiinsa. Noh, ainakin molemmat osaavat "heiluttaa" verkkoa.

        toisiinsa liittymää tarjosit:D Tuonnempana omat sanasi sanatarkasti äskeisestä viestistäsi:

        Voidaanko nyt siis ajatella niin, että hauki onkin mölli? Tosin itsehän se eväkäs ei saanut niittejään valita mutta silti...

        Minäkin osaan heiluttaa verkkojani, ja siinähän pyristelet:D


      • p/l kirjoitti:

        toisiinsa liittymää tarjosit:D Tuonnempana omat sanasi sanatarkasti äskeisestä viestistäsi:

        Voidaanko nyt siis ajatella niin, että hauki onkin mölli? Tosin itsehän se eväkäs ei saanut niittejään valita mutta silti...

        Minäkin osaan heiluttaa verkkojani, ja siinähän pyristelet:D

        Tarkoitat varmaan että osaat heiluttaa perhoshaavia hyppiessäsi kedolla ja yrität saada ritariperhosen kiinni?

        Minä muuten en pyristele ikinä, minä jyristelen.


      • p/l
        SavoRULES kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan että osaat heiluttaa perhoshaavia hyppiessäsi kedolla ja yrität saada ritariperhosen kiinni?

        Minä muuten en pyristele ikinä, minä jyristelen.

        on verkko:D. sekin. mutta ei omani, olet oikeassa. mutta tarttua sinun piti:D


      • p/l
        p/l kirjoitti:

        on verkko:D. sekin. mutta ei omani, olet oikeassa. mutta tarttua sinun piti:D

        itseään puskasta kutsuu apuun tälläkin palstalla, voi jompikumpi kuullakkin?:)

        Varohan sie!


      • Timantinhohto

        että Väinö on lävistänyt sinut monta kertaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe