lihava tyttöystäväni

Normaalipainoinen

Tämä asia varmaan aiheuttaa ärtymistä tällä palstalla, mutta ei ole pakko lukea. Kyse on siis
tyttöystävästäni jonka kanssa olen seurustellut
kaksi vuotta. Vielä pari vuotta sitten hän ei
olut lihava vaan tanakka ja syy hänen painon
nousuun on jatkuva shipsejen, munkkien,
Burilaisten, pitzojen, coca-colan nauttiminen.
Olen huomautellut hänelle että tuollainen ruokavalio
tekee ihmisestä sairaan lihavan mutta hänen hinkunsa kaiken rasvaisen ja suolaisen perään on mahdottoman
kova. Kerrankin kun meille oli tulossa vieraita
ja itse olin käynyt töistä tullessani ostamassa kaupasta jotain kevyttä purtavaa heille niin tyttöystäväni joka ei töissä käy oli tehnyt valtavat tarjoilut valmiiksi.
Tarjoiluun sisältyi kymmenittäin leipälautasia
jossa jokaisessa oli kymmeniä leipiä täynnä rasvaista ja suolaista metvurstia ja kermajuustoa.
Mitään vihertävää ei luonnollisesti ollut lisätty
niiden päälle. Kaiken näköistä muutakin vastenmielisen epäterveellistä oli pöydät
täynnä : Leivoksia, pullaa, colaa ym.
Kyllä häpesin naiseni puolesta kun
normaalipainoiset ja urheilulliset ystäväni
katsoivat vieraspöydän antimia. Häpeäni
vain lisääntyi kun tyttöystäväni söi
ujostelematta paljon ruokaa koko ajan
meidän muiden tyytyessä lähinnä kahviin
ja pariin leipään. Seksiin hän ei hevillä
suostu ja hänen lihavuutensa tietenkin
poistaa seksihalunikin ja hän myös HAISEE
alapesusta huolimatta. Nyt kysyisin
niiltä ex-lihavilta jotka ovat onnistuneet
saamaan itsensä normaaleiksi neuvoja
tyttöni painon pudotukseen.

"Läskivuoren siippa"

94

17087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurin osa..

...lihavista vastaa antamaasi kuvausta. Kehottaisin sinua houkuttelemaan häntä liikunnallisempiin harrasteisiin.

• Nainen täällä

Tämä asia varmaan aiheuttaa ärtymistä, mutta tyttöystäväsi on onneton toden näköisemmin sinun kanssasi tai elämäntilanteeseen. Siksi hän syö, siis suruunsa ja ikäväänsä. Hän kaipaa ehdottomasti jotain iloista muutosta elämäänsä. Voisin väittää, että jos hänestä tulisi taas sinkku, niin kilot karisis. Olen nainen ja tiedän tämän kokemuksesta. Olen ollut ei tyydyttävässä parisuhtesissa ja kiloja senkun kerääntyi jopa yli 20 kg. Heti kun pystyin lopetettamaan parisuhteen palasin normaalipainoon. Ei ole kiva sanoa toiselle, että ei ole onnellinen tämän kanssa ja tämä saattaa olla jopa tiedostamatonta. Merkit jotka kerroit ovat aika selvät, eli kumppanisi tarvitsee todella apua. Hänen pitää saada rakastua..... Et taida olla rakastumisen arvoinen, mutta siinä tyttöystäväsi on, sidoksissa sinun kanssasi. Mitä muuta tuommosessa tilanteessa voi Nainen tehdä, kuin syödä suruunsa.

• pelleriina

Kukaan muu kuin tyttöystäväsi itse, ei voi saada häntä laihtumaan. Vaikka kuinka yrittäisit, täytyy jotain naksahtaa omien korvien välissä ennen kuin tajuaa olevansa ruokaremontin tarpeessa.

Mitä tarkoitat, että hän haisee? Siis alapääkö haisee pesuista huolimatta? Jos näin on, luultavasti hänellä on joku gynekologinen tulehdus, joka ei pelkällä pesemisellä lähde, vaan parasta olisi tilata aika gynekologille.

Tuli vielä mieleen, että jatkuvan syömisen taustalla voi olla myös masennus. Voisiko se olla mahdollista? Sinä tunnet tyttöystäväsi parhaiten, mutta nämä syöminen ja lihavuus ovat usein niin arkoja asioita että, jos otat asian puheeksi, voit tahtomattaankin loukata toista pahasti, vaikka se ei olisi tarkoituskaan. Mieti ensin, miten esität hänelle nämä asiat, että suhteenne ei siitä kärsi liiaksi.

Toivon, että saatte asianne järjestykseen ja sopu säilyy. Olette kuitenkin olleet yhdessä jo kaksi vuotta, joten kannattaa varmaan satsata suhteen korjaamiseen, vai?

(Ei kai tämä sittenkin ollut joku provo?)

• Normaalipainoinen...

Ei tämä ole provo. Siis ei hän ole sanonut olevansa mitenkään masentunut kanssani kuten "nainen täällä"
        ehdotti. Pikemminkin hän haluaa olla jatkuvasti vieressäni ja soittelee minulle kun olen käymässä
        jossain pidemmällä. Alkoholistiksi tullaan juomalla ja lihavaksi ylensyömällä.

"Läskin siippa"

• Nainen täällä
        Normaalipainoinen... kirjoitti:

Ei tämä ole provo. Siis ei hän ole sanonut olevansa mitenkään masentunut kanssani kuten "nainen täällä"
        ehdotti. Pikemminkin hän haluaa olla jatkuvasti vieressäni ja soittelee minulle kun olen käymässä

"Läskin siippa"

Mä toimein ihan samalla tavalla. Olin jotenkin kokoajan kiinni toisessa, enkä oikein käsittänyt, että just se pahensikin tilannetta. Sit ku tajusin sen niin niin lähti mies ja liikakilot.

Sillä ylensymisellä valitettavan usein just paikatan onnellisuuden tunnetta. Mä veikkaa 100 % et sun tyttöystävä on kyllästynyt sinuun totaalisesti, mut roikkuu sussa, kun hän luulee et sä oot sille joku onni ja autuus. Ja hatin kakit... Sun tyttöystävän vaan pitäis myöntää nämä seikat ja sit on mahdollisuus tehdä asialle jotain, siis yhdessä tai yksin.

• Normaalipainoinen
        Nainen täällä kirjoitti:

Mä toimein ihan samalla tavalla. Olin jotenkin kokoajan kiinni toisessa, enkä oikein käsittänyt, että just se pahensikin tilannetta. Sit ku tajusin sen niin niin lähti mies ja liikakilot.

Sillä ylensymisellä valitettavan usein just paikatan onnellisuuden tunnetta. Mä veikkaa 100 % et sun tyttöystävä on kyllästynyt sinuun totaalisesti, mut roikkuu sussa, kun hän luulee et sä oot sille joku onni ja autuus. Ja hatin kakit... Sun tyttöystävän vaan pitäis myöntää nämä seikat ja sit on mahdollisuus tehdä asialle jotain, siis yhdessä tai yksin.

Pitäisikö minun jättää nainen joka on uhannnut tekevänsä itsarin jos eroamme??

• leijonana
        Normaalipainoinen kirjoitti:

Taitaa olla ainut ratkaisu tilanteeseen että katkaiset suhteen . Tai toinen vaihtoehto että sanot mitä ajattelet hänestä ja että nimität itseäsi läskin siipaksi ! Siinä vaiheessa sinä olet se jätetty osapuoli . Suhtautumisesi häneen on alentuvaa enkä oikein jaksa uskoa että sinulla ainakaan on mitään tunteita häntä kohtaan , miksi siis jatkaisit suhdetta . Itsemurhalla uhkailu on merkki jostain vakavammasta häiriöstä . Koskaan ei pidä jatkaa sen vuoksi että toinen uhkaa tappaa itsensä . Lihavuus taitaa olla pienin ongelma suhteessanne .

• lksdfjls
        Nainen täällä kirjoitti:

Tuo pitkäaikainen seurustelu ja painon nousu voivat korreloida, mutta mä luulen että syy lihomiseen on lähinnä se, että helposti ajatellaan sen kumppanin pysyvän muuttuipa ihminen miksi tahansa. Sinkkuna monet sitä miestä hakevat, ja haluavat sen takia olla hoikempia ja viehättävämmän näköisiä. Ei saisi unohtaa, vaikka parisuhde olisikin kestänyt jo pidempään, että sillä kumppanilla on edelleen toimivat silmät. Tämä toimii miehillä ja naisilla, eikä päde vain lihavuuteen vaan kaikkeen muuhunkin liittyen itsestään huolehtimiseen.

• Normaalipainoinen......
        lksdfjls kirjoitti:

Tuo pitkäaikainen seurustelu ja painon nousu voivat korreloida, mutta mä luulen että syy lihomiseen on lähinnä se, että helposti ajatellaan sen kumppanin pysyvän muuttuipa ihminen miksi tahansa. Sinkkuna monet sitä miestä hakevat, ja haluavat sen takia olla hoikempia ja viehättävämmän näköisiä. Ei saisi unohtaa, vaikka parisuhde olisikin kestänyt jo pidempään, että sillä kumppanilla on edelleen toimivat silmät. Tämä toimii miehillä ja naisilla, eikä päde vain lihavuuteen vaan kaikkeen muuhunkin liittyen itsestään huolehtimiseen.

Kyllä minä hänestä edelleen pidän ja välitän....Mutta hän ei välitä
        itsestään eikä ulkonäöstään.
        Meillä on myös paljon myönteisiäkin
        muistoja kun kävimme kahdestaan
        ulkomailla ja harrastimme kaikkea.
        Nyt tuo sama ihminen on lihava
        tynnyri joka ei välitä muusta
        kuin ruuasta. Whatta hell went wrong??

"Läskitynnyrin siippa"

• pelleriina
        Normaalipainoinen... kirjoitti:

"Läskin siippa"

Lihavaksi voi tulla myös "syömällä suruunsa". Oletko kenties antanut jonkinlaisia syitä hänen tuntea itsensä epävarmaksi suhteessa sinuun. Kannattaisi varmaan myös sinun ajatella omaa käytöstäsi, eikä vain tyttöystävän. Siis jos sinulla todella on halua jatkaa hänen kanssaan.

• Normaalipainoinen.......
        pelleriina kirjoitti:

Lihavaksi voi tulla myös "syömällä suruunsa". Oletko kenties antanut jonkinlaisia syitä hänen tuntea itsensä epävarmaksi suhteessa sinuun. Kannattaisi varmaan myös sinun ajatella omaa käytöstäsi, eikä vain tyttöystävän. Siis jos sinulla todella on halua jatkaa hänen kanssaan.

Minä olen ollut hänelle viimeiset kaksi vuotta aina hellä ja ottanut kaikki hänen tarpeensa huomioon.
        En usko että kyse on nyt siitä että hän tuntisi
        itsensä mitenkään huonosti kohdelluksi vaan nyt
        taitaa syynä olla jotain muuuta. MUTTA MITÄ!!??

• omat henkilökohtaiset
        Normaalipainoinen....... kirjoitti:

Minä olen ollut hänelle viimeiset kaksi vuotta aina hellä ja ottanut kaikki hänen tarpeensa huomioon.
        En usko että kyse on nyt siitä että hän tuntisi
        itsensä mitenkään huonosti kohdelluksi vaan nyt
        taitaa syynä olla jotain muuuta. MUTTA MITÄ!!??

murheet ja masennus ESIMERKIKSI. Et sinä, eikä kukaan muukaan voi sitä varmasti nähdä, että hän ei ole masentunut eikä syö suruunsa. Mutta toisaalta, monet lihavat ihmiset vaan syö sen ruoan hyvän maun takia. Itsekin heräsin vasta tosi myöhään, kun painoa oli tullut todella paljon ylimääräistä. Heräsin tosiaan myöhässä, mutta parempi että edes silloin. Ja nyt asialle tapahtuu koko ajan edistystä.

Mun mielestä ihan potaskaa väittää, että kaikki lihavat syö suruunsa tai murheisiinsa, kakan pökäle, sanon minä! Jotkut lihavat, esim minä ennen, söin vain rasvasia lihottavia ruokia sen takia, että ne oli niin hyviä! Ja yksinkertaisia ja helppoja ruokia. Ja pizza on varsin helppo hakea lähipizzeriasta ja niin päin pois.

• Normaalipainoinen........
        omat henkilökohtaiset kirjoitti:

murheet ja masennus ESIMERKIKSI. Et sinä, eikä kukaan muukaan voi sitä varmasti nähdä, että hän ei ole masentunut eikä syö suruunsa. Mutta toisaalta, monet lihavat ihmiset vaan syö sen ruoan hyvän maun takia. Itsekin heräsin vasta tosi myöhään, kun painoa oli tullut todella paljon ylimääräistä. Heräsin tosiaan myöhässä, mutta parempi että edes silloin. Ja nyt asialle tapahtuu koko ajan edistystä.

Mun mielestä ihan potaskaa väittää, että kaikki lihavat syö suruunsa tai murheisiinsa, kakan pökäle, sanon minä! Jotkut lihavat, esim minä ennen, söin vain rasvasia lihottavia ruokia sen takia, että ne oli niin hyviä! Ja yksinkertaisia ja helppoja ruokia. Ja pizza on varsin helppo hakea lähipizzeriasta ja niin päin pois.

Edellnen kirjoittaja kyllä osasi jo neuvoakkin hieman....Kyllä minä olen yrittänyt puhua asiasta hänelle mutta kun ei vastaa!! Eli olen aidosti huolissani hänen kaamean ulkonäkönsä takia.
        Kyse ei siis ole mistään sellaisesta että mielestäni
        hänen pitäisi näyttää missiltä yms. Vaan olisi terve ja iloinen kuten ennenkin!!!

"Läskihirviön siippa"

• Knäy
        Normaalipainoinen........ kirjoitti:

Edellnen kirjoittaja kyllä osasi jo neuvoakkin hieman....Kyllä minä olen yrittänyt puhua asiasta hänelle mutta kun ei vastaa!! Eli olen aidosti huolissani hänen kaamean ulkonäkönsä takia.
        hänen pitäisi näyttää missiltä yms. Vaan olisi terve ja iloinen kuten ennenkin!!!

"Läskihirviön siippa"

Noista "fiksuista" nimimerkeistäsi päätellen tämä
        on taas joku typerä provoilu, jolla yrität ärsyttää
        lihavia. Halvat ovat huvit sinullakin.

Jos kyseessä on ihan oikea tapaus, naisesi varmasti
        huomaa halveksuntasi, vaikka et sitä suoraan sanoisikaan.
        Jos pystyt kutsumaan rakastamaasi(?) kumppania tuollaisilla
        nimillä, hän takuulla huomaa mitä ajattelet halveksuvista
        katseistasi ja käytöksestäsi. Ajattele kuinka masentavaa
        hänelle on se, että hänen rakastamansa ihminen, oma
        kumppani halveksii ja inhoaa hänen olemustaan.

Ei asia ainakaan parane halveksumalla ja inhoamalla,
        vaan kannustamalla ja rohkaisemalla. Jos oikeasti
        ajattelet kumppanistasi noin, tee hänelle palvelus
        ja eroa. Et sinä häntä ainakaan tekstistäsi päätellen
        rakasta.

• Nainen täällä
        omat henkilökohtaiset kirjoitti:

Kuka väittää täällä, että "kaikki lihavat syö suruunsa tai murheisiinsa". Voisin katsastaa juttua vähän tarkemmin. Kiitos...

• Nainen täällä

Ei se mitään itsaria tee, jojs se ei ole ihan psyykkisesti finitto. Silloin tää palsta on ehdottomasti väärä paikka selvittää tilannetta. Ihmiset jotenkin kuvittelee olevansa korvaamattomia toisilleen, mutta kun jotain dramaattista tapahtuu, niin niistä selvitään kuitenkin ja riistävimmät tunteet menee ohi ja saatta jopa tervehdyttää.

Toi on pulmallinen tilanne, kun tämä sun tyttöystävä on siinä vaiheessa, että hän tuntee riippuvuutta sinusta. Uskomataon tilanne, mutta yksi osoitus todella heikenneestä itsetunnosta, lihoamisen yhtydessä ilmenevä sivuoire. Yritä vaan todella (kiskoa) totuus ulos hänestä. Jokin syy siihen ylenpalttiseen syömiseen on, jos se on villiintynyt aikana, jolloine te olette olleet yhdessä. Kaikki mitä olet kertonut tukee mielestäni tätä teoriaa, että "hän on äärettömän onneton" . Istu alas hänen kanssaan ja sano, että nyt te puhutte asiat halki. Hän oireille ja se näkyy, mutta sinä haluat tietää syyn. Hän ei tule sitä kertomaan heti, kun ei hän välttämättä osaa edes epävarmuudessaan määritellä enää omia tunnetiloja. Olet vaan kertakaikkisen sitkeä ja "pengot" totuuden esille. Siellä se on hänessä. Älä anna periksi, ennen kuin olet saanut vastauksia. Yksi ei riitä.

• pelleriina

Jos joku uhkaa itsemurhalla, se on aina otettava vakavasti.
        Taidat tosiaan vain provoilla "hyvällä menestyksellä".

• luuviis
        Normaalipainoinen...... kirjoitti:

"Läskitynnyrin siippa"

Kuulostaa ihan päivänselvältä asialta. Tyttöystäväsi on turhautunut ja osittain vähän masentunutkin. sanot, että hän on päivät kotona. No, hänellä on ihan liian vähän virikkeitä ja tekemistä. Liian vähän liikkumista ulos kodista. Hän inhoaa itseään ja vihaa vartaloaan, joten se vielä lisää kierrettä olla poistumatta kotoa (ei jaksa) ja täyttää tyhjä aika/ tila syömisellä.

Luultavasti hän on masentunut siitä, että sinä jatkat entistä aktiivista elämää, josta hän on pudonnut kärryiltä. Usko pois, hän muistaa entiset hyvät asiat ja kokemukset jopa paremmin kuin sinä. Hän roikkuu sinussa, koska pelkää että inhoat ja vihaat häntä ja koet hänet epämiellyttäväksi.

Hän syö paljon, koska hän on tottunut syömään paljon, eikä vatsa enää täyty vähemmästä. Hän tekee rasvaista ruokaa, koska ei enää muista kuinka jotain muuta tehtäisiin (se ei ole typeryyttä, vaan ihmisen perusluontoa. On vaikeaa kuvitella jotain mistä ei itse pidä; esim me emme halua mielellään syödä matoja, vaikka niissä on paljon proteiinia jne).

Jos/ kun hän haisee pahalle voi kyseessä olla elimistön epätasapaino. Vääränlainen ruokavalio vaikuttaa tietysti kaikkeen...Mietin vain, että ei kai hänellä bulimiaa ole? Se meinaan pistää mineraalitasapainon niin sekaisin, ettei tosikaan. Myös pullat jne hiivaiset ruoat helposti nostavat hiivan määrää elimistössä, joka voi naisilla näkyä lievänä jatkuvana hiivatulehduksena.

Paras tapa -ainakin naisesi osalta- on sinun pitä mielesi. Rauhallisesti ja ymmärtävästi voit ottaa puheeksi, miten olet huomannut hänen olevan kamalan onneton. Tärkein laihdutusvälinen on naisesi pääkoppa, jos ja tekstisi perusteella KUN naisesi haluaa muuttaa elämäänsä ja tapojaan. Ymmärtäväinen hyvä lääkäri/ ravintoterapeutti auttaa, jos osaat aisellesi sellaista ehdottaa kauniisti. Tässä tilanteessa kannattaa vaikka maksaa yksityisestä, jos tuntuu, ettei terveysasemalla saa riittävän henk.koht. palvelua.

• yks lihava
        Normaalipainoinen........ kirjoitti:

"Läskihirviön siippa"

Olen itse tosella lihava ja saan välillä kohtauksia ettei kukaan pidä ja voi välittää oikeesti.
        Mutta jos parisuhteessani eses olisin epäillyt että siippani käyttää minusta noin karseita nimityksiä olisin varmaan oikeesti masentunut ja voinut tehdä vaikka mitä. Siis sinä joka elät hänen kanssaan koitahan ymmärtää että puolisollasi on tunteet joita loukkaat läskittely nimityksillä, tynnyri, mitä niitä nyt tuossa on vilistänytkin. Itse voin sanoo itsestäni mitä vaan mutta että itselle rakas tulee aukomaan päätään niin ihan varmasti sortuisin vaikka siihen rasvaiseen ruokaan.
        Oikeesti inua loukkaa hänen puolestaan että edes kehtaat puhua ja ajatella tuolla tavalla. Hän varmasti tarvitsee apua niinkuin me muutkin lihavat mutta maahan lyöminen ja epäkunnioittava käytös ei ole sitä.

• ninnueee
        Normaalipainoinen...... kirjoitti:

"Läskitynnyrin siippa"

sano hänelle suoraan että hän on mielestäsi lihava ja haisee pahalle.itse haluaisin ainakin että jos lihoisin niin poikaystäväni huomauttaisi asiasta.arvostan häntä kyllä sen verran että pidän huolta ulkonäöstäni.

• veerukka

Ihmettelen, miksi olet tyttösi kanssa, jos hän mielestäsi haisee ja häpeät häntä? Varmaa on kuitenkin se, että halu painonpudotukseen pitää lähteä tytöstä itsestään. Muuten ei motivaatio riitä pitkällekään.

Minusta asiasta ei kannata aikuiselle ihmiselle jankuttaa. Voit toki kertoa olevasi huolestunut hänen terveydestään, mutta sitten on syytä jättää asia hautumaan. Ketään ei voi pakottaa dieetille.

• pulla

Unohda nuo masennusveikkailut. Voit kysyä tyttöystävältäsi, painaako häntä jokin, jos ei, niin sillä selvä. Mielestäni masennus tulee useimmiten vain lihavuuden seurauksena. Jos et saa hänen painonnousuaan pysähtymään, nuo masennusveikkailut luultavasti tulevatkin toteen.

En ole itse varsinaisesti ylipainoinen ollut (68/176) ja jumpissa olen käynyt viikottain jo vuosia, mutta poikaystävän esimerkki kyllä antoi huomattavasti pontta ja tavoitetta tuohon urheiluunkin. Viime kesänä hän lähti laskuvarjojääkäriksi, ja sen jälkeen on mullakin vain haba kasvanut ja ruokavalio kokenut täyden muutoksen. Poikaystäväni ei ole koskaan huomauttanut mitään negatiivista ulkonäöstäni tai edes kannustanut liikkumaan enempää. Sellanen, hmm, "jos tuo jaksaa koko vuoden olla LJK:ssa rääkättävänä niin kyllä se on munkin vähän pattia vartaloon hankittava!". Viikonloppuisin tekee mieli makeaa, mutta siinä poikkiksen 12 rasvaprosentin rinnalla ne makeanhimot lähtee nopeasti :D

Eli pähkinänkuoressa: ole hänelle esimerkkinä. Älä painosta häntä laihtumaan tai saarnaa siitä hänelle. Älä myöskään esittele elämäntapojesi paremmuutta, se ainakin itsessäni herättäisi lähinnä kapinahenkeä. Hiljaisesti vain lähdet aina lenkille, punttisalille, jätät herkut pois (vaikka et haluaisikaan laihtua) ja vaihdat tilalle puurot, maitorahkat ja muut terveelliset ruoat. Kun sinä jaksat noudattaa hyviä elämäntapoja, alkaa tyttösikin hiljalleen ajatella tilannettaan, ja ehkä seuratakin esimerkkiäsi.

• Normaalipainoinen.........

Tänään juttelin asiasta hänen kanssaan hänen aloitteestaan. Hän sanoi että syö koska tuntee itsensä niin tyhjäksi kun ei käy töissä ja
        ei ole lasta (Miten saamme lapsen kun ei hän suostu seksiin??) Kysyin miksei hän hanki töitä?? "Olen akateemisesti koulutettu 35 vuotias nainen ja
        teen vain arvolleni sopivaa työtä" No sama nainen
        katsoo arvolleen sopivaksi olla miehensä elättämä.
        Ei tässä kyllä mistään rahaasioista ole kyse vaan
        hänen painostaan ja terveydestään. Siis arvoisat
        läskit mikä neuvoksi??....Haluan auttaa häntä
        enkä halua että hän sairastuu koska välitän
        hänestä ja rakastan häntä!!!

"Läskipellen siippa"

• Luucika

Sinulla on ainakin hyvä asenne parisuhteeseesi ja kunnioitus kumppania kohtaan, nostan hattua sinulle Pulla!

• luuviis

Ei se nyt niin mene, että masentunut osaisi heti vastata reippaalla äänellä "KYLLÄ" kun kysytään onko masentunut.

Kyllä ne on ne heikot signaalit, joita kannattaa seurata toisen käyttäytymisessä. Aina ne ei ole niin heikkojakaan. Ja todellakin usein menee niin, että masennus/ sen kaltainen olotila aiheuttaa ylipainoa! Silloin syöminen, nukkuminen ja välillä itkeminen on ainut mitä ja ksaa tehdä. Ja ruoka on ainut mistä kokee saavansa edes lyhytaikaista lohtua.

• parempaa

Juujuu, hyvä provoyritys! Ei mene läpi.

• sama tyyppi...

...joka kirjoitteli häpeävänsä ystäväänsä uimahallissa. Vähän on samaa tasoa tämä kirjoitus!

• jättis

olen itse nainen ja suhteessa jo kolmatta vuotta. Minun paino on heitellyt suhteemme aikana mielettömästi, eikä syy ole ollut täysin hänen...syy on tietty itsessäni, mutta se miksi lihosin talvella 10 kiloa oli ennen kaikkea tekemisen puute ja tylsyys. Tuntuu vaikealta myöntää toiselle, että hei meillä on suhteessa hirveen tylsää. Ja kun sitä huomiota ei välttämättä yhteisen tekemisen myötä saa, niin sitten sitä takertuu toisen ain akun se toinen on jossain kaukana (soittelee) tai lähellä (kyhnyttää kainalossa).
      Suhteeseen tarvitaan kaksi ja sinun poitäsi mielestäni ehdottomasti astua nyt tyttöystäväsi saappaisiin ja miettiä hänen elämäänsä. Kuinka hyvin tunnet hänet? Suuret elämäntapamuutokset eivät yleensä tule hetkessä vaan syynä voi olla kuukausien jatkuva "piina" tai vuosien takainen syy. Sinulle suhde voi olla kaikkea muuta kuin tylsä, mutta mieti ehdottomasti hänen tilannettaan. Jollei muu auta, niin puhukaa toisillenne. Älä nimittele tai hauku, se tuo vaan pahemman ahdistuksen.

• Normaalipainoinen.....

No kyllä puhun koska välitän hänestä. Ajattelin että jos hänelle olisi tullut joku muu sairaus kuin tämä Norsutauti niin olisiko helpompaa?? Mitä jos ostaisin hänelle jonkun hienon vaatteen (johon hän ei mahdu) Auttaisiko tuollainen toimenpide häntä
        laihtumiseen?? En voi sitoa häntä puoleksi vuodeksi
        sohvaankaan ettei hän päässisi käsiksi munkkeihin!!

• Possun mies
        Normaalipainoinen..... kirjoitti:

No kyllä puhun koska välitän hänestä. Ajattelin että jos hänelle olisi tullut joku muu sairaus kuin tämä Norsutauti niin olisiko helpompaa?? Mitä jos ostaisin hänelle jonkun hienon vaatteen (johon hän ei mahdu) Auttaisiko tuollainen toimenpide häntä

No nyt se sitten selvisi : Tällä possulla on toinen MIES JOKA ON LÄSKI KANSSA!!!!! VOI PERKELE!!!!!

• Minä

No on sua raukkaa "ystävillä" siunattu. Nyt on liian läski tyttöystävä ja aikasemmin oli niin iso ystävä, ettei ylettynyt persettään pyyhkimään. Lopeta nyt jo tälläinen naurettava kirjoittelu. Tai jos sulla on ihan tosissan jotain mielenterveysongelmia, niin hae apua ajoissa.

• Possun mies...
        Minä kirjoitti:

No on sua raukkaa "ystävillä" siunattu. Nyt on liian läski tyttöystävä ja aikasemmin oli niin iso ystävä, ettei ylettynyt persettään pyyhkimään. Lopeta nyt jo tälläinen naurettava kirjoittelu. Tai jos sulla on ihan tosissan jotain mielenterveysongelmia, niin hae apua ajoissa.

Siis eikö sinulla hyvä nimimerkki "Minä" ole mitään hienotunteisuutta. Naiseni on PETTÄNYT MINUA LÄSKIN KANSSA!!!!!!

• joojoojoo!

Jäit kiinni, oli ihan kiva provo. Mutta ei kukaan akateeminen 35 vuotias aikuinen nainen ottaisi tuollaista pojankloppia. Kyllä sun kirjoituksista näkee, ettet ole vielä aikuinen. Ja muutenkin akateemiset ihmiset arvostaa fiksuja ihmisiä, ei pahalla. "norsutauti", anna mun kaikki kestää :D

• Possun mies.....
        joojoojoo! kirjoitti:

Jäit kiinni, oli ihan kiva provo. Mutta ei kukaan akateeminen 35 vuotias aikuinen nainen ottaisi tuollaista pojankloppia. Kyllä sun kirjoituksista näkee, ettet ole vielä aikuinen. Ja muutenkin akateemiset ihmiset arvostaa fiksuja ihmisiä, ei pahalla. "norsutauti", anna mun kaikki kestää :D

No tuleeko arvon neiti kattoo meidän perheen tilannetta?? Ongelmana 120 kg pettävä tyttöystävä!!!

• surusyöppö

Olen seurannut tätä ketjua ja nyt tekee mieli kirjoittaa.Olin hyvin hoikka nainen ennen naimisiin menoa.Elämä tämän epätasapainoisen miehen kanssa ei ollut helppoa.Minua alkoi ahdistaa ja korvasin hellyyden ruualla.Minun ystäväni kehoitti minua menemään psykoloogille.No minähän menin.Aikani siellä käytyäni alkoi muistiini tulla hyvin vanhoja asioita jotka olivat aihettaneet alistumisen ja hyväksytyksitulemisen kerjäämisen.Joka ilmeni hillittömällä pasaamisella ja lopputtomalla ymmmärtämisellä.Sitten jouduin tai pääsin silmäterapiaan.Se oli toisaalta kamalaa,tuskallista ja hyvin väsyttävää.Jouduin käymään siinä läpi elämääni.no eka kerta jo auttoi mutta minulla alkoi tulla mieleeni uusia ikivanhoja juttuja joten menin uudelleen.Minä ja mun elämäni alkoi muuttua.Aloin tekemään kaikkea mitä ennen en ollut uskaltanut tehdä..Löysin sisältäni hyvin herkän ja luovan ihmisen.Uskalsin tehdä asioita reilusti ja yllättävää kyllä ensin sain edelleen huonoa kritiikkiä.Enpä välittänyt siitä vaan tein juuri niinkuin itse halusin enkä niinkuin toiset käski.Nyt siitä on kulunut 4 vuotta ja mulla on hieno elämä ja hyvä itsetunto.Aloin myös laihtua kun ei tarvinnut syömällä tukahduttaa parasta osaa itsestäni.Nykyään minua arvostetaan ja myös joskus kritisoidaan.Kritiikki ei enää lamaannuta ja saa tuntemaan minua huonoksi.Yllätyin kun minusta tykätään nyt enemmän kun en ole alistuvainen nöyräkoira.Olin lapsesta asti kuullut että sä et osaa mitään.Nyt katsellen lapsuuttani minulla oli tosi outo koti.Äiti oli antanut perheen vallan vanhimmalle pojalle joka tyrannisoi koko perhettä.Kyllä tämä veli vieläkin yrittää latistaa minua vaan ei enää onnistu.Yllätys oli suuri kun huomasin että tällä veljelläni on tosi huonoitsetunto.Jos saisit tämän naisesi menemään psykoloogille niin voisi solmut alkaa aueta.Mistä sitä tietää mitä hänen alitajunnassaan on.Läskiksi haukkuminen ei ainakaan tee itsetunnolle hyvää.Voisit myös kokeilla kehua häntä asioista joita hän osaa..

• pelleriina
        joojoojoo! kirjoitti:

On olemassa sairaus nimeltä elefanttitauti, ei siis "norsutauti", mutta se on äärimmäisen harvinainen. Tuskin siitä on kyse.

• pelleriina
        Possun mies... kirjoitti:

Siis eikö sinulla hyvä nimimerkki "Minä" ole mitään hienotunteisuutta. Naiseni on PETTÄNYT MINUA LÄSKIN KANSSA!!!!!!

Olisiko asia helpompi hyväksyä, jos tyttöystäväsi olisi pettänyt sinua normaalipainoisen kanssa?

Oletko muuten tietoinen, että ihmisten välisessä kommunikaatiossa kehonkieli kertoo 95% ja sanat ainoastaan 5%. Kannattaisiko sinun miettiä tätä kehonkieltäsi, jota tyttöystäväsi, sinut tuntien, on hyvä ymmärtämään? Eli siis, miten viesit hänelle nonverbaalisesti?

• sinä et voi vaikuttaa...

paljoakaan hänen "ongelmaansa" se on vähän kui alkoholismi, jos alkoholisti ei itse tajua et oon alkoholisti eikä itse halua parantua eivät muut voi sitä estää. Teidän täytyisi jutelle ja tyttöystäväsi pitäisi saada tietää tunteistäsi. Jutelkaa ei siihen muu vaikuta ja sanot hänelle miltä sinusta tuntuu äläkä yhtään valehtele.

• Luucika

Tilanteesi kuulostaa sietämättömältä.
      Minusta jokainen on sen kokoinen kuin on ja kaikkihan eivät painolleen mitään mahda.
      Mielestäni lihavuus ei itsessään ole mitenkään vastenmielistä, on lihavia, onnellisia ja liikunnallisiakin ihmisiä.

Kuitenkin velttous ja itsestään huolehtimattomuus ovat sekä vastenmielisiä ominaisuuksia ja lisäksi ne osoittavat kumppanista piittaamattomuutta.
      Lisäksi hygieniasta huolehtimattomuus on minusta järkyttävää.

Jotain sinun on asialle tehtävä ja alettava ajatella itseäsi.
      Itsemurhalla kiristäminen olisi itselleni viimeinen tikki ja lähtisin siinä vaiheessa kyllä nostelemaan.

• Sian mies

Tyttöystäväni ei välitä tunteistani paskan vertaa koska : Hän pettää minua, ei suostu seksiin (minun kanssani.....), haisee pahalta, uhkailee itsarilla,
        oikuttelee.....Erotako meidän pitäisi??

"Vihaan läskejä"

• luuviis
        Sian mies kirjoitti:

Tyttöystäväni ei välitä tunteistani paskan vertaa koska : Hän pettää minua, ei suostu seksiin (minun kanssani.....), haisee pahalta, uhkailee itsarilla,

"Vihaan läskejä"

Kyllä teidän kannattaa erota. Vihasi ja halveksuntasi ovat siinä pisteessä, ettet pysty enää normaaliin ajatustenjuoksuun koskien naistasi tai lihavia ihmisiä ylipäätään. Olet itse sairastunut ja sinun kannattaa nyt purkaa kuvionne ja keskittyä oman mielenterveytesi kuntouttamiseen.

• Läskiluuserin mies
        luuviis kirjoitti:

Kyllä teidän kannattaa erota. Vihasi ja halveksuntasi ovat siinä pisteessä, ettet pysty enää normaaliin ajatustenjuoksuun koskien naistasi tai lihavia ihmisiä ylipäätään. Olet itse sairastunut ja sinun kannattaa nyt purkaa kuvionne ja keskittyä oman mielenterveytesi kuntouttamiseen.

Kyllä minä olen JUTELLUT hänen kanssaan usein parin viime päivän aikana.....Tämä asia on kestämätöntä minulle koska AIDOSTI RAKASTAN HÄNTÄ!!! Kaikesta hänen minulle aihettamasta tuskasta huolimatta en voi olla antamatta anteeksi kun näen hänen kauniit kasvonsa joihin ihastuin muutama vuosi sitten. Tämä on kai yksipuolista rakkautta ja olen sokea mies..... Kunpa tämä olisi painajaista!!!!! AUTTAKAA!!!!!!!

• Nainen täällä
        Läskiluuserin mies kirjoitti:

Kyllä minä olen JUTELLUT hänen kanssaan usein parin viime päivän aikana.....Tämä asia on kestämätöntä minulle koska AIDOSTI RAKASTAN HÄNTÄ!!! Kaikesta hänen minulle aihettamasta tuskasta huolimatta en voi olla antamatta anteeksi kun näen hänen kauniit kasvonsa joihin ihastuin muutama vuosi sitten. Tämä on kai yksipuolista rakkautta ja olen sokea mies..... Kunpa tämä olisi painajaista!!!!! AUTTAKAA!!!!!!!

Mitäs minä sanoin heti. Kyllä vanha merkit tuntee.... Kukaan ei voi sua auttaa. Tarkoitan, että Sun tyttöystäväs pitäis rakastua suhun uudestaan, mut miten tuommoseen nyt kukaan retkahtais. (siis oisko rehellinen peiliin katsomisen paikka). Sun tyttöystävä on kyllästyny olemaan sun kanssa eikä saa sitä ulos ja tehtyä päätöksiä mikä johtaa tälläseen sivukäyttäytymiseen.

Ei katsos ole ollenkaan kiva olla se tyytymätön suhteeseen osapuoli. Sitä voi tietämättään alkaa käyttäytymään niin, että se toinen tekee sit lopulta päätöksen, et oisko aika kummankin lähteä eri suuntiin, mitä on kuitenkin ite sisimmässään ajatellu tiedostetusti tai tiedostamatta. Totuttuja tapojahan on tunnetusti vaikea muuttaa ja sama koskee parisuhdetta. Joillakin on totuttu tapa olla yhdessä, eikä parisuhteessa ole ollenkaan kysymys "rakkaudesta", mitä lie onkin kyseinen tunne.

• eijumatsuikka
        Sian mies kirjoitti:

"Vihaan läskejä"

sää oot saanu nää akat laittaan tekstiä!!provojen provo!!:D

• Nainen täällä
        eijumatsuikka kirjoitti:

sää oot saanu nää akat laittaan tekstiä!!provojen provo!!:D

Ei se kato mitään haitta, vaikka hänellä oiskin tällainen mielikuvitusystävä, ku joku voi kuitenkin saada jotain vinkkiä johonkin ongelmaansa... Ikinä ei tiedä, elämä on!

• Lihavan siippa
        Nainen täällä kirjoitti:

Ei se kato mitään haitta, vaikka hänellä oiskin tällainen mielikuvitusystävä, ku joku voi kuitenkin saada jotain vinkkiä johonkin ongelmaansa... Ikinä ei tiedä, elämä on!

Jos tämä oilsikin PROVO!!! Niin olisi todella helppoa....Mutta kun ei ole!!! Siis naiselämänkumppani haluaa erota??
        MIKSI HELVETISSÄ HÄN EI SITTEN SANO
        SITÄ?? On todella kumma että KAIKKI ON
        AINA MIESTEN SYY!!

"SYYTÖN SYYTETTY"

• Nainen täällä
        Lihavan siippa kirjoitti:

Jos tämä oilsikin PROVO!!! Niin olisi todella helppoa....Mutta kun ei ole!!! Siis naiselämänkumppani haluaa erota??
        MIKSI HELVETISSÄ HÄN EI SITTEN SANO
        SITÄ?? On todella kumma että KAIKKI ON
        AINA MIESTEN SYY!!

"SYYTÖN SYYTETTY"

Totuttu tapa olla sinun kanssa. Sinä olet joku jonka puoleen käpertyä ku mailma ei tunnu aina ihan reilulta. Toiseksi hän ihan aidosti VARMASTI yhä pitää sinusta (siis ei rakasta). Hän ei missään nimessä halua kuitenkaan loukata sinua ja kokee asioiden puhumisen oikeilla nimillä erittäin vaikeaksi. Eikä se ole sinun syysi. Hänhän tässä on kyllästynyt sinuun tai elämäntilanteeseensa. Sinä olet sellainen, kuin olet ja se on hyvä sinulle ja varmasti jollekin toiselle, mutta tyttöystäväsi kaipaa jotain muuta.

• Jättinaisen mies
        Nainen täällä kirjoitti:

Totuttu tapa olla sinun kanssa. Sinä olet joku jonka puoleen käpertyä ku mailma ei tunnu aina ihan reilulta. Toiseksi hän ihan aidosti VARMASTI yhä pitää sinusta (siis ei rakasta). Hän ei missään nimessä halua kuitenkaan loukata sinua ja kokee asioiden puhumisen oikeilla nimillä erittäin vaikeaksi. Eikä se ole sinun syysi. Hänhän tässä on kyllästynyt sinuun tai elämäntilanteeseensa. Sinä olet sellainen, kuin olet ja se on hyvä sinulle ja varmasti jollekin toiselle, mutta tyttöystäväsi kaipaa jotain muuta.

No silloin on outoa ettei hän rehellisesti myönnä
        että suhteemme on päättynyt.....Täytyy olla rehellinen.....Myös naisen!!!!!

• Kristiina7936457
        Nainen täällä kirjoitti:

Saatanan typerä feministi, vaikka itse oletkin kokenut valaistumisen ja ihme parantumisen lihavuudesta erottuasi, se ei tarkoita, että kaikki maailman naiset olisivat samanlaisia.

• meiggis

että tää juttu on totta. Eiköhän sillä naisella olis netti jossain käytössään ja varsinkin kun ei kuulemma oo töissä niin varmaan aikaa surffaillakin..Tuskinpa tätä naista rakastava mies kirjottais tällasta juttuu tänne kun riski siihen (tää ei kuitenkaan oo mikään ihan arkinen tilanne) et tää nainen löytäis tän keskustelun ja tunnistais itsensä on aika suuri..

• Läskipepun mies

No niin....jos tämä olisi provo niin sitten ei tarvitse vastata. Mutta viime päivät ovat olleet
        todella hämmentäviä. En tiedä mihin enää luottaa
        tuolla sohvalla naiseni kuorsaa ruokalautanen vieressään. olisiko ratkaisu tähän että olisin hänelle julma?? jotkut naiset kuullemma haluat alistua......

• minähhh

Ovatkohan nämä kaikki tänne kerrotut tämänkaltaiset asiat aivan tosia, kun kaikissa tuntuu "juonena" olevan _Normaalipainoiset_ JA _Urheilulliset_ kaverit vs. _Lihava_ tyttöystävä.

Juu-u, tytölläsi ei ehkä ole kaikki kunnossa, jos hän tuntee jatkuvaa tarvetta lohdutella itseää syömällä herkkuja. Ja seksiin hänen et juurikaan meinaa suostua kanssasi, eikös se jo kerro jotain hänen onnellisuudestaan ja viehtymyksestään sinuun ;>

• Lihapullan mies

En usko että tänne ketään kirjoittelee ellei ole aihetta.....Tässä meidän parisuhde ongelmassa on lihavuus vain yksitekijä. Syyt voivat löytyä muualta.

• nimimerkkisi
        Lihapullan mies kirjoitti:

En usko että tänne ketään kirjoittelee ellei ole aihetta.....Tässä meidän parisuhde ongelmassa on lihavuus vain yksitekijä. Syyt voivat löytyä muualta.

tulee koko ajan loukkaavammaksi naistasi kohtaan.

• Laiha nainen
        nimimerkkisi kirjoitti:

tulee koko ajan loukkaavammaksi naistasi kohtaan.

Sinulla läskivuoren siippa, on läski kumppani, koska olet jollain tavalla alempiarvoinen ihminen ja ansaitset sellaisen pontson.

Sentään tyttösi on saanut hyvä koulutuksen, kun sinä hädin tuskin olet oppinut kirjoittamaan.

• Läskipalleron mies (Ei tied...
        Laiha nainen kirjoitti:

Sinulla läskivuoren siippa, on läski kumppani, koska olet jollain tavalla alempiarvoinen ihminen ja ansaitset sellaisen pontson.

Sentään tyttösi on saanut hyvä koulutuksen, kun sinä hädin tuskin olet oppinut kirjoittamaan.

Minulla kai on KAIKKI SYYT olla loukkaantunut : Naiskumppani ei anna persettä, pettää, on lihava.
        Olen käynyt peruskouln, amiksen, teknillisen korkeakoulun Tampereella ja MINÄ elätän meitä kahta......Taisi olla vikatikki kysyä tältä foorumilta apua....Luulin että läskit jotka lukevat näitä kirjoituksia osaisivat neuvoa. Nyt on tilanne se että muija lähti äitinsä tyköön, ja sama äiti inhoaa lihavaa tytärtään......

• Arva kuka
        Läskipalleron mies (Ei tied... kirjoitti:

Minulla kai on KAIKKI SYYT olla loukkaantunut : Naiskumppani ei anna persettä, pettää, on lihava.
        Olen käynyt peruskouln, amiksen, teknillisen korkeakoulun Tampereella ja MINÄ elätän meitä kahta......Taisi olla vikatikki kysyä tältä foorumilta apua....Luulin että läskit jotka lukevat näitä kirjoituksia osaisivat neuvoa. Nyt on tilanne se että muija lähti äitinsä tyköön, ja sama äiti inhoaa lihavaa tytärtään......

Sä oot Yyyyyäääääkkkkk.....s

• Läskiluuserin siippa
        Arva kuka kirjoitti:

Sä oot Yyyyyäääääkkkkk.....s

Pyydän asiallisia kommentteja......Vaikka haukunkin häntä johtuu se siitä että olen pettynyt, petetty ja
        epätoivoinen. Me rakastamme toisiamme mutta meillä on vaikeuksia tällä hetkellä.

• .Rakastunut
        Läskiluuserin siippa kirjoitti:

Pyydän asiallisia kommentteja......Vaikka haukunkin häntä johtuu se siitä että olen pettynyt, petetty ja
        epätoivoinen. Me rakastamme toisiamme mutta meillä on vaikeuksia tällä hetkellä.

Ku sä oot niin hauska....

• Voipurkin mies
        .Rakastunut kirjoitti:

Ku sä oot niin hauska....

En petä häntä vaikka hän pettää minua......Nimimerkki "Rakastunut" voisi antaa jotain konkreettisia neuvoja tähän tilanteeseen. Nyt se petturi soittelee minulla ja kysyy pääseekö hän takaisin minun luokseni!! Mitä sanon hänelle??

• on itse
        Voipurkin mies kirjoitti:

En petä häntä vaikka hän pettää minua......Nimimerkki "Rakastunut" voisi antaa jotain konkreettisia neuvoja tähän tilanteeseen. Nyt se petturi soittelee minulla ja kysyy pääseekö hän takaisin minun luokseni!! Mitä sanon hänelle??

päätettävä! Ja, jos tosissaan olet TOSISSAAN, niin lopeta noi rumat nimittelyt tyttöystävästäsi. Voitko todella rakastaa häntä, kun tolla lailla nimittelet joka kirjoituksessa häntä?

Sinä itse olet se, jonka on päätettävä haluatko hänet takaisin, pystytkö luottamaan häneen ja pystytkö hyväksymään hänen ulkonäkönsä. Jos vastauksesi on ei, sano hänelle, että loppu mikä loppu, mutta mieti ja päätä itse mitä teet, sillä kukaan muu ei voi tehdä sitä sinun puolestasi.

Jos tämä juttusi on provo (niin kuin välillä tuntuu), niin olet onnistunut siinä erittäin hyvin!

• Valaan mies
        on itse kirjoitti:

päätettävä! Ja, jos tosissaan olet TOSISSAAN, niin lopeta noi rumat nimittelyt tyttöystävästäsi. Voitko todella rakastaa häntä, kun tolla lailla nimittelet joka kirjoituksessa häntä?

Sinä itse olet se, jonka on päätettävä haluatko hänet takaisin, pystytkö luottamaan häneen ja pystytkö hyväksymään hänen ulkonäkönsä. Jos vastauksesi on ei, sano hänelle, että loppu mikä loppu, mutta mieti ja päätä itse mitä teet, sillä kukaan muu ei voi tehdä sitä sinun puolestasi.

Jos tämä juttusi on provo (niin kuin välillä tuntuu), niin olet onnistunut siinä erittäin hyvin!

WTF?? Siis eikö tämä palsta ole niitä varten jotka kärsivät lihavuudesta?? Minä EN ole lihava mutta
        kyseinen sairaus on iskenyt armaaseen elämänkumppaniini. Siis kysyn seuraavaa asiaa
        tätä palstaa lukevilta raskaasti ylipainoisilta :
        Voiko läskin sanaan luottaa?? Nimittäin hän soitti
        äsken (taas) ja lupasi aloittaa kovan laihdutuksen
        sekä seksiäkin olisi taas tiedossa. Vielä yhden lupauksen hän antoi : "En tapaa enää sitä lihavaa miestä" Tämä hänen lupauksensa herätti toiveita minussa ja tunsin taas rakkautta häneen.

Ps : Jos joku luulee tämän olevan PROVO
        niin erehtyy hän raskaasti.

• kun kerran kysyit, niin
        Voipurkin mies kirjoitti:

Ei se oikeesti sun luo halua tulla. Sä olet sille vaan totuttu tapa ja USKO pois sama toimintamalli jatkuu, kuin ennenkin. Teet kummallekin palveluksen, jos pysyt lujana. Ei sillä kato ole nyt muuta paikkaa ku kotona "äidin helmassa" tai tulla sun luo. Näistä kahdesta huonosta vaihtoehdosta hän takertuu tähän vähemmän huonompaan rakaisuun.

• Minä olen
        Valaan mies kirjoitti:

WTF?? Siis eikö tämä palsta ole niitä varten jotka kärsivät lihavuudesta?? Minä EN ole lihava mutta
        kyseinen sairaus on iskenyt armaaseen elämänkumppaniini. Siis kysyn seuraavaa asiaa
        tätä palstaa lukevilta raskaasti ylipainoisilta :
        Voiko läskin sanaan luottaa?? Nimittäin hän soitti
        äsken (taas) ja lupasi aloittaa kovan laihdutuksen
        sekä seksiäkin olisi taas tiedossa. Vielä yhden lupauksen hän antoi : "En tapaa enää sitä lihavaa miestä" Tämä hänen lupauksensa herätti toiveita minussa ja tunsin taas rakkautta häneen.

Ps : Jos joku luulee tämän olevan PROVO
        niin erehtyy hän raskaasti.

Aivan sama onko provo vai ei, niin tuossa tilanteessa elää moni ihminen. Ei tyydyttävässä parisuhteessa. Takerrutaan toiseen eikä uskalleta edes uneksia, että juuri MINULLA on oikeus tasapuoliseen ja tyydyttävään parisuhteeseen. Vanha viisaus pitää paikkansa, että pitää avata monta simpukkaa, että löytää helmen. Eli ei pidä jäädä siihen ensimmäiseen tyhjään simpukkaan ja alkaa kuvitella, että siellä on helmi.

Kait koko asia on vähän tämän yhteiskunnan ja tämänajan ilmiöitä. Kylmä tosiasiahan on, että jos olet 30 ja vapaa, et ole enää sinkku... Olet YKSIN. Siis se kumppanihan on joidenkin mielestä huom. edelleen tiedosteusti tai tiedostamatta löydettävä vaikka mistä. Kukaan ei halua olla YKSIN!

• Voipullan mies
        kun kerran kysyit, niin kirjoitti:

Ei se oikeesti sun luo halua tulla. Sä olet sille vaan totuttu tapa ja USKO pois sama toimintamalli jatkuu, kuin ennenkin. Teet kummallekin palveluksen, jos pysyt lujana. Ei sillä kato ole nyt muuta paikkaa ku kotona "äidin helmassa" tai tulla sun luo. Näistä kahdesta huonosta vaihtoehdosta hän takertuu tähän vähemmän huonompaan rakaisuun.

Siis on totta että tunteet vaikuttaa paljon ihmisiin.
        Haluaisin vain tietää pettääkö hän minut taas. Se olisi viimeinen pisara!! Sitten hankkisin kyllä uuden kumppanin itselleni. Rupesi vaan pelottamaan että miten tämä ex siihen suhtautuu.....No, toisaalta hän on käyttäytynyt kirjaimellisesti kuin sika. Kumpa ihmiset kunnioittaisi toisiaan ja eivät valehtelisi joka asiassa!!

• Ihminen__
        Voipullan mies kirjoitti:

Siis on totta että tunteet vaikuttaa paljon ihmisiin.
        Haluaisin vain tietää pettääkö hän minut taas. Se olisi viimeinen pisara!! Sitten hankkisin kyllä uuden kumppanin itselleni. Rupesi vaan pelottamaan että miten tämä ex siihen suhtautuu.....No, toisaalta hän on käyttäytynyt kirjaimellisesti kuin sika. Kumpa ihmiset kunnioittaisi toisiaan ja eivät valehtelisi joka asiassa!!

Sinä olet sairas, ilkeä ihminen. Etkö ymmärrä että haukut OMAA TYTTÖYSTÄVÄÄSI? Jos hän on sinun mielestäni niin kamalan ruma ja läski niin mikset ota eroa ja etsi itselleni naista joka miellyttää? Vai etkö kelpaa niille urheilullisille ystävällisesi?
        Katsoisit peiliin, et varmastikaan ole itse täydellinen.
        Sinä et ole mies, olet suoraan sanoen kammotava ihminen.

Jos minulla olisi kaltaisesi mies.. voi herranjumala. Kiiton luojaa ettei ole!!

• AINIIN
        Ihminen__ kirjoitti:

Sinä olet sairas, ilkeä ihminen. Etkö ymmärrä että haukut OMAA TYTTÖYSTÄVÄÄSI? Jos hän on sinun mielestäni niin kamalan ruma ja läski niin mikset ota eroa ja etsi itselleni naista joka miellyttää? Vai etkö kelpaa niille urheilullisille ystävällisesi?

JOS ET OLE SATTUNUT HUOMAAMAAN SINULLA ON JOKAISESSA VIESTISSÄSI LUOKKAAVA NIMIMERKKI: VOIPULLA MIES, VALAAN MIES JNE. OLET KAMALA ILKEÄ HIRVEÄ JA TOIVON ETTÄ TYTTÖYSTÄVÄSI TAJUAA JA JÄTTÄÄ SINUT JA LÖYTÄÄ HÄNTÄ ITSEÄÄN ARVOSTAVAN MIEHEN JOKA EI OLE RAKASTUNUT ULKONÄKÖÖN VAAN SISINPÄÄN! IDIOOTTI...

• Ihrasäkin mies
        Ihminen__ kirjoitti:

Arvoisa "Ihminen_" mitä helvettiä varten en olisi loukkaantunut ja suuttunut ihmiselle joka pettää ja valehtelee?? Nyt on kyllä niin että lihavilla ei ole yhtään moraalista selkärankaa...He ovat kuin pikkulapsia jotka eivät tunne mitään vastuuta käytöksestään!! Minä HALVEKSIN tulevaa ex-naistani jo nyt ja hankin varmasti kunnon naisen itselleni. Tulkoot sitten itkemään ja valittamaan miksi "hylkäsin" hänet!!!!!!

• Leonhard Euler
        Ihrasäkin mies kirjoitti:

Arvoisa "Ihminen_" mitä helvettiä varten en olisi loukkaantunut ja suuttunut ihmiselle joka pettää ja valehtelee?? Nyt on kyllä niin että lihavilla ei ole yhtään moraalista selkärankaa...He ovat kuin pikkulapsia jotka eivät tunne mitään vastuuta käytöksestään!! Minä HALVEKSIN tulevaa ex-naistani jo nyt ja hankin varmasti kunnon naisen itselleni. Tulkoot sitten itkemään ja valittamaan miksi "hylkäsin" hänet!!!!!!

Luuletko tosiaan, että kolme viestiä muutaman minuutin sisään menee läpi? Noh, kaikesta sitä jotkut sitten kicksejä saavatkin. ;)

• Pannukakun ex-mies
        Leonhard Euler kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että kolme viestiä muutaman minuutin sisään menee läpi? Noh, kaikesta sitä jotkut sitten kicksejä saavatkin. ;)

Kukaan ei varmaan ole muutamana viime päivänä kärsinyt yhtä paljon kuin minä. Kuinka kehtaa väittää että tämä olisi jotain keksittyä juttua!!???
        Olen menettänyt RAKKAANI. Olen menettänyt ELÄMÄNKUMPPANINI. Olen menettänyt USKOTTUNI.
        Olen menettänyt MIKROAALTOUUNINI, jonka se lihava pelle vei mukanaan...... Nyt on vain tyhjyys sydämmessäni ja kiitollisuus hänelle kuitenkin
        siitä että saimme olla yhdessä. Anja rakas, jos luet tämän kirjoitukseni joskus niin muista että olin uskollinen sinua kohtaan....Ehkä tapaamme joskus vielä jonain kauniina päivänä. Muistatko kun kohtasimme ensi kertaa heinäkuussa 2004 uimarannalla Vaasassa?? Tuntuu että siitä olisi ikuisuus!! Silloin sinä olit hoikka kaunis nainen ja muistatko mitä sanoit minulle?? Sanoit : "Jos
        on kokenut näin kauniina päivänä rakkauden kestää elämässä mitkä vaikeudet tahansa "
        No sanasi olivat kauniit mutta et tarkoittanut mitä sanoit. Sanon sinulle nyt tämän palstan kautta : Hyvästi Rakkaani.

• pelleriina
        Pannukakun ex-mies kirjoitti:

Kukaan ei varmaan ole muutamana viime päivänä kärsinyt yhtä paljon kuin minä. Kuinka kehtaa väittää että tämä olisi jotain keksittyä juttua!!???
        Olen menettänyt RAKKAANI. Olen menettänyt ELÄMÄNKUMPPANINI. Olen menettänyt USKOTTUNI.
        Olen menettänyt MIKROAALTOUUNINI, jonka se lihava pelle vei mukanaan...... Nyt on vain tyhjyys sydämmessäni ja kiitollisuus hänelle kuitenkin
        siitä että saimme olla yhdessä. Anja rakas, jos luet tämän kirjoitukseni joskus niin muista että olin uskollinen sinua kohtaan....Ehkä tapaamme joskus vielä jonain kauniina päivänä. Muistatko kun kohtasimme ensi kertaa heinäkuussa 2004 uimarannalla Vaasassa?? Tuntuu että siitä olisi ikuisuus!! Silloin sinä olit hoikka kaunis nainen ja muistatko mitä sanoit minulle?? Sanoit : "Jos
        on kokenut näin kauniina päivänä rakkauden kestää elämässä mitkä vaikeudet tahansa "
        No sanasi olivat kauniit mutta et tarkoittanut mitä sanoit. Sanon sinulle nyt tämän palstan kautta : Hyvästi Rakkaani.

Taidatkin itkeä enemmän MIKROAALTOUUNIN perään? Kumpi teistä olikaan se ylipainoinen?

• Lihavan luuserin ex-mies
        pelleriina kirjoitti:

Taidatkin itkeä enemmän MIKROAALTOUUNIN perään? Kumpi teistä olikaan se ylipainoinen?

"Provpoilija"?? Pelleriina, mitä tuo sana tarkoittaa?? Minä olen nyt sinkku ja lihavuus poistui talostani samalla kuin Anjakin.
        Nyt olen valmis uuteen suhteeseen, mutta
        Suomi24 Treffitkään eivät toimi!!
        Onko ehdotuksia kellään normaalipainoisella
        mitä tekisin??

• Jollu
        Lihavan luuserin ex-mies kirjoitti:

"Provpoilija"?? Pelleriina, mitä tuo sana tarkoittaa?? Minä olen nyt sinkku ja lihavuus poistui talostani samalla kuin Anjakin.
        Nyt olen valmis uuteen suhteeseen, mutta
        Suomi24 Treffitkään eivät toimi!!
        Onko ehdotuksia kellään normaalipainoisella
        mitä tekisin??

Voi moro te ootte ihan loistavia, vähän oon hyvät naurut saanut kun tota tarinaa luin xD
        Hassua kun toiset tädit ottaa niin mielettömän tosissaa tollasen hassuttelun, muahaahaa...

• vastaaja...

En jaksanut lukea noita kaikkia viestejä joten saattaa tulla samaa asiaa, monet vastaukset vain eivät vaikuttaneet kovin asiallisilta.
      Fakta on se, että jos hän ei halua mitään elämässään muuttaa, sinä et sille mitään voi. Et voi muuttaa ketään toista, voit vain muuttaa itseäsi ja teet ratkaisusi vain itsesi puolesta. Sanoit jossain viestissä että elätät hänet kun hän ei ole töissä. Eli annat hänelle rahaa ruokaostoksiin? Lopeta se ja osta itse ruuat. Jos hän ostaa omilla rahoillaan epäterveellistä, tehköön niin mutta tee loppu siitä että sinun rahojasi käytetään siihen. Kiellä teidän kodissanne epäterveellisen ruuan olemassaolo, ja jos niitä sinne ilmestyy, heitä roskiin.
      Jos hän ei laihtua halua, silloin hän ei laihdu vaikka sinä kuinka niin haluaisit.

Ja itsestäni sen verran että olen 34v nainen, joka lihoi vähitellen vuosien mittaan 20 kiloa (en suhteessa ollessani vaan sinkkuna). Nyt noista kiloista 10 on pudotettu ja toiset 10 vielä jäljellä. En osaa sanoa mikä mut lopulta sai oikeasti laihduttamaan, tyypillisenä naisena olen tietysti ollet "ikuinen laihduttaja" vaikka kiloja tulikin koko ajan lisää. Mutta yhden asian tiedän sataprosenttisen varmasti; jos olisin ollut suhteessa ja mies olisi koko ajan vaatinut mua laihduttamaan, siitä ei olisi tullut YHTÄÄN MITÄÄN. Painostaminen ei johda minnekään.

• Lihavan ex-mies

Ok, kiitos asiallisesta vastauksesta....Minä ja hän olemme nyt virallisesti eronneet. Mutta huomaan että tein virheen kun annoinhänelle rahaa ruokaostoksiin koska AINA hän osti lihoittavaa ruokaa.

• tunnen naises
        Lihavan ex-mies kirjoitti:

Ok, kiitos asiallisesta vastauksesta....Minä ja hän olemme nyt virallisesti eronneet. Mutta huomaan että tein virheen kun annoinhänelle rahaa ruokaostoksiin koska AINA hän osti lihoittavaa ruokaa.

SINÄ PETIT HÄNTÄ JA HÄN TIESI SEN... VALITETTAVASTI..voi sua "mies"

• Vapaa mies
        tunnen naises kirjoitti:

SINÄ PETIT HÄNTÄ JA HÄN TIESI SEN... VALITETTAVASTI..voi sua "mies"

Arvoisa nimerkki "Tunnen naises" HÄN PETTI MINUA JA SITÄ ENNEN LIHOTTI ITSENSÄ POSSUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Eli siis : Minä en häntä pettänyt ja
        pidin/välitin/rakastin häntä, mutta
        nyt tuli ero koska näin kävi. Tätä se on
        kun media kehoittaa naisia viettämään myös omaa elämää. Varsinkin Veministit haluavat niin.
        No onhan minulla kauniit muistot suhteemme alusta.........

• tollaisella nimittelijällä!
        Vapaa mies kirjoitti:

Arvoisa nimerkki "Tunnen naises" HÄN PETTI MINUA JA SITÄ ENNEN LIHOTTI ITSENSÄ POSSUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Eli siis : Minä en häntä pettänyt ja
        pidin/välitin/rakastin häntä, mutta
        nyt tuli ero koska näin kävi. Tätä se on
        kun media kehoittaa naisia viettämään myös omaa elämää. Varsinkin Veministit haluavat niin.
        No onhan minulla kauniit muistot suhteemme alusta.........

Ja mitä ne Veministit sitten on? Taitaa olla niin, että se, mitä kerrot tyttöystäväsi tekemäksi, onkin omia puuhiasi tai sitten edelleen se toinen vaihtoehto, että olet provoilija. Jos näin on, olet tosi hyvin siinä onnistunut, kun ajattelee, kuinka paljon olet saanut vastauksia.

Kukaan, joka rakastaa toista, ei nimittele häntä noin,kun sinä täällä! Jos tarinasi on totta, en ihmettele, että tyttö lähti. Parasta hänelle!

• Lihavat naiset on ilkeitä
        tollaisella nimittelijällä! kirjoitti:

Ja mitä ne Veministit sitten on? Taitaa olla niin, että se, mitä kerrot tyttöystäväsi tekemäksi, onkin omia puuhiasi tai sitten edelleen se toinen vaihtoehto, että olet provoilija. Jos näin on, olet tosi hyvin siinä onnistunut, kun ajattelee, kuinka paljon olet saanut vastauksia.

Kukaan, joka rakastaa toista, ei nimittele häntä noin,kun sinä täällä! Jos tarinasi on totta, en ihmettele, että tyttö lähti. Parasta hänelle!

Kuulehan nyt arvoisa nainen....MINÄ TIEDÄN SUHTEESTAMME ENEMMÄN KUIN SINÄ, ENKÖ TIEDÄKIN??
        Veministi tarkoittaa sellaista naista joka vaikkapa ajaa autolla jonkun ihmisen yli ja syyttää siitä(kin) miehiä. Ovathan miehet suunnitelleet auton.....Minä pidin Anjasta hyvin paljon, mutta hänen käytöksensä oli loppuaikoina ihan perseestä!!
        Siis miten nainen voi rupsahtaa niin totaaliseesti??
        Kaunis ja urheilullinen nainen näyttää 35 vuotiaana lihavalta mummolta!! Kaameita oli myös hänen "raskausarpensa" Eli ne jotka ilmestyy kun ihminen syö kuin norsu. Kaiken pahanalku oli
        ylensyöminen. Naisethan sortuu usein makeaan mutta Anja sortui myös rasvaiseen ruokaan. Alussa pieni pyöreys vain puki häntä mutta sitten läskiä tuli kuin sialle. Ja lopuksi hän oli kuin sika : Lihava ja haisi paskalta. Nyt olen Chattaillut erään kuvien perusteella hoikan ja urheilullisen näköisen naisen kanssa ja tapaamme viikonloppuna. Meinasin ehdottaa erästä uutta ruokaravintolaa treffipaikaksi mutta jostain kumman syystä
        päädyin ehdottamaan hiihtomajaa
        jossa ei tarjoilla roskaruokaa...

• minähhh

tarvitse miettiä, että mikäköhän tuossa parisuhteessa oikein mätti. Jos tuo aloittaja oli tyttöystäväänsä kohtaan yhtä ilkeä irl kuin mitä on ollut netissä, ei ole ihme jos huonosti meni. Kukapa sitä nyt jaksais haukkumista ja helvetillistä jäkätystä 24/7.

• Läskivuoren ex-mies

Minä en KERTAAKAAN SANONUT HÄNELLE RUMASTI!!!
        Nyt on niin että Anja pilasi tämän suhteen
        vittumaisella käytöksellään : Tuli läskiksi, petti, oikutteli, valehteli, haisi pahalta.......Kyllä ihmisen kuuluu pitää itsestään huolta (Myös naisen)
        On liikuttava, syötävä terveellisesti ja vältettävä ylilyöntejä. Viimeisen viestin ex-rakkaani tilanteesta sain tänään hänen äidiltään joka sanoi Anjan syövän paljon ja makaa lapsuuden huoneessaan, joka kuullemma on ruvennut haisemaan hänen muuttonsa jälkeen.....Selostin hänen äidilleen eromme syitä, ja hän sanoi että tein oikein. Kenenkään ei pidä uhrata elämäänsä lihavan terroristin vuoksi!!!!!!!

• takaisin Anja!!
        Läskivuoren ex-mies kirjoitti:

vittumaisella käytöksellään : Tuli läskiksi, petti, oikutteli, valehteli, haisi pahalta.......Kyllä ihmisen kuuluu pitää itsestään huolta (Myös naisen)
        On liikuttava, syötävä terveellisesti ja vältettävä ylilyöntejä. Viimeisen viestin ex-rakkaani tilanteesta sain tänään hänen äidiltään joka sanoi Anjan syövän paljon ja makaa lapsuuden huoneessaan, joka kuullemma on ruvennut haisemaan hänen muuttonsa jälkeen.....Selostin hänen äidilleen eromme syitä, ja hän sanoi että tein oikein. Kenenkään ei pidä uhrata elämäänsä lihavan terroristin vuoksi!!!!!!!

Siis nää kyllä meni nyt niin huulenheitoks että älkää hyvät immeiset vaan katkasko tätä juttuketjua, aivan huippui, varsinkin tuo että jopa Anjan entinen oma huone on alkanut haisemaan...voi hitto :) :)

• Läskiterroristin ex-mies
        takaisin Anja!! kirjoitti:

Siis nää kyllä meni nyt niin huulenheitoks että älkää hyvät immeiset vaan katkasko tätä juttuketjua, aivan huippui, varsinkin tuo että jopa Anjan entinen oma huone on alkanut haisemaan...voi hitto :) :)

Se on helppo nauraa toisen sairaudelle.....Nythän on niin että kirjoitin tänne sitä varten että saisin tukea ja apua rakastetulleni!! Täällä Anjaa vain pilkataan. Antakaa neuvoja, kyllä minä hänestä edelleen välitän vaikka suhteemme on poikki.
        Toivon totisesti että Anja pääsisi sairaudestaan eroon ja löytäisi uuden kumppanin itselleen.

• minähhh
        Läskivuoren ex-mies kirjoitti:

Olisi ehkä pitänyt lukea tuota viestiketjua hieman tarkemmin, kyseessä ei näköjään olekaan enää alkuperäinen kirjoittaja, vaan jotkut mukahauskat kenkälusikka-ÄO:t.

• Lihavan naisen ex
        minähhh kirjoitti:

Olisi ehkä pitänyt lukea tuota viestiketjua hieman tarkemmin, kyseessä ei näköjään olekaan enää alkuperäinen kirjoittaja, vaan jotkut mukahauskat kenkälusikka-ÄO:t.

Kyllä olen sama henkilö ja ei tarvitse vastata enää asiattomasti. Nyt haluan jatkaa elämääni uuden tulevan naisystäväni kanssa joka on hoikka, kaunis ja mukava. Toki pelkään että hänkin lihoo ja rupeaa haisemaan, mutta toisaalta eihän se salama iske samaan paikkaan kahteen kertaan.....Mutta olen huomannut yhden asian : LIHAVUUS ON SAIRAUS!!

• Tulevan lihapullan nykyinen
        Lihavan naisen ex kirjoitti:

Kyllä olen sama henkilö ja ei tarvitse vastata enää asiattomasti. Nyt haluan jatkaa elämääni uuden tulevan naisystäväni kanssa joka on hoikka, kaunis ja mukava. Toki pelkään että hänkin lihoo ja rupeaa haisemaan, mutta toisaalta eihän se salama iske samaan paikkaan kahteen kertaan.....Mutta olen huomannut yhden asian : LIHAVUUS ON SAIRAUS!!

Nyt en enää kestä !!! Uusi naisystäväni oli juuri ensimmäistä kertaa käymässä luonani, ja olin tehnyt herkullista ja kevyttä syötävää, mm. kreikkalaista salaattia ja hedelmiä jälkiruoaksi.
        No, nainen kaivaakin laukustaan KAKSI suklaalevyä ja rupeaa mussuttamaan niitä, yrittipä vielä saada minutkin syömään moista rasvapommia. Ja kun hän venytteli, paistoi
        kahittyvä vatsamakkara ällöttävästi tiukan puseron alta. Mikä v*ttu suomalaisia naisia vaivaa, ei ämmät saa persettään liikkeelle muuten kuin lyllertäessään jääkaapille. Ilmeisesti salama voi sittenkin iskeä kahdesti samaan paikkaan... Huomenna otan yhteyttä ravitsemusterapeuttiin, jospa joku osaisi neuvoa nykyistäni, ennen kuin hänestäkin tulee haiseva ihravuori. ONKO SUOMESSA PELKKIÄ LÄSKEJÄ NAISIA ?!

• Lihavan ex-mies
        Tulevan lihapullan nykyinen kirjoitti:

Nyt en enää kestä !!! Uusi naisystäväni oli juuri ensimmäistä kertaa käymässä luonani, ja olin tehnyt herkullista ja kevyttä syötävää, mm. kreikkalaista salaattia ja hedelmiä jälkiruoaksi.
        No, nainen kaivaakin laukustaan KAKSI suklaalevyä ja rupeaa mussuttamaan niitä, yrittipä vielä saada minutkin syömään moista rasvapommia. Ja kun hän venytteli, paistoi
        kahittyvä vatsamakkara ällöttävästi tiukan puseron alta. Mikä v*ttu suomalaisia naisia vaivaa, ei ämmät saa persettään liikkeelle muuten kuin lyllertäessään jääkaapille. Ilmeisesti salama voi sittenkin iskeä kahdesti samaan paikkaan... Huomenna otan yhteyttä ravitsemusterapeuttiin, jospa joku osaisi neuvoa nykyistäni, ennen kuin hänestäkin tulee haiseva ihravuori. ONKO SUOMESSA PELKKIÄ LÄSKEJÄ NAISIA ?!

Tuo edellinen viesti ei ollut minun kirjoittamani, vaan jonkun VÄHÄÄLYISEN KUSIPÄÄN, jolla ei ole kunnioitusta ihmisiä kohtaan.

"Alkuperäinen ex-mies"

• LAISKOJA!

Niinhän se on... Eikä kaikki syö suruun tai iloon. Lihava ystäväni syö siksi, että karkit ym. on vaan niin hyviä. Ei mitään sen kummempaa syytä!

Hän hikoaa kesällä ihan älyttömästi ja haju on aika kamala..

• Lihatiskin ex-mies

Niinpä...kun saa hyvällistä suuhunsa niin siihen addiktoituu ja aina haluaa lisää......Seuraukset ovat ikäviä : Tulee lihavaksi ja haisee pahalta.
        Anjakin haisi pahalta viime kesänä vaikka kävi usein
        suihkussa ja vaihtoi vaatteet.

• sinunkin
        Lihatiskin ex-mies kirjoitti:

Niinpä...kun saa hyvällistä suuhunsa niin siihen addiktoituu ja aina haluaa lisää......Seuraukset ovat ikäviä : Tulee lihavaksi ja haisee pahalta.
        Anjakin haisi pahalta viime kesänä vaikka kävi usein
        suihkussa ja vaihtoi vaatteet.

ois aika etsiä parempi nainen itselles.ota joku hoikka nii ei oo tollasia ongelmia.vai onks tässä kyse jostain alistamis hommasta?

• Lihavan ex
        sinunkin kirjoitti:

ois aika etsiä parempi nainen itselles.ota joku hoikka nii ei oo tollasia ongelmia.vai onks tässä kyse jostain alistamis hommasta?

Olet aivan oikeassa, miksi tälläin kolmekymppinen, varakas ja komeakin olisi ilman hoikkaa naista??
        Treffit on lauantaina ja saa nähdä mitä siitä seuraa.....Joka tapauksessa olen nyt Dumpannut
        "Läski-Anjan" Toivottavasti tuleva naiseni on kiva!!!

• Nimetön
        Lihavan ex kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, miksi tälläin kolmekymppinen, varakas ja komeakin olisi ilman hoikkaa naista??
        Treffit on lauantaina ja saa nähdä mitä siitä seuraa.....Joka tapauksessa olen nyt Dumpannut
        "Läski-Anjan" Toivottavasti tuleva naiseni on kiva!!!

Hei kaikille!
        Olen Ensio ja löysin elämäni naisen, Anjan, kun kävin lukemassa mittaria hänen lapsuudenkodissaan Himangalla toissa päivänä. Olen siis sähkömies Himangan Energia Oy:llä, hieman tukevahko, mutta en mielestäni valas. Kuulin lähtiessäni makuuhuoneesta ihme rapinaa, jonka tunnistin Marianne-pussin ääneksi. Kurkkasin ovelta, ja siellä Anja istui kokonaisen MS/Mariellalta ostamansa tukkupakkauksen äärellä. Tosin 20 megapussista oli jäljellä enää vain viisi. Hän kutsui minut huoneeseensa. Se oli suussa sulavaa rakkautta heti ensi maistamalta. Olemme nyt olleet yhdessä kuin paita ja perse nämä kaikki päivät. Suunnittelemme yhteenmuuttoa. Anja hakee loput tavaransa ex-miehensä luota pian. Onnemme on sinetöity.

• könöjömppis

kikkelis kokkelis...mitäs läksit:)

• ärsyyntynyt

ET VOI SANOA NOIN (TULLA TAKAISIN NORMAALIKSI). LIHAVUUS EI OLE OUTOA, SE VOI OLLA KAUNISTA JA SEKSIKÄSTÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1175
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe