Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hajusteettomat shamppoot?

Clarias

Terve, mulla on 8v tyttö ja näyttää siltä että hänen päänahkansa ja kasvot eivät kestä shampooita joissa on hajusteita. Olemme kokeilleet markettituotteista kampaamojen ammattituotteisiin ja ei oikein apua löydy. Onko kenelläkään tietoa hajuusteettomista tuotteista ja voisko joku suositella jotain tuotetta?

10

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

      kaikkia mahdollisia kampaamotuotteista marketteihin, ja nyt löytyi yksi, jota voi käyttää. Tämä tuote on nimeltään Erisan, hoitava pesuneste, ja sitä saa apteekista. Voi käyttää koko kehon pesuun, ja pesee hiuksetkin putipuhtaaksi. Tytölle tuli ihottumaa ja kutinaa kaikista muista herkänihon tuotteista, tämä toistaiseksi passaa. Kokeilkaas tätä.

      • marketistakin

        ja halvemmalla kuin apteekista. huomiota kannattaa kiinnittää myös pyykinpesuaineisiin. Minulla oli lisäksi ihokutinaa, ja tuli testattua monia pyykkiaineita, ja aina lisäksi pesut lisähuuhteluilla. Nyt sitten tilasin Tuollaisen ison pöntön (8kg) zeoliittivapaata pulveria, ja on kyllä tähänastisista kokeiluista paras. Päänahkani oireiluun olen yhdistänyt sen mitä suuhuni pistän. Salapoliisi työ on vielä pikkasen kesken :)


      • Clarias

        Täytyy poiketa apteekin kautta ja hankkia sitä.


      • Jos tarvitsee
        Clarias kirjoitti:

        Täytyy poiketa apteekin kautta ja hankkia sitä.

        LV, varmaan kaikki vauvanhoito tuotteet


    • Hilde

      Meidän tytöllä on päänahka huonossa kunnossa, hilseilee on tulehtunut jne. Käyttää kaiken maailman lakkoja, geelejä ja värejä jatkuvasti.

      Nyt naapurin suosituksesta hankin tukan tuotteita. Ja ongelmat ovat kahden viikon aikana hävinneet melkein kokonaan vaikka edellee tyttö käyttää noita lakkoja jn. normaaliin tapaan.

      Noissa tukan tuotteissa ei ole hajusteita, suoloja, silikoneja jne.. Tuotemerkki onilmeisesti uusi, koska en itse ole törmännyt heidän mainoksiin missään tai on sitten jäänyt huomaamatta.

      • minä

        tunmerkkisiä tuotteita myydään? On varmaan uusi tuote? Kampaamossa vai marketissa?


      • Hilde
        minä kirjoitti:

        tunmerkkisiä tuotteita myydään? On varmaan uusi tuote? Kampaamossa vai marketissa?

        Niitä saa kampaamoista, mutta aika harvasta ja verkkokaupasta.


      • Hilde
        Hilde kirjoitti:

        Niitä saa kampaamoista, mutta aika harvasta ja verkkokaupasta.

        verkkokauppa oli osoitteessa www.tukkacure.fi/verkkokauppa.


      • .com
        Hilde kirjoitti:

        Niitä saa kampaamoista, mutta aika harvasta ja verkkokaupasta.

        Se verkkokaupan osoite on muuten .com eikä .fi! No, anyway ;).

        Olen nyt kokeillut heidän tuotteistaan molempia turveshampoita, terva- ja tea tree jojoba shampoota ja täytyy sanoa että ei tule oireita. Tea tree jojoba on aika voimakas, mutta muilla voi pestä hiukset joka päivä.

        Niissä ei todellakaan ole hajusteita eikä paljon muutakaa turhia aineosia. Mutta se mikä yllätti niin niiden tuotteissa ei ole sulfaatteja laisinkaan ja juuri ne ovat ainakin minulla aiheuttaneet harmia. Tässä on ilmeisesti selitys myös miksi ne ovat ainakin minulla toimineet ilman ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe