Antin "homous".

Princess_Sparkle

En ymmärrä, miksi teillä nimeltämainitsemattomilla tyypeillä on taipumus haukkua Anttia homoksi edes tietämättä asian todellista puolta? Todella keskenkasvuista käytöstä. Ilmeisesti kyseessä on sitten joitain Antille kateellisia tms ajattelemattomia tyyppejä. Mutta todella typerää käytöstä tuo kuitenkin on. Sanon tämän vaikka tiedänkin saavani vastaväitteitä.

Onko naisen kanssa pussailu mielestänne homomaista? Aika vainoharhainen täytyy olla jos tuota mieltä on. Nimittäin, 5.3.2006 Silja Europan keikan jälkeen Antti tanssi nätin vaaleahiuksisen tytön kanssa samalla häntä suukotellen. Itse voin tämän todistaa koska paikan päällä olin. Myös parin viikon takaisessa Seiskassa oli tästä. Tiedän ettette usko tätä, mutta totta se on.

Että jospa jättäisimme Antin rauhaan ja soisimme hänelle yksityisyyden?

23

2931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös

      minä Antin keikalla Silja Europalla.Oli suloisennäköistä,kun Antti yökerhossa hempeili.Onnelliselta vaikuttivat.Onnea Antille!

    • ...juttu

      kun tiesi että kuva tulee lehteen. Mutta eihän siinä homoudessa mitään pahaa ole, kukin tyylillään.

      • ollut Antista

        ja tästä tytöstä kuva,kerro heti.


    • pikkuinen^

      nii Antti Tuisku ei oo mikään homo.

    • antin toveri

      kyllä se taitaa nyt olla sillalailla, että antti on homoseksuaali.
      tiedän tämän koska olen itsekkin homo (ylpeä siittä) ja kyllähän koira koiran haistaa.

      • roimisu

        oli tai ei, mut sen verran on Antin kans yhteisiä tuttuja, et kyllä mun käsitys on et ihan hetsku se on. Kieltämättä Antti on erikoinen persoona ja voi äkkiseltään luulla homoksikkin, mut kyl se niin paljo näyttäis olevan kiinnostunu naisista, et en tosiaan usko sen olevan homo.


      • typerus olet
        roimisu kirjoitti:

        oli tai ei, mut sen verran on Antin kans yhteisiä tuttuja, et kyllä mun käsitys on et ihan hetsku se on. Kieltämättä Antti on erikoinen persoona ja voi äkkiseltään luulla homoksikkin, mut kyl se niin paljo näyttäis olevan kiinnostunu naisista, et en tosiaan usko sen olevan homo.

        Ei kukaan ole homoksi "haukkunut" typerys! On vain todettu se tosiasia, että Antti On homo, ei homo ole mikään haukkumasana. KAIKKI tietävät että Antti on seurustellut miehen kanssa, mitä väliä? En käsitä miksi sinulle ja teille muille keskenkasvuisille se on niin kova paikka.

        Kyllä sen jo ulkonäöstäkin näkee ettei poika ihan täysin hetero ole. Tosin homoudesta on ihan todisteitakin. Älä usko jos et halua, ei se ole keltään pois. Mutta Antti diggailee myös miehistä ja se on fakta.


      • LISÄÄ
        typerus olet kirjoitti:

        Ei kukaan ole homoksi "haukkunut" typerys! On vain todettu se tosiasia, että Antti On homo, ei homo ole mikään haukkumasana. KAIKKI tietävät että Antti on seurustellut miehen kanssa, mitä väliä? En käsitä miksi sinulle ja teille muille keskenkasvuisille se on niin kova paikka.

        Kyllä sen jo ulkonäöstäkin näkee ettei poika ihan täysin hetero ole. Tosin homoudesta on ihan todisteitakin. Älä usko jos et halua, ei se ole keltään pois. Mutta Antti diggailee myös miehistä ja se on fakta.

        "FAKTAA",SE ON KYLLÄ KAUKANA FAKTASTA,JOS SANOT TIETÄVÄSI ULKONÄÖN PERUSTEELLA ONKO JOKU HOMO VAI EI.MAHTAVAA,ETTÄ ANTTI AIKOINAAN OSALLISTUI IDOLSSIIN,SIELTÄ MEILLE TULI ERITTÄIN KARISMAATTINEN JA MIELENKIINTOINEN POIKA,JOKA JAKSAA PUHUTTAA AINAVAAN.ANTTI HERÄTTÄÄ KAIKENLAISIA TUNTEITA,SE ON HYVÄ.NYT VAIN JÄNNITYKSELLÄ ODOTTAMAAN UUSIA BIISEJÄ JA UUTTA TYYLIÄ.JA KESÄLLÄ KEIKOILLE...IHANAA!


      • sexbomb
        typerus olet kirjoitti:

        Ei kukaan ole homoksi "haukkunut" typerys! On vain todettu se tosiasia, että Antti On homo, ei homo ole mikään haukkumasana. KAIKKI tietävät että Antti on seurustellut miehen kanssa, mitä väliä? En käsitä miksi sinulle ja teille muille keskenkasvuisille se on niin kova paikka.

        Kyllä sen jo ulkonäöstäkin näkee ettei poika ihan täysin hetero ole. Tosin homoudesta on ihan todisteitakin. Älä usko jos et halua, ei se ole keltään pois. Mutta Antti diggailee myös miehistä ja se on fakta.

        jaa ettei kukaan oo haukkunut..!!!!Missä helvetin umpiossa oot kasvanut..Tää palstahan on ollut täyttnä just haukkumaviestejä, joissa on haukuttu suut silmät täyteen homppeliksi ja paljon rivommilla ilmaisuilla...Eili mietis nyt vähän mitä päästät tänne...!!!


      • roimisu
        typerus olet kirjoitti:

        Ei kukaan ole homoksi "haukkunut" typerys! On vain todettu se tosiasia, että Antti On homo, ei homo ole mikään haukkumasana. KAIKKI tietävät että Antti on seurustellut miehen kanssa, mitä väliä? En käsitä miksi sinulle ja teille muille keskenkasvuisille se on niin kova paikka.

        Kyllä sen jo ulkonäöstäkin näkee ettei poika ihan täysin hetero ole. Tosin homoudesta on ihan todisteitakin. Älä usko jos et halua, ei se ole keltään pois. Mutta Antti diggailee myös miehistä ja se on fakta.

        Joo, kyllä mie kans haluaisin ne todisteet. Koska mulla niitä on kans ja ne kertoo ihan päinvastasesta. Taitaa Ana vaan olla niin gay poitsujen märkä päiväuni, että tää jatkuu ikusesti.


      • tuiskuton
        roimisu kirjoitti:

        Joo, kyllä mie kans haluaisin ne todisteet. Koska mulla niitä on kans ja ne kertoo ihan päinvastasesta. Taitaa Ana vaan olla niin gay poitsujen märkä päiväuni, että tää jatkuu ikusesti.

        Kyllä minä luulen että kyse on kateellisista hetero poitsuista.


      • oon kans
        tuiskuton kirjoitti:

        Kyllä minä luulen että kyse on kateellisista hetero poitsuista.

        sitä mieltä,että nää lässyttäjät on kekenkasvuisia,kylläkin kaikenikäisiä hetero jätkiä ja mukaan mahtuu myös tyttöjä.


      • roimisu
        oon kans kirjoitti:

        sitä mieltä,että nää lässyttäjät on kekenkasvuisia,kylläkin kaikenikäisiä hetero jätkiä ja mukaan mahtuu myös tyttöjä.

        todennäkösesti totta. Uskomatonta, että yhestä ihmisestä jaksetaan jauhaa. Ja aivan samahan se ois JOS Ana olis homoki, mutta ku ei oikein siltä vaikuta, ni miksi jatkaa näillä "musta tuntuu" jutuilla.


      • hah hah
        roimisu kirjoitti:

        todennäkösesti totta. Uskomatonta, että yhestä ihmisestä jaksetaan jauhaa. Ja aivan samahan se ois JOS Ana olis homoki, mutta ku ei oikein siltä vaikuta, ni miksi jatkaa näillä "musta tuntuu" jutuilla.

        Antti on mitä luultavammin bi ja sile te nyt ette voi mitään. Minulla on ihan takuuvarmaa tietoa että Antti on suudellut miehen kanssa mutta tehän ette kykene sitä uskomaan. Ja ei, en minä pysty mitään todisteita siitä tähän laittamaan. Mutta tosi kuin vesi on tämä homma. Ette te sitä usko koska ette halua mutta ketä kiinnostaa? Minä olen yksi niistä joilla on sataprosenttisen varmaa tietoa siitä että Antti on ainakin suudellut miehen kanssa. Sori vain pikkutytöt.


        Ja mitä Antin karismaan tulee, niin sitä nyt ei ole nimeksikään. Miehen kuuluu näyttää mieheltä. Antti näyttää naiselta eikä tosiaan olisi koskaan ansainnut päästä kolmanneksi idiootti-Idolseissa.

        Mutta minua nyt ei pahemmin jonkun laulutaidottoman homopojan ulkonäkö ja olemus kiinnosta, sen vain kerron että Antin ei-heterosta seksuaalisuudesta on kyllä todisteita.


      • roimisu
        hah hah kirjoitti:

        Antti on mitä luultavammin bi ja sile te nyt ette voi mitään. Minulla on ihan takuuvarmaa tietoa että Antti on suudellut miehen kanssa mutta tehän ette kykene sitä uskomaan. Ja ei, en minä pysty mitään todisteita siitä tähän laittamaan. Mutta tosi kuin vesi on tämä homma. Ette te sitä usko koska ette halua mutta ketä kiinnostaa? Minä olen yksi niistä joilla on sataprosenttisen varmaa tietoa siitä että Antti on ainakin suudellut miehen kanssa. Sori vain pikkutytöt.


        Ja mitä Antin karismaan tulee, niin sitä nyt ei ole nimeksikään. Miehen kuuluu näyttää mieheltä. Antti näyttää naiselta eikä tosiaan olisi koskaan ansainnut päästä kolmanneksi idiootti-Idolseissa.

        Mutta minua nyt ei pahemmin jonkun laulutaidottoman homopojan ulkonäkö ja olemus kiinnosta, sen vain kerron että Antin ei-heterosta seksuaalisuudesta on kyllä todisteita.

        Niin, pakkohan mun on myöntää etten ole ollu kattomassa mitä Ana makkarissaan tekee, mutta jos se on bi ni sitte on, mutta puhtaasti homo se ei ole. Eikä tässä ole kyse siitä, että olisi mitään homoja vastaan, vaan siitä, että kun sata varmaa ei kukaan asiaan voi muut sanoa mitään kuin Tuisku itse niin ottaa päähän tää vääntö. Ja en ole pikkutyttö vaan 21:n, et kaiketi suht aikunen. Mut omasta puolesta ihmettelen tosissaan sitä, miksi Antin seksuaalisesta suuntautumisesta on niin paljon vääntöä, kun kaiken järjen mukaan se kuuluu kuitenki vaan sille itelleen. Mut anyway...antaa kaikkien kukkien kukkia, kuka milläki tyylillään ja jos Antti haluaa pitää tän asian salassa niin seki sille suotakoon niinku kaikille muillekki...vaikkaki hatunnosto niille jotka on pystyny kaapista ulos tuleen, oli sitte gay, bi tai mikä muu tahansa.


      • Mulle on
        hah hah kirjoitti:

        Antti on mitä luultavammin bi ja sile te nyt ette voi mitään. Minulla on ihan takuuvarmaa tietoa että Antti on suudellut miehen kanssa mutta tehän ette kykene sitä uskomaan. Ja ei, en minä pysty mitään todisteita siitä tähän laittamaan. Mutta tosi kuin vesi on tämä homma. Ette te sitä usko koska ette halua mutta ketä kiinnostaa? Minä olen yksi niistä joilla on sataprosenttisen varmaa tietoa siitä että Antti on ainakin suudellut miehen kanssa. Sori vain pikkutytöt.


        Ja mitä Antin karismaan tulee, niin sitä nyt ei ole nimeksikään. Miehen kuuluu näyttää mieheltä. Antti näyttää naiselta eikä tosiaan olisi koskaan ansainnut päästä kolmanneksi idiootti-Idolseissa.

        Mutta minua nyt ei pahemmin jonkun laulutaidottoman homopojan ulkonäkö ja olemus kiinnosta, sen vain kerron että Antin ei-heterosta seksuaalisuudesta on kyllä todisteita.

        ihan sama onko Antti homo,hetero,bi tai PORO.Se vain ihmetyttää,että sitä pitää jauhaa.Ja suuri osa näistä jutuista on silkkaa keksittyä potaskaa."Ketä kiinnostaa"?,kysyit.Sinua ainakin.Olet jo analysoinut Antin ulkonäön,laulutaidon,olet "tietäväsi"hänen suuntautumisensa.Mitä se sinusta kertoo?Se kertoo,että Antti kiinnostaa sinua mielettömästi.Jos ei hyvässä,niin sitten pahassa.Kuka on sanonut,miltä miehen pitää näyttää?Tietääkseni,ei ole mitään ulkonäkösääntöjä,joita kuuluu noudattaa.Musta Antti on äärettömän hyvännäkönen pakkaus!Idolssissa kansa äänesti Antin kolmoseksi,mutta levymyynnin ja suosion perusteella Antti on osoittautunut olavansa se YKKÖNEN.Ikää multa löytyy senverran,että turha tulla huutelee,että Antti miellyttää vain nuoria tyttöjä.Heippa!


      • Sun jatkuva
        Mulle on kirjoitti:

        ihan sama onko Antti homo,hetero,bi tai PORO.Se vain ihmetyttää,että sitä pitää jauhaa.Ja suuri osa näistä jutuista on silkkaa keksittyä potaskaa."Ketä kiinnostaa"?,kysyit.Sinua ainakin.Olet jo analysoinut Antin ulkonäön,laulutaidon,olet "tietäväsi"hänen suuntautumisensa.Mitä se sinusta kertoo?Se kertoo,että Antti kiinnostaa sinua mielettömästi.Jos ei hyvässä,niin sitten pahassa.Kuka on sanonut,miltä miehen pitää näyttää?Tietääkseni,ei ole mitään ulkonäkösääntöjä,joita kuuluu noudattaa.Musta Antti on äärettömän hyvännäkönen pakkaus!Idolssissa kansa äänesti Antin kolmoseksi,mutta levymyynnin ja suosion perusteella Antti on osoittautunut olavansa se YKKÖNEN.Ikää multa löytyy senverran,että turha tulla huutelee,että Antti miellyttää vain nuoria tyttöjä.Heippa!

        jauhaminen jauhamisesta saattaa ottaa pattiin joitakin tämän palstan lukijoita, jotka haluavat jauhaa homoista.


      • Princess_Sparkle
        typerus olet kirjoitti:

        Ei kukaan ole homoksi "haukkunut" typerys! On vain todettu se tosiasia, että Antti On homo, ei homo ole mikään haukkumasana. KAIKKI tietävät että Antti on seurustellut miehen kanssa, mitä väliä? En käsitä miksi sinulle ja teille muille keskenkasvuisille se on niin kova paikka.

        Kyllä sen jo ulkonäöstäkin näkee ettei poika ihan täysin hetero ole. Tosin homoudesta on ihan todisteitakin. Älä usko jos et halua, ei se ole keltään pois. Mutta Antti diggailee myös miehistä ja se on fakta.

        Oletkohan nyt ihan tosissasi. Kyllä on näössäsi vikaa ja pahasti, jos et nää näitä koko palstan täyttäviä haukkumisviestejä.

        Kyllä, valitettavasti, homo on nykynuorten keskuudessa haukkumasana. Enää ei nuorten puheesta tiedä mitä tarkoittaa jos käyttää sanaa "homo".

        Ja. Mistäs olet tuommosia tietoja saanut että Antti on seurustelut miehen kanssa? Eiköhän siitä olisi juorulehdet täynnä jos asian laita olisi näin.
        Tuohon naurettavaan ulkonäön perusteella homoksi luokitteluun en kommentoi mitään.

        Ja muuten, kuinka voit netin välityksellä sanoa että olen keskenkasvuinen? Ikää löytyy yli 18 v, usko huviksesi.


    • Miksi vihaatte

      homoja? Oletteko ikinä kuullut suvaitsevaisuudesta?

      • Princess_Sparkle

        Voisitko vähän selventää asiaa. Mielestäni en ole sanonut mitään joka olisi jollakin tavalla homoja vastaan.


    • hihhulii

      Puhut siitä,että toiset haukkuvat häntä homoksi,mutta itse kovaan vakuutat Antin heteroutta joka itsellesi mutta myös monelle muulle on täysi mysteeri?Antin lomailut miehen kanssa ulkomailla oli täyttä puppua kun taas kertomasi suutelujutut tytön kanssa laivalla totta.Ja näiden molempien julkaisijana sinunkin luotettava tietolähteesi Seiska.

      Antti rauhaan?Itse uravalintansa tehnyt ja tuskimpa miestä tuollainen kritiikki hetkauta.Varsinkin kun fyffeä tulee ikkunoista ja ovista sissään.

      Hassua,että faneilla kovankin tarve "puhdistaa" antin mainetta homoudesta.Olisiko Antti epätäydellinen olleesaan homo?Itseä ei kiinnosta paskan vertaa mitä seksuaalisuuntausta edustavat omat lempiartistit/bändit..Kuitenkin se musiikki,jota kuuntelen.

      • Princess_Sparkle

        Tarkoitukseni ei ole tässä jollakin tavalla "puolustaa" Anttia ja väittää ihan omasta päästäni häntä heteroksi. Yritän vain sanoa että miksei Anttia voi jättää rauhaan olla piittaamatta mikä hän on?


    • Princess_Sparkle

      Viestistäni saattaa saada sellaisen kuvan että minulla olisi jotain homoja vastaan. Näin ei kuitenkaan ole, ainoastaan yritän vain sanoa että mitä väliä sillä on että mikä Antti on? Vaikuttaako se jotenkin teidän elämäänne? Epäilen.

      Joten jos nyt jättäisimme Antin RAUHAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe