Fuengirolan rannat

metkaajat

Oleme menossa Fuengirolaan (etelä Espanja)viikoksi huhtikuun lopulla. Pyydämme infoa,, onko siellä lähistöllä rantoja jossa voi ottaa aurinkoa alastomana. Kiitos etukäteen mahdollisista tiedoista, voitteko vastata sähköpostiin [email protected]
Pyydämme asiallisia vastauksia.

12

8788

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähnyt

      Fuengirolan ja Benalmadenan välissä nakuranta. Pakko olla alasti. Lähistöllä myös ollaan ihan pikkustringeissä ja mukavia kutukoloja pitkin rantaa.

      • Sun-lover

        Jos on ilman naisseuraa liikkeellä voi piipahtaa Fuengirolan rannan itäpäässä olevan toiseksi viimeisen rantabaarin rannalla, jossa aurinkoa ainakin kesäisin ottavat 20-30 läheisen hierontatalon (92)parikymppistä uhkearintaista neitoa vain ihan pikkuriikkisissä stringeissä. He tulevat mielellään seuraksi johonkin yksityisempään rantaan. Itselleni tuli sieltä mukaan pari kiihkeää kolumbialaista neitoa ja nautimme toisistamme koko iltapäivän eräällä lähistön pikkupuokamassa, jossa oli vain joku espanjalainen nuoripari (joita puuhamme eivät häirineet mitenkään). En ole koskaan saanut sellaista kyytiä. Elämän paras kokemus.
        (Ottakaa kondomit mukaan).


      • moon light
        Sun-lover kirjoitti:

        Jos on ilman naisseuraa liikkeellä voi piipahtaa Fuengirolan rannan itäpäässä olevan toiseksi viimeisen rantabaarin rannalla, jossa aurinkoa ainakin kesäisin ottavat 20-30 läheisen hierontatalon (92)parikymppistä uhkearintaista neitoa vain ihan pikkuriikkisissä stringeissä. He tulevat mielellään seuraksi johonkin yksityisempään rantaan. Itselleni tuli sieltä mukaan pari kiihkeää kolumbialaista neitoa ja nautimme toisistamme koko iltapäivän eräällä lähistön pikkupuokamassa, jossa oli vain joku espanjalainen nuoripari (joita puuhamme eivät häirineet mitenkään). En ole koskaan saanut sellaista kyytiä. Elämän paras kokemus.
        (Ottakaa kondomit mukaan).

        Olin itse olin kuupassa rannalla ja uhkeita neitoja tuli hieromaan minua ilmaiseksi. Sitten heräsin märkänä kun olin laskenut lastit lakanoille.


    • sinropa

      Tuohon Benalnatura-kommenttiin ensin: Espanjassa ei ole rantaa, jossa on pakko olla alasti. Kaikilla rannoilla saa olla ilman uimapukua, mutta hyvät tavat edellyttävät, ettemme häiritse muita. Eli; ne tavalliset turistirannat jätämme tekstiileille. Yksinäisiä kalliorantoja on vaikka kuinka paljon. Eräs erittäin suosittu, ja ehkä tunnetuin, nakuranta on Calahondan alueella CapoPinon huvivenesatamasta länteen, noin kilometrin mittainen luonnonranta. Siellä on rantaravintola ja vuokrattavia aurinkotuoleja.

    • Alasti ollaan
      • sinropa

        Siellä lukee, että kioskista ei tarjoilla kuin alastomille, eikä muutkaan(yksityisen yhdistyksen) palvelut ole tarkoitettu kuin alastomille. Ranta on yleinen ranta, kuten kaikki Espanjan rannat. Kukaan yksityinen ei määrää, miten yleisillä rannoilla oleskellaan.


      • riitariita
        sinropa kirjoitti:

        Siellä lukee, että kioskista ei tarjoilla kuin alastomille, eikä muutkaan(yksityisen yhdistyksen) palvelut ole tarkoitettu kuin alastomille. Ranta on yleinen ranta, kuten kaikki Espanjan rannat. Kukaan yksityinen ei määrää, miten yleisillä rannoilla oleskellaan.

        Kukaan yksityinen ei päätä espanjassa mistään. Minä päätän savolaisena mitä espanjan rannoilla tehdään.


      • is best !!!
        riitariita kirjoitti:

        Kukaan yksityinen ei päätä espanjassa mistään. Minä päätän savolaisena mitä espanjan rannoilla tehdään.

        !!!!!!!!!!!!


    • Benalnatura an vanhalla A340-tiellä Benalmádenasta Fuengirolaan päin tahi päinvastoin. Autolla ajaessa Nueva Torrequebradan liittymästä päätien suuntaisesti rinnakkaistietä Benalmádenaan päin parisataa metriä, menee portaat alas. Ranta on viitoitettu.

      Bussilla sitten kannattaa kysyä Nueva Torrequebradaa. Benalmádenasta tullessa on iso hotelli Torrequebrada hyvä maamerkki ja sitten siitä seuraavalla kun jää pois on lähellä.

      Totuus on, että vaikka rannat Espanjassa yleisiä, Benalnatura niin lähellä pakkoalastonrantaa kuin voi olla. Vaki-ihmisillä on tapana savustaa "pukeutuneet" ulos rannalta. Se tapahtuu kerääntymällä tekstiili-ihmis(t)en ympärille ja taputtamalla kunnes persoona kypsyy, kerää kimpsunsa ja poistuu. Sitä ei heti tehdä mutta jos joku pitempään vaatteissa tuollainen toimintamalli todennäköinen. Baari on kiva kun siinä voi alasti olla. Pitkällä lomalla vakikävijän kannattaa liittyä jäseneksi (socio), jolloin suihkut ja grillipaikat käytössä.

      Benalnaturan ohella tosiaan Cabopinon rantakaistale hyvä, avointa ja pitkää rantaa kävellä kilsan verran, vähän toista. Sitten noin 35 km:n päässä Esteponassa on myös Costa Naturan naturistialue, jossa naturistimajoitustakin. Malagassa suunnilleen lentokentän kohdalla pieni rantapätkä jossa monilla tapana ottaa aurinkoa alasti. Siinäpä tuo Costa del solin Malagan ja Esteponan välinen rantapuoli alastonta oleilua varten suunnilleen on.

      • sinropa

        Olen käynyt kaikissa mainituissa kohteissa vähintäänkin kymmeniä tai jopa satoja kertoja. Koskaan ei esim. Benalnaturan rantakaistaleella ole ollut vaatetettuja auringonottajia samaan aikaa kanssani. Kyse oli pelkästään periaatteesta, onko "pakko" jne..
        Siinä lentoaseman kohdalla en ole nähnyt koskaan ketään, en vaatetettuja enkä ilman vaatteita olevia, kun olen ohi mennyt.


    • Anonyymi

      Löytyykö Fuengirolasta hotellia, jossa on erikseen Sun Desk nudisti auringonottajiille?

    • Anonyymi

      Mamu oot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe