Mistähän löytäisin kyseisen elokuvan? Alkuperäis nimi Nightbreed. Ohjannut Clive Barker.
Yön Kansa
5
219
Vastaukset
- just
En oo kuullukkaan että siitä ois tehty leffakin :) Kirja siitä ainakin on ja Clive Barker on sen kirjoittanut.
- Md
Kyllä, leffakin on väännetty ja sen ohjasi myöskin Clive Barker.
Loistava kirja. Vielä kun elokuvan sais käsiinsä.
- Lofnöös
Loistava elokuva. Helppo löytää melkein vuokraamosta kuin vuokraamosta. Suomikasettia on leikattu vähäsen, eipä haittaa silti juurikaan katselukokemusta. Elokuva on mielestäni parempi kuin kirja.
- Md
Meinaatko että löytyisi? Itse en ole nähnyt, vaikka olen katsellut.
Vois äkkiä kuvitella että Tampereella ois joku liike mistä sitä löytys. - Hb
Ooon mäkin sen kattonut, mutta siitä on aikaa melkoisesti, tais olla joskus vajaa 10v sitten. Muistaakseni ihan katsottava pätkä, ei mikään mestariteos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902