Sawon TT uutisia

Kapinen susi ei ollutkaan susi josta oli tehty havaintoja Casinonsaarilla.

Metsästäjät hämmästyivät suuresti päästessään nokikkain tämän otuksen kanssa. Kyseessä oli nimittäin Ville-Viljami niminen otus joka oli tosiaan selvästikin hiustenkampauksen tarpeessa.

Ville-Viljami oli eksynyt Casinonsaarten metsiin eräänä kevätiltana kun olivat olleet naukkailemassa kiljua kaveriporukalla.

Kuulusteluissa poitsu kertoi yrittäneensä "kadota" maanpäältä velkojiaan eli ulosottomiestä. Vähäinen rahatilanne oli kuitenkin ajanut Ville-Viljamin Casinonsaarten metsään eli ulosottovirastokin "hävisi" ruhtinaallisen kilometrin päähän.

Jälkitutkimuksissa osoitettiin että Ville-Viljamia ei vaivannut kapi ollenkaan, vain muutamia täitä löytyi pääkopasta.

Paha influenssa oli myös havaittu sillä poju oli yrittänyt karata saarelta syväväylän kautta ja unohtanut ettei osaa uida. Sotkuinen afroletti piti kuitenkin raasun pinnalla ja näin ollen hukkumiselta pelastuttiin.

11

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oscari

      Minäkin asuin siellä Casinonsaarella, kun sain yömajasta häädön huononon hygieenian takia, mutta nyt muutin tänne Aholahden metsiin ja täällä on hyvä olla.
      Löysin täältä jopa tyttö ystävänkin, hän on majava ja olen ristinyt hänet Annikiksi, suunittelemme mennä naimisiin ensi kesänä.

      Tule Ville tänne jos haluat, niin etsitään sinullekin vaimo ja voimme parien kesken puuhailla täällä saloilla kaikkea kivaa.

    • vie.

      Savon nettihiiri vinkuu.

      • Älä sitten vingu enää, pösilö.


      • vie.
        SavoRULES kirjoitti:

        Älä sitten vingu enää, pösilö.

        En ole Savosta, en ole hiiri, enkä vingu toisin kuin sinä.


    • harmitonta

      hubaa rules. minkä helevetin tähen tuosta pittää
      jonkun suuttua ja alkaa kostoksi sairaat lammaslörinät?
      Ne lörinät ei naurata kettään, ne ei oo mittään laulaa hektor.
      Nyt taitaa hektor suuttua ja voi ei voi ei........

    • Korjaaja.

      Kapinen susi ei ollutkaan susi josta oli tehty havaintoja Casinonsaarilla.

      Metsästäjät hämmästyivät suuresti päästessään nokikkain tämän otuksen kanssa. Kyseessä oli nimittäin Savo-RULES niminen otus joka oli tosiaan selvästikin hiustenkampauksen tarpeessa.

      Savo-RULES oli eksynyt Casinonsaarten metsiin eräänä kevätiltana kun olivat olleet naukkailemassa kiljua kaveriporukalla.

      Kuulusteluissa poitsu kertoi yrittäneensä "kadota" maanpäältä velkojiaan eli ulosottomiestä. Vähäinen rahatilanne oli kuitenkin ajanut Savo-RULESIN Casinonsaarten metsään eli ulosottovirastokin "hävisi" ruhtinaallisen kilometrin päähän.

      Jälkitutkimuksissa osoitettiin että Savo-RULESIA ei vaivannut kapi ollenkaan, vain muutamia täitä löytyi pääkopasta.

      Paha influenssa oli myös havaittu sillä poju oli yrittänyt karata saarelta syväväylän kautta ja unohtanut ettei osaa uida. Sotkuinen afroletti piti kuitenkin raasun pinnalla ja näin ollen hukkumiselta pelastuttiin.

      • On se sinulla vaikeaa kun ei keksi ihan omia juttuja.

        Nappaahan poika viisi kärpässientä niin saatat saada uusia harhoja kuten Villekin.


      • viime aikoina
        SavoRULES kirjoitti:

        On se sinulla vaikeaa kun ei keksi ihan omia juttuja.

        Nappaahan poika viisi kärpässientä niin saatat saada uusia harhoja kuten Villekin.

        muuten huomioitu, että piti tulet sytyttää?

        Et taida pidemmän päälle niinkään kiinnostava muuten olla?


      • viime aikoina kirjoitti:

        muuten huomioitu, että piti tulet sytyttää?

        Et taida pidemmän päälle niinkään kiinnostava muuten olla?

        Sinuna olisin aika hiljaa, varsinkin kun pelkäät tuhottomasti leppäkerttuja.

        Ne kun ovat punertavia ja niillä on aivan kammottavia pisteitä.


      • Mie ihan säikähin
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinuna olisin aika hiljaa, varsinkin kun pelkäät tuhottomasti leppäkerttuja.

        Ne kun ovat punertavia ja niillä on aivan kammottavia pisteitä.

        en niitä leppäkerttuja, punertavaa väriä enkä kammottavia pisteitä, vaan että sie olisit nielly kielesi?

        Mänehän kielimään!


      • vaari
        Mie ihan säikähin kirjoitti:

        en niitä leppäkerttuja, punertavaa väriä enkä kammottavia pisteitä, vaan että sie olisit nielly kielesi?

        Mänehän kielimään!

        sinultahan ei kielen nieleminen onnistu, kun lipokkaassa on villakoiran paksuinen karvoitus.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe