DP Ruisrockiin?!?!?

Migge1975

Kiertää vahva huhu että DP esiintyy Ruisrockissa 8.7... sopisi kiertueaikatauluun.

16

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (sisterofnight)

7.7 on Tukholma, sitten kaksi päivää väliä ennen oliko se Sveitsin keikkaa eli siihen väliin kyllä sopisi vallan mainiosti. Pitää kuitenkin muistaa, että tää on vain huhu ja bändi voi olla festarille ihan liian kallis. Ruisrockin esiintyjälistalla se kyllä erottuisi... on niin täysin eri sarjassa, niin musiikillisesti kuin muuten.

• Turuuust

Ei kai liian kallis? Onhan siellä esiintynyt Iron Maiden & Metallica jne. Ja ne nyt on varmaankin kalliita?

• Veryoldfan

Onko DP sama kuin DM? Kysyy 23 vuotta bändiä ihaillut.
      Jos on, ja huhu olis totta niin sitten... Loma on tuohon aikaan. Jälkikasvu ja puoliso Muumimaahan ja äide Deppareita ihailemaan.

• Petronella

Kuulin kanssa tuon huhun, ja kysyin siitä Ruisrockin sivujen asiakaspalautteessa. Vastasivat minulle, että ovat kyllä "skannanneet" DM:n mutta, että bändi ei sitten olisikaan tulossa.. Surullista! Minäkin ehdin jo niiin innostua.

• Agent Orange

Öm, mitä tuolla "skannanneet"-termillä tarkoitetaan? Siis olivat pyytäneet niitä vai...? Noh, kyllähän se ihan ymmärrettävää on ettei ne ole tulossa, koska niillä on niitä keikkoja varmaan jo ihan riittävästi tällä kiertueella. Kateeksi käy sveduja ja norrmanneja kun saavat kahteen kertaan bändin läsnäolosta nauttia.

• Petronella
        Agent Orange kirjoitti:

Öm, mitä tuolla "skannanneet"-termillä tarkoitetaan? Siis olivat pyytäneet niitä vai...? Noh, kyllähän se ihan ymmärrettävää on ettei ne ole tulossa, koska niillä on niitä keikkoja varmaan jo ihan riittävästi tällä kiertueella. Kateeksi käy sveduja ja norrmanneja kun saavat kahteen kertaan bändin läsnäolosta nauttia.

Niin olettaisin. Viesti oli lyhyt ja tuollaista verbiä siinä käytettiin ilman mitään selityksiä.

• Agent Orange
        Petronella kirjoitti:

Niin olettaisin. Viesti oli lyhyt ja tuollaista verbiä siinä käytettiin ilman mitään selityksiä.

no, eikai se asiaa miksikään muuta, mitä ikinä tarkoittaakaan. Kiva kuitenkin että olit ottanut asiasta selvää =)itse olen vain vahdannut niitä Ruisrockin nettisivuja koko viikon...mutta turhaan =(

• (sisterofnight)
        Petronella kirjoitti:

Voisko niille hankkia sinne ruisrokkiin paremman skannerin? Olis ollu niin kiva. Kiitos kuitenkin, että otit selvää ja kerroit meillekin :)!

• Annika

Mulle vastattiin, että DM oli hakusessa, mutta keikka Ruisrockissa ei sopinut yhtyeen aikatauluihin.

Harmi tosiaankin, olisi ollut mahtavaa jos tämä olisi toteutunut!

• Stripped

Kiva homma, mutta tarkoitatko mahdollisesti DM:ää???
      Tuo "DP" ei säväytä...

• mieltä

kuulostaa tosi karmeelta.... DM se on!!!!!!!!

• Deep Purple

...Ruisrokkiin. Tai ehkä se on David Powie?

• HrrrrR

David Pekhäm. Lausutaan Deivid Pekkäm.
        Ei taida olla Ruisrockilla varaa Deppareihin. Hemmetti, olisin vaikka kävellyt Turkuun, jos elämäni suurin bändi olisi esiintyjälistalla. Mun kotoa Turkuun on vaivaset 390 kilometriä.

• Nunne 4
        HrrrrR kirjoitti:

David Pekhäm. Lausutaan Deivid Pekkäm.
        Ei taida olla Ruisrockilla varaa Deppareihin. Hemmetti, olisin vaikka kävellyt Turkuun, jos elämäni suurin bändi olisi esiintyjälistalla. Mun kotoa Turkuun on vaivaset 390 kilometriä.

..koska meitsi olisi tullut tallustelemaan sun kanssa ahon laitaa.. POPPIKONE täysille ja kohti Turkua, kyllä se siitä =D

• ghaerhrhjjwej

tarkoita Double Penetration? Siinä ois ollu näkeminen, avot!

• (sisterofnight)

Ikävää mutta totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45291
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      179
      10827
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3190
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1525
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe