Niin, ovatko yliopistojen lukutilat avoimesti kaikkien käytettävissä, ainoastaan lukemistarkoitukseen. Luen pääsykokeisiin ja yliopisto sattuu olemaan monin verroin lähempänä, niin mietinpä tässä vain, että saako sinne mennä lukemaan vai ei, jos ei ole itse koulun kirjoilla?
Ovatko yliopistojen kirjastot avoimia?
4
772
Vastaukset
- Lorja.
Mene pois yliopiston lukusaliin. Jos et aiheuta häiriötä etkä tuhoa paikkoja, ketään ei kiinnosta kysyä, oletkos kirjoilla vai et. Tuskinpa erotut tuhannen muun opiskelijan joukosta juuri siksi, jonka ei vielä virallisesti siellä kuuluisi olla..
- clover2
Itsekin mietin tasan vuosi sitten samaa. Sinne vaan lukemaan. Varoitan vain että samassa tilassa saatkin sitten lukea moniin tuleviin tentteihin kun pääset sisälle yliopistoon! :) Näin kävin itsellenikin. Tsemppiä!
- k-täti
Yliopistojen kirjastot ovat avoimia kirjastoja. Niihin saa kortinkin, vaikkei olisi opiskelija tai henkilökunnan jäsen. Saat siis paitsi lukea, myös tarvittaessa lainata aineistoa. Eli sinne vaan, olet ihan oikealla asialla.
- asdfgasdfga
Saattaa vain olla niin, että yliopiston kirjastossa ei samalla tavalla lukurauhaa saa, kuin tavallisessa... koskee tietysti vain osaa kirjastoista (esim lappeenranta tai joensuu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919