lainaa työttömälle

kysyjä22

Voiko työtön hakea lainaa pankista vai tuleeko heti kieltävä vastaus. Olen ollut työsuhteessa vuodesta 2001 lähtien ja nyt 3 kuukautta työtön. Saan aloittaa työt kesäkuussa uudelleen. onko mitään mahdollisuuksia. Kokemuksia? ja mistä kannattaa hakea jos on mahdollista.

4

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa

Aika heikoilla jäillä olet. yleensä vakituinen työsuhde on ehdoton edellytys pankkilainalle. Toki massiivisilla takauksilla saattaa päästä ohittamaan tämän kohdan, en tosin ole varma tästä. Nykyään on tarjolla vaikka mitä lainoja, esim 20000€ 12 vuoden takaisin maksulla. älä missään nimessä lähde siihen leikkiin mukaan. Korot ovat aivan järkyttävän suuret

• Luotettava!!

Olin ollut 3 vuotta täysin työttömänä. Sitä ennen 6 vuotta erilaisia pätkätöitä.
        Ikää lainanottohetkellä 59 vuotta. Työttömyyseläkeputken odotuksessa.

Ei mitään vaikeutta saada asuntolaina 15v laina-ajalla ja kohtuullisella korolla.
        Kahdestakin pankista.
        Lainasumma kattoi 71% asunnon hankinta-arvosta.

Ei ollut mitään pitkällisiä neuvotteluja. Ensi käynnillä munulle sanottiin: Tottakai saat lainan.
        Toisella käynnillä sovittiin yksityiskohdat ja tehtiin papaeri. Aikaa meni ehkä 0,5 tuntia!

• vakuudet,
        Luotettava!! kirjoitti:

Olin ollut 3 vuotta täysin työttömänä. Sitä ennen 6 vuotta erilaisia pätkätöitä.
        Ikää lainanottohetkellä 59 vuotta. Työttömyyseläkeputken odotuksessa.

Ei mitään vaikeutta saada asuntolaina 15v laina-ajalla ja kohtuullisella korolla.
        Kahdestakin pankista.
        Lainasumma kattoi 71% asunnon hankinta-arvosta.

Ei ollut mitään pitkällisiä neuvotteluja. Ensi käynnillä munulle sanottiin: Tottakai saat lainan.
        Toisella käynnillä sovittiin yksityiskohdat ja tehtiin papaeri. Aikaa meni ehkä 0,5 tuntia!

ja pitikö ottaa jonkinmoinen pakollinen vakuutus?
        Kiinnostaisi tietää, sillä tuntuu aika jännältä jos ihan tolla pohjalla ja ilman ongelmia laina irtoaa.

• Luotettava!!
        vakuudet, kirjoitti:

ja pitikö ottaa jonkinmoinen pakollinen vakuutus?
        Kiinnostaisi tietää, sillä tuntuu aika jännältä jos ihan tolla pohjalla ja ilman ongelmia laina irtoaa.

Vakuutena asunto.
        Omarahoitusosuus 29% kauppahinnasta.

Toiseen pankkiin pitkä asiakassuhde, toisessa olen asioinut sattumanvaraisesti ja harvoin.

Lainan oton yhteydessä antoivat Iittalan tuikkulieriön.
        Seuraavana jouluna villasukat joita olen kylläkin joutunut parsimaan. Ei ole kestävyydessä kehumista.

Hum. Ko. pankkien työntekijät eivät ole sukulaisia eivätkä tuttavia.
        Pienehköllä paikkakunnalla ulkonäöltä tunnistettavia.

Lisäksi vaimo on sairaseläkkeellä. Bruttoeläke alle 1000E/kk. Silläkään ei hurmata mutta on se säännöllinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5330
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      2615
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1814
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      229
      1553
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1083
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      86