Voiko työtön hakea lainaa pankista vai tuleeko heti kieltävä vastaus. Olen ollut työsuhteessa vuodesta 2001 lähtien ja nyt 3 kuukautta työtön. Saan aloittaa työt kesäkuussa uudelleen. onko mitään mahdollisuuksia. Kokemuksia? ja mistä kannattaa hakea jos on mahdollista.
lainaa työttömälle
4
1190
Vastaukset
- jamppa
Aika heikoilla jäillä olet. yleensä vakituinen työsuhde on ehdoton edellytys pankkilainalle. Toki massiivisilla takauksilla saattaa päästä ohittamaan tämän kohdan, en tosin ole varma tästä. Nykyään on tarjolla vaikka mitä lainoja, esim 20000€ 12 vuoden takaisin maksulla. älä missään nimessä lähde siihen leikkiin mukaan. Korot ovat aivan järkyttävän suuret
- Luotettava!!
Olin ollut 3 vuotta täysin työttömänä. Sitä ennen 6 vuotta erilaisia pätkätöitä.
Ikää lainanottohetkellä 59 vuotta. Työttömyyseläkeputken odotuksessa.
Ei mitään vaikeutta saada asuntolaina 15v laina-ajalla ja kohtuullisella korolla.
Kahdestakin pankista.
Lainasumma kattoi 71% asunnon hankinta-arvosta.
Ei ollut mitään pitkällisiä neuvotteluja. Ensi käynnillä munulle sanottiin: Tottakai saat lainan.
Toisella käynnillä sovittiin yksityiskohdat ja tehtiin papaeri. Aikaa meni ehkä 0,5 tuntia! - vakuudet,
Luotettava!! kirjoitti:
Olin ollut 3 vuotta täysin työttömänä. Sitä ennen 6 vuotta erilaisia pätkätöitä.
Ikää lainanottohetkellä 59 vuotta. Työttömyyseläkeputken odotuksessa.
Ei mitään vaikeutta saada asuntolaina 15v laina-ajalla ja kohtuullisella korolla.
Kahdestakin pankista.
Lainasumma kattoi 71% asunnon hankinta-arvosta.
Ei ollut mitään pitkällisiä neuvotteluja. Ensi käynnillä munulle sanottiin: Tottakai saat lainan.
Toisella käynnillä sovittiin yksityiskohdat ja tehtiin papaeri. Aikaa meni ehkä 0,5 tuntia!ja pitikö ottaa jonkinmoinen pakollinen vakuutus?
Kiinnostaisi tietää, sillä tuntuu aika jännältä jos ihan tolla pohjalla ja ilman ongelmia laina irtoaa. - Luotettava!!
vakuudet, kirjoitti:
ja pitikö ottaa jonkinmoinen pakollinen vakuutus?
Kiinnostaisi tietää, sillä tuntuu aika jännältä jos ihan tolla pohjalla ja ilman ongelmia laina irtoaa.Vakuutena asunto.
Omarahoitusosuus 29% kauppahinnasta.
Toiseen pankkiin pitkä asiakassuhde, toisessa olen asioinut sattumanvaraisesti ja harvoin.
Lainan oton yhteydessä antoivat Iittalan tuikkulieriön.
Seuraavana jouluna villasukat joita olen kylläkin joutunut parsimaan. Ei ole kestävyydessä kehumista.
Hum. Ko. pankkien työntekijät eivät ole sukulaisia eivätkä tuttavia.
Pienehköllä paikkakunnalla ulkonäöltä tunnistettavia.
Lisäksi vaimo on sairaseläkkeellä. Bruttoeläke alle 1000E/kk. Silläkään ei hurmata mutta on se säännöllinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693