voisiko joku antaa vinkkejä miten pääsisin näyttelijäksi johonkin englanninkieliseen elokuvaan. Ajattelin opiskella hyvän englannin eka ja sitten mennä näyttelijä kouluun, mutta minne kannattaisi mennä? Mitä sitten teen?
Vastaukset 5
- eskimo
onko koulua missä voi opiskella erikoistehosteiden tekoa?
- nyt..
eka päättää mitä oikeasti haluat.
- hmmm
Erikoistehosteet tehdään pääasiassa tietokoneella, joten niitä vaan opiskelemaan. Suomi on itse asiassa huippupaikka opiskella tietokoneita, ja meillähän on nykyisin paljon tietokoneanimointikurssejakin kouluissa, mm. AMKt tai Taideteollinen korkeakoulu.
- kyllästynyt
Oletko se sama hörhö joka on menossa milloin Hollywood-elokuvan päätähdeksi, milloin FBIn agentiksi? Sulle on annettu runsaasti vastauksia jo eri palstoilla, lue niitä. Alkaa kyllä tuntua siltä, että parasta sun olisi mennä ekaksi jonnekin nuorten mielenterveyspalveluun - mielikuvitusmaailmassa eläminen ei ole oikein tervettä pidemmän päälle.
- Tv:seen
Ez Wave Rap tähti / tuottaja / näyttelijä, Aloittaa oman tv shown komediallinen hauska ja mukava pääsette nekemään Hra: Ez Wave:n livenä Pääset tv:seen hyvällä tuurilla ja vaikka et pääsisikään tämä tv show On HIENO KOKEMUS PÄÄSTÄ TODISTAMAAN PAIKAN PÄÄLLE!
Ilmoittautuminen: [email protected] sarjasta tulee ilmoitus paikasta ja ajasta 2007-2008.
TErv,
Manageri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505