Osaisko joku luetella ne järjestyksessä?Eka Ennen routaa ja sitten kylähullu,entäs sitten?
Wallander-elokuvat
8
5390
Vastaukset
- Ape
Google on keksitty
http://www.kelkoo.se/b/a/ss_kurt_wallander_filmer.html- :::::::.------
Ymmärrä tuota kieltä,sori vaan!
- tulee
veljekset, pimeys, afrikkalainen, mastermind, heikkous.enempää en nyt tiedä kertos
- vbnhjfh
kultaseni!
- Juha-76
Tässähän nämä
•Wallander – pilotti Ennen Routaa (2005)
•Wallander – Kylähullu (Byfånen, 2005)
•Wallander – Veljekset (Bröderna, 2005)
•Wallander – Pimeys (Mörkret, 2005)
•Wallander – Afrikkalainen (Afrikanen, 2005)
•Wallander – Mastermind (Mastermind, 2005)
•Wallander – Heikkous (Den svaga punkten, 2006)
•Wallander – Valokuvaaja (Fotografen, 2006)
•Wallander – Peitenimi (Täckmanteln, 2006)
•Wallander – Pilvilinna (Luftslottet, 2006)
•Wallander – Veriside (Blodsband, 2006)
•Wallander – Jokeri (Jokern, 2006)
•Wallander – Salaisuus (Hemligheten, 2006- joujoutyyppi
Hei
Nukahdin eilen 15 min ennen loppua, joten en nyt sitten tiedä miten kävi lopussa.
Ootko niin kiltti ja kerrot miten kävi. - ylitylsiä
joujoutyyppi kirjoitti:
Hei
Nukahdin eilen 15 min ennen loppua, joten en nyt sitten tiedä miten kävi lopussa.
Ootko niin kiltti ja kerrot miten kävi.Yhden leffan katsoin väkisin ja ne loput 9 raksin bois boksin kovalevyltä. Voi herranjestas miten pitkäpiimäistä ylitylsää jaarittelua. Kaikkea muuta paskaa jauhetaan 2 tuntia ja itse rikos selviää kuin itsestään viimeisen 10 minuutin aikana. Tympeät näyttelijät joilla ilmeet kuin oisi löysät housuissa koko ajan. Kaiken kruunaa se vitun suikkapää-Linda.
- että jotta
ylitylsiä kirjoitti:
Yhden leffan katsoin väkisin ja ne loput 9 raksin bois boksin kovalevyltä. Voi herranjestas miten pitkäpiimäistä ylitylsää jaarittelua. Kaikkea muuta paskaa jauhetaan 2 tuntia ja itse rikos selviää kuin itsestään viimeisen 10 minuutin aikana. Tympeät näyttelijät joilla ilmeet kuin oisi löysät housuissa koko ajan. Kaiken kruunaa se vitun suikkapää-Linda.
Tuosta epämäräisestä vihjailusta saattaisi helposti päätellä että et pitänyt Wallander-elokuvasta. Mitä sitä vihjailemaan, voi sen kertoa aivan suoraankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638