Miks java ei toimi???????????????

voi p a s k a

vaikka ennen toimi? mutta sitten ku poistin sen ja asensin sen uudelleen nii nyt se ei toimikkaa enää.

10

8945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskoja

Et varmaankaan vaan osaa.

• voi p a s k a

no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.

• v o i p a s k a
        voi p a s k a kirjoitti:

no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.

.....

• nyt edes
        v o i p a s k a kirjoitti:

.....

mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?

• linkkiäkaipaan
        nyt edes kirjoitti:

mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?

Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.

• Tuossa noin
        linkkiäkaipaan kirjoitti:

Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.

Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D

http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp

• Blésséd
        Tuossa noin kirjoitti:

Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D

http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp

Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
        Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.

Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.

No joojoo, läppä läppänä.

Menkää www.google.fi
        Kirjoittakaa siihen: Java Download
        Lataa Javan uusin versio
        Asenna Javan uusin versio
        OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ

• VISKI15
        Blésséd kirjoitti:

Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
        Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.

Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.

No joojoo, läppä läppänä.

Menkää www.google.fi
        Kirjoittakaa siihen: Java Download
        Lataa Javan uusin versio
        Asenna Javan uusin versio
        OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ

OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????

VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D

• Sääliäkö
        VISKI15 kirjoitti:

OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????

VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D

Olette säälittäviä pellejä te trollit, varsinkin tämä munamies, "ota chillisti, trollaa villisti". Ensinnäkin poista jokaikinen javan asennus ohjauspaneelin kautta, jos asennat ohjelmia päällekkäin se ei tiedä millä suorittaa, tämän jälkeen kirjoita googleen JRE download ja lataa se, tai sitten JDK, se sisältää myös JRE:n.

• Spontaanejadeittejä

EIKÖ VAI POJU PÄÄSE ENÄÄ RUNEE????

AAHHAHAHAHAHA

AAHAHAHAHAHAHA

TAI HABBOON ????

AHAHAhAHAHAA
      AAHHAAHAHA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      72
      6348
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      138
      5772
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      486
      3654
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      120
      2059
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      39
      1361
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      402
      1345
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      73
      1173
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1034
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      952
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      950
    Aihe