vaikka ennen toimi? mutta sitten ku poistin sen ja asensin sen uudelleen nii nyt se ei toimikkaa enää.
Vastaukset 10
- paskoja
Et varmaankaan vaan osaa.
- voi p a s k a
no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.
- v o i p a s k a
voi p a s k a kirjoitti:
no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.
.....
- nyt edes
v o i p a s k a kirjoitti:
.....
mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?
- linkkiäkaipaan
nyt edes kirjoitti:
mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?
Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.
- Tuossa noin
linkkiäkaipaan kirjoitti:
Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.
Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp - Blésséd
Tuossa noin kirjoitti:
Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jspOlen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.
Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.
No joojoo, läppä läppänä.
Menkää www.google.fi
Kirjoittakaa siihen: Java Download
Lataa Javan uusin versio
Asenna Javan uusin versio
OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ - VISKI15
Blésséd kirjoitti:
Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.
Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.
No joojoo, läppä läppänä.
Menkää www.google.fi
Kirjoittakaa siihen: Java Download
Lataa Javan uusin versio
Asenna Javan uusin versio
OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZOON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????
VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D - Sääliäkö
VISKI15 kirjoitti:
OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????
VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:DOlette säälittäviä pellejä te trollit, varsinkin tämä munamies, "ota chillisti, trollaa villisti". Ensinnäkin poista jokaikinen javan asennus ohjauspaneelin kautta, jos asennat ohjelmia päällekkäin se ei tiedä millä suorittaa, tämän jälkeen kirjoita googleen JRE download ja lataa se, tai sitten JDK, se sisältää myös JRE:n.
- Spontaanejadeittejä
EIKÖ VAI POJU PÄÄSE ENÄÄ RUNEE????
AAHHAHAHAHAHA
AAHAHAHAHAHAHA
TAI HABBOON ????
AHAHAhAHAHAA
AAHHAAHAHA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721138
- 981084
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23953Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔67933Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126880Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20830- 129828
- 58795
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27751Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6688- 45686
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46671Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142632Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128629- 19627
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48620- 48604
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80602- 35600
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12589