Miks java ei toimi???????????????

voi p a s k a

vaikka ennen toimi? mutta sitten ku poistin sen ja asensin sen uudelleen nii nyt se ei toimikkaa enää.

10

9052

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskoja

Et varmaankaan vaan osaa.

• voi p a s k a

no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.

• v o i p a s k a
        voi p a s k a kirjoitti:

no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.

.....

• nyt edes
        v o i p a s k a kirjoitti:

.....

mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?

• linkkiäkaipaan
        nyt edes kirjoitti:

mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?

Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.

• Tuossa noin
        linkkiäkaipaan kirjoitti:

Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.

Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D

http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp

• Blésséd
        Tuossa noin kirjoitti:

Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D

http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp

Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
        Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.

Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.

No joojoo, läppä läppänä.

Menkää www.google.fi
        Kirjoittakaa siihen: Java Download
        Lataa Javan uusin versio
        Asenna Javan uusin versio
        OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ

• VISKI15
        Blésséd kirjoitti:

Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
        Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.

Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.

No joojoo, läppä läppänä.

Menkää www.google.fi
        Kirjoittakaa siihen: Java Download
        Lataa Javan uusin versio
        Asenna Javan uusin versio
        OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ

OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????

VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D

• Sääliäkö
        VISKI15 kirjoitti:

OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????

VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D

Olette säälittäviä pellejä te trollit, varsinkin tämä munamies, "ota chillisti, trollaa villisti". Ensinnäkin poista jokaikinen javan asennus ohjauspaneelin kautta, jos asennat ohjelmia päällekkäin se ei tiedä millä suorittaa, tämän jälkeen kirjoita googleen JRE download ja lataa se, tai sitten JDK, se sisältää myös JRE:n.

• Spontaanejadeittejä

EIKÖ VAI POJU PÄÄSE ENÄÄ RUNEE????

AAHHAHAHAHAHA

AAHAHAHAHAHAHA

TAI HABBOON ????

AHAHAhAHAHAA
      AAHHAAHAHA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      88
      2737
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2293
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1113
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      958
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      839
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      690
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      645
    8. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      40
      568
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      35
      543
    Aihe