Miks java ei toimi???????????????

voi p a s k a

vaikka ennen toimi? mutta sitten ku poistin sen ja asensin sen uudelleen nii nyt se ei toimikkaa enää.

10

8878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskoja

      Et varmaankaan vaan osaa.

      • voi p a s k a

        no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.


      • v o i p a s k a
        voi p a s k a kirjoitti:

        no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.

        .....


      • nyt edes
        v o i p a s k a kirjoitti:

        .....

        mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?


      • linkkiäkaipaan
        nyt edes kirjoitti:

        mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?

        Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.


      • Tuossa noin
        linkkiäkaipaan kirjoitti:

        Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.

        Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D

        http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp


      • Blésséd
        Tuossa noin kirjoitti:

        Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D

        http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp

        Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
        Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.

        Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.

        No joojoo, läppä läppänä.

        Menkää www.google.fi
        Kirjoittakaa siihen: Java Download
        Lataa Javan uusin versio
        Asenna Javan uusin versio
        OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ


      • VISKI15
        Blésséd kirjoitti:

        Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
        Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.

        Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.

        No joojoo, läppä läppänä.

        Menkää www.google.fi
        Kirjoittakaa siihen: Java Download
        Lataa Javan uusin versio
        Asenna Javan uusin versio
        OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ

        OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????

        VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D


      • Sääliäkö
        VISKI15 kirjoitti:

        OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????

        VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D

        Olette säälittäviä pellejä te trollit, varsinkin tämä munamies, "ota chillisti, trollaa villisti". Ensinnäkin poista jokaikinen javan asennus ohjauspaneelin kautta, jos asennat ohjelmia päällekkäin se ei tiedä millä suorittaa, tämän jälkeen kirjoita googleen JRE download ja lataa se, tai sitten JDK, se sisältää myös JRE:n.


    • Spontaanejadeittejä

      EIKÖ VAI POJU PÄÄSE ENÄÄ RUNEE????

      AAHHAHAHAHAHA

      AAHAHAHAHAHAHA

      TAI HABBOON ????

      AHAHAhAHAHAA
      AAHHAAHAHA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe