vaikka ennen toimi? mutta sitten ku poistin sen ja asensin sen uudelleen nii nyt se ei toimikkaa enää.
Miks java ei toimi???????????????
10
8945
Vastaukset
- paskoja
Et varmaankaan vaan osaa.
- voi p a s k a
no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.
- v o i p a s k a
voi p a s k a kirjoitti:
no ku mää en tajuu mulle vaan tulee et sivun mediatiedostot vaativat liitännäis tiedostojen asennusta ja ku mää painan siit nii sit tuleeläydetyt liitännäiset ja ku mä asennan sen nii ei hemskatti sit tulee sama juttu et sivun media tiedostot vaativat liitännäisten asennusta.
.....
- nyt edes
v o i p a s k a kirjoitti:
.....
mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?
- linkkiäkaipaan
nyt edes kirjoitti:
mitä se herjaa ja tarkoittako java:aa vai javac:ia?
Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.
- Tuossa noin
linkkiäkaipaan kirjoitti:
Sanokaas linkki siihen pakettiin minkä mukana saa myös tuon Javac:een, että voi kääntää ohjelmia.
Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp - Blésséd
Tuossa noin kirjoitti:
Tuosta alla olevasta sivusta valitse linkki "Download JDK 5.0 Update 6" kohdata "JDK 5.0 Update 6 includes the JVM technology". Älä anna update termin hämätä :D
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jspOlen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.
Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.
No joojoo, läppä läppänä.
Menkää www.google.fi
Kirjoittakaa siihen: Java Download
Lataa Javan uusin versio
Asenna Javan uusin versio
OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZ - VISKI15
Blésséd kirjoitti:
Olen lukenut että ette osaa javan perusasioita.
Javan käytössä tarvitaan paljon tietoa, esimerkiksi matematiikan pitää olla 9 vähintään yläasteen aikana. Jos esimerkiksi kananmunan keitosta ei tule mitään, olette täysiä mänttejä.
Javan käyttö on helppoa, etsit googlesta esimerkiksi munakkaan teko ohjeet.
No joojoo, läppä läppänä.
Menkää www.google.fi
Kirjoittakaa siihen: Java Download
Lataa Javan uusin versio
Asenna Javan uusin versio
OPETTELE KÄYTTÄÄ !! Xddd APINAT LOLZZOON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????
VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:D - Sääliäkö
VISKI15 kirjoitti:
OON LADANNU JAVA RUNTIME 6 JA KUN INSTALLAAN SITÄ NIIN SE VETÄÄ ERROR. MISSÄ VIKA??????
VOITKO KERTOO KOSKA MULLA ON MEMBER RUNESCAPESSA JA TARTTEN JAVAN ETTÄ VOIN PELATA.:DOlette säälittäviä pellejä te trollit, varsinkin tämä munamies, "ota chillisti, trollaa villisti". Ensinnäkin poista jokaikinen javan asennus ohjauspaneelin kautta, jos asennat ohjelmia päällekkäin se ei tiedä millä suorittaa, tämän jälkeen kirjoita googleen JRE download ja lataa se, tai sitten JDK, se sisältää myös JRE:n.
- Spontaanejadeittejä
EIKÖ VAI POJU PÄÄSE ENÄÄ RUNEE????
AAHHAHAHAHAHA
AAHAHAHAHAHAHA
TAI HABBOON ????
AHAHAhAHAHAA
AAHHAAHAHA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950