pelottaa

lkashfoil

pelottaa kaikki niin *tusti. Mua pelottaa että musta tulee isona joku sarjamurhaaja tai pedofiili skitsofreenikko jne... Tai mitä tahansa mitä katon vaikka jostain elokuvasta. oikeesti aika koominen juttu mutta Ihan oikeesti yhistän heti itteni noihin juttuihin ja alkaa pelottaa tosipaljon.. oon nyt 16 v. Omasta mielestä oon aika normaali mutta ku nää ajatukset pyörii mielessä ihan kokoajan ja mä en kestä sitä. Huomasin tossa muutama vuosi takaperin että en ole hetero , ja toi oli aika traumaattinen kokemus. voisko tossa olla yks syy siihen että nyt pelkään "mitä musta seuraavaks tulee" Itsetunto on todella matala ja kellekkään en oo saanu näistä asiosat puhua ja niinpois päin. tää alkaa vaikuttaa mun elämään. voisko tää olla mahollisesti ohimenevä vaihe, ja voisko murrosiällä olla vaikutusta tähän sekaseen oloon? pitäskö mun mennä puhuun näistä ajatuksista.

12

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin se menee

      scientologia pelastaa maapallon kuitenkin.


      huumeet pois niin ei tuu tollasia hulluja taåpahtumaan.

      :)

      lue L.RON HUBBARDia

    • Rita

      Mulla on kans sama homma. Mä aloin joskus vuosi sitten pelkäämään , että joko tulen hulluksi, muutun pedofiiliksi tai minusta voisi tulla murhaaja tai jotain. Sinullakin on varmaan yhtä hyvä mielikuvitus kuin minullakin ja sellaisten ihmisten on helppo mennä mukaan erilaisiin ajatusleikkeihin. Pelko ei kuitenkaan muuta sitä, päinvastoin, mitä enemmän pelkäät tekeväsi jotain pahaa, sen varmemmin et mitään tulee ikinä tekemään. Sinulla, niinkuin minullakin on menossa varmaankin jonkinlainen identiteettikriisi, jonka läpikäytyä uskallamme uskoa itseemme sellaisina kuin olemme.

      Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Mullakin on aina välillä sillai D:


    • Mama

      ..tulee yhdelle jos toisellekin mieleen vaikka mitä.
      Luulen, että se johtuu ihan siitä kun ei ole enää lapsi, muttei aikuinenkaan vaan ajelehtii niiden välillä ja yrittää löytää paikkaansa.

      Se, että et oli hetero ei tee susta sen kummempaa ihmisenä. Jos ja kun pystyt sen rehellisesti itselles myöntään ja varsinkin hyväksyyn sen, tuo varmuutta itsetuntoosi. Ethän sinä ainoa ole.

      Se miten joskus haluat sen tuoda julki, ei ole mun mielestä tämän päivän ongelmasi, älä sitä vielä mieti.
      Se voi aikanaan käydä hyvinkin joustavasti.

      Jos sua vaivaa nää leffat niin etkö voisi vähän valikoida tietoisesti mitä katselet?
      Ajattele vaikka niin, että sulla pitäis aika kiirettä jos sun tarvis toteuttaa kaikkien leffojen roolit.
      Fiktion ja faktan erot on kuitenkin aika suuret.

      En millään jaksa uskoa, että susta tulis sarjamurhaaja kun oot katsellut semmosen leffan.
      Mehän oltais kaikki sellaisia muuten, vai?

      Tossa iässä ajatukset on kun toiselta planeetalta ja myöhemmin ne jo naurattaa.
      En siis milläänlailla vähättele sun asiaasi, mutta kyllä tuo on ohimenevä vaihe.

      Ja tottakai sä voit mennä jutteleen näistä, vaikka koulukuraattorille. Hän osaa neuvoa eteenpäinkin jos tarve vaatii.
      Ei tämmösiä tarvi yksin pähkäillä.
      Murrosiässä on muutenkin tarpeeks pähkäilemistä.

      Mahdoinko auttaa yhtään...muistan kuitenkin oman murkkuiän vielä niin selvästi, vaikka siitä totisesti on aikaa.

    • vaan

      kaikille vastanneille.mukava kuulla teidän mielipiteitä asiasta. todellakin olo vähän keventyi teidän toimesta:D
      Tän päivän oon viettäny suhtkoht reippaasti ilman suurempaa ahdistusta.

    • Beeb

      minäkin pelkäsin joskus että minusta tulee skitsofreenikko. minusta tuli vain skitso affektiivinen. sairauden pelko oli yhtä paha kun sairauden oireet ovat.

      • pelko itse

        ...olen nuorena pelännyt niin paljon ja melkein kaikkea,en ihmisiä kylläkään..olen tajnnut,että mitä enemmän yritin keksiä korviketoimintoja,etten olisi pelännyt sitä enemmän pelkäsin.Pelkäsin omia ajatuksiani.Pelko on ollut nuoruuteni KAUHUJEN KUNINGAS.Nyt se on selätetty..mitään mitä pelkäsin,ei tapahtunut..olen sisässäni rauhassa ja turvassa.Usein pelot tulevat sisäisestä epävarmuudesta ja turvattomuudesta monien asioitten vuoksi.Nuoruus on vaikeaa ja ihmeellisen kiehtovaa aikaa kuitenkin.Muistan eräästä kirjasta lukeneeni erään pojan ajatuken:"Sanotaan,että nuoruus on hienoa aikaa,kuinka h---tin vaikeaa se vanhuus sitten onkaan."Ihan kamalan vanha en ole vielä,mutta en kyllä siihen taisteluun taitaisi jaksaa,nyt on hyvä.JOTEN NUORET.TOIVOA ON.TSEMPPIÄ:)


    • Anonyymi

      Itse olen lukenut sarjamurhaajien proflioijien kirjoittamia kirjoja, ja oivaltanut miten arkipäiväivistä intohimoista nuo pakkomielteiset rituaalit nousevat. Usein sarjamurhaajat ovat äitinsä nurkissa eläviä mammanpoikia, joilla on luonnollisesti mammaan vähän vinksahtanut suhde tavalla tai toisella. Miten banaalia, arkipäiväistä ja tylsää raaka pahuus on, sitä olen pohdiskellut viime aikoina. Ehkä siksi monet pelkääävät muuttuvansa pahoiksi ja hulluiksi, koska ero hyvän ja pahan välillä ei ole oikeastaan niin huomattava, ettei sitä voisi lipsahtaa hulluuden rajamaille ja menettää itseensä kultivoidun itsekontrollin patoutuneen vihan vallassa. Olen itse ollut syvässä psykoosissa ja nähnyt voimakkaita näkyjä sarjamurhaajista, silvotuista ruumiista ja kuoliaaksi kidutetuista hengistä luullut itsekin kuolleeni. En sillä tavalla osaa pelätä enää hulluutta, koska tajuan että se on vain heijastuma siitä, mitä pelkäämme ja minkä kiellämme. Kun sen kohtaa itsessään, vois saavuttaa ainakin eräänlaisen mielenrauhan.

    • Anonyymi

      Mua pelottaa että mulla on joku sairaus välillä sattuu varpaisiin niskaan ranteisiin sormiin ei oo voimaa välillä pyöräyttää paljonki jossain kohti en tiiä mitä teen ku pelkään kaikkia sairauksia vanhemmat vaa sanoo että älä puhu tyhmiä ei sulla oo mitään mitä mä teen oon 14 ja itken pelosta auttakaa mua joku

      • Anonyymi

        Siis pyörryttää


      • Anonyymi

        Et kerro sukupuoltasi. Jos pyöryttää niin voi johtuu esim anemiasta. Jos olet tyttö ja sulla on menkat alakneet niin kuukautisten aikaa voi pyöryttää koska menentät verta ja voi johtuu anemiasta.Et kerro tuleeko kivut jonkun tekemisen jälkeen tai aikana. Jos pelaat paljon koneella niin kivut voi johtuu vaan samassa asennos olemisesta. Tuleeko sulla esim koulussa näitä kipuja?


    • Anonyymi

      Ajoissa hakea apua jos alkaa tulee ruumiita, maisteri!😅😄

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe