Anneli valehteli, jos on uskominen Keskustan toisella kierroksella tukemaa presidenttiehdokas Niinistöä. Ninistö oli ottanut Alma-median järjestemässä mediaseminaarissa esimerkiksi valehtelusta Jäätteenmäen. Hänen tekonsa ei ollut Niinistön mukaan mitenkään kovin erikoinen, mutta salatekseen sen Anneli valehteli.
No, tämähän on sinänsä jo vanha juttu. Hupaisaa on kuitenkin se, että Oivakin täällä lähti sitten tukemaan Niinistöä, vaikka muistamme hyvin, kuinka Oiva aina jaksaa muistuttaa siitä, ettei Anneli kertaakaan valehdellut. Oiva ja hänen kannattamansa presidenttiehdokas olivat siis tässä asiassa vahavsti eri mieltä.
Anneli valehteli
47
1231
Vastaukset
- vielä parempi
Kukas valehtelikaan, että Helsinkiin tulee Elintarvikevirasto?
- SDP:n puheenjohtaja
Otto-Paavo Lipponen varasti myös maakuntien rahat helsinkiläisten taskuihin.
- valehteli
SDP:n puheenjohtaja kirjoitti:
Otto-Paavo Lipponen varasti myös maakuntien rahat helsinkiläisten taskuihin.
maksavansa takaisin. (Heti aamulla)
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.- sitä tulikin
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.valhetta valheen päälle ja syntipukiksi saatiin jälleen Keskusta.
- Oletlapsiaikuinen.
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.Höpötä lisää lapsukainen.
- ja sosialistin valheet
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.valehtele lisää niin kirkkaamman kruunun saat sosialistien taivaassa.
- ahti
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.Olennaista oli Lipposen väite, että neuvosto oli päättänyt sijoittaa elintarvikeviraston helsinkiin. Tällaista päätöstä neuvosto ei ollut kuitenkaan tehnyt! Nyt siis valehteli sekä mielipidepankki että Lipponen! Vale, emävale, mielipidepankin mielipide!!!
- mielipide.-punakakka
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.Ja Otto-Ville Kuusinen ei ollut sosialidemokraatti!
- ketään
sitä tulikin kirjoitti:
valhetta valheen päälle ja syntipukiksi saatiin jälleen Keskusta.
Kyllä se noin taisi mennä, kuten MPP kertoi.
Lipponen tosiaan neuvotteli elintarvikeviraston pääministerinä ollessaan Suomeen.
Hän ei kuitenkaan enää voinut jatkaa prosessia loppuun, koska pääministeri vaihtui ja uusi pääministeri Vanhanen kävi neuvottelemassa Lipposen neuvottelut mitättömiksi.
Jäätteenmäki siinä välissä ei ehtinyt ilmeisesti asiaa enenmpää sotkea, koska hän oli sotkeutunut omiin valheisiinsa niin pahoin, että minkäänlaisesta halitustyöskentelystä ei voinut edes haaveilla ennen kuin Jäätteenmäki saatiin lähtemään.
Jäätteenmäen lähtö oli helpotus keskustalaisillekin ja avasi hallitukselle mahdollisuuden aloittaa työskentelynsä. ahti kirjoitti:
Olennaista oli Lipposen väite, että neuvosto oli päättänyt sijoittaa elintarvikeviraston helsinkiin. Tällaista päätöstä neuvosto ei ollut kuitenkaan tehnyt! Nyt siis valehteli sekä mielipidepankki että Lipponen! Vale, emävale, mielipidepankin mielipide!!!
Tuskin Lipponen on sanonut, että EU on päättänyt sijoittaa viraston Helsinkiin. Tämähän olisi ollut kenen tahansa tarkistettavissa jo silloin, kun Lipponen muka noin olisi väittänyt. Sen sijaan se oli tiedossa, että kaikki muut EU-maat paitsi Italia puolsivat ajatusta viraston sijoittamisesta Suomeen.
- Mielipide.-punakakka
ketään kirjoitti:
Kyllä se noin taisi mennä, kuten MPP kertoi.
Lipponen tosiaan neuvotteli elintarvikeviraston pääministerinä ollessaan Suomeen.
Hän ei kuitenkaan enää voinut jatkaa prosessia loppuun, koska pääministeri vaihtui ja uusi pääministeri Vanhanen kävi neuvottelemassa Lipposen neuvottelut mitättömiksi.
Jäätteenmäki siinä välissä ei ehtinyt ilmeisesti asiaa enenmpää sotkea, koska hän oli sotkeutunut omiin valheisiinsa niin pahoin, että minkäänlaisesta halitustyöskentelystä ei voinut edes haaveilla ennen kuin Jäätteenmäki saatiin lähtemään.
Jäätteenmäen lähtö oli helpotus keskustalaisillekin ja avasi hallitukselle mahdollisuuden aloittaa työskentelynsä.Kerro lisää... miten se Lipponen asian "neuvotteli"? Olet todella hyvä esimerkki niistä, joiden herkkäuskoisuutt Lipponen käytti hyvökseen. Lue nyt ja opi: EU-viraston sijoittaminen jäsenmaahan vaatii neuvostossa yksimielistä päätöstä. Missään vaiheessa ei neuvostossa syntynyt yksimielisyyttä elintarvikeviraston sijoittamisesta Suomeen. Ei Lipposella ollut asiasta mitään sopimusta. Olisihan asia silloin päätetty saman tien. Kysymys oli törkeästä valehtelusta. Minusta olisi parasta alistaa Lipposen toiminta valtakunnanoikeuden tutkittavaksi.
- ahti
Mielipidepankki kirjoitti:
Tuskin Lipponen on sanonut, että EU on päättänyt sijoittaa viraston Helsinkiin. Tämähän olisi ollut kenen tahansa tarkistettavissa jo silloin, kun Lipponen muka noin olisi väittänyt. Sen sijaan se oli tiedossa, että kaikki muut EU-maat paitsi Italia puolsivat ajatusta viraston sijoittamisesta Suomeen.
Heikko yritys sotkea jälkesi. Lipponen valehteli ja hänen toimintansa lainmukaisuus tulisi selvittää.
ahti kirjoitti:
Heikko yritys sotkea jälkesi. Lipponen valehteli ja hänen toimintansa lainmukaisuus tulisi selvittää.
Kertoisitko missä Lipponen on sanonut, neuvosto on tehnyt päätöksen sijoittaa elintarvikevirasto Suomeen. Linkin kanssa mieluusti.
- vaikka tosta taustaa
Mielipidepankki kirjoitti:
Kertoisitko missä Lipponen on sanonut, neuvosto on tehnyt päätöksen sijoittaa elintarvikevirasto Suomeen. Linkin kanssa mieluusti.
Lue vaikka tuo munapääeeron kirjoitus:
http://www.mtv3.fi/uutiset/nettivieras.shtml/174794?heinaluoma - oivahärkönen
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.... sopineensa Berlusconin kanssa elintarvikeviraston saamisesta Suomeen kaksi päivää ennen vaalia. Jo seuraavana päivänä, siis päivää ennen vaalia, alkoi Italiasta kuulua, ettei mitään ole sovittu. Tämä viimetingan viesti pelasti maamme ja päästiin Lipposesta eroon. Sossut taatusti menettivät ne muutamat tuhannet tappion pääministerivaalissa ratkaisseet äänet tuon valheen tultua tietoon juuri ennen vaalia.
- kutsui Vileenin?
vaikka tosta taustaa kirjoitti:
Lue vaikka tuo munapääeeron kirjoitus:
http://www.mtv3.fi/uutiset/nettivieras.shtml/174794?heinaluomaTaisipa munapää nuolaista ennen kuin tipahtaa:
"Kaikesta huolimatta: kun elintarvikeviraston avajaisia aikanaan vietetään Helsingin Viikissä, on Jari Vilen syytä kutsua yhtenä kunniavieraana mukaan. Olihan hän omana ministeriaikanaan puhumassa hankkeen puolesta." - ahti
Mielipidepankki kirjoitti:
Kertoisitko missä Lipponen on sanonut, neuvosto on tehnyt päätöksen sijoittaa elintarvikevirasto Suomeen. Linkin kanssa mieluusti.
Kerro minulle nyt, eikö Lipponen vakuuttanut, että elintarvikevirasto tulee Suomeen.
Päätöksen EU-virastojen sijoittamisesta tekee EU-neuvosto yksimielisyyttä vaativilla päätöksillä.
Paavo Lipposen lause olisi ollut tosi, jos EU-neuvosto olisi tehnyt päätöksen asiasta.
Jos taas EU-neuvosto ei ollut tehnyt päätöstä, ei voinut olla totta väittää, että elintarvikevirasto tulee Suomeen.
Miksi Lipponen valehteli? - ahti
MattiLehtonen kirjoitti:
http://www.finfood.fi/finfood/finnfoo1.nsf/0/6afad62d3ba4661ec2256ce9004a7913?OpenDocument
Juuri niin. Eihän Lipposella olluit mitään oikeutusta väitteelleen. Ei virastoja EU.ssa sijoitella Lipposen ja Berlusconin neuvotteluilla vaan EU-neuvoston päätöksillä.
Valheen jäljet ovat lyhyet. - hurmasi Tarjan
ahti kirjoitti:
Juuri niin. Eihän Lipposella olluit mitään oikeutusta väitteelleen. Ei virastoja EU.ssa sijoitella Lipposen ja Berlusconin neuvotteluilla vaan EU-neuvoston päätöksillä.
Valheen jäljet ovat lyhyet. - ????
ahti kirjoitti:
Kerro minulle nyt, eikö Lipponen vakuuttanut, että elintarvikevirasto tulee Suomeen.
Päätöksen EU-virastojen sijoittamisesta tekee EU-neuvosto yksimielisyyttä vaativilla päätöksillä.
Paavo Lipposen lause olisi ollut tosi, jos EU-neuvosto olisi tehnyt päätöksen asiasta.
Jos taas EU-neuvosto ei ollut tehnyt päätöstä, ei voinut olla totta väittää, että elintarvikevirasto tulee Suomeen.
Miksi Lipponen valehteli?Missä Lipponen niin kertoi, kuten väität?
Pane linkki, niin tarkastellaan sanamuotoja lähemmin. ahti kirjoitti:
Kerro minulle nyt, eikö Lipponen vakuuttanut, että elintarvikevirasto tulee Suomeen.
Päätöksen EU-virastojen sijoittamisesta tekee EU-neuvosto yksimielisyyttä vaativilla päätöksillä.
Paavo Lipposen lause olisi ollut tosi, jos EU-neuvosto olisi tehnyt päätöksen asiasta.
Jos taas EU-neuvosto ei ollut tehnyt päätöstä, ei voinut olla totta väittää, että elintarvikevirasto tulee Suomeen.
Miksi Lipponen valehteli?Äläpäs nyt muuta aihetta. Otetaan asia kerrallaan. Näytä nyt ensin se kohta, missä Lipponen on sanonut jonkin EU-elimen tehneen päätöksen viraston sijoittamisesta Suomeen.
Varmasti Lipponen on voinut vakuuttaa, että virasto tulee Suomeen sitten, kun SDP saa vaaleissa sellaisen kannatuksen, että Lipponen on sen myötä asioita hallituksen pääministerinä päättämässä. Hallituksen pääministeriksi tuli kuitenkin Jäätteenmäki ja sitten Vanhanen ennen kuin prosessi eteni loppuunsa. Matti Vanhanen oli pääministerinä luopumassa elintarvikevirastosta ja vaihtamassa sen kemikaalivirastoon. Kun tuo vaihtaminen tapahtui, keput ylistivät täälläkin Matti fiksuksi mieheksi, kun vaihtoi elintarvikeviraston kemikaalivirastoon. Onko siis pääteltävissä, että kepujen mielestä olisi ollut mahdollista saada kumpikin virasto Suomeen. Rajansa se on sentään suuruudenhulluudellakin.oivahärkönen kirjoitti:
... sopineensa Berlusconin kanssa elintarvikeviraston saamisesta Suomeen kaksi päivää ennen vaalia. Jo seuraavana päivänä, siis päivää ennen vaalia, alkoi Italiasta kuulua, ettei mitään ole sovittu. Tämä viimetingan viesti pelasti maamme ja päästiin Lipposesta eroon. Sossut taatusti menettivät ne muutamat tuhannet tappion pääministerivaalissa ratkaisseet äänet tuon valheen tultua tietoon juuri ennen vaalia.
Siis väität, että Berlusconin valehtelu on Lipposen vika. Italian pääministeri on kyllä tunnettu kaikenlaisista tempuistaan, joten se ei ole mikään ihme, jos hän tässäkin asiassa Lipposelle valehdellut. Kertoihan Berlusconi lumonneensa Suomen presidentnkin asian takia.
ahti kirjoitti:
Juuri niin. Eihän Lipposella olluit mitään oikeutusta väitteelleen. Ei virastoja EU.ssa sijoitella Lipposen ja Berlusconin neuvotteluilla vaan EU-neuvoston päätöksillä.
Valheen jäljet ovat lyhyet.Tottakai sijoituspäätöksen ratkaisussa on kaikenlaista prosessia välissä. Olennaista tässä on se, ettet ole osoittanut Lipposen missään väittäneen, että jokin EU-elin olisi tehnyt viraston sijoittamista koskevan päätöksen. Jos Berlusconi ei sitten pidä sanaansa, sitä tuskin voi laskea Lipposen syyksi.
- MattiLehtonen
Mielipidepankki kirjoitti:
Siis väität, että Berlusconin valehtelu on Lipposen vika. Italian pääministeri on kyllä tunnettu kaikenlaisista tempuistaan, joten se ei ole mikään ihme, jos hän tässäkin asiassa Lipposelle valehdellut. Kertoihan Berlusconi lumonneensa Suomen presidentnkin asian takia.
- valehtelijoita
Mielipidepankki kirjoitti:
Tottakai sijoituspäätöksen ratkaisussa on kaikenlaista prosessia välissä. Olennaista tässä on se, ettet ole osoittanut Lipposen missään väittäneen, että jokin EU-elin olisi tehnyt viraston sijoittamista koskevan päätöksen. Jos Berlusconi ei sitten pidä sanaansa, sitä tuskin voi laskea Lipposen syyksi.
mutta saatiin sentään paljon arvokkaampi elintarvikevirasto. tiedän oiva, että se on Matti Vanhasen ansioita, hän löi tunnetulkla jämäkkyydellään nyrkkiä pöytään ja virasto tuli, ihan samalla tavalla kuin Keskustan edusakuntaryhmä pisrti SDP:n ja Heinäluoman kuriin...
- Jugend.-Lipposlandia
Mielipidepankki kirjoitti:
Äläpäs nyt muuta aihetta. Otetaan asia kerrallaan. Näytä nyt ensin se kohta, missä Lipponen on sanonut jonkin EU-elimen tehneen päätöksen viraston sijoittamisesta Suomeen.
Varmasti Lipponen on voinut vakuuttaa, että virasto tulee Suomeen sitten, kun SDP saa vaaleissa sellaisen kannatuksen, että Lipponen on sen myötä asioita hallituksen pääministerinä päättämässä. Hallituksen pääministeriksi tuli kuitenkin Jäätteenmäki ja sitten Vanhanen ennen kuin prosessi eteni loppuunsa. Matti Vanhanen oli pääministerinä luopumassa elintarvikevirastosta ja vaihtamassa sen kemikaalivirastoon. Kun tuo vaihtaminen tapahtui, keput ylistivät täälläkin Matti fiksuksi mieheksi, kun vaihtoi elintarvikeviraston kemikaalivirastoon. Onko siis pääteltävissä, että kepujen mielestä olisi ollut mahdollista saada kumpikin virasto Suomeen. Rajansa se on sentään suuruudenhulluudellakin.1. Lipponen väitti, että elintarvikevirasto tulee Suomeen. Tällaisen väitteen esittäjällä on siis - jos hän puhuu totta - tieto siitä, että asian päättävä toimielin eli EU:n neuvosto on sopinut asiasta.
2. Ellei hänellä ole tällaista kohdassa 1. mainittua tietoa, herää kysymys, mihin hänen väitteensä voi perustua. Tällöin voi olla kysymyksessä joko erhe elio virheellinen käsitys vallitsevasta todellisuudesta tai sitten tahallinen väärän tiedon antaminen eli valhe.
3. Koska Eu:n elintarvikevirasto ei tullut Suomeen, ei vallinnut kohdassa 1. mainittu asiaintila, vaan Lipposen väite oli paikkaansapitämätön. Oliko se erhe vai valhe?
Miksi Lipponen valehteli? - ahti
Mielipidepankki kirjoitti:
Tottakai sijoituspäätöksen ratkaisussa on kaikenlaista prosessia välissä. Olennaista tässä on se, ettet ole osoittanut Lipposen missään väittäneen, että jokin EU-elin olisi tehnyt viraston sijoittamista koskevan päätöksen. Jos Berlusconi ei sitten pidä sanaansa, sitä tuskin voi laskea Lipposen syyksi.
Lipponen siis tunsi niin huonosti EU:n päätöksentekojärjestelmän, että luuli Italian pääministerin ja hänen ratkaisevan minne EU:n virasto sijoitetaan. Olipa siinä Suomella kelvoton pääministeri! Kyllä tuntuu entistä varmemmalta, että Lipposen paikka olisi valtakunnanoikeudessa.
- valehtelet
Jugend.-Lipposlandia kirjoitti:
1. Lipponen väitti, että elintarvikevirasto tulee Suomeen. Tällaisen väitteen esittäjällä on siis - jos hän puhuu totta - tieto siitä, että asian päättävä toimielin eli EU:n neuvosto on sopinut asiasta.
2. Ellei hänellä ole tällaista kohdassa 1. mainittua tietoa, herää kysymys, mihin hänen väitteensä voi perustua. Tällöin voi olla kysymyksessä joko erhe elio virheellinen käsitys vallitsevasta todellisuudesta tai sitten tahallinen väärän tiedon antaminen eli valhe.
3. Koska Eu:n elintarvikevirasto ei tullut Suomeen, ei vallinnut kohdassa 1. mainittu asiaintila, vaan Lipposen väite oli paikkaansapitämätön. Oliko se erhe vai valhe?
Miksi Lipponen valehteli?Sanoi, että Berlusconin kanssa on neuvoteltu ja on luultavaa, että elintarvikevirasto jaetaan Suomen ja Italian kesken.
Asia jäi kesken, kun pääministeri vaihtui ja Vanhanen otti homman hanskaansa ja kävi sössimässä Lipposen alullepanemat neuvottelut ensitöikseen.
Mutta, kuten jo on todettu, parempi olikin niin, että elintarvikevirasto vaihtui kemikaalivirastoon, olkoonkin, että se oli sattumaministeri Vanhasen vahinko. - Lipponen valtakunnanoikeuten..
ahti kirjoitti:
Lipponen siis tunsi niin huonosti EU:n päätöksentekojärjestelmän, että luuli Italian pääministerin ja hänen ratkaisevan minne EU:n virasto sijoitetaan. Olipa siinä Suomella kelvoton pääministeri! Kyllä tuntuu entistä varmemmalta, että Lipposen paikka olisi valtakunnanoikeudessa.
Siellä harhojasi ja lipposkammoasi voitaisiin auttaa, mahdollisesti..
- sossu.-komukka
valehtelet kirjoitti:
Sanoi, että Berlusconin kanssa on neuvoteltu ja on luultavaa, että elintarvikevirasto jaetaan Suomen ja Italian kesken.
Asia jäi kesken, kun pääministeri vaihtui ja Vanhanen otti homman hanskaansa ja kävi sössimässä Lipposen alullepanemat neuvottelut ensitöikseen.
Mutta, kuten jo on todettu, parempi olikin niin, että elintarvikevirasto vaihtui kemikaalivirastoon, olkoonkin, että se oli sattumaministeri Vanhasen vahinko.Lipponen sanoi eduskuntavaaleja edeltäneenä perjantaina, että Suomi saa EU:n perustettavan elintarvikeviraston.
- ahti
Lipponen valtakunnanoikeuten.. kirjoitti:
Siellä harhojasi ja lipposkammoasi voitaisiin auttaa, mahdollisesti..
vaan olin muuten vaan mukana päättämässä sen ylimainostettua&ylipitkää pääministeriuraa.
- valehtelet
sossu.-komukka kirjoitti:
Lipponen sanoi eduskuntavaaleja edeltäneenä perjantaina, että Suomi saa EU:n perustettavan elintarvikeviraston.
Lopeta valehtelu.
- Toden totta.
sossu.-komukka kirjoitti:
Lipponen sanoi eduskuntavaaleja edeltäneenä perjantaina, että Suomi saa EU:n perustettavan elintarvikeviraston.
Lopettakaa demarit valehteleminen ja kieroilu.
- Oriveden kenkätehdas
Mielipidepankki kirjoitti:
Ei Niinistö tuollaista kertonut.
Elintarvikevirasto olisi varmaan Suomeen saatukin, jos Lipposesta olisi tullut pääministeri. Pääministeri Vanhanenhan oli Italian pääministeri Berlusconin pyöriteltävänä ja luopui elintarvikevirastosta. Siis Vanhanen päätti luopua, ei Lipponen. Minkä Lipponen sille mahtaa, jos Suomen pääministeri toheloi.Ja mistähän päätettiin luopua? Oliko siis Lipponen sopinut jotakin? Kai hän oli, koska hän kertoi, että elintarvikevirasto tulee suomeen.
Mutta oliko siis asiasta neuvoston päätös? Jos ei ollut, niin silloin Lipponen tietenkin valehteli sanoessaan, että elintarvikevirasto tulee suomeen. Kerrohan lisää siitä, mitä se lipponen oikein tiesi ja mistä se vanhanen oikein muka luopui. Ei neuvoston päätöksiä voi purkaa muuten kuin yksimielisesti. Luulenpa että lipponen halusi varmistaa eduskuntavaalien voittonsa.
Siinä Irakin sodassakin Lipposen puheet jäivät puheiden asteelle. Ei päässyt Suomi-poika ruutia polttamaan, vaikka sota jatkuu jo neljättä vuotta.
- oivahärkönen
lipposlaiset demarit ja Kokoomus kokonaisuudessaan (koklipit) väittivät Annelin valehdelleen. Tokihan Niinistökin on kokoomukselainen. Mutta Niinistönkään puheet eivät muuta sitä tosiasiaa, että Anneli ei valehdellut Irak-jupakssa kertaakaan.
Ei nuo Niinistön valehtelupuheet (myöhäisestä uutisesta päätellen jos nyt niitä on ollutkaan) ole kovin merkittäviä suurten linjojen rinnalla. Kyllä minä häntä pidin porvarillisena ehdokkaana äärisosialistista Halosta parempana ja äänestin häntä kun ei toisella kierroksella ollut enää muita mahdollisuuksia.- Jäätteenmäen..
ulos pääministerin virasta?? Juu, Backman ja SDP pakotti.... Onnneksi eilen Keskjusta näyti SDP:lle ja Heinäluomalle kaapin paikan?? Kuinka jollain voi olla noin lannan sokaiset yksilinssisit lasit kuin Oivahärkösellä? Kyllä tuollaista äärifanaatikkoa käy sääliksi..
- oivahärkönen
Jäätteenmäen.. kirjoitti:
ulos pääministerin virasta?? Juu, Backman ja SDP pakotti.... Onnneksi eilen Keskjusta näyti SDP:lle ja Heinäluomalle kaapin paikan?? Kuinka jollain voi olla noin lannan sokaiset yksilinssisit lasit kuin Oivahärkösellä? Kyllä tuollaista äärifanaatikkoa käy sääliksi..
... kun innostut haukkumaan toisia mielipiteiden takia. Olisi viisaampaa vain puhua asiasta.
Jäätteenmäki erosi itse, kun huomasi, että Lipposen aloittama ajojahti on vaarantamassa hyvin alkaneen hallitusyhteistyön Lipposesta irtaantuneiden demarien ja kepun välillä. Muu keskustaväki huomasi saman ja hyväksyi Annelin vastuullisen toiminnan.
Lipponenhan toki toivoikin, että hallitusyhteistyö loppuisi. Hänhän ei päässyt mukaan siihen hallitukseen ja toivoi, että hänet kutsutaan taas uudelleen sinipunahallituksen pääministeriksi. - perin kepuli mies
oivahärkönen kirjoitti:
... kun innostut haukkumaan toisia mielipiteiden takia. Olisi viisaampaa vain puhua asiasta.
Jäätteenmäki erosi itse, kun huomasi, että Lipposen aloittama ajojahti on vaarantamassa hyvin alkaneen hallitusyhteistyön Lipposesta irtaantuneiden demarien ja kepun välillä. Muu keskustaväki huomasi saman ja hyväksyi Annelin vastuullisen toiminnan.
Lipponenhan toki toivoikin, että hallitusyhteistyö loppuisi. Hänhän ei päässyt mukaan siihen hallitukseen ja toivoi, että hänet kutsutaan taas uudelleen sinipunahallituksen pääministeriksi.Ja Anneli rukoili kohteliaisuuttaaan Lipposta hallitukseensa ulkoministeriksi?
Niinhän olet kertonut.
En käy sinua syyttelemään siitä mielipiteestä, kun näköjään otat noin nokkiisi, jos mielipiteistä syytellään.
Tyydyn siis nauramaan itsekseni mielipiteillesi.
Bwahhaahahahaa...oivaparka..
- kunhan se on..
ei sosialisti.... mutta selitäppä nyt oiva kuo saulin kommentit kaunein päin, senhän osaat. ennen vaalejahan annoit kuvaa, että Saulilla on hienot kommentit, revi noista..
- Selvisihän se
Mikä on todistettu.
- kaikkialla?
Kun jo vaikka kuinka monta samanlaista suuresta paniikista kertovaa avutottoman tökeröä valehteluyritystä samasta asiasta on saitilla.
Jäbä näkyy kertoneen totuuden niin hyvin, että siihen ei ole mitään lisättävää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000015121419 - SOSSULA.-Komukkala
kaikkialla? kirjoitti:
Kun jo vaikka kuinka monta samanlaista suuresta paniikista kertovaa avutottoman tökeröä valehteluyritystä samasta asiasta on saitilla.
Jäbä näkyy kertoneen totuuden niin hyvin, että siihen ei ole mitään lisättävää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000015121419Eli se on niikuin jo aiemminkin todettiin. Lipponen yritti hujestamalla jatkaa pääministerinä.
Käry kävi.
- MENE SETAn palstoille!
Panetko vai oletko mieluummin se jota pannaan?
Vaimoni haluista tämä on enemmän kiinni. Olen tässä suhteessa aika alistuvaa sorttia. Niin oli jo ennen kuin tapasin nykyisen vaimoni. Mutta mitäpä tässä yksityiskohdilla kehuskelemaan, kun näen, kateudun puna leviää jo naamallesi.
En ole niitä poikia, joita olet tapaillut. Eli valittaen pitää sanoa, että erehdyit henkilöstä. Mutta minä kyllä ymmärrän sinua, koska olen suvaitsevainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592