Tietäjät huom !!!
Mad Max ykkönen eli tais olla pelkästään asfalttisoturi.
Saako mistään dvd versiota??
Mad max
5
757
Vastaukset 5
- madmax
Mad Max kakkonen oli "Asfalttisoturi"..
Ykkösosa (joka on muuten sarjan huonoin, mutta petaa kylläkin kakkos ja kolmos osan tapahtumat) on saatavissa DVD:llä, mutta ei käsittääkseni suomen kielisellä tekstityksellä varustettuna.
Itse hanki sen jokunen vuosi takaperin Jyväskylästä jostakin elokuvaliikkeestä (sijatsi Yliopistonkadulla ainakin silloin) ja petyin kys. raihnakkeeseen kyllä aika helvetin pahasti!!!!!!- A Koskela
Joo, kyllä sen filmin ainakin joissain piireissä legendaarinen maine perustuu ihan muutamaan kohtaukseen. Alku on kieltämättä aika komea kuin myös pätkä jossa jengiläinen ajaa moottoripyörällä rekan keulaan.
- Max the warrior
A Koskela kirjoitti:
Joo, kyllä sen filmin ainakin joissain piireissä legendaarinen maine perustuu ihan muutamaan kohtaukseen. Alku on kieltämättä aika komea kuin myös pätkä jossa jengiläinen ajaa moottoripyörällä rekan keulaan.
Tjaa. Minä olen aina pitänyt ykkösestä eniten. Onhan se elokuvallisesti huonoin. Miller joutui rahapulassa leikkaamaan leffan suurinpiirtein makuuhuoneensa sängyllä ja kertoi haastattelussa 80-luvun alussa, että jotkut leikkaukset ovat nopeita aivan sen takia, että he möhlivät kuvausvaiheessa.
- mieltä
Max the warrior kirjoitti:
Tjaa. Minä olen aina pitänyt ykkösestä eniten. Onhan se elokuvallisesti huonoin. Miller joutui rahapulassa leikkaamaan leffan suurinpiirtein makuuhuoneensa sängyllä ja kertoi haastattelussa 80-luvun alussa, että jotkut leikkaukset ovat nopeita aivan sen takia, että he möhlivät kuvausvaiheessa.
Kyllä se ykkönen on sarjan paras. Sekä tarinaltaan että tunnelmaltaan . Kakkososan vielä katsoo mutta kolmonen on lastenelokuva.
- The Wolf
Kyllä kakkosen post-apocalyptiset maisemat ja lopunajanwesterninkaltainen jurnutus vetosivat minuun eniten, mutta ykkönenkin on lähes loistava. Espanjasta ostin oman DVD:ni. Kolmonen on tosiaan jo lähes lastenleffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505