Tietäjät huom !!!
Mad Max ykkönen eli tais olla pelkästään asfalttisoturi.
Saako mistään dvd versiota??
Mad max
5
696
Vastaukset
- madmax
Mad Max kakkonen oli "Asfalttisoturi"..
Ykkösosa (joka on muuten sarjan huonoin, mutta petaa kylläkin kakkos ja kolmos osan tapahtumat) on saatavissa DVD:llä, mutta ei käsittääkseni suomen kielisellä tekstityksellä varustettuna.
Itse hanki sen jokunen vuosi takaperin Jyväskylästä jostakin elokuvaliikkeestä (sijatsi Yliopistonkadulla ainakin silloin) ja petyin kys. raihnakkeeseen kyllä aika helvetin pahasti!!!!!!- A Koskela
Joo, kyllä sen filmin ainakin joissain piireissä legendaarinen maine perustuu ihan muutamaan kohtaukseen. Alku on kieltämättä aika komea kuin myös pätkä jossa jengiläinen ajaa moottoripyörällä rekan keulaan.
- Max the warrior
A Koskela kirjoitti:
Joo, kyllä sen filmin ainakin joissain piireissä legendaarinen maine perustuu ihan muutamaan kohtaukseen. Alku on kieltämättä aika komea kuin myös pätkä jossa jengiläinen ajaa moottoripyörällä rekan keulaan.
Tjaa. Minä olen aina pitänyt ykkösestä eniten. Onhan se elokuvallisesti huonoin. Miller joutui rahapulassa leikkaamaan leffan suurinpiirtein makuuhuoneensa sängyllä ja kertoi haastattelussa 80-luvun alussa, että jotkut leikkaukset ovat nopeita aivan sen takia, että he möhlivät kuvausvaiheessa.
- mieltä
Max the warrior kirjoitti:
Tjaa. Minä olen aina pitänyt ykkösestä eniten. Onhan se elokuvallisesti huonoin. Miller joutui rahapulassa leikkaamaan leffan suurinpiirtein makuuhuoneensa sängyllä ja kertoi haastattelussa 80-luvun alussa, että jotkut leikkaukset ovat nopeita aivan sen takia, että he möhlivät kuvausvaiheessa.
Kyllä se ykkönen on sarjan paras. Sekä tarinaltaan että tunnelmaltaan . Kakkososan vielä katsoo mutta kolmonen on lastenelokuva.
- The Wolf
Kyllä kakkosen post-apocalyptiset maisemat ja lopunajanwesterninkaltainen jurnutus vetosivat minuun eniten, mutta ykkönenkin on lähes loistava. Espanjasta ostin oman DVD:ni. Kolmonen on tosiaan jo lähes lastenleffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987