Vaarallista...huih??

Jihuu rv8+3

Onko vaarallista kun ei mikään muu juuri pysy sisällä niin syön vain ja ainoastaan hapankorppuja ja meetvurstia pitkin päivää ja aika paljon vielä..kaikki muut oksennann heti ja nää on ainoot...onkohan lihottavaa? Pelottaa??Nytkun paino jo noussu 3kg vaikka vasta näin alussa raskaus..muita?? HELP!!!

19

3009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihuu! rv 17+5

      MIX MATKIT MUN NIMIMERKKIÄ..HAISTA VIT..!!! JA MITEN VOIT RASKAANA SYÖDÄ TOLLASTA PASKAA?????SYÖ HEDELMII JA KASVIKSII JEN JNE...MEETVIRSTI TOSI EPÄTERVEELLISTA JA NOSTAA VERENPAINEEN KATTOON!!! EIKAI KUKAAN MUU TYHMÄ SYÖ MEETVURSTIA RASKAANA???????? SE ON KIELLETTYÄ!!!

      • Raskaana myös muita.

        ei kai tuo nyt noin vaarallista ole, että pitää alkaa huutamaan. Voi asian esittää asiallisestikin, jos se noin paljon häiritsee. Tuskin me tätä tulevaa äitiä kuitenkaan sotketaan sinuun, koska teillä on eri viikotkin menossa.


      • ????????????

        nyt vedit kyllä pohjanoteerauksen.


      • uskonut Jihuusta

        Että, tuollaista tekstiä päästelet, kasva aikuiseksi hyvä ihminen. Silloin kun joku aloitti sinusta ketjun, puolustin sinua kun olit ihan fiksuja mielestäni kirjoitellut. Nyt kyllä meni arvostus mielipiteisiisi täysin, joskin olen huomannut et pyrit olemaan vähän turhankin täydellinen, mutta aijemmin en välittänyt siitä. No kuten viestistäsi huomaa täydellisen esittäminen ei pitkälle kanna ja oikea persoonasi puskee pintaan ja se on kyllä kaikkea muuta kuin täydellinen. Kannattaa todellakin kaikkien jättää viestisi omaan arvoonsa, koska täydellisyyteen pyrkiminen ei ole kenellekkään hyväksi, sitten kun ne täydellisyyden muurit pettää tulee rumaa jälkeä, kuten tekstistäsi huomaa!!!


      • Miiru/rv32
        uskonut Jihuusta kirjoitti:

        Että, tuollaista tekstiä päästelet, kasva aikuiseksi hyvä ihminen. Silloin kun joku aloitti sinusta ketjun, puolustin sinua kun olit ihan fiksuja mielestäni kirjoitellut. Nyt kyllä meni arvostus mielipiteisiisi täysin, joskin olen huomannut et pyrit olemaan vähän turhankin täydellinen, mutta aijemmin en välittänyt siitä. No kuten viestistäsi huomaa täydellisen esittäminen ei pitkälle kanna ja oikea persoonasi puskee pintaan ja se on kyllä kaikkea muuta kuin täydellinen. Kannattaa todellakin kaikkien jättää viestisi omaan arvoonsa, koska täydellisyyteen pyrkiminen ei ole kenellekkään hyväksi, sitten kun ne täydellisyyden muurit pettää tulee rumaa jälkeä, kuten tekstistäsi huomaa!!!

        Jihuu 17, Olen jopa osannut arvostaa sinun mielipiteitäsi, mutta nyt meni maku ja kiinnostus lopullisesti.

        Sulle joka tän ketjun alotit, syö vaan meetwurstia niin paljon kuin pystyt, jos ei kerran muu maistu. Kyllä mäkin olen syönyt. Viestisi jälkeen alkoi oikein himottamaan meetwurstia ja hapankorppuja :)


      • Jihuu 17+

        Kuhahan sen metukan syömisen on kieltänyt, pienet vihreät miehet kenties? Hyvä, et itse yrität elää yltiö terveellisesti, niin kuin aina jaksat mainostaa, mutta kyllä alkaa pahasti kuulostaa siltä et alat mennä vähän liiallisuuksiin tuon terveellisyytesi kanssa. Olisi ehkä sulle tarpeen et menisit ja vetäisisit oikeen rasvasen pitsan tai hampurilaisen niin ei ehkä toi pinnakaan olisi noin kireellä!


    • samaa mieltä edellisen kans...

      muakin ihmetyttää tollanen että miten voi riskeerata pienen ihmisen syömällä tollasta rasvasta pahaa jne...ihme touhua ja todella ihmettelen et taasko tääl teiniäidit liikkeellä...voi herran varjele..en ikinä laittas meetvurstia suuhuni raskaana..saatika korppuja! häpeä!!!!!!!!!

      • lapsia

        tämäkin vastaaja on varmasti sama "Jihuu! rv 17 5"


      • itseasiassa aika teerveellisiä

        Ottasit asioista selvää ennen kuin haukut!! Esim. Sadassa grammassa ei ole lainkaan kolestorolia, rasvoja vähän, paljon kuituja ja vielä vitamiinejäkin ja hivenainetakin löytyy, kuten rautaa,calsiumia ja FOOLIHAPPOA mikä on erittäin tärkeää odottajille. Saisit itse hävetä, kun sanot et korput on pahasta...idiootti!!


    • kummasteleva..

      kyllä muakin vähän ihmetyttää että miksi syöt noin epäterveellisesti raskaana..meetvursti on kovin vaarallista vauvalle ja ei ihme että painosi nousee noin nopiaan..taidat olla aika nuori odottaja kun et muista tiedä. mitä teet täällä palstalla tänne ei nuoria kaivata! T.äiti 42v.

      • just

        No johan pomppas! Ihan sama kun tänne ei noin vanhoja kaivata!! Tuntuuko mukavalta? Ja millähän tavalla se meetvursti on vaarallista? Tottakai se on rasvasta ja suolasta mutta enemmän se on äidille vaarallista kuin vauvalle! Tää palsta on kaikkea muuta kun mukava, täällä ei kukaan arvosta toisiaan, ainoastaan haukkuu ja arvostelee, kuvittelee olevansa muita parempi.koskaan ei ketään kannusteta ja mukavasti yritetä ohjat. Todella taidan jättää nämä sivut historiaan ja siirtyä kokonaan paikkaan jossa oikeesti ollaan onnellisia toisten raskauksien puolesta.


      • abc
        just kirjoitti:

        No johan pomppas! Ihan sama kun tänne ei noin vanhoja kaivata!! Tuntuuko mukavalta? Ja millähän tavalla se meetvursti on vaarallista? Tottakai se on rasvasta ja suolasta mutta enemmän se on äidille vaarallista kuin vauvalle! Tää palsta on kaikkea muuta kun mukava, täällä ei kukaan arvosta toisiaan, ainoastaan haukkuu ja arvostelee, kuvittelee olevansa muita parempi.koskaan ei ketään kannusteta ja mukavasti yritetä ohjat. Todella taidan jättää nämä sivut historiaan ja siirtyä kokonaan paikkaan jossa oikeesti ollaan onnellisia toisten raskauksien puolesta.

        jos metukka ois vaarallista niin eiköhän neuvolassa tädit ois sen syömisestä varotellu..hoh


      • vastauksia
        just kirjoitti:

        No johan pomppas! Ihan sama kun tänne ei noin vanhoja kaivata!! Tuntuuko mukavalta? Ja millähän tavalla se meetvursti on vaarallista? Tottakai se on rasvasta ja suolasta mutta enemmän se on äidille vaarallista kuin vauvalle! Tää palsta on kaikkea muuta kun mukava, täällä ei kukaan arvosta toisiaan, ainoastaan haukkuu ja arvostelee, kuvittelee olevansa muita parempi.koskaan ei ketään kannusteta ja mukavasti yritetä ohjat. Todella taidan jättää nämä sivut historiaan ja siirtyä kokonaan paikkaan jossa oikeesti ollaan onnellisia toisten raskauksien puolesta.

        Hyvänen aika naiset ettekö osaa olla ihmisiksi! Ei se nyt mitään vaarallista meetwursti ole, ei sitä missään ole edes kielletty syömästä. Tottakai se todella suolaista ja rasvaista eli voi nostaa verenpainetta ja lihottaa, mutta ei siitä mitään vaaraa ole. Muutenkin jos toisella ei mikään pysy sisällä, niin parempi syödä edes sitä mitä pystyy. Näin minulle on neuvolassa sanottu, sitten pikku hiljaa alat lisäillä sitä mitä pystyt ruokavalioosi ja koska oksennat paljon muista vitamiinit, paitsi ei A-vitamiiniä. Tälle palstalle ei ole mitään ikärajoja, eikä meetwurstin syönti kenestäkään teiniä tee, näkyy tuota keski-ikäisten mahaankin uppovan.


      • tuntua

        että se ainoo hilluja tässä on nyt toi alkuperäinen jihuu 17 ...


      • kummasteleva

        Kun äiti 42v kerran kaiken tietää ja on muita pätevä arvostelemaan niin kysyn kyllä. Mitä ihmettä tällä keskustelupalstalla teet? Olet äiti mutta oletko raskaana? Jos raskaana niin miksi ihmeessä ikäisesi on raskaana? Selvä riskiraskaus.... Ja kun vielä perustelet miksi täällä ei nuoria saa olla kertoen myös missä nuorten pitäisi kokemuksiaan vaihtaa.... Suorastaan törppö keski-ikäinen kyylä.


      • Hihuurv

        Mitäs nykyään.


    • ei hätää

      Hyvä, että edes nuo pysyvät sisällä. Ikävämpää olisi, jos mikään ei pysyisi sisällä. Yrität vain syödä säännöllisesti, ennenkuin paha olo iskee. Hapankorput ja meetvursti eivät ole kiellettyjen aineiden listalla. Itse kerroin neuvolassa syöväni hapankorppuja ja olivat ihan tyytyväisiä.

      Itselläni oli rv6-rv10 todella oksettava olo, minä vedin silloin hapankorppuja juuston kanssa, vettä ja marjakeittoja (kannattaa kokeilla pieninä annoksina, jos pysyy sisällä). Ymmärrän hyvin, että syöt juuri sitä, mikä pysyy sisällä. Jouduin itse syömään jatkuvasti ja paino nousi aluksi 5kg, mutta on nyt itsestään pudonnut muutaman kilon. Alkuraskauden pahoinvoinnissa ei kannata miettiä painoa vaan yrittää vain selvitä jotenkin. Kyllä se olo siitä yleensä helpottaa vähitellen. Itselläni nyt rv12 3 ja olo jo paljon parempi

      Kyllä ne neuvolassa seuraa elimistösi tilaa ja huomauttavat, mikäli jotain pitää alkaa rajoittamaan.

    • Jihuu-LA.28.8

      ..olen minä ja tämä ketju on täynnä mustamaalajiani. Tai todennäköisesti sitä yhtä ja samaa henkilöä, joka on nähnyt noinkin paljon vaivaa tehdäkseen keskustelun, johon kirjoittajaa monilla nimillä ja yrittää loata minua. Mutta rekisteröinpäs nimimerkkini, hähää. Ja tämäkin ketju poistettaneen pian.

    • susie

      mun mielestä josset muuta pysty syömään kuin hapankorppuja ja meetwurstia niin anna mennä vaan. PAljon vaarallisempaa on vauvalle jos sä et syö mitään!! Sitä paitsi eihän tota pahoinvointia välttämättä kestä ku enää muutamia viikkoja joten en sinuna olisi huolissas. Sä voit neuvolassa kysyä neuvoa jne...onnea raskauteen..
      itellä on kans viikot 8 4 ja painoa on jo tullut 3 kg... en ole syönyt sen epäterveellisemmin kuin aikasemmin, mutta kun on huono olo niin pitää jotain napostella...ite oon hoikka joten en ole kauheen huolissani noista kiloista...

      tsemppiä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe