Hankkikaa elämä, te kaikki! Ja suomi24, tämän koko tuisku -palstan voisi lopettaa.
Hankkikaa elämä!
Hankkikaa elämä!
2
345
Vastaukset
- Kumminkin
Ite kirjottelet täällä,ääliö
- Mööbeli
ja mä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 283030
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302325En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2852202Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5131964- 1761867
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4091527Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.101419Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n81174Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861169Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j151164