Taasko moppi?

Heti kun minäkin kerran suuni kunnolla aukaisen niin moppi heilahtaa ettei kerkeä edes huomata!

Varmaan muillakin tällä palstalla kirjoittelijoilla on samanlaisia aatteita kuin minulla.

7

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin.

      Takuulla on, mutta moppi vainoaa.

      Elämä jatkuu kovana.

    • vastauksia

      Millaista tuossa kerhossa on. Pääseekö alkoholista sen avulla. Entä kenen kanssa siellä ollaan tekemisissä. Onko yhteyshenkilö. Tomiiko tollanen kerho kaupungeissa vai onko maallakin.
      Apua tarvittaisiin täälläkin.

      • Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa


      • Olli Olvari
        AA-kerholainen kirjoitti:

        Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa

        No jopas... minä olen vl-ahdistukseen juonut 15 vuotta olutta... onko sinulla vl-tausta.

        Albert tuolla toisaalla kertoi juomari-ex-vl-kavereitaan haudanneen.

        Itse olen huomannut jonkinlaista holtittomuutta vl-piireistä lähteneiden olviveikkojen keskuudessa.


      • itsekin
        AA-kerholainen kirjoitti:

        Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa

        Ihanko sillä tuella olet kuivilla pysynyt. Kiitos, tämä antaa toivoa.


      • gggriitikko
        AA-kerholainen kirjoitti:

        Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa

        Ole tarkkana AA-liikkeen kanssa!Sinulla on homma vasta alussa joten muutama varoituksen sana sinulle!AA:sta voi tulla yhtä lailla elämää invalidisoiva addiktio kuten alkoholistakin!
        Siellä saatetaan käyttää henkistä väkivaltaa toisia jäseniä kohtaan!Liike ei ole sellainen pulmunen kuten siitä annettu julkisuuskuva kertoo! Avioerot yleisiä liikkeessä joskin juopotellessakin! Pidä mahdollisimman paljon yhteyksiä perheeseesi,ystäviisi,jne! Jos aiot käydä esim. kerran viikossa AA:ssa,niin katso että sitoudut vähintään kaksi kertaa viikossa muihinkin harrastuksiin!
        Liikkeen taustat ovat hämärät!Suomessa on jokin oppisuuntariita vielä lisäksi!Liikkeestä on kirjoitettu varsin hyvin puolesta ja vastaan tuolla uskonnot-/fundamentalismi-palstalla.
        USA:ssa on jo AA:sta vieroitushoitoa olemassa,koska järkevät ihmiset ovat menettäneet elämänhallintansa 12-askeleen ohjelmassa.
        Ohjelma on rakenteeltaan kiero!


    • Osmankääpä

      Minä kaveerasin viinan ja kaljan kanssa vuosikymmeniä. Oli se elämää. Koskaan ei viikonloppuisin päässyt mihinkään, kun aina piti olla päissään ja eipä niistä viikonlopuista jäänyt muistinkaan juuri mitään.
      Ja itsetunto oli niin mennyttä, että maanantaina piti nurkan takaa kurkkia, että onko ketään näkyvissä ja jos ei ollut uskalsi postilaatikolla käydä. En ikinä halua sitä vankina oloa enää.

      Minulle tuli tarve päästä orjuuttaja hengestä irti. Rukoilin ja puhuin Jumalalle ja ihme tapatui, se henki jätti minut ja vapauduin.

      On hyvä, että sinä luotat AA-kerhon apuun ja olet apua saanutkin, mutta tärkeää on myös puhua näin vaikeasta ja henkivalloista kun on kyse, vammauttavasta asiasta Jumalalle.

      Hyvää jatkoa sinulle raittiuden ja vapauden tiellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe