Heti kun minäkin kerran suuni kunnolla aukaisen niin moppi heilahtaa ettei kerkeä edes huomata!
Varmaan muillakin tällä palstalla kirjoittelijoilla on samanlaisia aatteita kuin minulla.
Taasko moppi?
7
831
Vastaukset
- minäkin.
Takuulla on, mutta moppi vainoaa.
Elämä jatkuu kovana. - vastauksia
Millaista tuossa kerhossa on. Pääseekö alkoholista sen avulla. Entä kenen kanssa siellä ollaan tekemisissä. Onko yhteyshenkilö. Tomiiko tollanen kerho kaupungeissa vai onko maallakin.
Apua tarvittaisiin täälläkin.Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa
- Olli Olvari
AA-kerholainen kirjoitti:
Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa
No jopas... minä olen vl-ahdistukseen juonut 15 vuotta olutta... onko sinulla vl-tausta.
Albert tuolla toisaalla kertoi juomari-ex-vl-kavereitaan haudanneen.
Itse olen huomannut jonkinlaista holtittomuutta vl-piireistä lähteneiden olviveikkojen keskuudessa. - itsekin
Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa
Ihanko sillä tuella olet kuivilla pysynyt. Kiitos, tämä antaa toivoa.
- gggriitikko
Ole tarkkana AA-liikkeen kanssa!Sinulla on homma vasta alussa joten muutama varoituksen sana sinulle!AA:sta voi tulla yhtä lailla elämää invalidisoiva addiktio kuten alkoholistakin!
Siellä saatetaan käyttää henkistä väkivaltaa toisia jäseniä kohtaan!Liike ei ole sellainen pulmunen kuten siitä annettu julkisuuskuva kertoo! Avioerot yleisiä liikkeessä joskin juopotellessakin! Pidä mahdollisimman paljon yhteyksiä perheeseesi,ystäviisi,jne! Jos aiot käydä esim. kerran viikossa AA:ssa,niin katso että sitoudut vähintään kaksi kertaa viikossa muihinkin harrastuksiin!
Liikkeen taustat ovat hämärät!Suomessa on jokin oppisuuntariita vielä lisäksi!Liikkeestä on kirjoitettu varsin hyvin puolesta ja vastaan tuolla uskonnot-/fundamentalismi-palstalla.
USA:ssa on jo AA:sta vieroitushoitoa olemassa,koska järkevät ihmiset ovat menettäneet elämänhallintansa 12-askeleen ohjelmassa.
Ohjelma on rakenteeltaan kiero!
- Osmankääpä
Minä kaveerasin viinan ja kaljan kanssa vuosikymmeniä. Oli se elämää. Koskaan ei viikonloppuisin päässyt mihinkään, kun aina piti olla päissään ja eipä niistä viikonlopuista jäänyt muistinkaan juuri mitään.
Ja itsetunto oli niin mennyttä, että maanantaina piti nurkan takaa kurkkia, että onko ketään näkyvissä ja jos ei ollut uskalsi postilaatikolla käydä. En ikinä halua sitä vankina oloa enää.
Minulle tuli tarve päästä orjuuttaja hengestä irti. Rukoilin ja puhuin Jumalalle ja ihme tapatui, se henki jätti minut ja vapauduin.
On hyvä, että sinä luotat AA-kerhon apuun ja olet apua saanutkin, mutta tärkeää on myös puhua näin vaikeasta ja henkivalloista kun on kyse, vammauttavasta asiasta Jumalalle.
Hyvää jatkoa sinulle raittiuden ja vapauden tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838