vakio=

paska

en voi ymmärtää,miten voi tyhmiä suomalaisia riittää pelaamaan vakioveikkausta,kun katsoo voitonjakoja,niin veikkaushan voittaa joka toisen euron.Nyt vaihto jotain 900000 euroo ja voittoina jaettiin rapiat 300000 ja turha selittää,että jakamaton päävoitto menee johonkin extra pottiin,joka sitten on vaivaset 100000 E muutenkin vakio palautusprosenteiltaan huonoimmasta päästä

2

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle

      kyllä ne rahat kelpaa,taitaa pojulla olla mopon bensarahat pelattu vakioon ja v...tuiks män

    • Pelurin poika

      Olet ilmeisesti samassa vaiheessa jossa minä itsekkin olin reilu 3 vuotta sitten. Olet vaiheessa jossa kiinnität kaiken huomion ihan vääriin asioihin.

      Muista että pelaaminen on täysin vapaaehtoista.

      Urheiluvedonlyönti on pitkäpinnaista touhua jopa harrastajatasolla. Itse pelaan joka viikko noin 150 eurolla vakio/moniveto/pitkäveto pelejä.

      Varminta on jättää pelaamatta kokonaan, eipä sitten pääse Veikkauskaan vetämään välistä ja "kusettamaan sun rahoja".

      Moni aloittelevakin urheiluvedonlyöjä selittää Veikkauksen "alikertoimista" jne. Se on totta, jos joku muu antaa jollekkin kohteelle kertoimen 1,50 niin veikkaus saattaa antaa vain 1,35 jne.

      MUTTA, TÄMÄ EI OLE TÄRKEÄÄ NIIN KAUAN KUN ET VOITA. Nyt seuraa sinulle lyhyt ohje joka kannattaa omaksua ja oppia ennen kuin olet huolissassi siitä miten Veikkaus meitä huijjaa.

      1. Älä pelaa kaikkea mikä liikkuu. Pelaa niitä pelejä jotka tuntuu tutuilta ja "omilta".

      2. Pelaa itse. Älä luota kaikkiin vihjepuhelimiin, jne. Tee rivit itse ja vasta sen jälkeen hae tukea omille valinnoille netistä ja mahdollisista puh.vihjaajista. Pian huomaat että et edes tarvitse niitä.

      3. Pelaa pitkässä juoksussa maltillisesti ja voitollisesti. Älä edelleenkään pelaa kaikkea mikä listoilla on. Keskity omiin, kehitä itseäsi pelaajana.

      4. Analysoi tappiot. Vaihdoitko merkin viime tingassa väärin, aliarvioitko jonkin ulkoisen muutoksen, annoitko liikaa tunteiden vaikuttaa merkin valintaan, jne.

      5. Älä luovuta muutaman viikon jälkeen. JATKA MÄÄRÄTIETOISESTI JA KURINALAISESTI !

      6. Kiinnitä eri toimistojen kertoimiin vasta sitten huomiota kun pelaamisesi on voitollista ja kertoimilla on oleellinen vaikutus "tiliisi".


      Omat virheet joita olen tehnyt:

      Itse pelaisin aluksi kaikkea mikä oli sulkeutumassa. Vetoja sisään ja tuloksia odottamaan. Ei voittoja, mutta koitetaan nyt paikata 1,3 kertoimisilla "varmoilla" isot panokset. No katos vaan, eipäs nyt osunut...jne...(tuttua?) Pelikassa hupeni silmissä, mielenkiinto alkoi lähentyä nollaaa.

      Lopetin pelaamisen 2kk ajaksi. Aloitin uudelleen, pelasin pelkästään muutamaa peliä joissa tunsin olevani parhaimmillani. Noin puolen vuoden kuluttua pelaaminen elätti itseään. Voitot ja tappiot kuittasivat toisiaan, mielenkiinto lisääntyi ja panokset nousivat varovasti.

      Noin kolmen vuoden jälkeen voin sanoa että vaikeinta on jatkaa KURINALAISTA pelaamista esim. 1kk tappioputken jälkeen. Mutta se on ainoa tapa jos haluaa vuoden lopussa olla pinnalla.

      Itse pelaan viikossa noin 140-170 euroa ja viimeisen vuoden aikana olen netto voitolla n. 6300 eur. Se ei ole paljon mutta tämä on mulle harrastus ja saan joka vuosi hankittua jotain pientä ylimääräistä voittorahoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe