Nyt en oikein ymmärrä. Voiko rahapeleistä voittaakin? Toki olen minäkin joskus harvoin voittanut muutaman lantin. Se on aika hyvä saavutus harvoin pelaavalle! Mutta miten pelimaanikot voivat puhua voittamisesta? Kannattaisi ensin laskea kuinka suuren rahamäärän edestä vuoden aikana pelaa. Eihän tämän jälkeen edes parin tonnin "voitto" ole mikään saavutus. Tappiolle jäätte kuitenkin, ja vieläpä todella pahasti pakkasen puolelle. Ei mikään peli pyöri sillä, että kaikki voittavat. Eihän peli muuten kannata! Ja miten jollakin pelillä olisi muuten varaa jakaa joskus jopa miljoonaluokan voittoja, mikäli sieltä aina pelaajat jäisivät voitolle. Kumma homma: tuntea hirveätä tyydytystä ja ylpeyttä siitä, että vuoden tuhlattuaan 50000 euroa kaiken maailman peleihin, voittaakin yhtäkkiä 5000. Ei ole minun laskuoppini mukaan voittoa!
Mikä onkaan voittosuhde?!
4
1454
Vastaukset
- josvaan
lasket mitä pappa betalar sulle se on varmaan pieni loottvoitto
- Antikana
... laskea puolestani vaikka omat perskarvasi:) Tai laske ne isäsi karvat, jos omiasi et pysy näkemättä laskemaan. Tai sitten voit ottaa myös ystäväsi avuksi tai käyttää peiliä. Äitisikin ehkä auttaisi sinua, jos oikein kauniisti pyydät:)
Vem är min pappa... Jag vet inte... Så min pappa inte betalar mig... Mene kysymään isältäsi kuinka paljon hän voisi sinulle antaa? Ehkä se olisi sinulle suuri lottovoitto...!
- lkjh
Kyllä se niin on, että rahapeleissä suurin osa toimii maksajina eivätkä satunnaiset voitot kata tappioita. Tämä on pelien olemassaolon edellytys. Esimerkiksi vedonlyöntiyhtiö, Veikkaus on yhtiö, jonka tarkoitus on tuottaa mahdollisimman paljon - siis viedä pelaajilta mahdollisimman paljon rahaa. Tämän tavoitteen Veikkauksen johto myöntää avoimesti ja tavoitetta edistetään runsaan mainonnan avulla. Vielä pahempia ovat RAY:n "mummonryöstöautomaatit", joilla ei ole mahdollista pelata voitollista peliä. Kuitenkin on olemassa pelejä, joissa taitava pelaaja pystyy kääntämään pelinjärjestäjän edun puolelleen ja tienaamaan rahaa ja jopa elättämään itsensä näillä voitoilla. Erään arvion mukaan Suomessa on n. 40 vedonlyönnillä itsensä elättävää ihmistä, pokerilla itsensä elättäviä on luultavasti jonkin verran enemmän. Wikipedian (englanninkielinen) teksti rahapeleistä ja tietoa mm. peleistä, joissa pelinjärjestäjän etu on voitettavissa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Betting - oon paras
mä oon voitolla hurjat 57e ray masiinoista joka viikko meen täyspottin 20e mukana ja paffin sivulle hävinny noin 600e :( veikkauksesta voitolla noin 1400e :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696921
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622502- 562148
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621282Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957