Kuuden kimppa

tiinan kaveri

Vaikka olin seksifilmeissä nähnyt usein kiihottavia kimppakivoja, en itse ollut koskaan kokeillut ryhmäseksiä edes pienissä ryhmissä saati sitten orgioissa. Enkä etukäteen voinut arvata, että opiskelijoiden viaton peli-ilta muuttuisi mitä hurjimmaksi ensikokemukseksi tällä alalla.

Opiskelin ensimmäistä vuotta lastentarhanopettajaksi ja osallistuin innokkaasti kaikkiin opiskelijarientoihin. Niinpä eksyin jopa osakunnan korttipeli-iltaan, joka järjestettiin erään pojan kotona. Iltaa ei oltu tarkoitettu miksikään ryyppyjuhlaksi, niinpä joimme pelien lomassa vain muutamia oluita. Paikalla oli aluksi toistakymmentä ihmistä, mutta illan pitkittyessä väki väheni ja vain innokkaimmat jäivät. Poikia oli neljä ja meitä tyttöjä vain kaksi. Saimme pitkäksi venyneen ristiseiskan loppuun ja mietimme mitä tekisimme. Toisaalta olisin jo voinut lähteä kotiin, mutta paikalla oli Pera, johon olin hiukan ihastunut ja jonka kanssa vaihdoimme välillä pitkiä katseita. Toinen meistä paikallaolevista tytöistä, Tiina, ehdotti puoliksi lekillään seuraavaksi ryysypokkaa. Pojat riehaantuivat liioitellen. Minä tyydyin vain hymähtämään vaisusti, mutta taisin olla parin, kolmen oluen jälkeen pikkuhuppelissa, kun kuitenkin suostuin poikien hurratessa.

Päätimme pelata kahdessa porukassa: Minä liityin Peran ja Matin seuraan ja toisessa pöydässä Tiina sai kavereikseen Kimmon ja Juhan. Mattia lukuunottamatta kaikki olivat lastentarhanopettajiksi opiskelevia ja ainakin puolituttuja. Säännöt olivat yksinkertaiset: Viiden kortin pokeri, yhdellä vaihdolla ja huonoimman käden omistaja riisuu yhden vaatekappaleen. Peli eteni nopeasti ja pian melkein kaikki olivat joutuneet luopumaan sukistaan. Matilla oli hiukan huonoa tuuria ja hän oli ainoana ilman paitaa. Seuraavaksi hävisin minä: Ilma oli kylmä, joten kaikki huokasivat pettyneenä, kun villapaitani alta paljastuikin toinen pusero. "Hei, Kirsi on selvästi varustautunu, vaikka empi, muka aluksi koko peliä." Naapuripöydässä Tiina joutui riisumaan ainoan puseronsa ja pojat taputtivat käsiään kun puseron alta paljastuivat Tiinan kauniit, pyöreät rinnat pitsirintsikoissa. "Joo, noin sitä pitää. Vau!" Pera teki kaikille paukut keittiössä ja toi ne meille. Tunnelma oli hilpeä ja kaksimielisiä vitsejä ja vihjailuja heitteli poikien lisäksi erityisesti Tiina. Pian minäkin olin ilman paitaa ja seuraava jako toi tosi hanttikortit: Ysihai. Pera päästi riemun kiljahduksia: "Jess, mitä nyt tippuu? Lähteekö rinsikat vai housut?" Kaikki katsoivat ja aloin punastellen avata farkkujen nappeja. "Ei mitään pöydän alla nyhjäämistä!" Kimmo huusi. Itse hän oli äsken näyttävästi stripannut farkkunsa pois keskellä lattiaa. Menin lattialle ja pudotin farkut nilkkoihin: "No niin, minä taidan olla tämän pelin häviäjä." Ajattelin, että peli loppuu varmaankin tähän. "Ei mitään perumisia! Loppuun asti vaan." Katsoin nauravaa Tiinaa, joka liittyi poikien vaatimuksiin: "Mä en ainakaan lopeta, kun täällä on mies pelkissä boksereissa." Huono tuurini, tai miten sen nyt ottaa, jatkui ja hävisin taas, mutta riehakkaasta meinigistä rohkaistuneena riisuin rintsikat. Tiina hurrasi poikien kanssa ja enää minua ei nolottanut ollenkaan. Tempauduin mukaan leikkiin, kerranhan tässä eletään. Pojat alkoivat hieman kiemurrella housuissaan ja kaikki kommentoivat suorasukaisesti Tiinaa ja minua: "Teillähän on hyvän näköiset rinnat. Näkee heti, että on aidot. Kiinteät ja käteen sopivat, tekis mieli koittaa." "No kokeile nyt, niin ei jää harmittamaan", Tiina nauroi ja meni Kimmon eteen seisomaan. Kimmo hipaisi Tiinan rintaa ja puristi kevyesti: "Ooh, hyvältä tuntuu." Kaikki nauroivat ja Pera katsoi minua pitkään kysyvästi, mutta en halunnut yhtyä Tiinan rohkeaan peliin. Jatkoimme peliä ja naapuripöydästä kuului Tiinan kiljahdus: "Jess, jess, nyt lähtee housut!" Kimmo nousi seisomaan, keinutti hieman lantiotaan ja nykäisi bokserit alas. Kalu ponnahti pystyyn ja kaikki remahtivat huutoon: "Oho, mikäs se siellä." Tunsin punastuvani, mutta samalla kiihottuvani. Kimmo ei peitellyt juhlavaa stodistaa: "No Tiina, haluatkos vuorostas koitella?" Tiina tarttui edessään olevaan kaluun ja puristeli sitä hiukan: "Mmm, kiinteä ja käteen sopiva. Taitaa olla aitokin, mutta se täytyy varmaan tarkistaa makutestillä." Kaikki nauroivat, mutta hiljenivät, kun Tiina nappasi Kimmon kalun suuhunsa ja alkoi hitaasti runkata sitä. "Ei helvetti", Kimmo huokaisi ja katsoi meitä muita. Pera tuijotti ensin Tiinaa, mutta katsoi sitten minua. Tunsin kuinka alapääni kostui ja nännit kovettuivat. Tiina päästi kalun suustaan ja sanoi: "Aito on. Pitääkö tarkistaa vielä muita?" "Joo, kaikki vaan ja kirjota oikein aitoustodistukset." Juha nousi pöydästä ja alkoi hieroa Tiinan rintoja. Kimmo laskeutui polvilleen Tiinan eteen veti pikkuhousut pois ja levitti reisiä: "Minä taidan tehdä sen makutestin sinullekin." Tiina puristeli Juhaa ensin housujen päältä, avasi sitten vetoketjun ja alkoi runkata kovana seisovaa munaa. Näky kiihotti minua ja aloin hiljaa hieroa jalkojeni väliä pikkuhousujen päältä. Pian housut olivat ihan märät. Matti ja Pera katsoivat ensin Tiinan ympärillä tapahtuvaa menoa, mutta kun Pera huomasi minun touhuni, tuli hän minun luokse ja alkoi hyväillä rintojani. Matti riisui housunsa ja toi kalunsa kasvojeni eteen. Tilanne oli muuttunut yht'äkkiä korttipelistä orgioiksi. Ensin pelästyin, mutta kun ajattelin, että juuri tästähän olin monesti haaveillut, päätin ottaa tilanteesta kaiken irti. Matin kulli ei ollut mikään suuri, mutta se oli ylöspäin käyrä. Olin kuullut, että juuri sellaiset tuntuivat tosi ihanilta. Tartuin kulliin ja nuolaisin sen päätä hiukan ja otin sen sitten syvälle suuhuni. Entisen poikaystäväni pyynnöstä oli harjoitellut banaaneilla, niinpä sain pienehkön kalun helposti kokonaan suuhuni. Matti huokaisi ääneen. Pera hieroi ja vatkasi rintojani ja välillä hän imi niitä ja puri nännejä hellästi. Sitten hänkin työnsi munansa naamani etee: "Sähän taidat olla hyvä imeen munaa, maistapa tätäkin. Tartuin toisella kädellä Peran kaluun ja imaisin sen suuhuni. Kalu oli edellistä kookkaampi ja yritin rentoutua. Pyörittelin kieltä terskan ympärillä ja sitten painoin sen syvälle suuhuni. Sain otettua melkein kaksikymmensenttisen munan kokonaan suuhuni ja terska tuntui suvällä kurkunpäässä. "Oho, täällähän on oikea syvä kurkku. Saatana kun tuntuu hyvälle." Runkkasin yhä toisella kädellä Mattia. Päästin Peran suustani ja katsoin kumpaakin poikaa hetken, sitten vedin kumpaakin lähemmäs ja otin molemmat terskat suuhuni. Nuolin ja näykin, samalla runkkasin kumpaakin yhä kovempaa. Jonkin aikaa nuoltuani pojat vetäytyivät pois. Tiina makasi toisella pöydällä selällään ja Juha oli siirtunyt nuolemaan. Tiina otti Kimmolta suihin. Pera puristi pilluani housujen päältä ja sanoi: "Mä haluun nuolla sua kans." Otin housut pois ja laskeuduin makaamaan pehmeälle matolle. Pera tuli päälleni 69-asentoon. Levitin jalkojani ja nostin polvet koukkuun. Pera alkoi nuolla märkää pilluani. Otin Peran kalun suuhuni ja aloi imeä sitä. Pera levitti häpyhuulia levälleen ja pyöritteli kieltään klitoriksen ympärillä, välillä hän imaisi sitä ja maiskutteli äänekkäästi. Matti tarjosi munaansa suuhuni, mutta asento oli niin hankala, etten kyennyt muuhun, kuin runkkaamiseen. Pera alkoi hieroa pilluani sormillaan. Välillä hän sujautti pari sormea liukkaaseen aukkoon, sitten hän hieroi valuvaa mehua peräaukkoni ympärille. Sitten hän työnsi pillumehujen liukastaman sormensa sisään anaaliin. Värähdin kosketuksesta. Tunne ei ollutkaan kipua, vaan pian peräaukossa liukuva sormi tuntuikin hyvältä. Tärisin aivan kiimasta kun kiei kieppui klitoriksella ja somet työntelivät sekä syvällä pillussa että anaalissa. Matti lahti hetkeksi pois ja palasi sitten suuren sohvatyynyn kanssa. Nostin lantiotani ja Matti työnsi tyynyn alleni. Pera jatkoi nuolemista, mutta sitten tunsin, että pilluuni tuli jotain muuta. Matti alkoi työnnellä mulkkuaan sisääni. Koin ensikerran käyrän munan ihanuuden: Terska hankasi ihanasti g-pistettä ja tunsin lähestyväni orgasmia. Värisin ja kiljahtelin. Joka solu tuntui kipinöivän ja sitten räjähti: Huutoni tukahtui suussani olevaan kaluun ja taisin jopa puraista sitä hieman. Kepuin ja tärisin. Matti kiihdytti tahtia ja alkoi ynähdellä itsekin. Kohta hän vetäisi kullinsa ulos ja ruiskutti spermasuihkun karvoilleni. Sylkäisin Peran kalun suustani ja jäin lattialle makaamaan raukeana. Matti tuli suutelemaan minua ja huohotti: "Ihanaa, olit ihana." "Mulle kans munaa. Kirsikin sai." Tiina kävi lattialle kontalleen ja Juha alkoi naida häntä takaapäin. Tiina nytkytti joka työnnöllä vastaan ja mutisi koko ajan jotain: "Vittu ihanaa, nussi saatana, ihanaa." Makasin Matin kainalossa ja katselin Tiinan ja Juhan rajua panoa. Pera kuiski jotain Kimmolle ja häipyi sitten jonnekin. Kimmo tuli luokseni ja sanoi: "Säkö täällä olit se hyvä suihin ottaja. Tossois kakskymmentäkaks senttiä munaa. Kokeillaan miten syvälle uppoo." Kimmon muna oli todellakin valtava: Paitsi pitkä, se oli myös paksu; sormet ei yltäneet sen ympärille. Nousin istumaan ja nojasin sohvan reunaan. Kimmo tuli eteeni polvillaan. Nuolin ensin hiukan paksua terskaa ja kutittelin kielellä sen pientä reikää. Aluksi tuntui, ettei edes terska mahtuisi suuhuni, mutta pian sain kalun yhä syvemmälle suuhuni. "Uuh, aijai, ei se Pera turhaa kehunu." Lutkutin jättimunaa rajusti samalla runkaten sitä. Välillä olin tukehtua, kun kulli painautui syvälle, lähes kurkkuuni. Kulli oli syljestä aivan märkä ja kiiltävä ja tunsin kuinka sylki valui pitkin leukaani. Huohotin vähän aikaa hiljalleen terskaa nuollen, sitten kiristin esinahan ihan taakse ja upotin kullin niin syvälle kuin voin. Ensin meinasin yökätä, mutta pian totuin tunteeseen ja sain otettua koko kalun kurkkuuni. Henki salpautui hetkeksi, sitten vedin munan ulos suustani. Kimmo huokaili silmät kiinni: "Voi vittu, sä oot hyvä." Olin imiessäni kiihottunut uudelleen ja kun katsoin Juhan ja Tiinan kiimaista menoa alkoi pilluani jälleen kutittaa. Tiina oli alkanut imeä Matin veltostunutta kalua, joka alkoi pian heräillä uudelleen. Juha työnteli edelleen takapäin. välillä hän hieroi kädellään Tiinan pillua ja sitten hän työnsi sormen hitaasti Tiinan perseeseen. Tiina kiljahti: "Ouh, eikö täällä ole kunnon rasvaa." "Onhan täällä." Pera tuli juuri ja hänellä oli mukanaan pieni pullo jotain kirkasta voidetta. Pera valutti pullosta suoraan Tiinan takamukselle ja Juhan sormille. Juha alkoi runkata liukkailla sormilla Tiinan persettä. "Ooh, noin, nyt tuntuu paremmalta." Kimmo kävi lattialle selälleen ja komensi: "Tuu päälle." istuin Kimmon mahan päälle ja asetin kullin pillun suulle. Istuin hitaasti ja tuo valtava muna upposi syvälle sisääni. Aloin liikehtia varovasti ylös alas ja pillu tuntui venyvän äärimmilleen. tuntui taivaalliselta saada niin isoa kyrpää. Kimmo puristeli rintojani ja veti minut sitten lähelleen suudellakseen. Kumarruin ja samalla pumppasin persettäni edestakaisin hitaasti. Yht'äkkiä tunsin jotain viileää takapuolessani. Pera valutti liukasta öljyä hieroi sitä peräaukkooni. Sitten hän alkoi työnnellä öljyn liukastamaa sormea syvälle sisään ja ulos. Aluksi anukseni kiristyi tiukasti sormen ympärille, mutta pian rentoiduin ja Pera sai mahdutettua toisenkin sormen sisääni. Ratsastin edelleen hitain liikkein Kimmon munaa. Kimmo katsoi Peraa ja sanoi: "No, nyt tehäänkin kunnon voileipä." Ensin en tajunnut, mitä se tarkoitti, mutta sitten tunsin kuinka jotain alkoi tunkeutua tuikkaan peräaukkooni. Pera työnsi hitaasti munaansa perseeseen ja se upposikin liukkaasti. Ynisin ja voihkin: "Uuh, älä, sattuu." Pera jatkoi kuitenkin hidasta liikettä. Kohta kipu hellitti ja huomasin kuinka aloin nauttia täytetystä olosta. Aloin itse liikehtiä ja pyöritin lantiotani. Kimmon työnteli alhaalta vastaan ja Pera pumppasi kyrpää perseessäni. Pääsimme kaikki kolme samaan rytmiin joka alkoi kiihtyä joka työnnöllä. Kipu ja nautinto sekoittuivat samaan outoon huumaan. Kummallinen ja ennen kokematon väristys valtasi koko vartalon. Aloin heittelehtiä rajusti ja tunsin rajun orgasmin olevan tulossa. Pojat huohottivat kiimassa olimme yhtä riuhtovaa ihmismassaa. Orgasmia enteilevät sähköiset värähtelyt kipinöivät päästä varpaisiin enkä halunnut tämän rajun tunteen loppuvan koskaan. Huumaantuneena kiljahtelin ja huusin. Allani tunsin myös Kimmon hengityksen kiihtyvän ja tiesin hänenkin kohta laukeavan. Tuntui kuin useita sähköiskuja olisi kulkenut läpi koko kehon. Vääntelehdin rajuimman orgasmin kourissa ja tunsi Kimmon tuhjentävä spermalastiaan syvälle pilluni uumeniin. Pera työnsi vielä muutaman kerran ja veti sitten rasvasta liukkaan kyrpänsä ulos ja antoi sen sykkien tyhjentyö pakaroilleni, josta hän hieroi spermaa koko takamuksiin. Lysähdin hervottomana makaamaan Kimmon päälle. Tunsin vielä suuren elimen syvällä sisälläni, enkä halunnut sitä sieltä pois. Makasin vain hiljaa paikoillani. En ollut tajunnut mitään ympärilläni tapahtuvaa. Nyt näin Tiinan makaavan selällään Juhan päällä. Juhan mulkku oli kokonaan Tiinan anuksessa. Kasan päällimmäisenä Matti nai Tiinaa pilluun. Myös Tiina näytti nauttivan tästä voileipä-asennosta. Tiina huusi ja kiroili: "Vittu, saatana. Pane, pane. Nussi kovempaa. Aah,ah,ah ihanaa. VITTU! Munaa mulle." Kimmo kiertyi altani pois ja meni Tiinan viereen. Tiina otti veltostuneen ja spermaisen kullin suuhunsa ja alkoi imeä sitä. Pian hän kuitenkin huusi: "Eii, saatana nyt saa Tiina munaa. Aa, nyt tulee, tulee. Iii. Ei,ei,ei,ei!" Koko kasa lysähti kyljelleen matolle. Juha ja Matti nousivat polvilleen ja alkoivat runkata itseään. Tiina hieroi pilluaan kädellä ja mumisi: "Antaa tulla vaan, ruiskikaa kunnolla." Ensin laukesi Juha: Hänen runsas lasti lensi osittain Tiinan suuhun, osa lensi hiuksille ja kasvoille. Tiina tarrasi munaan ja hieroi sillä sperman pitkin naamaansa. matti tuli melkein heti perään. Illan toinen lasti oli hiukan pienempi ja sen hän ohjasi suotaan avoimeen suuhun. Sperma valui Tiinan suusta ja hän maiskutteli äänekkäästi: "Ihanaa, kerrankin kunnon pano. Taisi äänestä päätellen Kirsikin päästä voileivän makuun." Hymyilin vain hiljaa. Pera tuli kylppäristä päin ja ilmoitti: "Panin saunan lämpiämään. Päästään puolen tunnin päästä saunomaan." Sitten hän haki keittiöstä pari litran kaljaa. "Kimmo veti farkut jalkaan ja sanoi: "Mun täytyy kyllä päästä tupakille." Aluksi tuntui vähän vaikealta istua ja kävin pillu ja perse hellänä makaamaan sohvalle. Valitin vaivasta ja Tiina vain nauroi: "Siihen tottuu. Ja pitääkin tottua näiden poikien kanssa." Pojatkin naureskelivat.

6

27225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppa

      hyvä tarina mutta voisitko seuraavaa kirjoittaessasi tehdä kappalejaon, silmiä alkaa särkeä kun lukee tekstiä mitä ei ole jaoteltu ollenkaan.

    • Hyvä tarina. Kappalejako tekisi ihmeitä mutta muuten kirjoituksessa ei kovin paljon ollut virheitä tai muuta moitittavaa. Lisää :)

    • juuuuu

      Hei lisää! Mahtava tarina! :) Kappalejaot uupuu, mutta muuten ei mitään moitittavaa.. Ihanaa... ;)

      • Kirsi :)

        hengitys salpaantuu vieläkin... harvinaisen kiihottava tarina :P


    • ei vastaa sisältöä

      Tekstissä oli vastoin otsikkoa suurimmillaan vain neljän kimppa ja sekin hetken sormetus.

    • kosteena

      Hyvä! Alko meinaan panettamaan ihan vimmatusti. Oli ihan pakko päästä sormelle. Liukasta menoa ;) kiitos... *tyytyväinen huokaus*

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe