Terve, just löysin tän palstan ja pikaisesti luettuani oikaisen pari asiaa:
TOYOTA ja Daihatsu ovat yhdistyneet, toyota myöskin käyttää Daihatsun tekniikkaa suuret määrät.
Mm.Toyita Yaris-mallista riippumatta on kokonaan Daihatsun rakentama auto..kokonaan.
Daihatsu on tehnyt autoja jo silloin kun Toyotan Omistajia syötettiin tuttipullolla.
Itse olen pitkän linjan Daihatsu friikki ja ajan tällä hetkellä DAIHATSU CHARADE GTti:LLÄ, Kakkos autona Charade 1.3 efi
Jos Kyseltävää, niin kysy
DAIHATSU-INFOA KAIKILLE
5
1286
Vastaukset
- thai hutsu
Mitähän tuollainen sirion mahtaisi maksaa kun suomessa on hinnoiteltu peräti yksi malli eli YRV? Miksi mallisto kapea?
- RED DEVIL
Siis oman käsitykseni ja puheluiden maahantuojan kanssa, ei muita malleja kannata suomeen tuoda, näin minulle sanottiin. Daihatsuhan ei ole mikään kovin suosittu auto suomessa.
Olen nähnyt sirioneja liikenteessä vain muutaman, ja en tiedä niiden maahantuonnista juurikaan, itse kun olen Charade GTti:n omistaja, joten tulee tarkkaitua niitä markkinoita enemmän.
Riecen oy, joka nykyää on siis Daihatsu-talo, ei myöskään tunne muita kuin YRv:n.
menekkiä ei vaan ole.
Saksassa noita Sirioneita kyllä näyttää riittävän, www.mobile.de
hinnatkaan eivät ole järkyttäviä, odota lopullista verotuspäätöstä ja hae sieltä. - LaaLaa
RED DEVIL kirjoitti:
Siis oman käsitykseni ja puheluiden maahantuojan kanssa, ei muita malleja kannata suomeen tuoda, näin minulle sanottiin. Daihatsuhan ei ole mikään kovin suosittu auto suomessa.
Olen nähnyt sirioneja liikenteessä vain muutaman, ja en tiedä niiden maahantuonnista juurikaan, itse kun olen Charade GTti:n omistaja, joten tulee tarkkaitua niitä markkinoita enemmän.
Riecen oy, joka nykyää on siis Daihatsu-talo, ei myöskään tunne muita kuin YRv:n.
menekkiä ei vaan ole.
Saksassa noita Sirioneita kyllä näyttää riittävän, www.mobile.de
hinnatkaan eivät ole järkyttäviä, odota lopullista verotuspäätöstä ja hae sieltä.Missähän päin tämä riecen oy vaikuttaa?
Ei löytynyt yritystelen listoilta. - Neiti
LaaLaa kirjoitti:
Missähän päin tämä riecen oy vaikuttaa?
Ei löytynyt yritystelen listoilta.Lakalaivankatu 10, Tampere
- Daihu
Osaatko kertoa mistä löytyisi vähän tarkempaa tietoa Esim. Applausesta. Pitäisi konetta vähän laittaa, mutta ilman minkäänlaista tietoa vähän hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841