DAIHATSU-INFOA KAIKILLE

RED DEVIL

Terve, just löysin tän palstan ja pikaisesti luettuani oikaisen pari asiaa:

TOYOTA ja Daihatsu ovat yhdistyneet, toyota myöskin käyttää Daihatsun tekniikkaa suuret määrät.
Mm.Toyita Yaris-mallista riippumatta on kokonaan Daihatsun rakentama auto..kokonaan.
Daihatsu on tehnyt autoja jo silloin kun Toyotan Omistajia syötettiin tuttipullolla.

Itse olen pitkän linjan Daihatsu friikki ja ajan tällä hetkellä DAIHATSU CHARADE GTti:LLÄ, Kakkos autona Charade 1.3 efi

Jos Kyseltävää, niin kysy

5

1336

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thai hutsu

Mitähän tuollainen sirion mahtaisi maksaa kun suomessa on hinnoiteltu peräti yksi malli eli YRV? Miksi mallisto kapea?

• RED DEVIL

Siis oman käsitykseni ja puheluiden maahantuojan kanssa, ei muita malleja kannata suomeen tuoda, näin minulle sanottiin. Daihatsuhan ei ole mikään kovin suosittu auto suomessa.

Olen nähnyt sirioneja liikenteessä vain muutaman, ja en tiedä niiden maahantuonnista juurikaan, itse kun olen Charade GTti:n omistaja, joten tulee tarkkaitua niitä markkinoita enemmän.

Riecen oy, joka nykyää on siis Daihatsu-talo, ei myöskään tunne muita kuin YRv:n.

menekkiä ei vaan ole.

Saksassa noita Sirioneita kyllä näyttää riittävän, www.mobile.de
        hinnatkaan eivät ole järkyttäviä, odota lopullista verotuspäätöstä ja hae sieltä.

• LaaLaa
        RED DEVIL kirjoitti:

Siis oman käsitykseni ja puheluiden maahantuojan kanssa, ei muita malleja kannata suomeen tuoda, näin minulle sanottiin. Daihatsuhan ei ole mikään kovin suosittu auto suomessa.

Olen nähnyt sirioneja liikenteessä vain muutaman, ja en tiedä niiden maahantuonnista juurikaan, itse kun olen Charade GTti:n omistaja, joten tulee tarkkaitua niitä markkinoita enemmän.

Riecen oy, joka nykyää on siis Daihatsu-talo, ei myöskään tunne muita kuin YRv:n.

menekkiä ei vaan ole.

Saksassa noita Sirioneita kyllä näyttää riittävän, www.mobile.de
        hinnatkaan eivät ole järkyttäviä, odota lopullista verotuspäätöstä ja hae sieltä.

Missähän päin tämä riecen oy vaikuttaa?
        Ei löytynyt yritystelen listoilta.

• Neiti
        LaaLaa kirjoitti:

Missähän päin tämä riecen oy vaikuttaa?
        Ei löytynyt yritystelen listoilta.

Lakalaivankatu 10, Tampere

• Daihu

Osaatko kertoa mistä löytyisi vähän tarkempaa tietoa Esim. Applausesta. Pitäisi konetta vähän laittaa, mutta ilman minkäänlaista tietoa vähän hankalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe