Ge-money ja Citibank eivät antaneet lainaa?

ihmettelijä99

Tulot 25000e bruttona vuosi. Ei mitään muuta velkaa. Vakituinen työsuhde 2v. Omakotitalo. Taskussa Amex ja MasterCard. Ikä 23v. Laina hakemus 5000e.. "valitettavasti emme nyt voi myöntää teille lainaa ja päätöksemme.." Luottotiedot aina olleet kunnossa ja ikinä ei minulta ei ole mitään joutunut perimään. Miten noista puljuista voi joku saada lainaa?? Pitää tulot olla varmaankin jotain luokkaa 50te mutta eihän niillä tuloilla varmaan mitään ihme pikku lainoja edes tarvi.. Kävelin Sampo pankkiin, sieltä myönnettiin paljoa mitään kyselemättä 6000e:n balanssi. Se siitä ge:stä ja citibankista. Jotenkin tuntuis että noi jotkut vähän jotenkin arpois laina päätöksiä.

14

37632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

En tiedä GE:n ja Citibankin kriteereitä, mutta ainakin aikoinaan Käyttöluoton kanssa asevelvollisuuden suorittaminen/vapautus/tms oli edellytyksenä, eli jos edessä oli lähtö inttiin tai sivariin nollatuloille, lainaa ei saanut...

• leuLeu

Minä hain citibankista viime syksynä 12 000e lainaa ja minulle myönnettiin koko summa. Tulot minulla on n. 28 000e/vuodessa ja on pari muuta lainaa ja luottotiedot kunnossa. En kuitenkaan ottanutkaan lainaa kun en tarvinnutkaan. No tilanne muuttui ja tarvitsinkin lainaa ja hain uudestaan joulun jälkeen ja minulle ei myönnetykkään sitä vaikka kaikki tiedot on samat! Ei edes tarjottu pienempää summaa ja kun soitin niin kokonaisuus ratkaisi ja tulot liian pienet. Gemoneysta en saanut sentin senttiä ja poikaystävälleni taas myönnettiin vaikka minulla on isommat tulot kuin hänellä ja minulla ei ole enää muita luottojakaan toisin kuin hänellä. Eli aivan persiistä on systeemit näillä ja riippuu aivan kuka käsittelee hakemuksen!

• Setä

..et hae lainaa omasta pankistasi omakotitalo vakuutena? Halvempaa kuin nuo vakuudettomat pikalaina, vaatii tosin enemmän vaivaa..

• ---------------------

hae vaan omasta pankista taloa vastaan lainaa,saat vaikka 20000€ heti tilille.minä hain aikoinaan remonttilainaa ja siltä istuimelta 35000mk tuli lainaa kun vakuus oli kunnossa.

• Gold Digger
        --------------------- kirjoitti:

hae vaan omasta pankista taloa vastaan lainaa,saat vaikka 20000€ heti tilille.minä hain aikoinaan remonttilainaa ja siltä istuimelta 35000mk tuli lainaa kun vakuus oli kunnossa.

Minä taas saisin lainaa kaikista mahdollisita intansseista paitsi en pankista :)

3 luottokorttia löytyy, lainaa tarjosivat mm. GE-money, Ellos, Halens ja Heti Lainaa. Citybank lähetti mainoksen, joskaan tuloni eivät ole vaaditut 20000 euroa/vuosi niin en ole viitisnyt kokeillakaan. Mutta kulutusluottoa en saa Nordeasta enkä Samposta. Olen määräaikaisessa työsuhteessa opistojeni loppuvaiheessa, ei mitään talouskupruja.

Elämä on.

• kstttttttt
        Gold Digger kirjoitti:

Minä taas saisin lainaa kaikista mahdollisita intansseista paitsi en pankista :)

3 luottokorttia löytyy, lainaa tarjosivat mm. GE-money, Ellos, Halens ja Heti Lainaa. Citybank lähetti mainoksen, joskaan tuloni eivät ole vaaditut 20000 euroa/vuosi niin en ole viitisnyt kokeillakaan. Mutta kulutusluottoa en saa Nordeasta enkä Samposta. Olen määräaikaisessa työsuhteessa opistojeni loppuvaiheessa, ei mitään talouskupruja.

Elämä on.

Minä hain citibankista kaks kertaa lainaa. 12 000e myönnettiin kun olin alivuokralainen ja asunmismenot n. 400e/kk ja sitten en saanut yhtään kun asuin avoliitossa vaikka asumismenoni oli vain 350e/KK siis omaosuus!

• panda
        Gold Digger kirjoitti:

Elämä on.

ei tarvitse olla 20000 tulot kun hakee lainaa vaan 16000 on minimi

• Mitään nyt keksi

Ikä yli 30 v, Tulot brutto 38000/v, pari lainaa pohjalla muttei edes vuoden bruttotulojen verran. Kämppä vielä anopin nimissä eli ei voi käyttää takaukseen. Takaajia en halua vaivata asioillani.

Hain viime kesänä GE:ltä 16000, myönsivät vain 10. Arvaa vituttiko mutta sain kavereilta pummattua 1500, omista tonnin ja Sammosta 3000 että sain summan lähes kasaan ja sain homman hoitumaan.

Nyt olis liiketoimi johon tarviin noin 13000 kolmeksi kuukaudeksi, no hain GE:ltä (joka lähetellyt kovin mainoksiaan kun olen ilmeisen hyvä asiakas) 15000 ajatellen että jos myöntävät vähän alle niin ei haittaa. Vaan myönsivät 5000! Ei auta tähän rakoon. Nyt paperit vetämässä Citybankiin.

Mitä ne oikein ajattelevat siellä GE:llä? Jos tarviin 15000 (no, 13) niin myönnetään 5000????

Ei luottohäiriöitä, naurettavan pienet asumiskulut, vakiduuni jne, niin sanotusti "asiat kunnossa". Vaan eipä riitä, ei.

• hylsy tuli

et ole ainut joka hylsypäätöksen saanu,mullaki ok talo ja varmat tulot enkä ois tarvinnu ku 3000e ni ei voida myöntää oli päätös.heh.kaverilla sama homma vaik luottotiedot aina ollu ok.outoja rahalaitoksia ku ei raha kelpaa ja sillä korolla!

• pöllö100

moikka

hain lainaa ge:ltä

laitoin netti hakemukseen tarvittavat tiedot
      liitteiksi pyydetyistä tositteista

alustava päätös myönteinen

kun laitoi sitten liitteet ge:en tuli päätös

eivät vastaa aikaisemmin ilmoitettuja tietoja

palkka 32000e/vuosi lisäksi verottomat tulot n.10000e/vuosi

haettu laina 12000e

ett silleen

asunto velkaa tietysti on
      mut se ei voi selvittää perusteita lainen hylkäämiseen

t.vikke

• Audi2009

hei, lainaa hain myös minä, mutta eipä siihen riittäneet 27000e vuositulot, muuta lainaa tietenkin on mutta ei mitään maksuhäiriöitä tai muuta. käsittely kesti melkein kuukauden ja joka päivä melkein kyseltiin lisää informaatiota ja joka kerta eri ihminen ja loppuajasta pyöriteltiin jo samoja asioita joista ei kukaan asiakaspalvelija ollut viitsinyt laittaa tietoa, mitä on keskusteltu. viimeinen asiakaspalvelija lupasi ilmoittaa saman päivän aikana päätöksen, ei kuulunut mitään, soitin itse seuraavana päivänä ja päätös hylätty. aika ontuvasti toimii tämä citybank. jouduuin faksaamaan maksullisia kuitteja 10e/kpl palveluun ja soittelemaan joka päivä, pahoittelivat vain tätä yhteydenpitoa ja pyyntöjä.

• ei ikinä enää lainaa täältä

Minulle myönnettiin Ge-moneysta. (Vaikka vuosituloa "vain" 22000 brutto ja puolisolla ehkä vähän enemmän) Heti, kun puoliso jäi työttömäksi (ei omasta syystään) ja tuli maksuvaikeuksia, ja yritin niistä neuvotella, laittoivat perintään ja ILMOITTIVAT MAKSUHÄIRIÖMERKINNÄN LUOTTOTIETOIHIN!!! Että varokaa juuri näitä kahta GeMoney ja Citibank! Paljon viisaampaa on mennä vaikka vähän nöyränä paikalliseen pankkiin.

• ei tupsahda
        ei ikinä enää lainaa täältä kirjoitti:

Minulle myönnettiin Ge-moneysta. (Vaikka vuosituloa "vain" 22000 brutto ja puolisolla ehkä vähän enemmän) Heti, kun puoliso jäi työttömäksi (ei omasta syystään) ja tuli maksuvaikeuksia, ja yritin niistä neuvotella, laittoivat perintään ja ILMOITTIVAT MAKSUHÄIRIÖMERKINNÄN LUOTTOTIETOIHIN!!! Että varokaa juuri näitä kahta GeMoney ja Citibank! Paljon viisaampaa on mennä vaikka vähän nöyränä paikalliseen pankkiin.

Kuuleppas nyt. Ei se luottohäiriömerkintä sinne ihan noin vain tupsahda... nuo laitokset yrittävät aika kauan neuvotella/anella rahojaan ennekuin menee luottotappioksi (ainakin pitää olla kolme kuukautta rästissä). Ei ole halpaa hommaa tuo perintä meinaan. Että aika höpö höpöä että se merkintä sinne tuosta noin vaan yllättäen tupsahtaa. ja tiedoksi, että kunniallisissa luottolaitoksissa on monimutkaiset scoring-järjestelmät, jotka perustuvat yleensä pitkään historian dataan (minkälaiset ihmiset menevät luottotappioiksi yms...). Turha yrittää järkeillä pelkillä tuloilla, että kuka saa lainaa ja kuka ei.

• ihme hommaa

Sain kielteisen lainapäätöksen setsemästä tonnista. Vaikka itselläni on 0e lainaa, vakituinen työ, luottotiedot aina olleet kunnossa, vuositulot 45000-50000 ja olen yli 30 v. Että ihmettelen kelle ylipäätään sieltä myönnetään lainaa, vaikka kampanioinnissaan GE lupaa vaikka mitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2278
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1530
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1528
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1254
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1184
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      106
      1095
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    Aihe