Vaikka oikeiston palkkaamat loanheittäjät näin uskovat taustaryhmineen.
Hillittöminkään halosviha ei tuota toivottua tulosta!!!
23
696
Vastaukset
- Hessu .K.
Ja nyt häpeän itseäni ja pelkään tulevaisuuttamme!
- capt.cöpenick evp
Jos äänestyspäätös tulevaisuudenpelko olisi oikeasti noin vahvaa, spykofarmakot
ehkä olisivat paikallaan. - on kyllä
aivan sinun oma ongelmasi.
Piehtaroi vain omassa häpeässäsi.
Mutta luulen että ihmiset haluavat täällä keskustella pressasta, eikä sinusta. - capt.cöpenick evp
on kyllä kirjoitti:
aivan sinun oma ongelmasi.
Piehtaroi vain omassa häpeässäsi.
Mutta luulen että ihmiset haluavat täällä keskustella pressasta, eikä sinusta.On keskustelua.Asialliset avaukset torpetoidaan välittömästi.
Sen sijaan loanheitto tuottaa tulosta.
Avaukseni on provosoiva, protesti loanheittohulluutta vastaan
- mummo
vain eri nuotilla ja eri sovituksella. Köppellä ei oikein ole mielikuvitusta, kun aina vain kuvittelee Halosta vihattavan. Usko jo nyt mies sanaa...EI KUKAAN HALOSTA VIHAA... inhoaa tai pitää kuvottavana hänen valheitaan mutta viha on niin lähellä rakkautta, etten usko niin suuria tunteita kellään häntä kohtaan olevan.
- mummo
mahdollista että pystyt kirjoittamaan nimimerkillä, mummo?
- capt.cöpenick evp
Omassa rotankolossasi omasta, sekä sisäisestä, että ulkoisesta rujoudestasi.
Fantasoit lukijoille itsestä mielikuvaa reippaasta res.ups. Tosi asiassa painut koloosi
postaamaan törkyviestejäsi, sairas paskiainen.
Maailman menia palstalla tänään Hitman-1:nä. - mummo
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Omassa rotankolossasi omasta, sekä sisäisestä, että ulkoisesta rujoudestasi.
Fantasoit lukijoille itsestä mielikuvaa reippaasta res.ups. Tosi asiassa painut koloosi
postaamaan törkyviestejäsi, sairas paskiainen.
Maailman menia palstalla tänään Hitman-1:nä.kielenkäyttöä totta tosiaan vanhalle ihmiselle. En tosiaankaan ole rujo en sisäisesti enkä ulkoisesti, vaikka ikää onkin. Rotankolosta en myöskään tiedä toisin kuin ehkä sinä.
Mikään mies enkä upseeri myöskään ole. Joutaisit tosiaankin lukkojen taakse noiden sairaiden kuvitelmiesi vuoksi ellet sitten jo olekin.
"Kapteeni" kökkö on, kuten olen olettanutkin, joku hörhö Halosen tukija joka näkee kaikkialla Halosta uhkaavia mörköjä. - mummo
mummo kirjoitti:
kielenkäyttöä totta tosiaan vanhalle ihmiselle. En tosiaankaan ole rujo en sisäisesti enkä ulkoisesti, vaikka ikää onkin. Rotankolosta en myöskään tiedä toisin kuin ehkä sinä.
Mikään mies enkä upseeri myöskään ole. Joutaisit tosiaankin lukkojen taakse noiden sairaiden kuvitelmiesi vuoksi ellet sitten jo olekin.
"Kapteeni" kökkö on, kuten olen olettanutkin, joku hörhö Halosen tukija joka näkee kaikkialla Halosta uhkaavia mörköjä.pystyt käyttämään tuota mummo nikkiä???
- mummo
mummo kirjoitti:
kielenkäyttöä totta tosiaan vanhalle ihmiselle. En tosiaankaan ole rujo en sisäisesti enkä ulkoisesti, vaikka ikää onkin. Rotankolosta en myöskään tiedä toisin kuin ehkä sinä.
"Kapteeni" kökkö on, kuten olen olettanutkin, joku hörhö Halosen tukija joka näkee kaikkialla Halosta uhkaavia mörköjä.minä sittenkin olen j.j rotankolosta.
Huijasin teitä vain. - capt.cöpenick evp
mummo kirjoitti:
"Kapteeni" kökkö on, kuten olen olettanutkin, joku hörhö Halosen tukija joka näkee kaikkialla Halosta uhkaavia mörköjä.Suomi24-osoitteeseen. Siinä selviää kyllä asiat halki - tuskinpa anonyymina.
c.c - helvetissä
mummo kirjoitti:
pystyt käyttämään tuota mummo nikkiä???
kun olen MUMMO...ja sillä siisti. Urpoko olet? Kait täällä saa käyttää mitä nikkiä haluaa... ja tuota olen käyttänyt jo pitemmän aikaa, kun olen täällä ollut. Ja mitä sitten!!!!!!
- mummo
helvetissä kirjoitti:
kun olen MUMMO...ja sillä siisti. Urpoko olet? Kait täällä saa käyttää mitä nikkiä haluaa... ja tuota olen käyttänyt jo pitemmän aikaa, kun olen täällä ollut. Ja mitä sitten!!!!!!
olenkin käyttänyt, mutta nytpäs minä kyllä vähän sekosin, nimittelin itseäni urpoksi, mutta sitä se teettää kun on demokratia, vai oliko se sittenkin sementti???
- mummo
mummo kirjoitti:
"Kapteeni" kökkö on, kuten olen olettanutkin, joku hörhö Halosen tukija joka näkee kaikkialla Halosta uhkaavia mörköjä.nyt minulla on kertakaikkiaan mennyt puurot ja vellit aivan sekaisin, miten minä olen noin paljon kirjoittanut.
Mitähän ihmettä minun päässänoi tapahtuu, olen sittenkin j.j ja asun viemärirottana viemärissä. - mummo
Suomi24-osoitteeseen. Siinä selviää kyllä asiat halki - tuskinpa anonyymina.
c.ckävin katsomassa galleriassa tekstejäsi.
- on todella
mummo kirjoitti:
nyt minulla on kertakaikkiaan mennyt puurot ja vellit aivan sekaisin, miten minä olen noin paljon kirjoittanut.
Mitähän ihmettä minun päässänoi tapahtuu, olen sittenkin j.j ja asun viemärirottana viemärissä.siunaantunut tänne kuin sieniä sateella. Onpas se nyt suosittu nikki. Taitaa olla paras tämän mummon lähteä unten maille ja jättää tämä väittelypalsta.
- capt.cöpenick evp
mummo kirjoitti:
nyt minulla on kertakaikkiaan mennyt puurot ja vellit aivan sekaisin, miten minä olen noin paljon kirjoittanut.
Mitähän ihmettä minun päässänoi tapahtuu, olen sittenkin j.j ja asun viemärirottana viemärissä.Tämämä kirjottamasi tiesin jo kun yritit nakertaa telejohtoani poikki, tässä hiljan.
Livahdit siitä yllätettynä viemärikoloosi! - capt.cöpenick evp
Miksi sitten meilaat samasta asiasta j.j joka päivä kymmeniä viestejä, täyttä paskaa ja saastaa?
- pyytää
Tämämä kirjottamasi tiesin jo kun yritit nakertaa telejohtoani poikki, tässä hiljan.
Livahdit siitä yllätettynä viemärikoloosi!turhasta anteeksi...otan takaisin. Olet sittenkin sekopää.... Ei tolkkua mitään kirjoituksessasi.
- jotain J:J:tä
Miksi sitten meilaat samasta asiasta j.j joka päivä kymmeniä viestejä, täyttä paskaa ja saastaa?
syyttelet. Minä tuon kirjoitin enkä ole mikään J.J. Halosta ei todellakaan kukaan vihaa...on omaa harhaasi kokonaan.
- capt.cöpenick evp
jotain J:J:tä kirjoitti:
syyttelet. Minä tuon kirjoitin enkä ole mikään J.J. Halosta ei todellakaan kukaan vihaa...on omaa harhaasi kokonaan.
J.Julistajaksi palstasyöpäläiseksi. Kirjoituksissa sanot Tarja Halosta valehtelijaksi.
Sinun pitää tehdä rikosilmoitus, eikä vierittää omaa itsesuggestiovalhettasi tällä saitilla.
Tule esiin puskastasi kansalainen!
c.c - capt,c
J.Julistajaksi palstasyöpäläiseksi. Kirjoituksissa sanot Tarja Halosta valehtelijaksi.
Sinun pitää tehdä rikosilmoitus, eikä vierittää omaa itsesuggestiovalhettasi tällä saitilla.
Tule esiin puskastasi kansalainen!
c.colet kirjoitellut jo tarpeeksi tälle illalle syytöksiä sinne ja tänne. Lähde toveri hyvän sään aikana pois ennenkuin paljastut ja paljastat meidätkin. On tullut jo epäilyjä tietyiltä tahoilta.
- capt.cöpenick evp
capt,c kirjoitti:
olet kirjoitellut jo tarpeeksi tälle illalle syytöksiä sinne ja tänne. Lähde toveri hyvän sään aikana pois ennenkuin paljastut ja paljastat meidätkin. On tullut jo epäilyjä tietyiltä tahoilta.
Tänä iltana pidän tauon - jos siltä tuntuu. Tiistaina ehkä tavataan tälläkin saitilla.
Se huutaa, joka pelekää, sanoi entinenkin mies raitella istuessaan junalle!
kippis sillekin!
c.c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841612
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680