Miten ihmeessä Antti on joskus voinut päästä kolmannelle sijalle Idolsissa huomioon ottaen ettei hän osaa oikeasti laulaa?
Ja teille jotka ette ole tajunneet, ihmisen ääntä pystyy muokkaamaan paremmaksi studiolla niin, että se kuulostaa mahdollisimman hyvältä. Antin tilanteessa tosin sekään ei ole auttanut sillä Antin perusääni on varsin heikko eikä kovin sopiva laulamiseen. Hyvin naisellinen ääni.
Ihmettelen kovasti niitä tyttöjä joiden mielestä Tuisku on hyvännäköinen. On aivan selvää, että nämä tytöt ovat yläasteikäisiä koska siitä vanhemmat naiseläjät tuntevat vetoa vastakkaiseen sukupuoleen joka myös näyttää vastakkaiselta sukupuolelta, eivät naisellisiin ja naisen näköisiin poikiin.
Antti on taidoton.
11
662
Vastaukset
- tuiskuton
Ei se studio ole mikään ihmepaikka jossa kenestä tahansa tehdään laulaja, rajansa siinäkin. No naisellisesta äänestä sen verran että eikös tuo ole nykyään muotia että miehet laulavat "naisellisella" äänellä. Esimerkkinä vaikka Justin Timberlake jonka laulu on huomattavasti naisellisempaa kuin Antin ja faneja silti miljoonia, se on nykymusiikkia. Eikä Michael Jacksonin äänikään mistään miehisimmästä päästä ole....
- OSAA LAULAA
pehmeällä äänellään, tunteellisesti, koskettavasti, lisäksi hänellä on sitä lavakarismaa, jota niin monelta puuttuu. Sen lisäksi hän on hyvän näköinen.
Se on liikaa niin monelle, etkö kestä että hänestä tykätään ???
hän herättää voimakkaita tunteita, niinkuin taiteilija yleensäkin, joten kantasi ymmärtää sikäli - vaihda alaa
OSAA LAULAA kirjoitti:
pehmeällä äänellään, tunteellisesti, koskettavasti, lisäksi hänellä on sitä lavakarismaa, jota niin monelta puuttuu. Sen lisäksi hän on hyvän näköinen.
Se on liikaa niin monelle, etkö kestä että hänestä tykätään ???
hän herättää voimakkaita tunteita, niinkuin taiteilija yleensäkin, joten kantasi ymmärtää sikäliAntti ei osaa laulaa, sitä ei voi kiistää.
Millä tavalla hän on muka hyvännäköinen? Hänhän on todella naismainen. Mikä naisellisuudessa viehättää? - roimisu
vaihda alaa kirjoitti:
Antti ei osaa laulaa, sitä ei voi kiistää.
Millä tavalla hän on muka hyvännäköinen? Hänhän on todella naismainen. Mikä naisellisuudessa viehättää?monenlaisia...luojan kiitos... jos siihen "hyvännäköiseen" olisi vain yksi ja ainoa prototyyppi niin olisi se aika kurjaa. Toisia Antti miellyttää, sinua ei...näinhän se menee. Mielestäni Antti on hyvännäköinen ja miksi ihmeessä sitä nyt pitäisi lähteä perustelemaan.
- En diggaile Anaa
roimisu kirjoitti:
monenlaisia...luojan kiitos... jos siihen "hyvännäköiseen" olisi vain yksi ja ainoa prototyyppi niin olisi se aika kurjaa. Toisia Antti miellyttää, sinua ei...näinhän se menee. Mielestäni Antti on hyvännäköinen ja miksi ihmeessä sitä nyt pitäisi lähteä perustelemaan.
Naisen näköiset miehet ällöttää mua, Ana on ihan akan näköinen ja puhuukin kuin nainen. Mä tykkään Miehistä isolla M:llä.
- joten lopeta jo ihmeessä
En diggaile Anaa kirjoitti:
Naisen näköiset miehet ällöttää mua, Ana on ihan akan näköinen ja puhuukin kuin nainen. Mä tykkään Miehistä isolla M:llä.
Antti ON KOMEA, ja sille et mahda myöskään mitään että hänestä tykätään, joten ole hiljaa
- on hyvän näköinen,
joten lopeta jo ihmeessä kirjoitti:
Antti ON KOMEA, ja sille et mahda myöskään mitään että hänestä tykätään, joten ole hiljaa
ja omaa jopa loistavaa lavakarismaa!! :) turha yrittää peitellä omaa huonouttaan haukkumalla muita.
- on parempi
kuin äänitettynä. ja antti on TODELLA hyvä laulaja, toisin kuin, krhm(wink wink), eräät...
- taidotonko?
Kaikkien artistien lauluääntä korjaillaan studiolla levyä äänitettäessä eikä pelkästään Antin. Mutta olen ollut myös Antin keikalla kuulemassa sitä live-Anttia ja täytyy kyllä sanoa, että poika laulaa kauniisti ja tunteella, osaa eläytyä. Erinomainen esiintyjä.
Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa, komee on poika kun mikä ja tottakai nuori mies näyttää nuorelta mieheltä, eikä miltään kaljamahaiselta , hielle haisevalta, karvaiselta karhunköriläältä. Kyllä se Anttikin siitä vielä miehistyy, kunhan ikää karttuu.
Se ihmetyttää, että mikä tarve joillakin ihmisillä on tulla tänne alituisesti Anttia panettelemaan. Missään tapauksessa ei Antin pidä vaihtaa alaa, silloin Suomi menettää yhden valovoimaisimmista artisteistaan ja esiintyjistään. Mitä pahaa ja ihmeellistä on siinä, että nuorella esiintyjällä on nuoria ihailijoita, mielestäni tämä on täysin itsestäänselvää. Tosin Antilla on vanhempiakin ihailijoita. Annetaan ihmisten itse valita fanituskohteensa, eikä parjata heidän idoleitaan, sillä niin monta on mieltä kuin on miestä. Kiitos!- disgusting
Antti ei näytä nuorelta mieheltä vaan nuorelta naiselta. Hänen ikätoverinsa ovat miehistyneet jo aikoja sitten, mutta ymmärtäähän tuon. Anttihan on gayboy, ei se ihan humpuukia ole että jotkut puppelit ovat hyvin feminiinisiä.
- antti fani
höpön löpö. IHAN PASKA PUHETTA. ANTTI EI OO TAIDOTON. ANTTI ON HYVÄ. OSAA TANSSII, LAULAA JNE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009