Sopimaton taksikäyttöön.

Laritsa M

Toivottavasti jossain vaiheessa saamme EU-direktiivin, jossa määrätään, että taksikäyttöön kelpaisivat vain tila-autot.

Kepeillä ja rollaattorilla liikkuvat vanhukset ovat niin kökköjä eli voimattomia ja jäykkiä, että johonkin Volvo S70-autoon eivät meinaa saada itseään istumaan. Kynnys liian korkea, oviaukko kovin ahdas ja kallellaan olevasta istuimesta on vaikea saada tukea osin heikoista käsivoimista johtuen.

Odotellaan EU-direktiivejä.

8

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valopää

      oon kuskannu mummuja jotka ihastelee et onpa kiva nousta kyytiin. on mummuja jotka ovat lähettäneet pois kun on tilattu henkilöauto enkä mie tonne pääse kiipeen. ja tilaus oli ei bussia. et millanen matalalattiataksi se sun tila-autos olis?

      • Per Saukko

        Jouduin näkemään toissapäivänä, kun vanhaa mummoa käänneltiin ja väänneltiin auton istuimelle. En jäänyt seuraamaan miten siinä loppujen lopuksi kävi, mutta päättelin, että siinä olisi haaste viisaalle insinöörille. Minkälaiseen autoon vanhus pääsisi helposti sisälle.


      • Per Saukko kirjoitti:

        Jouduin näkemään toissapäivänä, kun vanhaa mummoa käänneltiin ja väänneltiin auton istuimelle. En jäänyt seuraamaan miten siinä loppujen lopuksi kävi, mutta päättelin, että siinä olisi haaste viisaalle insinöörille. Minkälaiseen autoon vanhus pääsisi helposti sisälle.

        MB Sprintter, invahissi perässä.


      • valopää
        jannetin82 kirjoitti:

        MB Sprintter, invahissi perässä.

        kaikki autot vaan sprinttereiks, ja invahissitkin vielä. sais juopotki laskettua kotiovelle. entäs lava-auto jossa loiva luiska mitä pitkin pääsis mummuki käveleen autoon. ja sit ois iso lava pitkillä penkeillä ni olis keskustakin aamuyöstä nopeesti tyhjä. voi jessus teitä.


      • Per Saukko
        valopää kirjoitti:

        kaikki autot vaan sprinttereiks, ja invahissitkin vielä. sais juopotki laskettua kotiovelle. entäs lava-auto jossa loiva luiska mitä pitkin pääsis mummuki käveleen autoon. ja sit ois iso lava pitkillä penkeillä ni olis keskustakin aamuyöstä nopeesti tyhjä. voi jessus teitä.

        ???


      • valopää
        Per Saukko kirjoitti:

        ???

        vikaa on aina jossain. jos ei muuta ni väärän värinen. sitä tarkotan et ei millään direktiivillä saada sellasta autoa joka kelpais kaikille.


      • Per Saukko
        valopää kirjoitti:

        vikaa on aina jossain. jos ei muuta ni väärän värinen. sitä tarkotan et ei millään direktiivillä saada sellasta autoa joka kelpais kaikille.

        ...Thaimaassa ja Sri Lankassa toimeen Tuc-tuc-ajoneuvoillakin. Mitä järkeä olisi edellyttää olosuhteisiin sopivia kulkuvälineitä. Pyydän vielä tuhannesti anteeksi äärimmäistä typeryyttäni.

        Allah on suuri!


    • Päivän Ystävä

      ..oma mummoni on niin könkkäjalka, mutta vetreäselkäinen, ettei pääse tilataksiin kampeamaan, mutta neppariin kapuaminen onnistuu helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe