Thai hieronta Pori

paikat kuntoon

Minkälaisia nämä Porin hierontapaikat on? Saako oikein hyvää perinteistä Thaihierontaa? Selän päällä kävelyä,taivutuksia yms.

162

39189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoa thai hierontaa

      ja sen on kokemuksen arvoista ja siihen ei liity millään tavalla seksi, eikä erotiikka.

      • ei kai sentään,

        rahalla saa ja kysymyksessä maailman vanhin kauppatavara, on se sitten ylä- tai alapää. Sitä lähinnä ihmettelen, ettei viranomaiset puutu "Thaihieronta" bisnenkseen, ei ilmeisesti ole paritusta?


      • ei ne itteensä myy
        ei kai sentään, kirjoitti:

        rahalla saa ja kysymyksessä maailman vanhin kauppatavara, on se sitten ylä- tai alapää. Sitä lähinnä ihmettelen, ettei viranomaiset puutu "Thaihieronta" bisnenkseen, ei ilmeisesti ole paritusta?

        Siinä taas 50v mummot mustamaalaa omia yrityksiään pyörittäviä naisia.On se perkele että nähdään vaivaa toisten asioista.

        Mitäs mirjukka jos aletaan väittää että myyt persittäs kampaamos takahuoneessa?Onko kivaa?

        Älkää yleistäkö jos muutama jossain hesassa myy persettä ja siitä iltalehdet uutisoi.

        Katkerat läskit äiteet siellä itkee kun mies menee thaikuille hierontaan :)

        Menkää te sinne afrikkaan vaan "seiväsmatkoille" ja jättäkää thait rauhaan!


      • tässähän se
        ei ne itteensä myy kirjoitti:

        Siinä taas 50v mummot mustamaalaa omia yrityksiään pyörittäviä naisia.On se perkele että nähdään vaivaa toisten asioista.

        Mitäs mirjukka jos aletaan väittää että myyt persittäs kampaamos takahuoneessa?Onko kivaa?

        Älkää yleistäkö jos muutama jossain hesassa myy persettä ja siitä iltalehdet uutisoi.

        Katkerat läskit äiteet siellä itkee kun mies menee thaikuille hierontaan :)

        Menkää te sinne afrikkaan vaan "seiväsmatkoille" ja jättäkää thait rauhaan!

        50 handyyn,huntti poskeen ja kaikilla herkuilla songroi


      • kiitos ja ei
        tässähän se kirjoitti:

        50 handyyn,huntti poskeen ja kaikilla herkuilla songroi

        ihan liian kallista. Tohon rahaan saa olla jo niin taitava hemu ettei löydy tästä kaupunkista muutenkaan


      • eemeli236
        kiitos ja ei kirjoitti:

        ihan liian kallista. Tohon rahaan saa olla jo niin taitava hemu ettei löydy tästä kaupunkista muutenkaan

        Mikä on hintatilanne tällä hetkellä lisäpalvelujen osalta poris? Missä kauneimmat thaikut?


      • rova00

        Kyl mä olin muutama viikko sit,ei paljon hieronnu kun jo ehdotti seksiä,ja suostuin,ja sain sellaista etten ole koskaan saanut


      • heti lekuriin
        rova00 kirjoitti:

        Kyl mä olin muutama viikko sit,ei paljon hieronnu kun jo ehdotti seksiä,ja suostuin,ja sain sellaista etten ole koskaan saanut

        "ja sain sellaista etten ole koskaan saanut "

        Tippurin??


      • rovalle:
        rova00 kirjoitti:

        Kyl mä olin muutama viikko sit,ei paljon hieronnu kun jo ehdotti seksiä,ja suostuin,ja sain sellaista etten ole koskaan saanut

        Oliko kyseessä tuo samainen thaihieromalaitos, jonka omistajataho/käyttäjä ym ym väittää koko ajan ,ettei Porissa ainakaan ole seksiä myyviä taikkubordelleja ?Sama tyyppi, joka oli "laajentamassa" ( heh heh) Kankaanpäähänkin ?
        Tyyppi nimittäin pelästyi oitis, kun Lahden 11 kpl (!) thaihuoraamoa ratsattiin.
        Taitaa pelätä kaiken aikaa, koska omaan puotiin tullaan ikkunoista ja ovista...


      • Tuatuaettua

        Ellei sittua seksii naisil vaa kilipaaluhenkistä niskahierontaa maalaishenkes nii 'Pate Niskahiaronta' Ulivilas...jesjesjee!


      • Anonyymi
        rova00 kirjoitti:

        Kyl mä olin muutama viikko sit,ei paljon hieronnu kun jo ehdotti seksiä,ja suostuin,ja sain sellaista etten ole koskaan saanut

        Mikäs tän paikan nimi on


    • naurettava fysiotera

      "Käyttäkää nyt päteviä fysioterapeuttejen palveluksia eikä miehille
      alapäätään myyvien aasialaishuorien palveluita"

      Ahaa, olet siis joku fysioterapeutti jolta on asiakkaat vähentyneet koska joku thai hieroo paremmin :D Ette vaan olisi se peukalonpyörittäjä joka ottaa melkein 50€ siitä että peukalo pyörii yhdessä kohtaa asiakkaan selässä?

      Jos olet, niin ihan aiheesta porukka ei käy siellä.

      Toivottavasti tajuat että on laitonta herjata kansanryhmää ja yleistää, vaikka kuinka ahdistaisi asiakkaiden puute.

      ps. sulje se putiikkis ja rupea vaikka leipuriksi, siinä saat pyörittää yhtä pullaa koko päivän eikä asiakas tule siitä kipeäksi :D

      • uusi laki voimaan

        Poliisi on ihan itse todennut, että jokaisessa thaihieromalaitoksessa myydään äijille seksiä jatkuvasti ja säännöllisesti. Ennenkuin saadaan sellainen laki,
        laki seksin oston sekä myymisen kieltämisestä, kaikki taikut menee samaan
        konseptiin.Kun ne kerran tuotetaan Suomeen ostoämminä ja baarihuorina,
        kadunkulkija ei voi erottaa, kuka on kukin. Uuden lain ansiosta asenteet voi vähitellen alkaa muuttumaan.


    • aika loppuu kellosta

      "Poliisi on ihan itse todennut, että jokaisessa thaihieromalaitoksessa myydään äijille seksiä jatkuvasti ja säännöllisesti"

      Toivon todella että tälle väitteellesi löytyy nyt heti jostakin linkki josta saamme lukea poliisin yleistäneen asian koskevan nimenomaan JOKAISTA thaihierontapaikkaa.

      Muussa tapauksessa viestisi menee poliisille, ja saat syytteen kiihotuksesta kansanryhmää vastaan ja thaihierontapaikkojen omistajat voivat hakea korvauksia sinulta maineen pilaamisesta, eikä tämä ole vitsi.

      Linkki ja todiste väitteellesi, nyt.

      • buahahahaaaa

        Minun ei tarvitse todistella sinulle kuppainen jätkä yhtään mitään ! Laita ihmeessä mihin haluat. Et voi estää sananvapautta etkä poliisin ratsiaa omallekaan hieromalaitoksesi ovelle ! Odottelen tässä. No...


      • antirasismin ääni
        buahahahaaaa kirjoitti:

        Minun ei tarvitse todistella sinulle kuppainen jätkä yhtään mitään ! Laita ihmeessä mihin haluat. Et voi estää sananvapautta etkä poliisin ratsiaa omallekaan hieromalaitoksesi ovelle ! Odottelen tässä. No...

        "Rasistiset rikokset ja ihmisviha

        Rasistiseksi rikokseksi voidaan luokitella rikos, joka kohdistuu henkilöön kansallisen, rodullisen, etnisen, uskonnollisen tai vähemmistö ryhmään kuulumisen johdosta. Rasistinen rikos voi olla esimerkiksi syrjintä, laiton uhkaus, pahoinpitely tai kiihottaminen kansanryhmää vastaan."

        Tässä poliisin sivulta pieni vinkki sinulle, lihava porilaisvosu.

        Rasismi, on rikos.


      • edelleenkin:
        antirasismin ääni kirjoitti:

        "Rasistiset rikokset ja ihmisviha

        Rasistiseksi rikokseksi voidaan luokitella rikos, joka kohdistuu henkilöön kansallisen, rodullisen, etnisen, uskonnollisen tai vähemmistö ryhmään kuulumisen johdosta. Rasistinen rikos voi olla esimerkiksi syrjintä, laiton uhkaus, pahoinpitely tai kiihottaminen kansanryhmää vastaan."

        Tässä poliisin sivulta pieni vinkki sinulle, lihava porilaisvosu.

        Rasismi, on rikos.

        Odottelen täällä. Niiiin ? Kritiikki ei tee kenestäkään muuten lihavaa eikä rumaa.
        Vaan omilla aivoillaan ajattelevan.


    • katkera ylipainotäti

      "Minun ei tarvitse todistella sinulle kuppainen jätkä yhtään mitään ! Laita ihmeessä mihin haluat. Et voi estää sananvapautta etkä poliisin ratsiaa omallekaan hieromalaitoksesi ovelle ! Odottelen tässä. No..."

      Aika naurettavaa väittää jotain josta ei ole todisteita?!

      Puhut silkkaa peetä, katkera kurppa :D

      Poliisi saa siis ilmoituksen kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan, rupea keräämään jo putkareissulle varavaatteita ämmä.

      • ja edelleen:

        Odottelen täällä. Odottelet varmaan itsekin tuulikaapissasi, koska poliisi tekee hieromalaitokseesi ratsiaa ja ehdit passittaa spermahousuista äijän käppyrää kadulle. Buahahhahaaaa.


    • läskinaisen aivot

      "Odottelen täällä. Odottelet varmaan itsekin tuulikaapissasi, koska poliisi tekee hieromalaitokseesi ratsiaa ja ehdit passittaa spermahousuista äijän käppyrää kadulle. Buahahhahaaaa."

      Jälleen kerran porilaisella läskillä ei toimi aivot.Minulla kun vieläkään ei ole mitään laitosta :D

      Voi vittu että tää on hauskaa, varmaan tuhannes kerta kun sanon ja silti lihava nainen sössöttää laitoksista :D Oletkohan itse päässyt laitoksesta vapaalle lähiaikoina?

      • ei savua ilman tulta

        Vahvistat kaiken aikaa epäilyksiäni että liikut taikkuparitusbisneksissä.
        No, äkkiä poliisi asian tarkastaa seurantansa jälkeen. Ja näitpä minut
        millaisena tahansa (niinkuin paritusbisneksessä mukana olevat usein näkee kaupatessaan ulkolaista lihaa) , tietäisitpä, mitä taikuistakin ajatellaankaan !


      • unohdin mainita
        ei savua ilman tulta kirjoitti:

        Vahvistat kaiken aikaa epäilyksiäni että liikut taikkuparitusbisneksissä.
        No, äkkiä poliisi asian tarkastaa seurantansa jälkeen. Ja näitpä minut
        millaisena tahansa (niinkuin paritusbisneksessä mukana olevat usein näkee kaupatessaan ulkolaista lihaa) , tietäisitpä, mitä taikuistakin ajatellaankaan !

        Kelloajastasi päätellen, "putiikkisi" on ollut yöpäivystyksessä ...buahahahaaa....
        Tämähän ei ole ensimmäinen kertasi. Katsoitko muuten Kukkulan kuningas-
        elokuvan viikolla ? Oliko thaihieromalaitoksessa tuttuja ? Huomasit varmaan,
        että taikkumuijat meni suoraan "asiaan".


    • tyhmäporitar?

      Voi luoja, miten joku voi olla noin s a a t a n a n tyhmä kuin sinä?

      Ei auta edes rautalangasta vääntäminen, ei mikään :D

      No, aivan sama toisaalta mitä sinä ajattelet.Lopetan kirjoittelun tähän antaa poliisin tosiaan tutkia, sinut.

      Saat taas vastailla seuraavat 5 viestiä itsellesi herjailuja kunnes ylläpito poistaa viestin, aivan kuten edellisenkin herjasettisi.

      • mitkä poistelut ?

        Eipä näy missään. Sinä et pk-taikkuyrittäjä täällä sanele mitään, muista se !
        Sinut ilmoitan herjaamisesta,solvaamisesta ja sananvapauden rajoittamisesta NYT poliisille. See u later !


    • todistit tyhmyytesi

      Herjaamiset,solvaamiset yms ovat yhtä tyhjän kanssa ilmoittaa poliisille, kun ei ole nimeltä mainittu yhtään henkillöä, ihan tiedoksi vain tyhmälle porilaiselle ihraperseiselle vosulle.

      Sananvapautta myöskään ei voi rajoittaa kun ei ole keinoja estää tuollaisen sairaan kirjoitteluja palstalle, joten voit inistä poistetuista aiemmista ketjuista ylläpidolle joka ne on aiheellisesti poistanut.

      Sinun mussutuksillesi korkeintaan nauretaan poliisin puolelta.

      Toisin käy kun herjaus kohdistuu kansanryhmään erityisen rasistisin ja leimaavin sanoin.Joudut aivan varmasti vastuuseen tekosistasi ja minä se nauran täällä kun rasistiraijaa haetaan kuulusteluihin :D

      Jos tietäisit ylipäätänsä jotakin suomen laista, niin tietäisit nämäkin yleissivistykseen kuuluvat asiat, mutta toisaalta ei voi vaatia jokaisen keskosen aivojen kykenevän oppimaan montaa asiaa kerralla, eikös juu.

      Tässä muuten uutinen joka varmasti ilahduttaa sinua sinne sampolan yksiöön jossa vietät joulusi thaivihaa puhkuen, yksin, porkkanalaatikot sylissäsi unelmoiden miehistä ja toivoen lisää paristoja poikaystävääsi.

      http://www.iltalehti.fi/terveys/2011122214992578_tr.shtml

      Hyvää joulua sinne sampolaan rasistiraijalle :D

    • Joo, huomaa

      kyllä et toi poliisilla uhkaileva portto on joku sampolalainen vanhapiika jota ei sikakaan hässsis kiljumatta

      • mikä portto ?

        Tekstistä ei tule mikään portto esiin. Sensijaan itseään myyvä taikkuhoro on portto.


      • kärsät käy kuumina
        mikä portto ? kirjoitti:

        Tekstistä ei tule mikään portto esiin. Sensijaan itseään myyvä taikkuhoro on portto.

        Nyt niiltä viedään taikkupillutkin pian. Ett mää nautin.


    • genee

      thai hierojat on vähän niinkuin minä itsekin, huonoja hieromaan, mut hyviä vetämään käteen! :)

    • tekis mieli...

      Onko Porissa vielä "asiallista" thaikkupaikkaa?

      • entinen asiakas

        Vahvasti epäilen...


      • ei tunnu olevan

        Se ykskin yrittäjä on vaiennut täällä visusti. Se tosin olisi pitänyt tehdä jo alussa.
        Luulen että jepet on pian senkin ovella kytiksellä. Ja asiakkaat haastatellaan taas
        jopa kotoa käsin. Huh huh. Muijat ei tule katsomaan tätä läpi sormiensa.


    • ihana thaikaunotar

      Ihan sama, minä kävin juuri äsken *****kelemassa thaityttöä edestä ja takaa, ai että teki ihanaa.Kyyti aivan toista kuin suomalaisen persjalkaisen lyhythiuksisen ylipainoisen moniongelmattaren kanssa :D

      Iho on sileä ja heleä, kosketus hellä ja lämmin katse, aaaahhhh! :)))

      Thaimaalaisnainen voittaa koska tahansa suomalaisen, ja varsinkin porilaisen läskittären.

    • ihana thainainen

      lisäystä vielä että thaityttö ei ole missään hieromossa töissä, jos ihratar jo kerkesi luulemaan niin kun klikkaili plussia :D

      • myös horonvälitys

        Hyi yöäk , inho vaan kasvaa !


    • karmivaa ihraa

      "Hyi yöäk , inho vaan kasvaa "

      Kyllä, kaltaisesi kuvottavat poriläskit ovat juuri hirvittävintä rasvaseuraa mitä voi ajatella.

      • niin olettekin

        Suurin osa ukoista, jotka ei norminaista saa ,on läskitynnyreitä. Mutta menkää lenkille, kaljat ja makkarat pois ! Silloin voi irrota muutakin pesää kuin maksullista aasialaispanoa.


      • aaaaaaahahahhahahaha
        niin olettekin kirjoitti:

        Suurin osa ukoista, jotka ei norminaista saa ,on läskitynnyreitä. Mutta menkää lenkille, kaljat ja makkarat pois ! Silloin voi irrota muutakin pesää kuin maksullista aasialaispanoa.

        "Suurin osa ukoista, jotka ei norminaista saa"

        Emme halua ns. "norminaista", vaan kaunottaren, käsitätkö?

        Porilaisella "hei mulla on lyhyet miesmäiset kirkuvan punaiset hiukset ja painan 100kg" lookillasi et ihan ole kaunottareksi laskettavien joukossa.

        Tuudittaudu vaan siihen uskoon että "miehet ei saa sua" ihan rauhassa.

        Sillä aikaa me deittaillaan kaunottaria aasiasta.


      • niin SINÄ deittailet
        aaaaaaahahahhahahaha kirjoitti:

        "Suurin osa ukoista, jotka ei norminaista saa"

        Emme halua ns. "norminaista", vaan kaunottaren, käsitätkö?

        Porilaisella "hei mulla on lyhyet miesmäiset kirkuvan punaiset hiukset ja painan 100kg" lookillasi et ihan ole kaunottareksi laskettavien joukossa.

        Tuudittaudu vaan siihen uskoon että "miehet ei saa sua" ihan rauhassa.

        Sillä aikaa me deittaillaan kaunottaria aasiasta.

        Muut ovatkin miehisiä miehiä ja jo saaneet suominaisen. Luuserit onkin asia erikseen.


      • hei sir vili
        aaaaaaahahahhahahaha kirjoitti:

        "Suurin osa ukoista, jotka ei norminaista saa"

        Emme halua ns. "norminaista", vaan kaunottaren, käsitätkö?

        Porilaisella "hei mulla on lyhyet miesmäiset kirkuvan punaiset hiukset ja painan 100kg" lookillasi et ihan ole kaunottareksi laskettavien joukossa.

        Tuudittaudu vaan siihen uskoon että "miehet ei saa sua" ihan rauhassa.

        Sillä aikaa me deittaillaan kaunottaria aasiasta.

        Hei sampolan sir vili ! Ei kannata kaunottaria etsiä kun itse on läskitynnyri.
        Buahahhahaaaa. Eikä taikkus sen parempia.


      • huorako valitsee
        hei sir vili kirjoitti:

        Hei sampolan sir vili ! Ei kannata kaunottaria etsiä kun itse on läskitynnyri.
        Buahahhahaaaa. Eikä taikkus sen parempia.

        Aasialaispano ottaa just sen jonka se saa. Joku kaveri kehuskeli menevänsä paneskelemaan niitä aina viikon paskat nahoissaan ja housuissaan ja jos
        horo sitä kimittämään, se muistuttaa olevansa asiakas että turpa kiinn vaan.


    • Ihanat aasiattaret

      "Muut ovatkin miehisiä miehiä ja jo saaneet suominaisen."

      Suominaista ei saada, hänet joudutaan ottamaan paremman puutteessa.Kaltaisesi siiderivalas kelpaa joillekin onnettomille, kunnes huomaavat miten kuvottava rasisti ja tyhmä olet.Sitten käykin niin että sinut vaihdetaan toiseen, kuin työrukkaset..

      • sut on jo vaihdettu

        Näkeehän tuon katkerasta ruikutuksesta. Olet muuten juuri kaltaisessasi seurassa, maksullisessa .


      • sille sir vilille

        Jos vaan olet Porissa yrittäjänä, tiedä se, että kaltaistesi ,sekä teidän aasialaisostoämmien takia, me porilaiset vaihdamme palvelujen tarjoajia. Enkä tarkoita nyt thaihieromalaitoksia. Se joka ei toista suomalaista arvosta, ei ansaitse
        hänen rahojansakaan ja kyllä tässä maassa yrittäjiä riittää, et taatusti ole muijinesi ainoa.


      • muahahahaha
        sille sir vilille kirjoitti:

        Jos vaan olet Porissa yrittäjänä, tiedä se, että kaltaistesi ,sekä teidän aasialaisostoämmien takia, me porilaiset vaihdamme palvelujen tarjoajia. Enkä tarkoita nyt thaihieromalaitoksia. Se joka ei toista suomalaista arvosta, ei ansaitse
        hänen rahojansakaan ja kyllä tässä maassa yrittäjiä riittää, et taatusti ole muijinesi ainoa.

        "me porilaiset"

        Aika hassua, miten yksi sampolalainen lesbo voi kuvitella olevansa kokonainen kaupunki ihmisiä yhtäaikaa ja puhua jokaisen suulla.

        Kipaise nyt ärrältä äkkiä hakemassa poikaystävään paristot niin saat edes hetkeksi muuta mietittävää :D


      • batwoman91891
        sut on jo vaihdettu kirjoitti:

        Näkeehän tuon katkerasta ruikutuksesta. Olet muuten juuri kaltaisessasi seurassa, maksullisessa .

        "Olet muuten juuri kaltaisessasi seurassa, maksullisessa ."

        Tietääkseni minä en ole maksullinen seura? Onko nyt varmasti kaikki lääkkeet otettu siellä sampolassa? Vai otitko ne kenties kerralla kossun kanssa, on jutut sen verran sekavia lepakolla?


      • pelästyitkö ?
        muahahahaha kirjoitti:

        "me porilaiset"

        Aika hassua, miten yksi sampolalainen lesbo voi kuvitella olevansa kokonainen kaupunki ihmisiä yhtäaikaa ja puhua jokaisen suulla.

        Kipaise nyt ärrältä äkkiä hakemassa poikaystävään paristot niin saat edes hetkeksi muuta mietittävää :D

        No hyvä. Suosi suomalaista, vältä aasialaista.


      • poliisi saapuu vielä
        pelästyitkö ? kirjoitti:

        No hyvä. Suosi suomalaista, vältä aasialaista.

        "pelästyitkö ?"

        Mitä pitäisi pelästyä? Sampolalaista lesboa? Tuskinpa vaan.Korkeintaan säälin.


      • säälillä väärä kohde
        poliisi saapuu vielä kirjoitti:

        "pelästyitkö ?"

        Mitä pitäisi pelästyä? Sampolalaista lesboa? Tuskinpa vaan.Korkeintaan säälin.

        Säälisi pitäisi kohdistua niihin, jotka myy persettään elääkseen. Sensijaan
        käytät niitä palveluja. Sen verran alhainen on tasosi.


      • boikotoi aasialaista
        pelästyitkö ? kirjoitti:

        No hyvä. Suosi suomalaista, vältä aasialaista.

        Nehän tekee paljon kosmetologin hommia (vailla koulutustakin) niin vaihtakaa fiksut naiset vaan suomalaisiin tai virolaisiin palveluntarjoajiin. Ja kaikessa muissakin aasialaisten palveluissa sama juttu.


      • yst.vast.huor.
        boikotoi aasialaista kirjoitti:

        Nehän tekee paljon kosmetologin hommia (vailla koulutustakin) niin vaihtakaa fiksut naiset vaan suomalaisiin tai virolaisiin palveluntarjoajiin. Ja kaikessa muissakin aasialaisten palveluissa sama juttu.

        "Nehän tekee paljon kosmetologin hommia (vailla koulutustakin) niin vaihtakaa fiksut naiset vaan suomalaisiin tai virolaisiin palveluntarjoajiin. Ja kaikessa muissakin aasialaisten palveluissa sama juttu."

        Huora on hyvä ja todistaa lauseensa jos meinaa että hänen henkilökohtainen boikottinsa laajentuu johonkin.Epäilen kyllä, että huora ei osaa perustella tuulesta temmattuja väitteitään mitenkään, joten huora voi pitää suunsa ummessa tästä lähtien.

        Kiitos ja näkemiin.


      • ei saanut selvää
        yst.vast.huor. kirjoitti:

        "Nehän tekee paljon kosmetologin hommia (vailla koulutustakin) niin vaihtakaa fiksut naiset vaan suomalaisiin tai virolaisiin palveluntarjoajiin. Ja kaikessa muissakin aasialaisten palveluissa sama juttu."

        Huora on hyvä ja todistaa lauseensa jos meinaa että hänen henkilökohtainen boikottinsa laajentuu johonkin.Epäilen kyllä, että huora ei osaa perustella tuulesta temmattuja väitteitään mitenkään, joten huora voi pitää suunsa ummessa tästä lähtien.

        Kiitos ja näkemiin.

        Eihän tosta saa mitään selvää !************************************************
        ************************************************************************************
        Muuten kyllä samaa mieltä: suosi suomalaista. Liputa sinivalkoista.


      • manager ycä
        ei saanut selvää kirjoitti:

        Eihän tosta saa mitään selvää !************************************************
        ************************************************************************************
        Muuten kyllä samaa mieltä: suosi suomalaista. Liputa sinivalkoista.

        Mitä terveeseen kilpailuun tulee, venakko suhaa aina vinosilmätaikun ohitse.
        Siinä on tallissa ravuri, koulunsa ja yliopistonsa käynyt, osaa kieliä ja käytöstavat.
        Lisäksi venakot/virottaret ei aiheuta paikallisissa naisissa inhoa, koska toimivat
        aina sivistyneesti.


      • ryssykkä18
        manager ycä kirjoitti:

        Mitä terveeseen kilpailuun tulee, venakko suhaa aina vinosilmätaikun ohitse.
        Siinä on tallissa ravuri, koulunsa ja yliopistonsa käynyt, osaa kieliä ja käytöstavat.
        Lisäksi venakot/virottaret ei aiheuta paikallisissa naisissa inhoa, koska toimivat
        aina sivistyneesti.

        Paskaa.

        Vodkaa latkiva itseriittoinen rahankipeä rotko ei tosiaan voita ihanaa thainaista.Tauteja jos mielit niin muuta sinne ryssälään matkakin on lyhyt, hemmetin kommari.Osaa kieliä hahahaaa salli mun nauraa.Ryssän turistitkaan ei osaa edes englantia, niitä pitää palvella ryssäksi kun tulevat lomailemaan tänne.


      • entäs taikkuhoro ?
        ryssykkä18 kirjoitti:

        Paskaa.

        Vodkaa latkiva itseriittoinen rahankipeä rotko ei tosiaan voita ihanaa thainaista.Tauteja jos mielit niin muuta sinne ryssälään matkakin on lyhyt, hemmetin kommari.Osaa kieliä hahahaaa salli mun nauraa.Ryssän turistitkaan ei osaa edes englantia, niitä pitää palvella ryssäksi kun tulevat lomailemaan tänne.

        Taikkuhoro ei puhu muuta kuin ruumiinkieltä,buahahahahahaaa.


      • hpaow9201
        entäs taikkuhoro ? kirjoitti:

        Taikkuhoro ei puhu muuta kuin ruumiinkieltä,buahahahahahaaa.

        Horoista en tiedä kun en tunne henk. koht. mutta ehkä sinä heitä tapailleena valaiset asiaa?

        Tuo eräskin jonka tunnen, ja joka siis ei ole horo, puhuu sujuvaa englantia ja espanjaa oman kielensä lisäksi.


      • että oikein poikkeus
        hpaow9201 kirjoitti:

        Horoista en tiedä kun en tunne henk. koht. mutta ehkä sinä heitä tapailleena valaiset asiaa?

        Tuo eräskin jonka tunnen, ja joka siis ei ole horo, puhuu sujuvaa englantia ja espanjaa oman kielensä lisäksi.

        Wautsi wau. Jakorasiasi tulee Brittein kautta, mihin se on ensin ostettu muijaksi.
        On tehnyt kiemuran Epsanjan kautta. No, kokemus puhuu puolestaan...


      • läskituija
        että oikein poikkeus kirjoitti:

        Wautsi wau. Jakorasiasi tulee Brittein kautta, mihin se on ensin ostettu muijaksi.
        On tehnyt kiemuran Epsanjan kautta. No, kokemus puhuu puolestaan...

        Voi luoja mitä sössötystä taas :D

        Huomaa kyllä että sinulla ei ole minkäänlaista tietoa tai kokemusta kyseisen maan ihmisistä, mitä nyt jostain naistenlehdestä olet kuvia katsonut.

        Laihduta läski parisenkymmentä kiloa pois, niin saatat kelvata yhdeksi ehtooksi jollekin hampaattomalle lasolimiehelle jos osaat pitää pääsi kiinni illan ajan.


      • reiska 22 cm
        läskituija kirjoitti:

        Voi luoja mitä sössötystä taas :D

        Huomaa kyllä että sinulla ei ole minkäänlaista tietoa tai kokemusta kyseisen maan ihmisistä, mitä nyt jostain naistenlehdestä olet kuvia katsonut.

        Laihduta läski parisenkymmentä kiloa pois, niin saatat kelvata yhdeksi ehtooksi jollekin hampaattomalle lasolimiehelle jos osaat pitää pääsi kiinni illan ajan.

        Pidäs pienempää suuta taikunnussija . Näitä voi lukea joku sivistyneempi kuin kouluja käymätön taikkusi.


      • hau hau vuf vuf
        reiska 22 cm kirjoitti:

        Pidäs pienempää suuta taikunnussija . Näitä voi lukea joku sivistyneempi kuin kouluja käymätön taikkusi.

        Pidä sinä kuonosi ummessa sampolan kiljua latkiva punikkipuudeli.


      • liputus alkakoon
        ei saanut selvää kirjoitti:

        Eihän tosta saa mitään selvää !************************************************
        ************************************************************************************
        Muuten kyllä samaa mieltä: suosi suomalaista. Liputa sinivalkoista.

        "Muuten kyllä samaa mieltä: suosi suomalaista. Liputa sinivalkoista."

        Oikeassa olet, ja helppoahan sitä onkin suomalaista suosia kun huorista suurin osa on suomalaisia.

        Taidankin varata ajan suomihuoralle täksi ehtooksi ja käydä hieman suosimassa häntä edestä ja takaa.


      • ja se tyyli
        liputus alkakoon kirjoitti:

        "Muuten kyllä samaa mieltä: suosi suomalaista. Liputa sinivalkoista."

        Oikeassa olet, ja helppoahan sitä onkin suomalaista suosia kun huorista suurin osa on suomalaisia.

        Taidankin varata ajan suomihuoralle täksi ehtooksi ja käydä hieman suosimassa häntä edestä ja takaa.

        Eipäs pidä suomihuorat julkisia bordelleja kuten taikkuhuorat. Nätisti ilmoittaa suomineito netissä palveluksistaan ja sopii paikan yhtä huomaamattomasti.
        Onhan tässä nyt eroa aasialaishuoraan kuin yöllä ja päivällä.


      • Hurraa0911901
        ja se tyyli kirjoitti:

        Eipäs pidä suomihuorat julkisia bordelleja kuten taikkuhuorat. Nätisti ilmoittaa suomineito netissä palveluksistaan ja sopii paikan yhtä huomaamattomasti.
        Onhan tässä nyt eroa aasialaishuoraan kuin yöllä ja päivällä.

        Ai se pitäisi piilottaa jonnekin ettei häiritse? Muuta vaikka perseeseen niin ei tarvi katella? Ja hieromoitahan ne on, eikä niissä julkisesti mainosteta mitään muuta?Vai näetkö ovella paritusmainoksia?

        Suomineito ilmoittaa jopa suihinoton hinnat aivan avoimesti ettei kenellekään jää epäselväksi onko kyseessä hieronta vai huorinta.

        Vanhemmat varmasti onnellisia kun tytärtä panee puolen poria.


      • ei hyvä kumpikaan
        Hurraa0911901 kirjoitti:

        Ai se pitäisi piilottaa jonnekin ettei häiritse? Muuta vaikka perseeseen niin ei tarvi katella? Ja hieromoitahan ne on, eikä niissä julkisesti mainosteta mitään muuta?Vai näetkö ovella paritusmainoksia?

        Suomineito ilmoittaa jopa suihinoton hinnat aivan avoimesti ettei kenellekään jää epäselväksi onko kyseessä hieronta vai huorinta.

        Vanhemmat varmasti onnellisia kun tytärtä panee puolen poria.

        Kyllä ne taikkubordellit pitää piilottaa sivullisilta ihmisiltä, joita kuitenkin on enemmistö. Vain te luusereiden vähemmistö ,eli osa äijistä, käyttää huorapalveluita
        thaihuoraamoissa.
        Paras paikka olisi viedä ne jonnekin rajalle, ettei ne loukkaa eikä häiritse ketään sivullisia ihmisiä, naisia, lapsia ja vanhuksia.


      • niin tietty
        ei hyvä kumpikaan kirjoitti:

        Kyllä ne taikkubordellit pitää piilottaa sivullisilta ihmisiltä, joita kuitenkin on enemmistö. Vain te luusereiden vähemmistö ,eli osa äijistä, käyttää huorapalveluita
        thaihuoraamoissa.
        Paras paikka olisi viedä ne jonnekin rajalle, ettei ne loukkaa eikä häiritse ketään sivullisia ihmisiä, naisia, lapsia ja vanhuksia.

        Senpä takia kaikki ukot matkustaakin Thaimaahan.


      • Piiloon natsit
        ei hyvä kumpikaan kirjoitti:

        Kyllä ne taikkubordellit pitää piilottaa sivullisilta ihmisiltä, joita kuitenkin on enemmistö. Vain te luusereiden vähemmistö ,eli osa äijistä, käyttää huorapalveluita
        thaihuoraamoissa.
        Paras paikka olisi viedä ne jonnekin rajalle, ettei ne loukkaa eikä häiritse ketään sivullisia ihmisiä, naisia, lapsia ja vanhuksia.

        Aloita piilottamalla itsesi, kun suurin osa väestä ei ole rasistipaskoja.Miksi kenenkään pitäisi sietää sinun naamaasi kadulla?Vain te luusereiden vähemmistö, natsit, vihaatte kansanryhmiä.

        Paras paikka olisi jossain muutaman metrin syvyydessä, ettette pääse loukkaamaan ketään sivullisia ihmisiä.

        Voin lainata lapion jos tahdot piilottaa itsesi.


      • kuseeko bisnes ?
        Piiloon natsit kirjoitti:

        Aloita piilottamalla itsesi, kun suurin osa väestä ei ole rasistipaskoja.Miksi kenenkään pitäisi sietää sinun naamaasi kadulla?Vain te luusereiden vähemmistö, natsit, vihaatte kansanryhmiä.

        Paras paikka olisi jossain muutaman metrin syvyydessä, ettette pääse loukkaamaan ketään sivullisia ihmisiä.

        Voin lainata lapion jos tahdot piilottaa itsesi.

        Jospa lainaat sen lapion ensin ihan rehellisiin töihin.


      • Reilu peli
        kuseeko bisnes ? kirjoitti:

        Jospa lainaat sen lapion ensin ihan rehellisiin töihin.

        "Jospa lainaat sen lapion ensin ihan rehellisiin töihin."

        Ai olet työtä vailla? No eipä tullut yllätyksenä, täytyy sanoa.

        Lainaan kyllä lapion jos se saa sinut sitten rehellisiin töihin, tai perhana, annan sen omaksi sinulle jotta pääset pois netin ääreltä rasvavarastoasi sulattamaan kunnon töihin!


      • huoraamo "töitä" ?
        Reilu peli kirjoitti:

        "Jospa lainaat sen lapion ensin ihan rehellisiin töihin."

        Ai olet työtä vailla? No eipä tullut yllätyksenä, täytyy sanoa.

        Lainaan kyllä lapion jos se saa sinut sitten rehellisiin töihin, tai perhana, annan sen omaksi sinulle jotta pääset pois netin ääreltä rasvavarastoasi sulattamaan kunnon töihin!

        Käytä vaan omaa lapparias. Aivot onkin näköjään narikassa. Kuten lapiotyötkin, katsot taikkuhuoraamojen seksin myynnin "oikeaksi työksi". Buahahahahaaa.
        On siinä meillä "mies".


      • kunniallinentyö

        Kuulepas. Se on hienoa ja hyvää työtä, vaikkei suomen naiset siitä pidäkään. Enkä ihmettele yhtään. Kun suomen mies pääsee kokemaan aasian naisen lempeyttä ja naisellisuutta, ei sen jälkeen enää kotikaipungin naiseen silmäyksiä luo. Valitettavasti näin on. Kyllä naiset sen tietävät, siksi kovasti yritetään painaa thaihierojat alas. Niin säälittävää.
        Jos niin kovasti huolestuttaa, voisi sen sijaan yrittää tehdä asialle jotain. Yrittää edes vähän näyttää naiselta, opetella käyttäytymään ja pitämään suu tukossa. Siitä se lähtee. Niin, dieetti ja liikunta ei olisi ollenkaan huono asia.
        Tuskin nämäkään takaa nopeaa menestystä oikeiden naisten rinnalla, kun liian kauan ollaan pukeuduttu kuin jätesäkit ja soitettu suuta kuin rannanjärvi. Aina on kuitenkin toivoa jos yrittää. Mutta, siihen asti me käytämme hieromon ystävällisten hymyilevien hiljaisten ja kauniiden naisten palvelua. Ja maksamme siitä mielellämme hieman. Molemmat ovat silloin tyytyväisiä, mikä on erittäin harvinaista porilaisen hapannaaman kanssa.
        Saamme olla kiitollisia että ovat tulleet tänne pitämään huolta miehistä, tekemään sen naisen työn, mihin nykyisen suomen nykyiset naiset eivät näköjään kykene.
        Tämä ei tietenkään koske varttuneempaa väestöä, ainoastaan näitä vapaan kasvatuksen jätöksiä.
        Olemme näin myös vapaat pukeutumisessa. Voimme kulkea tuulipuvuissa ja verkkareissa, ottaa rennosti kun ei tarvitse naisia mielistellä. Ainoastaan silloin kun on aika käydä hierojalla, voi vaihtaa puhtaat aluhousut ja vetästä huukopossua nivusiin. Uuh.
        On käynyt niinkin että homma on lähtenyt käsistä, olen muutaman kerran yllättänyt itseni hieromasta hierojaa.???
        Olkaa ja ollaan onnellisia ketkä osaavat. Toisten elämän tarkoitus on vaan valittaa, sallittakoon se heille.
        Kun jätät tupakanpolton, käyt sillä rahalla jo 2-3 kertaa kuukaudessa hierojalla. Mietipä sitä. Ihan ite.


      • meillemiehille

        Loistava kommentti, täyttä asiaa. Jokainen porin mies allekirjoittaa tämän. Tietenkään ei homot, mutta sanoinkin että miehet.


    • BEBEVILLBERI

      Ja saa vielä pooonuksia!!!!!!

      iHANAA PARSHIISI!!!!

      • S-Bonusland

        Käykö vihreä kortti tosiaan thai-hieromalaitoksissa? Bonus tarttis saada... emmää muute mee.


    • pomojen homo

      Vaikka Porissa onkin enemmän homoja kuin mualla, niin ei me tarvita ladyboyta kotimaisia riittää.

      • kotimainen leikku ?

        Onko nätti neiti vai piesty transu ?


      • aaah homppeleita
        kotimainen leikku ? kirjoitti:

        Onko nätti neiti vai piesty transu ?

        Ihanaaaa, että kotimaassamme on niiiin paljon homsuleita ! Kaikki äänestää
        Haavikkoa.


      • pelottavan moni
        aaah homppeleita kirjoitti:

        Ihanaaaa, että kotimaassamme on niiiin paljon homsuleita ! Kaikki äänestää
        Haavikkoa.

        Pelottavan moni äänesti hompsulia. Vaan poroporvari voitti.


      • kumpikin huonoja
        pelottavan moni kirjoitti:

        Pelottavan moni äänesti hompsulia. Vaan poroporvari voitti.

        Mutta Soinia ei voitu irrottaa feikkivirkaan, puolue tarvitsee johtohahmonsa ennen vuoden kuluttua tapahtuvia vaaleja.


      • ei tule vaaleja
        kumpikin huonoja kirjoitti:

        Mutta Soinia ei voitu irrottaa feikkivirkaan, puolue tarvitsee johtohahmonsa ennen vuoden kuluttua tapahtuvia vaaleja.

        Katainen yrittää siirtää salaa kunnallisvaaleja ennen pakollisia kuntaliitoksia.
        Tää on meinaan varma tieto.


    • vaustaus alottajalle

      Ei ole perinteisiä vaan tavaraansa myyviä pillupaikkoja. Tai no silleen "perinteisiä" ehkä joo.

      • ballbuster

        "alottajalle" vastaileva pösilö on järjenjuoksultaan ja viestinsä puolesta vaatimattomat 6 vuotta myöhässä.


      • aina se on tiedetty
        ballbuster kirjoitti:

        "alottajalle" vastaileva pösilö on järjenjuoksultaan ja viestinsä puolesta vaatimattomat 6 vuotta myöhässä.

        Taikkuhuoraamot on myyneet persettä jo vuosikymmeniä. Eikä vaan Suomessa.Äijät on vaan osanneet pitää sen salassa.
        Mutta muutosta niihin saa aina toivoa. Tulisipa seksin myynnin kieltävä laki, saataisiin vinosilmät kuriin.


    • kaunisthai

      itse en oikein hyväksy maksullista seksiä, mikäli siihen liittyy vähänkään rikollista toimintaa. mutta thaimaassa muutaman kerran käyneenä, pitänee kyllä kehaista näitä thainaisia. ovat iloisia, hymyileviä ja erittäin kauniita. eksoottisiakin vielä näin suomalaisen silmissä. ja asia, jonka todellakin huomaa on vartalo. ei roiku vatsa paljon, eikä ole sellua nuorilla naisilla. keskimäärin kumminkin mies mieluummin katselee tällaista, kuin..... ainakin itse myönnän kiinnittäväni huomioni tähän. silti haluan kuitenkin elää ihan kotimaisen naisen kanssa. mutta se on se miehen vaisto, niinkuin koiralla.....

    • N26 Pori

      Sääliksi käy tyttöjä, jotka joutuvat nussimaan tätä en saa naista kuin rahalla -osastoa. Toivottavsti saavat nopeasti Suomen kansalaisuuden ja tuet sossusta, ettei tartte suomalaisen ihrakasan alla tukehtua.

      • ei kannata sääliä

        Ne hororevat on aikuisia, täysi-ikäisiä ja vastuussa ihan itse omista valinnoistaan.
        Ei ansaitse perheiden ja kotejen rikkoja mitään sääliä.


      • 3+10
        ei kannata sääliä kirjoitti:

        Ne hororevat on aikuisia, täysi-ikäisiä ja vastuussa ihan itse omista valinnoistaan.
        Ei ansaitse perheiden ja kotejen rikkoja mitään sääliä.

        No ovathan ne Suomi - naisetkin ihan itse vastuussa valinnoistaan, jos ovat tuollaisten miesten kanssa perhettä perustaneet. Turha syytellä Thai tai muitakaan naisia mistään perheen rikkomisista, jos on itse ihan vapaaehtoisesti miehensä valinnut. Sitä saa mitä tilaa.


      • ja saa jatkossakin
        3+10 kirjoitti:

        No ovathan ne Suomi - naisetkin ihan itse vastuussa valinnoistaan, jos ovat tuollaisten miesten kanssa perhettä perustaneet. Turha syytellä Thai tai muitakaan naisia mistään perheen rikkomisista, jos on itse ihan vapaaehtoisesti miehensä valinnut. Sitä saa mitä tilaa.

        Ukkohan lentää kuin leppäkeihäs.


      • Anonyymi
        ei kannata sääliä kirjoitti:

        Ne hororevat on aikuisia, täysi-ikäisiä ja vastuussa ihan itse omista valinnoistaan.
        Ei ansaitse perheiden ja kotejen rikkoja mitään sääliä.

        Hahhaa ja yhyy samaan lauseeseen. Voi kun pikku kotiläski on kitkeränä. Jos sinua ei kukaan huoli niin mitä siitä kiukuttelemaan niille jotka saa.
        Katso peiliin niin tiedät miksi et saa.


    • Pena ite.

      Olen nyt käynyt Thaihieronnassa 6 kertaa. En ole kertaakaan nussinut eikä sitä tai imutusta ole edes tarjottu. Sen sijaan hieronta on ollut todella hieno kokemus. Suosittelen muillekin.
      Nämä herjausviestit ovat pääosin kylmenneiden kuivapillujen tarinoita. Ja tämä on nyt oikein tutkimalla todettua faktaa.

      • haista vittu !

        Poliisikin on jo todennut, että thaihuoraamoissa myydään äijille seksiä
        "jatkuavsti ja säännöllisesti". Mutta jatka sinä pappa vaan empiiristä tutkimustasi thaikkuhuorissa.


      • Senkinketaleet

        Totta tuokin. Joskus ovella törmäänkin erääseen konstaan joka on myös tullut vapaa-aikaansa kruunaamaan hyvällä ja edullisella hieronnalla.
        Poliisikin kyllä ymmärtää että thaihierojilla on paikka suomen yhteiskunnassa, heille on tilaus.
        Kaikenlainen noitavaino thaihierojiin lähtee katkerista vanhoistapiioista sekä politiikassa vaikuttavista katkerista femakoista, ei poliisista. En usko edes että poliisilla on minkään valtakunnan tarvetta ahdistella kansalaisten hyväntekijöitä,
        Miksi kiukuttelemaan jos on miehille parempaa naista tarjolla, ja parempaa palvelua edullisemmin. Jos ei naisilla politiikassa ole muuta tärkeää kuin thaikkujen ratsaus, tasa-arvon lisääminen ja miesten alistaminen niin naiset ulos kaikista päätöksentekoelimistä.
        Olen kuullut jopa eräältä thaihierojalta, että hänen ovellaan on käynyt raivoamassa joukko uskovaisia naisia siitä että he eivät suvaitse porissa ulkomaalaisia miesten hierojia. En ollut uskoa korviani.
        Missä on uskovien naisten suvaitsevaisuus? Sanooko sana että älä tuomitse, ettei sinua itseäsi tuomittaisi?
        Hoitakaa miehiä arvon huuhaauskovat naiset, ennenkuin arvostelette niitä jotka sen oikeasti tekevät.
        Ei uskovan hommiin kuulu juosta haukkumassa vieraita ihmisiä heidän yrityksensä ovella. Häpeän teitä.


      • Anonyymi
        haista vittu ! kirjoitti:

        Poliisikin on jo todennut, että thaihuoraamoissa myydään äijille seksiä
        "jatkuavsti ja säännöllisesti". Mutta jatka sinä pappa vaan empiiristä tutkimustasi thaikkuhuorissa.

        Myyköön kuka mitä hyvänsä, kunhan laki sallii.
        Valita huumeiden myynnistä. Miksi sinuun sattuu hierontapalvelu, joka on laillista. Jopa eroottinen hieronta on laillista. Itsensä myyminenkin on laillista, kunhan maksaa verot ansioistaan.
        Mikä siinä on vaikea ymmärtää. Olet vain yrpiintynyt koska et kelpaa kenellekään.
        Pitäisikö maailman ryhtyä selibaattiin koska sinä olet ruma ja luotaantyöntävä? Säälittävä rumilus.
        Jokainen suomalainen nainen jonka kanssa olen ollut, on huorannut selkäni takana. Ja monesti naimisissa oleva nainen on ehdotellut minulle seksiä. Näin ollen kokemuksesta tiedän sanoa, että turhasta valittaa täällä, että ulkomaalaiset tulevat ja vievät miehet suominaisilta? Voi voi. Kyllä maailmassa ihmisiä riittää, ei lopu vaikka vaihtaisi joka päivä.
        Voi miettiä kumpi on huora, hän, joka myy avoimesti palveluja kaikille halukkaille, ja perustuu vapaaehtoisuuteen, vai jonkun vaimo, joka ehdottaa kuiskuttelemalla seksiä ja tapaamisia miehensä selän takana.


    • olet ylijäämävosu

      "Taidatpa itse just olla niitä isäntiä, jotka ei saa suomalaista naista vaan täytyy rahalla revaa ostella ja niinkin rumilta kuin taikut on. Hoh hoo."

      Täti nyt olettaa ilmeisesti olevansa ainoa "nainen" täälläpäin näemmä.85% porilaisista tyttäristä esim. jakaa ahteriaan auliisti parin kaljan jälkeen ja tiedänpä yhden joka pyytää aivan sattumanvaraista porukkaa hoitelemaan hänet baarin wc-tiloissa kun ei kutkaltaan ehdi odottaa pääsyä jonkun asunnolle.kondomia ei luonnollisesti käytetä.

      Kyllä minullekin kelpaa ja joka viikonloppu käyn sutaisemassa erästäkin yh mammaa.

      suhteeseen tällaisten jakorasioiden kanssa ei tosin voi ruveta.jos haluaa kunnon kumppanuuden ja aidon naisen, pitää ottaa aasialainen, mieluiten nimenomaan thainainen.

      olen huomannut että on hyvin montakin suomalaista miestä jotka EIVÄT HALUA suomalaista naista, vaan kaltaisesi ylijäämäharput jäävät sitten sinne asemalle kun juna meni jo.

      Ehkä saisit jonkun oleskeluluvan tarpeessa olevan joksikin aikaa, kantsii koittaa jos tuo aiemmin jonkun mainitsema hupaisa el toro boyfriendisi ei toimi :D

      • asiaviihdettä

        Miksi porin naiset ovat niin karvat pystyssä jos miehet käyttää thaihierojan palveluksia. Sehän on selvä, että mies jos haluaa naiselta palvelua, hän maksaa siitä.
        Hänen täytyykin maksaa siitä. Kaikki hyvä maksaa. Ei ole ilmaisia lounaita. Mutta tämä on onneksemme edullista.
        Olkaamme kiitollisia että olemme saaneet vieraaksemme ihmisiä, jotka haluavat tehdä sen mihin porilainen läpeensä hemmoteltu ämmä ei miloinkaan kykene; tekemään mies tyytyväiseksi. Ettenko sanoisi jopa hyväntuuliseksi, jo 30 minuutissa. Jopa ilman seksiä. Porilainen ei siihen kykene 30 vuodessakaan. Eikä voi kenellekään suositella että katsoo sen 30 vuotta että tuleeko yhtään hyvää päivää vai ei. Päiviä kun ei saa takaisin.
        Antaa niiden turvottaa itseään yh-asunnoissaan ja maksakoon itse lehtolapsiensa elatuksen kun on niitä mennyt tekemäänkin , ties kuinka monen isäehdokkaan kanssa. Kaljabaareissa voisi ottaa viihdenumeroksi tietovisailun aina kun joku ruusu paukahtaa tiineeksi, että kuka on ollut asialla tällä kertaa.
        Miesten tulisi kasvaa älyttömistä perinteistä ulos ja ymmärtää, paljonko oikeasti maksaa ottaa akka ja maksaa sen sekä jälkikasvun ylläpito elämänsä loppuun asti. Ei minkään valtakunnan järkeä. Eipä ihme että suomi on itsemurhatilastoissa johtavia maita.
        Viihdettähän tämä on mutta asiaviihdettä.


    • janssoni77

      Kalliita o teiän hintanne!!! Mä saan käsihoidot 30eurolla ja pano maksaa 70e kait se o naamaraja näissäkin hommissa..Jos taas huomenna menis vetään thaikkumuijaa takaapäin!!!

      • sääliksi käy sinä

        No käy mikäli laskevat sinut vammapyöräilijä edes sisälle sinne enää :)
        Kyllä sinut on nähty ja tiedetään mikä vammainen sinä olet.


      • hatunnostonarvoista

        Äläpäs hauku ihmisiä. Minä saisin ilmaiseksi hierojalta kun olen hyvä asiakas ja vielä mukavakin. Enkä ihan maailman ruminkaan mutta melkein.
        Mutta mutta, siitä huolimatta en harrasta sellaista, käyn hieronnassa ja haluan aina maksaa, joskus vähän ekstraakin jos on antaa. Hyvä työ ansaitsee palkkansa.
        Olen saanut eräältä hierojalta joululahjaksi punaviiniä pullon, koska olen hyvä asiakas. Moniko porilainen hieroja antaa asiakkaalleen joululahjaksi viinipullon?
        Tänä jouluna vein joulukukkasen ystävälleni hierojalle, ja lupasin viedä hänet ulos syömään.
        Täällä kun eräät pahvipäät arvostelee kovin sanoin loukkaavasti, muistakaa, että he ovat myös inhimillisiä tuntevia ihmisiä kuten mekin. He ovat täällä ykdin kaukana kotoa, erossa perheestään. Lisäksi he tekevät työtä, ovat tulleet kaukaa vieraasta kulttuurista opettelemaan äärettömän vaikeaa suomen kieltä ja perustamaan yrityksen. He ovat ja työskentelevät ilman vapaapäiviä 7 päivää viikossa, eivät juhli, elävät säästeliäästi. He turvaavat vanhuuden päiviään myös koska ei heillä ole eläkkeitä kuten meillä suomessa. Olemme monella tapaa hyväosaisempia, joten voisitteko lopettaa heidän halventamisensa nyt ja tähän. He ovat arvostettuja kansalaisia, elättävät itsensä omalla työllään, eivätkä nostele korvauksia. Katsokaa peiliin arvon valittajat. Ja hävetkää.


    • kop kun krab

      Itsenäisyydenkadun ja Antinkadun kulma palvelee edelleen laadukkailla "hoidoillaan". Tervetuloa! Olemme auki tälläkin hetkellä!

    • porin poika

      Aina niin ajankohtainen Thai-hieronta. Kevätta rinnoissa, housussa nostetta. Aika mennä hierontaan!

    • lintuuuuuuu

      Pop Olen itse avannut Thai hieronta ja olen nyt joku asiakas tarvitse seksi kun ei saa enää kotona kun vaimo niin paska pimpi sitä minä saa vastausta hänelle...... ja niin minä vastasit miksi luulet että Thai hieronta saada seksi ja hän vastaa !! Kyllä hän saa vaikka suomalainen mutta he ovat kyllä pyysin rahaa kiin . Mutta hän ei tykkää minä luulen saa seksi joka. Paikka kun tykkää . Ja olen vittu kun näin kommentti tässä ..... Vittu rugga kotona kun tulee hieronta niin hieronta ei tarvitse kysyä onko seksi pannan vaikka kotona ensin kun tulee heiron . Haista vittu.

      • heisepari

        CP vammasi on näemmä riistäytynyt jälleen käsistä?


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


    • Jokothai

      Onko päivitystä tilanteeseen, entä suosituksia paikoista ?

      • lähetteelläkelakorvaus

        Lähetteen hierontaan kirjoittava lääkäri voi varmaan suositella.


      • Anonyymi

        Nämä ovat kaikki vain vedätyksiä ja paskapuheita, että saadaan ihmiset ottamaan kantaa. Älköön kukaan ottako itseenne tai suuttuko, usein vastaajat ottavat kantaa vaikka eivät edes tiedä mistä puhutaan.


    • Äläastumiinaan

      Käyn thaihierojalla ja tulen käymään aina ja vain thaihierojalla. Enkä käy seksin tähden. Olen käynyt porissa koulutetulla hierojalla, urheiluhierojalla, fysioterapeutilla ja pussikaljalla.
      Fysioterapeutti silitteli, hieroja hieroi paikat kipeäksi ja urheiluhieroja murjoi ne rikki. Ei kiitos.
      On täyttä paskapuhetta että jos ei hieronnasta tule paikat kipeäksi niin hieronnasta ei ole hyötyä.
      Kävin thaihierojalla kerran ja se riitti. Hän oli ensimmäinen ammattilainen joka osui kohdalleni. Tietää kipupisteet ja löytää heti helpotuksen. Ei kipua, mutta tehokasta.
      Siitä maksaa mielellään, vaikkakin thaihieronta on huomattavastihalvempaa kuin kotimaan nahkurilla.
      Kyllä pillukin maistuu, mutta osaava hieroja saa sellaiset kicksit aikaan että seksi jää toisarvoiseksi.
      Ihanne tapaus olisi ensin pano, sitten parin tunnin hieronta ja sitten sauna. Sen jälkeen kunnon ateria nopeasti ennen kuin silmät painuu kiinni. Siihen parin tunnin päiväuni, ja ei ole maailmassa parempaa kokemusta.
      Kaikki tämä pienellä rahalla kerran tai pari kuukaudessa, ja huomaat ettei mies tarvitse vaimoa mihinkään. Säästä elämäsi nautintoihin, älä haaskaa sitä menemällä naimisiin. Rakkaus loppuu aameneen, rahat loppuu jo ennen sitä, vapaus loppuu kun ensimmäinen janatuinen liukuu lakanoille, elämänhalut loppuu kun se viimein valkenee: minua on kusetettu.

      • gf567

        hyvin laitoit !
        "ei huano" sanos porilainen, kon raveissa kaksarin sai kiinni


      • määvaakysy

        Eikös vaimo olisi tarpeellinen panossa ennen hierontaa.


      • Tulitikkujalainaamassa

        On on, mutta siihen riittää naapurin vaimo.


      • falmentaja

        Hyvin laitoit. Kannatan.


    • Thainisti

      Onko Annan- ja Itsenäisyydenkatujen risteyksen paikka vielä voimissaan? Siellä vanhempi tanakka nainen hieroi pätevästi aikanaan. Toki ekstratkin hoitui, mutta hieronta oli oikeasti ammattitaitoista.

      • entinen_asiakas

        Hiljasta on. En ole pitkään käynyt enää siellä.


    • Hierontaavailla1

      Millaisia noi keskustan paikat tossa postin lähellä ? kumpi hieroisi paremin koko kropan ? seksi ei nyt kiinnosta ! Thaimaalaiset jotkut missä olen käynnyt hieroo oikeesti paljon paremin kuin ammatti hierojat !

      Millanen paikka toi tossa puiston r kioskin vieressä on ?

      Vahva nainen saisi olla joka hieroisi !

      • Näinonasiat

        Miksi kyselet täällä mikset mene kattomaan? Annas kun arvaan. Et kehtaa, kun olet vasta viistoista ja kiveksesi ei ole vieläkään laskeutuneet. Tsemppiä sulle sinne mopoautoon. Pyydä äitiäs käymään kysymässä hierojalta että mitä maksaa. Kysyt sitten siltä.


    • Thaihierontasipsi

      R-kioskin vieressä thai hieronta sipsi on ystävällinen vanhempi nainen. Hieroo voimakkaasti käsillä painellen omalla painollaan ja mobilisoi samalla hyvin paikkoja. Pyörivää ja hellivää liikettä myös ! 60€ tunti ! Ja hieroo hyvin niitä paikoja mitä ei normaalit hierojat hiero, pakarat, nivuset, lantio seudun lihakset, polvitaipeet, jalkapohjat !

      • PattijoenJoe

        Kuvailit hyvin juurikin oikea Thaihieronnan. Jalkapohjat hierotaan puutikuilla eli vähän kuin kiinalaista pistelyhierontaa. On muuten hieno kävellä kuin uusilla jaloilla.


      • Arvostan

        Sipsi on porin paras hieroja. Täysammattilainen. Jos podet ylä tai alaselkävaivaa, mene käymään. Hän puhuu suomea hyvin. Hän tietää miten selkävaivat hoidetaan. Paljon paremmin kuin suomalaiset koulutetut hierojat. Ja paljon huokeammalla.
        Thaimaassa koulutetaan hieroja ammattiinsa työssä, mestarin opissa, valmistuneet saavat diplomin ja luvan harjoittaa ammattia. Ne kenellä tuo diplomi on, ovat ammattilaisia.


    • lauennet

      Kerran yksi tyttö veloitti vasta jälkikäteen. Annoi kaksikymppiä ja lasti oli sen suussa.

      • lukihäiritty

        Aloituksessa ei nyt ollut kyse äitisi kanssa tekemistäsi tempuista.


      • Anonyymi

    • Voimaavoimaa

      Kukakohan Porissa hieroo kaikista lujiten ?

      • jobpoweria

        Puristusvoimakisaajat handjobbaa tykimmin, tulppaani sinertää ja pieru tulee :D


      • Anonyymi
        jobpoweria kirjoitti:

        Puristusvoimakisaajat handjobbaa tykimmin, tulppaani sinertää ja pieru tulee :D

        Punttisalin cumqueerit tykittää :D


    • PyörätienTuke

      Kyllä minun vinttikoiralla on pitkä muna.

      • mulla38cmnysä

        On se sitten tosi pitkä, kun tukkii pyörätien.


      • Anonyymi
        mulla38cmnysä kirjoitti:

        On se sitten tosi pitkä, kun tukkii pyörätien.

        Vanha ketju mutta vaatii täydennystä. Vuosia sitten hengailin yhden satakuntalaisen naisen kanssa joka oli hieroja. Täytyy sanoa että melkoinen oli rasia. Lähes nymfomaaninen. Hänellä oli jatkuvasti satunnaisia seksisuhteita ja krooninen hiivatulehdus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ketju mutta vaatii täydennystä. Vuosia sitten hengailin yhden satakuntalaisen naisen kanssa joka oli hieroja. Täytyy sanoa että melkoinen oli rasia. Lähes nymfomaaninen. Hänellä oli jatkuvasti satunnaisia seksisuhteita ja krooninen hiivatulehdus.

        Nykyään taitaa olla eri alalla yrittäjänä, rahaa on.


    • Anonyymi

      Kuulemma poriulaiset ukot käy thaikuissa duunaamassa jotain neitipoikia,
      pitääkö tämä paikkansa?

      • Anonyymi

        En usko, miksi lähtisi kauempaa etsimään kun pori on niitä täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, miksi lähtisi kauempaa etsimään kun pori on niitä täynnä.

        Se tuo liikkumattomuus ja pikaruoka kun alkaa pojillakin estrogeeni jylläämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, miksi lähtisi kauempaa etsimään kun pori on niitä täynnä.

        Porilaisilla on selkeä alemmuuskompleksi kun pitää thaimaalaisia halveerata ihan julkisesti.
        Hattua nostan, kun tulevat maahan yksin, ilman kielitaitoa, erilaisella kirjoituskielellä, perustavat firman, joka tuottaa, ei velkaa, selviävät byrokratiasta ja elättävät itsensä ja perheensä ilman sosiaalitukia.
        Siinä mallia näille suomalaisille perseruikuttajille, jotka eivätbtyöpäivää oöe tehneet, eletään isin ja äidin rahoilla ja sossun tuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porilaisilla on selkeä alemmuuskompleksi kun pitää thaimaalaisia halveerata ihan julkisesti.
        Hattua nostan, kun tulevat maahan yksin, ilman kielitaitoa, erilaisella kirjoituskielellä, perustavat firman, joka tuottaa, ei velkaa, selviävät byrokratiasta ja elättävät itsensä ja perheensä ilman sosiaalitukia.
        Siinä mallia näille suomalaisille perseruikuttajille, jotka eivätbtyöpäivää oöe tehneet, eletään isin ja äidin rahoilla ja sossun tuilla.

        Senkö takia sä raadat jotain liukuhihnahommaa tonttu kuussa käteen jotta voit maksaa toosasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkö takia sä raadat jotain liukuhihnahommaa tonttu kuussa käteen jotta voit maksaa toosasta?

        Hyvästä toosasta maksaa mielellään. Tietää saaneensa. Vakiasiakas saa bonuspisteitä, plop plop.
        Joka neljäs puolihintaan, joka kahdeksas ilmainen meidän kebabbilassa.
        Hieronta on täysin laillista, jopa intiimihieronta on täysin laillista. Kunhan verot maksetaan. Parittaminen on lainvastaista, mutta eiköhän alan ammattilaiset ole yksityisyrittäjiä.
        Hyvä että on erilaisia paikkoja tarjolla. Saa niska tai päähieronnan jostain, öljyhieronnan jostain muualta, aromiterapiahieronnan eri paikasta, kivuliaan thai hieronnan, joka on rankka venytyssessio.
        Sama kuin ravintoloissa, jossakin on kotiruokaa, toisessa pikaruokaa, on ranskalaista keittiötä, on voileipäbaareja, kasvisraflaa, mäkkiä... Jokaiselle jotakin.
        Vähän kuin ex-vaimo, joka antoi kaikille, mutta ilmaiseksi. Se oli oikeastaan vähän pakko, ei siitä kukaan olisi maksanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästä toosasta maksaa mielellään. Tietää saaneensa. Vakiasiakas saa bonuspisteitä, plop plop.
        Joka neljäs puolihintaan, joka kahdeksas ilmainen meidän kebabbilassa.
        Hieronta on täysin laillista, jopa intiimihieronta on täysin laillista. Kunhan verot maksetaan. Parittaminen on lainvastaista, mutta eiköhän alan ammattilaiset ole yksityisyrittäjiä.
        Hyvä että on erilaisia paikkoja tarjolla. Saa niska tai päähieronnan jostain, öljyhieronnan jostain muualta, aromiterapiahieronnan eri paikasta, kivuliaan thai hieronnan, joka on rankka venytyssessio.
        Sama kuin ravintoloissa, jossakin on kotiruokaa, toisessa pikaruokaa, on ranskalaista keittiötä, on voileipäbaareja, kasvisraflaa, mäkkiä... Jokaiselle jotakin.
        Vähän kuin ex-vaimo, joka antoi kaikille, mutta ilmaiseksi. Se oli oikeastaan vähän pakko, ei siitä kukaan olisi maksanutkaan.

        Suomalaistakin kinkkua on myymässä itseään ja korona on laskenut porittarienkin hinnan melko alas.Halvalla saa siis porissakin ihan porilaishuoralta eikä se tule jälkikäteen ovikelloa rimputtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaistakin kinkkua on myymässä itseään ja korona on laskenut porittarienkin hinnan melko alas.Halvalla saa siis porissakin ihan porilaishuoralta eikä se tule jälkikäteen ovikelloa rimputtamaan.

        En ole koskaan tavannut porissa maksullista huoraa. Ei ainakaan ole kukaan tarjonnut. Huonoa kaupankäyntiä jos ei mainosta. Näitä jotka huoraavat muuten, niitä on pilvin pimein.
        Hierojista sen verran. Ei ole suomalaiset hierojat yhtään erilaisia kuin muuallakaan. . Ei vaan ole niin julkista puhetta tästä asiasta. On kokemusta.
        Suomalainen naishieroja kuului tuttavuuksiin, eikä sillä pysynyt housut jalassa yhtään. Työssä tulee väkisin tuttavuuksia, ja kun on intiimissä kosketuksissa kahden kesken asiakkaan kanssa, saa kuulla kaikenlaista. Näin se vaan on. Riippuu yksilöstä miten perso on houkutuksille.
        Nyt joku vastaa että ei voi yleistää. Kyllä voi. Ei ole sokerileipuria, joka ei maistele siinä leipoessaan. On naiivia väittää vastaan.


    • millai vuonna 2023. missäs saa parhaan hoidon. Tuskin seksii saa mutta jotain edes.

      • siis tarkoitan thai-hieronta paikkoja porissa


      • Anonyymi
        harry71 kirjoitti:

        siis tarkoitan thai-hieronta paikkoja porissa

        Varmaankin löytyy kuukkarista thai viikkarista ainakin.


      • Anonyymi

        Minä olen saanut hyvän hoidon Satasairaalassa. Ei sielläkään seksiä saa, mutta eturauhassyöpä on pysynyt poissa.


      • Anonyymi
        harry71 kirjoitti:

        siis tarkoitan thai-hieronta paikkoja porissa

        Itse olen käynyt Kidti-Cat paikassa ja sain siellä todella hyvän hieronnan ja ihan täysiaikaisen eli kun otin puolen tunnin hieronnan niin hieronta kesti myös sen puolituntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut hyvän hoidon Satasairaalassa. Ei sielläkään seksiä saa, mutta eturauhassyöpä on pysynyt poissa.

        Valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin löytyy kuukkarista thai viikkarista ainakin.

        Onko näitä Kuukkarissa nykyään?

        Kyllä on pilalla ennen niin idyllinen kaupunginosa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näitä Kuukkarissa nykyään?

        Kyllä on pilalla ennen niin idyllinen kaupunginosa.

        Kuukkari oli ennen idylli. Nykyään siellä liikkuu liikaa narkkeja ja muuta epämääräistä porukkaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      saa kyllä mahtavia venytyksiä ylös alaisin meneviä liikeitä.

    • Anonyymi

      Olin kerran PuukkoPirkolla hieronnassa ja huh huh. Kyllä teki hyvää.

    • Anonyymi

      Taitaa olla nämä niitä perskolon rasvareita?

    • Anonyymi

      Olispa normaalia thaihierontaa ilman eroottisia palveluita

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe