Onhan se tiedetty jo siitä päivästä lähtien kun Mr. Antti ilmestyi tv-ruutuihin tukka sliipattuna ja naismaisesti elkeillen Idolsissa.
Mahtaakohan dippailla miehiä...? Kyllä varmasti, ruskean reijän ritari.
Antti nauttii miehistä??
9
1445
Vastaukset
- Ja sit?
Ketä kiinnostaa? Katsos se ei ole uutinen ikä mikään tämän päivän maailmassa. Open your eyes :0
- Vaari
Kumma että aina tietyn väliajoin jonkun pitää tulla ja aloittaa uusi keskustelu Antin seksuaalisuudesta täällä.
Mitä heteromiehet siinä asiassa niin pelkäävät?- olen tuossa
miettinyt, että miksi heteromiehet kokevat jonkun antti tuiskun tai brokeback mountain-leffan cowboymiesten homoseksuaalisuuden vaaraksi tai uhkaksi itselleen??? eivät kuitenkaan koskaan kuunaan tule edellä mainittujen kanssa tekemisiin ja homous ei "tartu"... samanlaista keskiaikaista pelkoa tuokin kuin syövän tarttumisen pelko! no, miehet lienevät sitten hauraista ja heikkoja, kun moista pelkäävät. hlökoht mua ei vois vähempää kiinnostaa ottaako vai paneeko antti pesään. noi keskustelut toimivat kuitenkin hyvänä harhautuksena sille, että antin laulutaidot ei vakuuta... ja onhan se jokin "kuuluisuus" - edes keskustelu siitä onko homoseksuaalinen vai ei - parempaa kuin ei mikään kuuluisuus. sen voi todistaa jopa teuvo loman :D
- ei ole uutinen
olen tuossa kirjoitti:
miettinyt, että miksi heteromiehet kokevat jonkun antti tuiskun tai brokeback mountain-leffan cowboymiesten homoseksuaalisuuden vaaraksi tai uhkaksi itselleen??? eivät kuitenkaan koskaan kuunaan tule edellä mainittujen kanssa tekemisiin ja homous ei "tartu"... samanlaista keskiaikaista pelkoa tuokin kuin syövän tarttumisen pelko! no, miehet lienevät sitten hauraista ja heikkoja, kun moista pelkäävät. hlökoht mua ei vois vähempää kiinnostaa ottaako vai paneeko antti pesään. noi keskustelut toimivat kuitenkin hyvänä harhautuksena sille, että antin laulutaidot ei vakuuta... ja onhan se jokin "kuuluisuus" - edes keskustelu siitä onko homoseksuaalinen vai ei - parempaa kuin ei mikään kuuluisuus. sen voi todistaa jopa teuvo loman :D
Heteromiehistä en tiedä, sillä olen nainen. Ja pidän miehistä jotka näyttävät miehiltä. Antti, vai pitäisikö sanoa Anni, ei kuulu heihin.
- heteromies.
Me vaan ollaan onnellisia, kun yks uhka on pois kuvioista ja joka ei tykkää naisista. Tottakait sitä pitää olla "vahingon"iloinen :D
- mum=mummi
ei ole uutinen kirjoitti:
Heteromiehistä en tiedä, sillä olen nainen. Ja pidän miehistä jotka näyttävät miehiltä. Antti, vai pitäisikö sanoa Anni, ei kuulu heihin.
Ei siinä kenelläkään mitään pelkäämistä ole. Mielestäni olisi parempi kun tulisi ulos kaapista.
- Antti Tuisku muna ruisku
Onkohan homohintti Antti jo ottanut suihin jarilta ja marcolta ??
- JokuVaa
monet puhuvat että antti on homo, mutta se ei pidä paikkansa nykyään monia tyylikkäitä miehiä hakutaan homoiksi. Miettikääpä vielä kerran hyvät ihmiset!
- on Antin
kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009