niin että haluaiskos joku vaikka kertoa, että minkälainen näin horoskooppien mukaan on luonteeltaan kaksonen, jolla nouseva merkki on skorppari...?
kiitän. =)
kaksoset, nouseva skorppari
7
851
Vastaukset
- Kakskorppari
Sen minäkin haluaisin tietää, olen nimittäin myös aurinkomerkiltäni Kaksonen ja nousu Skorppari :)
- jei
Olet toooodella tempperamenttinen ja suuttuessasi haluaisin ainakin itse olla jossain aivan muuualla. Luultavasti olet melko avoimen seksuaalinen. Kaksosen piirteet ovat parhaiten pinnassa nuoruudessa. Vanhemmalla iällä putkahtavat skorpparin piirteet esiin paljon vahvempina kuin ennen.Olisi mukavaa tietää kummankin kuumerkit, joista selviäisi vielä enemmän.
- tuplawau... : )
jei kirjoitti:
Olet toooodella tempperamenttinen ja suuttuessasi haluaisin ainakin itse olla jossain aivan muuualla. Luultavasti olet melko avoimen seksuaalinen. Kaksosen piirteet ovat parhaiten pinnassa nuoruudessa. Vanhemmalla iällä putkahtavat skorpparin piirteet esiin paljon vahvempina kuin ennen.Olisi mukavaa tietää kummankin kuumerkit, joista selviäisi vielä enemmän.
eli siis olen kaksonen, nouseva skorpioni ja kuu härässä, kertooko se vielä jotain lisää...? ; )
- olla
tuplawau... : ) kirjoitti:
eli siis olen kaksonen, nouseva skorpioni ja kuu härässä, kertooko se vielä jotain lisää...? ; )
tosi, mäkin oon aurinko kaksonen, nouseva skorpioni ja kuu härässä :D Ollaan sit varmaan ihan samanlaisia :)
- tuplawau...:)
olla kirjoitti:
tosi, mäkin oon aurinko kaksonen, nouseva skorpioni ja kuu härässä :D Ollaan sit varmaan ihan samanlaisia :)
kuinkas sattukaan... ;)
mikä tuuri löytää juuri samanmerkkinen täältä! kun täällä kuitenkin pyörii niin paljon kaikenmerkkisiä ihmisiä... :D jei kirjoitti:
mä olen aurinko kaksonen skorppari ask ja kuu vesimies.. otan vastaan kommentteja
- Oxapam
kaxonen ja nousu skorppari minä myös :P ja kuu vaaka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745