Jopa yllätti rakas matkapuhelin Telia Sonera jolle olen ollut uskollinen. Nyt palkkioksi tuleekin laskulle lisää hintaa ja taitaa taas köyhimmänpussia koetella. Kylmä kirje vain. Minusta on väärin tälläiset yksipuoliset hinnannousut,kun juuri ovat saaneet asiakaskunnan vakiintumaan ja me uskollisimmat näemme että luotettiin väärään operaattoriin. Olen mie tyhmä,mutta en niin tyhmä että maksan enempi,kun ei palvelut parane. Kertooko Telia Sonera miksi? Meneekö niin huonosti,jos menee rotat hyppää laivasta. Mitä mieltä?
Vastaukset 2
- gee es em
elämä kallis, dna halpa...
- puhelinpoika
soneralla ei toimi hyvin muu kun laskutus.
syyttäkööt itseään ellei oo sitä tajunnu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672179Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351754- 991142
- 46899
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26787- 29670
- 39658
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,133606Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578