Taas hävisitte sori vaan, pikku saipiaiset! Ei teistä ole Ison IFK:n pysäyttäjäksi! Varautukaa huomenna rantapalloihin! HIFK is best!
Adios Saipa!
4
479
Vastaukset
- GHJUIKO
hifk;n paras mies vihko
- ainahan
noi tuomarit ratkaisevat ottelut kotijoukkueille yleensä.
varmasti vihko saa vielä 100 ottelun ottelurangaistuksen.kim hieno näyttelijä.katotaan vaan lappeenrannassa,ettei huoli näytellä.
4 ottelua putkeen ei saipa voita.........kesäloma alkaa valitettavasti tällä viikolla. - ryjy
ainahan kirjoitti:
noi tuomarit ratkaisevat ottelut kotijoukkueille yleensä.
varmasti vihko saa vielä 100 ottelun ottelurangaistuksen.kim hieno näyttelijä.katotaan vaan lappeenrannassa,ettei huoli näytellä.
4 ottelua putkeen ei saipa voita.........kesäloma alkaa valitettavasti tällä viikolla.Hyvin näytteli,että päästä tuli verta.
Saatanan pahvi. - JärkiKäteen
ryjy kirjoitti:
Hyvin näytteli,että päästä tuli verta.
Saatanan pahvi.Samapa tuo miten paljon kimiä sattu, kenen mielestä Vihkon teko ei ollut raukkamainen? poikittaista niskaan avojäällä jo toisen kerran tässä ottelusarjassa. Kyl japan tuomiossa selvästi näky sekin ettei ollu vihkolta eka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174