Rescue Remedy

kukkaislapsi*

Suosittelen paniikkioireisiin ja ahdistukseen Bachin kukkaterapian Rescue Remedy kukkatippoja, tässä linkki lisätietoon:

http://www.maxmedica.fi/bach/rescue/rescue.html

Kyseisiä tuotteita taas saa esim. täältä:

http://www.eranova.fi

Itselläni on pitkäaikainen paniikki ja ahdistuneisuushäiriö, mutta en ole kemiallisia lääkkeitä halunnut käyttää. Rescue Remedy tipoista olen löytänyt akuutin avun, Reikin ja väriterapian lisäksi. Lopuksi vielä yksi linkki, joka voi avartaa näkemystä paniikin suhteen :-)

http://www.ystavyydenmajatalo.fi/finnish/tekstit/uudet_tekstit/paniikkihairio.htm

20

20069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pamela

Ja minä suosittelisin lisäksi käyttämään pidempiaikaisesti muitakin Bachin kukkatippasekoituksia paniikkiin, että mielen lukot aukeaa. Minä ainakin alan olla taas iloinen ja onnellinen itseni.

http://www.bachkukkauutteet.fi/

• *nellie*

Mitenkäs te noita tippoja käytätte? ..Luin, että juomaan sekotetaan, kuinka usein/kuinka paljon käytätte? ..Tilasin sen esitteen:)

• skitso ihaa

Mitä kaikkia tippoja käytit? Ja mitä ne maksaa?Voiko niitä vain ostaa vai pitääkö mennä ihan jonnekin terapeutille?
        kiitos jos voisit hiukan valaista asiaa.

• Pamela
        skitso ihaa kirjoitti:

Mitä kaikkia tippoja käytit? Ja mitä ne maksaa?Voiko niitä vain ostaa vai pitääkö mennä ihan jonnekin terapeutille?
        kiitos jos voisit hiukan valaista asiaa.

Ei tarvita minkään terapeutin suositusta, mutta kannattaa kysellä neuvoja luontaistuotekauppiaalta. Sekoitus maksoi 10e ja siihen sai valita viittä eri kukkaa. Neljä tippaa laitetaan vesitilkkaan neljästi päivässä.Tippoja käytetään päivittäin pullon loppumiseen saakka eli n. 3-4 viikkoa.

Itse aloitin: Mimulus White Chestnut Impatiens Star of Betlehem Larch.

Star of Betlehem on sellainen, että se kannattaa ottaa alkuun mukaan - se avaa vanhojakin mielen lukkoja. Ajan myötä näiden kanssa viisastuu koko ajan ja huomaa, mitkä olisivat vielä tarpeen.

Jos ajattelee esim. paniikkihäiriötä, suosittelisin tällaista yhdistelmää:

MIMULUS
        GENTIAN
        ROCK ROSE
        STAR OF BETLEHEM
        WHITE CHESTNUT

Täytyy sanoa, että olin itse tosi skeptinen, mutta kaveri sai ylipuhuttua. Nyt kahden putelin jälkeen olen taas iloinen ja onnellinen. Vieläkin tulee vastaan pakenemisen tunteita ahdistavista tilanteista, mutten ota niitä enää niin vakavasti. En ole koskaan kokeillut rock rosea, joka on tarkoitettu paniikkiin, mutta nyt taitaa olla aika kokeilla sitä.

Ei ole kallista kokeilua, aina on toivoa :)

• äitikkä
      • *nellie*

Auttaaks noi oikeesti? Kokemuksia? Mihin vaivoihin ootte käyttänyt?

• Ridu

muutama päivä sitten terveysaseman nettisivulta Rescue Remedy tippoja, kun ystäväni kertoi tyttärelleen olleen niistä suuri apu. Nyt odotellaan vaan malttamattomana postia.

• yks vaan

kerrothan sitten tännekin miten tipat auttavat?
        Jookos?

• Ridu
        yks vaan kirjoitti:

kerrothan sitten tännekin miten tipat auttavat?
        Jookos?

oon parin päivän ajan huomannu ett oon energisempi ja on sellanen hyvän olon tunne päällä:) (pysyispä kans). Oon nyt viikon verran ottanut ohjeiden mukaan. Tästä jatketaan! Ilmoitellaan myöhemmin lisää. Kertokaa muutkin sitten jotka on äskettäin alottanu, ett miten vaikuttaa.

• *nellie*
        Ridu kirjoitti:

oon parin päivän ajan huomannu ett oon energisempi ja on sellanen hyvän olon tunne päällä:) (pysyispä kans). Oon nyt viikon verran ottanut ohjeiden mukaan. Tästä jatketaan! Ilmoitellaan myöhemmin lisää. Kertokaa muutkin sitten jotka on äskettäin alottanu, ett miten vaikuttaa.

Onko sulla sitä sekotusta, missä on viittä eri uutetta?

• Ridu
        *nellie* kirjoitti:

Onko sulla sitä sekotusta, missä on viittä eri uutetta?

on sitä Rescue Remedy(aputipat) valmista sekotusta, missä on viittä eri uutetta.

• ---------
        Ridu kirjoitti:

on sitä Rescue Remedy(aputipat) valmista sekotusta, missä on viittä eri uutetta.

Eikös niitä oteta vain tarvittassa eikä jatkuvana kuurina...

• Ridu
        --------- kirjoitti:

Eikös niitä oteta vain tarvittassa eikä jatkuvana kuurina...

niinkin voi tehdä, minä otan säännöllisin väliajoin.

• pam

sokokselta. Hinta hieman yli 6 egee. Sieltä on myös saatavana käyttöoppaita.

• *nellie*

Tilasin nyt sit sen sekotusjutun, mistä aiemmissa viesteissä oli puhetta, eli missä on viittä eri kukkauutetta sekotettu. Saa sitte nähä miten vaikuttaa.. Mielelläni kyllä lukisin muiden kokemuksia..:)

• piikkikammoinen

kärsin järkyttävästä piikkikammosta ja nyt monen vuoden välttelyn jälkeen joudun menemään verikokeeseen. onko r.r. tipoista siis todella apua? kuinka nopeasti ne alkavat vaikuttaa? onko turvallista ottaa ennen verikoetta? kuinka pitkä vaikutusaika? viimeksi, kun olin verikokeessa, pyörryin jo ennen kuin hiha oli vedetty ylös, sitä ennen olin huonovointinen, tärisin, tuskanhiki valui otsalta, sydän hakkasi vimmatusti eikä henki meinannut kulkea ja lopuksi jouduin pakokauhun valtaan ja sitten lights out! seuraavalla kerralla oli sama juttu, mutta en pyörtynyt. pelkoni on todella paha.

• Ridu

tästä nyt yhtään on apua sulle: kävin muutama päivä sitten hammaslääkärillä ja jännitys ja pelko pysy poissa koko ajan. Kuukaus sitten en ois voinu kuvitellakaan hammaslääkäriin menoa. Oon syöny nyt r.r:tä 3 viikkoo kohta. Voiko sun ja mun juttua nyt sitten verrata toisiinsa, mutta kerroin kuitenkin:)Kyllä on ihan turvallista.

• piikkikammoinen
        Ridu kirjoitti:

tästä nyt yhtään on apua sulle: kävin muutama päivä sitten hammaslääkärillä ja jännitys ja pelko pysy poissa koko ajan. Kuukaus sitten en ois voinu kuvitellakaan hammaslääkäriin menoa. Oon syöny nyt r.r:tä 3 viikkoo kohta. Voiko sun ja mun juttua nyt sitten verrata toisiinsa, mutta kerroin kuitenkin:)Kyllä on ihan turvallista.

hammaslääkäripelkoni on myös aivan valtava, tiedän mistä puhut! kerroit käyttäneesi r.r:ää 3 viikkoa, mutta toimiiko tipat myös niin, että otan sen juuri ennen verenottamista? eli tarpeen vaatiessa siis vai tarvitaanko pitkäaikaisempi käyttö ennen kuin tipat todella tehoavat?

• Ridu
        piikkikammoinen kirjoitti:

hammaslääkäripelkoni on myös aivan valtava, tiedän mistä puhut! kerroit käyttäneesi r.r:ää 3 viikkoa, mutta toimiiko tipat myös niin, että otan sen juuri ennen verenottamista? eli tarpeen vaatiessa siis vai tarvitaanko pitkäaikaisempi käyttö ennen kuin tipat todella tehoavat?

myös ottaa vaan tarpeen vaatiessa. Kun olin n. viikon ajan ottanut tippoja säännöllisesti huomasin niiden tehoavan. Nykyään otettuani tipat tulee heti rauhallinen olo. Jatkan kyllä vielä tästä eteenpäin samoilla tipoilla, mutta en ihan niin säännöllisesti.

• vierailija
        Ridu kirjoitti:

myös ottaa vaan tarpeen vaatiessa. Kun olin n. viikon ajan ottanut tippoja säännöllisesti huomasin niiden tehoavan. Nykyään otettuani tipat tulee heti rauhallinen olo. Jatkan kyllä vielä tästä eteenpäin samoilla tipoilla, mutta en ihan niin säännöllisesti.

käyttää. Koska tulee käytettyä lääkkeitä toisiin sairauksiin.Muuten kyllä kiinnostaisi jos näillä pääsisi sepramista eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3201
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57