Freelotto

Lottoaja

Onko kukaan voittanut freelotossa mitään? Entä onko osallistuminen maksanut mitään? Mulle tuli emaililla lista henkilöistä jotka olis voittanu 300$ ja minä olin yksi siinä listalla olevista. En vaan oikein usko voittaneeni mitään kun en ole maksanutkaan mitään:)

188

151205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottoaja

      Tällanen viesti se on:

      CHECK RELEASE STATUS NOTIFICATION

      Nimeni, PCC, a division of PNI, has awarded over
      seventy-five million in US dollars to hundreds of thousands
      of fortunate recipients in 41 countries; creating fourteen
      millionaires and three ten million US dollar winners. PNI,
      a sponsor of online sweepstakes, gives away awards of
      amounts up to ten million US dollars daily. Nimeni OF Ranua, review the official listing below to
      see if you are qualified to receive a check.

      FIRSTNAME LASTNAME CITY STATE AMOUNT STATUS
      Susan Vasquez Waukegan IL $1,000,000.00 PAID
      Isabelle Bradley W.Mifflin PA $10,000,000.00 PAID
      Dawn B. Bremerton WA $300.00 PENDING
      Ilene Claps Boca Raton FL $10,000.00 PAID
      Richard Knue Oconomowoc WI $300.00 PAID
      Nimeni $300.00 PENDING
      Michael Char Piermont NY $1,000,000.00 PAID
      Joseph Lyddane Waldorf MD $10,000.00 PAID
      Ginger Becker San Antonio TX $100,000.00 PAID
      Bryan H. Denver CO $300.00 PENDING
      Timothy Dahnke Kennesaw GA $100,000.00 PAID
      Jerry Mitchelson Sierra Vista AZ $300.00 PAID
      Imad M. Sale AL $10,000.00 PENDING

      CLICK TO CLAIM:
      http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=75592&FID=142b234965482(numeroita muutettu)



      Our affordable F.A.S.T. service provides you the
      convenience of automatic FreeLotto play. As always,
      FreeLotto is free to play.

      To read the FreeLotto Rules click here:
      http://www.freelotto.com/Rules.asp

      If you'd prefer not to receive this offer in the future
      please click here to unsubscribe from this offer type:
      http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=654210&FID=185b294398332

      Copyright © 1999-2006 PlasmaNet Inc. all rights reserved.
      Reproduction in whole or in part in any form or medium
      without the expressed written permission of PlasmaNet Inc.
      is prohibited. PlasmaNet Inc. PO Box 4562, Grand Central
      Station, New York, NY 10163. id29969882

      • toinen lottoaja

        Mäkin just samaan paikkaan rekisteröidyin, mulle se näyttää muuten samaa nimilistaa, mutta tuon sun nimen kohdalla mun nimi ja $1,000,000. :p Siis kaikki muut nimet/hinnat/paikkakunnat samoja kun tuossa noi sun antamat. Ja korkeintaan oli tullut jostain 2 oikein kuudesta... :D

        Mikäs siinä, kyllä raha aina kelpais. ^^


      • Jepulis
        toinen lottoaja kirjoitti:

        Mäkin just samaan paikkaan rekisteröidyin, mulle se näyttää muuten samaa nimilistaa, mutta tuon sun nimen kohdalla mun nimi ja $1,000,000. :p Siis kaikki muut nimet/hinnat/paikkakunnat samoja kun tuossa noi sun antamat. Ja korkeintaan oli tullut jostain 2 oikein kuudesta... :D

        Mikäs siinä, kyllä raha aina kelpais. ^^

        Eiköhän pojat nuo ole ihan vain "spämmi" viestejä joilla houkutellaan ihmisiä klikkailemaan "Click2Win" -nappulaa.

        Kokeilin aikani kyseistä peliä joskus v. 1999. Ja kerran sattui sitten voittokin kohdalle, 1 dollari.
        Ja muutaman ajan päästä tuli postissa kirje joka piti sisällään 1$ arvoisen shekin.
        Ikään en sitä yrittänyt lunastaa, joten en tiedä oliko ns. aito vai ei.

        Ja aina ensimmäisestä pelistä lähtien on kyseisestä paikasta lähetetty maili-viestejä tasaiseen tahtiin, ja ainahan niissä annetaan ymmärtää, että henkilö on jo lähestulkoon voittanut. Pitäisi vain klikata linkkiä ja tarkistaa.

        Tässä samalla muuten rupesin ihmettelemään, että miksihän en ole ikään "unsubscribennyt" niitä viestejä. Tiedä vaikka jos ei enää viestejä tulisi. Tuskin. :D


      • Hanna
        Jepulis kirjoitti:

        Eiköhän pojat nuo ole ihan vain "spämmi" viestejä joilla houkutellaan ihmisiä klikkailemaan "Click2Win" -nappulaa.

        Kokeilin aikani kyseistä peliä joskus v. 1999. Ja kerran sattui sitten voittokin kohdalle, 1 dollari.
        Ja muutaman ajan päästä tuli postissa kirje joka piti sisällään 1$ arvoisen shekin.
        Ikään en sitä yrittänyt lunastaa, joten en tiedä oliko ns. aito vai ei.

        Ja aina ensimmäisestä pelistä lähtien on kyseisestä paikasta lähetetty maili-viestejä tasaiseen tahtiin, ja ainahan niissä annetaan ymmärtää, että henkilö on jo lähestulkoon voittanut. Pitäisi vain klikata linkkiä ja tarkistaa.

        Tässä samalla muuten rupesin ihmettelemään, että miksihän en ole ikään "unsubscribennyt" niitä viestejä. Tiedä vaikka jos ei enää viestejä tulisi. Tuskin. :D

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)


      • Ana oo
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        Mulle tullut samanlaisia viestejä, näyttäs olevan kahdessa kohtaa nimi. Toisessa 10000 dollaria ja toisessa 1 miljoona vähän samoilla linjoilla Hanna sun kanssa. Pystyykö visakortin nro:lla tekeen jotain huijauksia? Joskus kuullut että on tullut visalaskuja jostain ulkomailta vaikkei ole käynytkään tai käyttänyt korttia. Kaveri erehtynyt laittamaan kortin nron jonnekkin vastaavanlaiselle sivustolle tms. Onneksi (kai) pystyy perumaan pankista sen jos pystyy näyttämään toteen erehdyksen...


      • aaga

        Nimi, joka on listassa, jonka lähettävät, tarkoittaa, että sinä saatat olla seuraava voittaja. Jos ihan oikeasti voitat, lähettävät selkeän onnitteluviestin voitosta. Oikeat numerot voi tarkistaa ja listan alla on sinun numerot, esim. 1/6 oikein.


      • maxhc
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        kaikille tiedoksi että visalta voi vain nostaa rahaa eikä kenellekkään kannata antaa varsinkaa niitä kolmea viimeistä numeroa,jos ne antaa niin ne voi rullata kaikki massit veke mitä ehtivät..


      • qwertykjssakhskdjdff
        aaga kirjoitti:

        Nimi, joka on listassa, jonka lähettävät, tarkoittaa, että sinä saatat olla seuraava voittaja. Jos ihan oikeasti voitat, lähettävät selkeän onnitteluviestin voitosta. Oikeat numerot voi tarkistaa ja listan alla on sinun numerot, esim. 1/6 oikein.

        http://www.scam.com/showthread.php?p=246477#post246477

        Vaikka 10 000 dollarin shekki kolahtaisikin postilaatikkoon niin sitä ei kannatta lunastaa. Jollei halua ongelmia kuten ylläolevassa linkissä kirjoittava tyyppi (joutui vankilaan, ehkä). Freelotto on kusetusta.


      • Tuorila
        toinen lottoaja kirjoitti:

        Mäkin just samaan paikkaan rekisteröidyin, mulle se näyttää muuten samaa nimilistaa, mutta tuon sun nimen kohdalla mun nimi ja $1,000,000. :p Siis kaikki muut nimet/hinnat/paikkakunnat samoja kun tuossa noi sun antamat. Ja korkeintaan oli tullut jostain 2 oikein kuudesta... :D

        Mikäs siinä, kyllä raha aina kelpais. ^^

        Tyttäreni oli myös listalla, jossa oli samoja nimiä kuin yllä olevassa eng. versiossa (mutta tässä taas ei tyttäreni nimeä ollut).

        Asia on siis täyttä humpuukia!


      • "kolmoisvoittaja"
        Ana oo kirjoitti:

        Mulle tullut samanlaisia viestejä, näyttäs olevan kahdessa kohtaa nimi. Toisessa 10000 dollaria ja toisessa 1 miljoona vähän samoilla linjoilla Hanna sun kanssa. Pystyykö visakortin nro:lla tekeen jotain huijauksia? Joskus kuullut että on tullut visalaskuja jostain ulkomailta vaikkei ole käynytkään tai käyttänyt korttia. Kaveri erehtynyt laittamaan kortin nron jonnekkin vastaavanlaiselle sivustolle tms. Onneksi (kai) pystyy perumaan pankista sen jos pystyy näyttämään toteen erehdyksen...

        Mullekin tuli ilmoitus kolmesta "voitosta": 2 x milli ja 10.000 eli kolme kertaa nimi voittolistalla.
        Viimeisin sähköposti vaati pikaista vastausta:" Etsien yhden millin voittajaa". Lähetin NYCin poliisille kyselyn, mutta en ole vielä saanut vastausta. Älkää antako korttinumeroita!


      • kuriin huijaukset
        "kolmoisvoittaja" kirjoitti:

        Mullekin tuli ilmoitus kolmesta "voitosta": 2 x milli ja 10.000 eli kolme kertaa nimi voittolistalla.
        Viimeisin sähköposti vaati pikaista vastausta:" Etsien yhden millin voittajaa". Lähetin NYCin poliisille kyselyn, mutta en ole vielä saanut vastausta. Älkää antako korttinumeroita!

        olitpa fiksu, kun ilmoitit Ny:n poliisille.
        Kävin englanninkielisillä sivuilla ja tämä toiminta on ongelma koko internet- maailmassa.
        Ihmiset valittavat,että rahoja on viety tililtä ja näyttää siltä ,etteivät viranomaiset voi tällä hetkellä asialle juuri mitään.Toivotaan, että tällaiseen toimintaan saataisiin riittävää lainsäädäntöä lähiaikoina.


      • hälytyskello
        "kolmoisvoittaja" kirjoitti:

        Mullekin tuli ilmoitus kolmesta "voitosta": 2 x milli ja 10.000 eli kolme kertaa nimi voittolistalla.
        Viimeisin sähköposti vaati pikaista vastausta:" Etsien yhden millin voittajaa". Lähetin NYCin poliisille kyselyn, mutta en ole vielä saanut vastausta. Älkää antako korttinumeroita!

        Tässä on erittäin hyvä linkki tosin englanninkielinen. Älkää ihmeessä antako pankkitilinne numero saati sitten korttinne numero ja varsinkaan varmenne numeroa... sen jälkeen on mahdollisesti tili tyhjä. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20061214083407AACvrTk


      • JAMBEZ
        qwertykjssakhskdjdff kirjoitti:

        http://www.scam.com/showthread.php?p=246477#post246477

        Vaikka 10 000 dollarin shekki kolahtaisikin postilaatikkoon niin sitä ei kannatta lunastaa. Jollei halua ongelmia kuten ylläolevassa linkissä kirjoittava tyyppi (joutui vankilaan, ehkä). Freelotto on kusetusta.

        VOITIN 2KK SITTEN 10000 DOLLARII!JA RAHAT SAIN!ÄLKÄÄ PELATKO IHMEESSÄ!


      • paskan lotto.
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        älä ihmeessä anna korttitietoja jos et halua pelata. ne vetää sun tililtä kerran kuukaudessa noin 25 euroa pelaamiseen, totta kai sulla on santsi voittaa jos pelaat koska lottonumerot arvotaan joka päivä. mä pelasin yhden kuukauden koska käsitin että maksu olis vaan kertamaksuna suoritettu kuukausimaksu. mutta paskiaiset hyöhän ottaakii joka kuukaus mun tililtä pelirahat ja lottonumerot pysyy samana niitä ei voi uusia..tietenkin mulla on mahdollisuus voittaa sehän on selvä. mutta oli tarkoitus pelata vaan yks kuukausi. täytynee vaihtaa tilinumero niin pääsen erilleen moisesta pyydyksestä. olen kyllä laittanut e-mailia jotta en halua jatkaa. katsotaan nyt onko se mennyt heidän jakeluun??? pox! mut varo muita jotka ratsastaa samalla organisaatio numerolla kuin tämä free-lotto ja voi laittaa sulle viestin esim.että muka olisit voittanu 100.000.00 usd. huomio!!! netissä on paljon lotto huijareita!


      • onnekas
        JAMBEZ kirjoitti:

        VOITIN 2KK SITTEN 10000 DOLLARII!JA RAHAT SAIN!ÄLKÄÄ PELATKO IHMEESSÄ!

        kui kauan kesti kun sait shekin?
        laitoitko tilinumeron?


      • PUHELUITA IHMETTELEVÄ
        paskan lotto. kirjoitti:

        älä ihmeessä anna korttitietoja jos et halua pelata. ne vetää sun tililtä kerran kuukaudessa noin 25 euroa pelaamiseen, totta kai sulla on santsi voittaa jos pelaat koska lottonumerot arvotaan joka päivä. mä pelasin yhden kuukauden koska käsitin että maksu olis vaan kertamaksuna suoritettu kuukausimaksu. mutta paskiaiset hyöhän ottaakii joka kuukaus mun tililtä pelirahat ja lottonumerot pysyy samana niitä ei voi uusia..tietenkin mulla on mahdollisuus voittaa sehän on selvä. mutta oli tarkoitus pelata vaan yks kuukausi. täytynee vaihtaa tilinumero niin pääsen erilleen moisesta pyydyksestä. olen kyllä laittanut e-mailia jotta en halua jatkaa. katsotaan nyt onko se mennyt heidän jakeluun??? pox! mut varo muita jotka ratsastaa samalla organisaatio numerolla kuin tämä free-lotto ja voi laittaa sulle viestin esim.että muka olisit voittanu 100.000.00 usd. huomio!!! netissä on paljon lotto huijareita!

        moikka!kuukauden verran tullut kans viestejä free lotosta,jotka sunereenesti pistelin pois.sitten kaksi kertaa sieltä on soitettu(en keksi mistäpä muualta)ja puhuttu englantia,jota en tosiaakaan kovin paljoa osaa.kun ovat tajunneet että en osaa kieltä,ovat lyöneet luurin korvaan.totta ihmeessä olen sitten jäänyt järkeileen et oonko oikeesti voittanu,kun kerran soittelevatkin(ei ole ilmast sekään)no,nyt eksyi tälle sivustolle,ja uskon tämän täydeksi paskaksi-MUTTA ONKO KELLEKKÄÄN MUULLE SOITELTU SIELTÄ?SITÄ ASIAA IHMETTELEN EDELLEEN MITÄ SE KANNATTAA..........!


      • en mennyt halpaan.
        PUHELUITA IHMETTELEVÄ kirjoitti:

        moikka!kuukauden verran tullut kans viestejä free lotosta,jotka sunereenesti pistelin pois.sitten kaksi kertaa sieltä on soitettu(en keksi mistäpä muualta)ja puhuttu englantia,jota en tosiaakaan kovin paljoa osaa.kun ovat tajunneet että en osaa kieltä,ovat lyöneet luurin korvaan.totta ihmeessä olen sitten jäänyt järkeileen et oonko oikeesti voittanu,kun kerran soittelevatkin(ei ole ilmast sekään)no,nyt eksyi tälle sivustolle,ja uskon tämän täydeksi paskaksi-MUTTA ONKO KELLEKKÄÄN MUULLE SOITELTU SIELTÄ?SITÄ ASIAA IHMETTELEN EDELLEEN MITÄ SE KANNATTAA..........!

        joo katos nykyään on rosvotkin kehittynyt tosi ammattilaisiksi, muttei tarpeeksi päteviksi jotta vois huiputtaa kaikkia. mutta ikävä kyllä he onnistuvat valehtelemaan joillekin herkkäuskoisille, sinisilmäisille typeryksille. totta kai he soittaa ja yrittää näin voittaa heidän luottamuksen jonka jälkeen on sitten helppo manipuloida henkilöä ja yrittää uskotella että hän olis todella voittanut lotossa suuren summan rahaa. minullekin soitettiin murtavalla englannin kielellä valheellisesta free lotosta sen jälkeen kun ensin oli laitettu viesti että muka olisin voittanut 10000000 usd. sitten sen jälkeen laitettiin vielä viesti ja pyydettiin laittamaan matkavakuutus rahoille joka olis maksanut 600-800 euroa. jonka jälkeen sitten olis muka rahat lähetetty lentokoneella turvallisesti perille. ha,ha,haaa! kai se olis ollut helpompi siirtää rahat suoraan minun tilille ja vähentää siitä se kyseinen vakuutussumma. älkää hyvät ihmiset missään tapauksessa lähettäkö rahaa internetin rosvojoukoille. luulen että tässä minun tapauksessa oli asialla tuolta meidän itänaapurista soluttautunut rosvojoukko. näillä valheellisilla internetti lottopeleillä huiputetaan herkkäuskoisia ,sinisilmäisiä ihmisiä ympäri maailmaa miljoonilla kenties kymmenillä miljoonilla euroilla vuosittain. jokaisen terveellä älyllä varustetun henkilön pitäis ymmärtää että siellä on ammatti rikolliset asialla. mutta ikävä kyllä ainahan niitä herkkäuskoisia typeryksiä löytyy joka maan kolkasta. huomio!!!ystävät!!! eiköhän pelata vaan tätä suomen lottoa niin vältytään turhilta ikävyyksiltä. onhan suomenkin lotossa aika kovat paukut kun raha liikkuu sielläkin miljoonissa euroissa. jep!


      • Nimetön
        hälytyskello kirjoitti:

        Tässä on erittäin hyvä linkki tosin englanninkielinen. Älkää ihmeessä antako pankkitilinne numero saati sitten korttinne numero ja varsinkaan varmenne numeroa... sen jälkeen on mahdollisesti tili tyhjä. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20061214083407AACvrTk

        hei, menin jollekki sivulle ja siten ruutuun pongahti laatikko jos luki: OLET VOITTANUT tämä ei ole vitsi! painoin linkkii ja se freelottoon se käski mun laittaa siishen osotteen johon ne lähettää rahat. olen (muka) voitta nut jotain 2739.67$ ! niin mulle on vähän epä selvää kun en ole ikinä kuullut siitä sivusta eli onko se turvalllinen ja mitäköhän mahdan saada postissa? onko jollekkin tullut samaa ongelmaaa? vai olenko ihan turhaan peloissani


      • saipsu
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        ei mun mielest ne voi ottaa sun tililtä rahaa kunha et kerro niille sun tilisalist sillo ne voi mut jos sä annat vaa niille numeros ja tollee ni ei ne voi tehä mitää eikä varsinkaa ottaa rahaa :DD
        mullaki haahuilee päässä se rahasumma :/
        mulle tuli sama viesti jtn et tämä ei ole vitsi, sinä voitit ja jtn tollast :D


      • saipsu
        PUHELUITA IHMETTELEVÄ kirjoitti:

        moikka!kuukauden verran tullut kans viestejä free lotosta,jotka sunereenesti pistelin pois.sitten kaksi kertaa sieltä on soitettu(en keksi mistäpä muualta)ja puhuttu englantia,jota en tosiaakaan kovin paljoa osaa.kun ovat tajunneet että en osaa kieltä,ovat lyöneet luurin korvaan.totta ihmeessä olen sitten jäänyt järkeileen et oonko oikeesti voittanu,kun kerran soittelevatkin(ei ole ilmast sekään)no,nyt eksyi tälle sivustolle,ja uskon tämän täydeksi paskaksi-MUTTA ONKO KELLEKKÄÄN MUULLE SOITELTU SIELTÄ?SITÄ ASIAA IHMETTELEN EDELLEEN MITÄ SE KANNATTAA..........!

        häh !? onks ne soittanu sulle ?! mulle ei olla soitettu kertaakaa ..
        voikohan se tarkottaa et sä oot voittanu ?! :D


      • JAMBEZ kirjoitti:

        VOITIN 2KK SITTEN 10000 DOLLARII!JA RAHAT SAIN!ÄLKÄÄ PELATKO IHMEESSÄ!

        Mulle on tullut myös jostain syystä heidän maileja ajattelin kokeeksi osallistua.Oletko tosiaan voittanut sieltä jotain vai onko se huijausta? - Ari


      • virheestä oppii
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        Ei kannata antaa kortin numeroa sinne minnekkään.. Ite tein sen virheen ja joka kuukausi lähtee tililtä 11,4 euroo, terttee varmaan vaihtaa tiliä...


      • s_p
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        omakohtaisia kokemuksia freelotosta tälle erää on ett oon osallistunut maksamalla kuukaudessa 14.96, ja rahaa on palauteltukin sieltä päin jos ovat ottaneet liikaa tai muuta vastaavaa.
        kyllä ne ottavat sen 14.95 (paljonko lie nyt) joka kuukausi jos itse siihen suostut.sekin määräytynee sen mukaan mitä pelaat, ja miten, hotpickillä vaiko omilla numeroilla.
        heillä sanotaan osallistumisessa että joko osallistut maksamalla summan tai et osallistu ja olet maksamati. minun käsittääkseni se menee näin. ja siellä kyllä selvästi kerrotaan miten se menee.heilläkin ne osallistumissääntönsä.
        täällä keskustelusssakin sanotaan että se on täysin laillinen firma.
        itselleni myös on luvattu isompaa summaa mutta siinä sanotaan että voit voittaa. elikäs jos onni on myötä ja numerot sattuu kohdalle voitat, ja voitan.
        olenko ymmärtänyt oikein?
        lotto kuin lotto tämäkin, ei lainkaan mielestäni huijausta , vain peliä jota voi pelata jokainen meistä jos haluaa. näissä keskusteluissa puhutaan huijauksista, no, en tiedä liekö huijausta, freelotossa sääntönsä, jotka jokainen voisi lukea ensin ja sitten haukkua.
        käsittäääkseni siellä ei ole luvattu että varmasti voitat?!vai? ja sitten kaikki suuttuvaat ja huijauksesta alkavat puhua kun eivät "voit voittaa" käsitettä ymmärrä.että lotto kuin lotto.ei aina voi voittaa.vai?


      • T||A
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        Älä helvetissä anna mitään korttisi tietoja noin epäluotettaville tahoille, KOSKAAN! Ikinä ei kukaan tule kysymään sinulta korttisi tietoja ja numeroita, jos kysyy, se on varmasti vilppiä. Jos joku muu tietää sun kortista numerosarjat sun muut, niiden avulla jo voi internetistä ostaa mitä tahansa!! Pelkkää paskapuhetta, ei kukaan voita miljoonaa sormennapsautuksella ilman, että tekee asian eteen jotain enemmän, eikä pelkästään rekisteröidy jonnekin amerikkalaiselle NS. lottosivustolle ja se on siinä. Miettikää ihmiset, ennenkuin teette jotain mitä tulette katumaan. Ei pidä olla sinisilmäinen, etenkään silloin kun on kyse tälläisistä asioista! Kukaan ei voi siinä vaiheessa enää auttaa, kun vahinko on jo tapahtunut. Katuminen ei paljoa auta enää sen jälkeen.


      • freelottaaja
        PUHELUITA IHMETTELEVÄ kirjoitti:

        moikka!kuukauden verran tullut kans viestejä free lotosta,jotka sunereenesti pistelin pois.sitten kaksi kertaa sieltä on soitettu(en keksi mistäpä muualta)ja puhuttu englantia,jota en tosiaakaan kovin paljoa osaa.kun ovat tajunneet että en osaa kieltä,ovat lyöneet luurin korvaan.totta ihmeessä olen sitten jäänyt järkeileen et oonko oikeesti voittanu,kun kerran soittelevatkin(ei ole ilmast sekään)no,nyt eksyi tälle sivustolle,ja uskon tämän täydeksi paskaksi-MUTTA ONKO KELLEKKÄÄN MUULLE SOITELTU SIELTÄ?SITÄ ASIAA IHMETTELEN EDELLEEN MITÄ SE KANNATTAA..........!

        kyllä sähköpostiosoite riittää. Mullekin meilasivat kolmeen kertaan, kun olin yhden dollarin voittanut ja luottukortin tilillehän se tuli. Multa menee kuukausimaksuna vaan 10 euroa. Joka päivä postaavat uudet voittonumerot ja omia tuloksiaan voi katsella takautuvasti kuukauden ajalta. Ei pelissä varsinaista vilppiä ole.


      • Jorkki 99
        T||A kirjoitti:

        Älä helvetissä anna mitään korttisi tietoja noin epäluotettaville tahoille, KOSKAAN! Ikinä ei kukaan tule kysymään sinulta korttisi tietoja ja numeroita, jos kysyy, se on varmasti vilppiä. Jos joku muu tietää sun kortista numerosarjat sun muut, niiden avulla jo voi internetistä ostaa mitä tahansa!! Pelkkää paskapuhetta, ei kukaan voita miljoonaa sormennapsautuksella ilman, että tekee asian eteen jotain enemmän, eikä pelkästään rekisteröidy jonnekin amerikkalaiselle NS. lottosivustolle ja se on siinä. Miettikää ihmiset, ennenkuin teette jotain mitä tulette katumaan. Ei pidä olla sinisilmäinen, etenkään silloin kun on kyse tälläisistä asioista! Kukaan ei voi siinä vaiheessa enää auttaa, kun vahinko on jo tapahtunut. Katuminen ei paljoa auta enää sen jälkeen.

        Mulle alkoi tulla noin 1,5 vuotta sitten sieltä "freelotto" lafkasta säännöllisesti pari kertaa kuukaudessa englanninkielisiä ilmoituksia sähköpostiini, että olen voittanut, kolme voittoa, miljoonan, kymppitonnin ja kolmesataa taalaa. Osoitetietoni ja kaikki oli aivan oikein, niin katsoin lähettäjän osoitteen, ja kirjoitin sinne selvällä suomella tiukkaa tekstiä, että tuokaa nyt jo helvetissä ne rahat, ilmoittakaa kuitenkin ensin, että koska tulette, niin mä tuun parin mafian gorillan kanssa postilaatikolle vastaan, että lähdetään pankkiin lunastamaan sitä shekkiä!!! Kukaan ei tullut, mutta siitäpä vasta alkoi kunnon pommitukset! Nyt on tullut jo yli 250 roskapostia, viime aikoina jo suomeksikin, joskus luen, mutta yleensä pyyhkäisen kaikki suoraan yli!! Senverran kuitenkin vaivauduin, että otin selvää siitä "Eric Prevost" nimisestä henkilöstä Kanadasta, mikä nimi yleensä voittoluettelossa esiintyy, niin sen nimistä henkilöä ei ole olemassakaan, tai sitten hän on niin "köyhä" mainityn 10 miljoonan dollarin "voittonsa" jälkeenkin, ettei omista edes omaa puhelinta!


      • ootellaan
        Nimetön kirjoitti:

        hei, menin jollekki sivulle ja siten ruutuun pongahti laatikko jos luki: OLET VOITTANUT tämä ei ole vitsi! painoin linkkii ja se freelottoon se käski mun laittaa siishen osotteen johon ne lähettää rahat. olen (muka) voitta nut jotain 2739.67$ ! niin mulle on vähän epä selvää kun en ole ikinä kuullut siitä sivusta eli onko se turvalllinen ja mitäköhän mahdan saada postissa? onko jollekkin tullut samaa ongelmaaa? vai olenko ihan turhaan peloissani

        mullekin kävi ihan samoin eka kertaa, enkä ymmärtänyt englantia hyvin . siinä miettiä ja raapia päätä mitä voitin, saa nähdä mitä posti tuo vaan tuoko mitään. raha kyllä kelpaisisi.
        sivusto minullekkin uusi, toivotaan ettei se ole vitsi terveisin toinen vaan.


      • lottoaja
        PUHELUITA IHMETTELEVÄ kirjoitti:

        moikka!kuukauden verran tullut kans viestejä free lotosta,jotka sunereenesti pistelin pois.sitten kaksi kertaa sieltä on soitettu(en keksi mistäpä muualta)ja puhuttu englantia,jota en tosiaakaan kovin paljoa osaa.kun ovat tajunneet että en osaa kieltä,ovat lyöneet luurin korvaan.totta ihmeessä olen sitten jäänyt järkeileen et oonko oikeesti voittanu,kun kerran soittelevatkin(ei ole ilmast sekään)no,nyt eksyi tälle sivustolle,ja uskon tämän täydeksi paskaksi-MUTTA ONKO KELLEKKÄÄN MUULLE SOITELTU SIELTÄ?SITÄ ASIAA IHMETTELEN EDELLEEN MITÄ SE KANNATTAA..........!

        tuosta soittamisesta.... 1.11.su aamuna mulle oli soitettu 555 alkusesta numerosta.. puhelin oli äänettömällä.
        mietin herätessäni, mistä ja katoin koneelta, oli brasilian suunta, jos oikein osasin kattoo..
        mullekkin tullu kyseiseltä freelotto paikalta s-postia, kyllähän se kihelmöi, kun on muka voittanu 1milj. $, mutta en hötkyile asiasta.
        jätin sinne kyllä puhelin numeron... olisivatko sitte soitelleet.. ja kun englantia osaan kiitettävästi, nii eiköhän asia olis selvinny.
        kovasti kyl kyselevät yhteys tietoja.
        mut en pankkitietoja kyllä anna.


      • Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        joo mä taistelin electron korttinumeron annon jälkeen 6kk et sain poikki automaatti jonkun scrollin tai jotain, ja sain mä niitä taalan lappuja kans monet en jaksanut lähteen lunastaan.


      • hossein
        Hanna kirjoitti:

        Eli väittivät että voitit 1$ ja lähettivät shekin? entä jos väittävät mulle että olen voittanut 10 000$.. lähettäisivätpä shekinkin. joka päivä tulee viestii et hei, sä oot voittanu!!! mene ny sinne ja sinne ja täytä tietoja... haluaisivat mun kortin numeron! en ole sitä uskaltanu antaa, mut vaivaa.. entä jos oikeesti voittasinki sen rahan, tulis kyllä tarpeeseen! ;) Mut voiko ne vaa ruveta ottaa rahaa mun tililtä jos annan niille kaikenlaista tietoo mitä ne haluu.. pitäs varmaan unohtaa koko homma, mut kummittelee se 10 000 $ mun päässä... ;)

        hahaha lista mukaan olen voittanut1.000.000.000 $ mut olen varma en saamitään rahoja jos yritän jotaki niin hävitän rahoja peräs se on selva asia ja paska puheita


      • Hans K.
        "kolmoisvoittaja" kirjoitti:

        Mullekin tuli ilmoitus kolmesta "voitosta": 2 x milli ja 10.000 eli kolme kertaa nimi voittolistalla.
        Viimeisin sähköposti vaati pikaista vastausta:" Etsien yhden millin voittajaa". Lähetin NYCin poliisille kyselyn, mutta en ole vielä saanut vastausta. Älkää antako korttinumeroita!

        Juuri näin!
        NYC police departmentin kanssa kommunikointi on edelleenkin niin toivottoman hidasta!
        Kärsivällisyyttä ihmiset :)
        LoL


      • Ohjeet kysyvälle

        Huom! Tää on vaan mun mielipide, mutta mun mielestä sun kannattaa antaa sille sun pankkikortin numero, sun sotu, sun lasten sotu, sun vanhempien ja aviopuolison pankkikortinnumerot ja sotut ja osoitteet. Kannattaa varmuuden vuoks lähettää kaikkien verkkopankkitunnukset, jotta se saa varmasti teiän rahat talteen. Siunausta!


      • mikko818181
        ala13 kirjoitti:

        Mulle on tullut myös jostain syystä heidän maileja ajattelin kokeeksi osallistua.Oletko tosiaan voittanut sieltä jotain vai onko se huijausta? - Ari

        älä ihmeessä laita mitään huijais järjestö edward newman kaikki free lotossa
        huijaus järjestö laittaa sulle maileija kulkee käsi kädessä kaikkien afrikkalais huijasten kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Angsteri

      No huh, hyvä että tuli luettua tuo varoitus, mulle nääs tuli ihan jokunen tunti sitten Youtube.comissa viesti jonka mukaan olisin ollut tiedä kuinka mones vieras ja tarjottiin FreeLotosta hämäävän tarkkaa summaa rahaa, tyyliin 2084,64 USD tjsp. Yhteystiedot pistin kun ajattelin että ei ne niillä vielä tee mitään, kortin nmro:ta tai muita ei kysytty, mutta jos tuolta postiluukusta joku lunastuslappu tipahtaa niin poltan sen.

      • Make

        Mulle kävi samalla lailla YouTube.comissa. Olin 999.999 kävijä tai jotain. Laitoin kans yhteystietoni. Kortin numeroa ne kyselee varmaan kohta. En tietenkään meinaa antaa. Onks joku ihan oikeasti voittanu sieltä Freelotosta jotain?


      • ihmettelevä

        Menin hölmönä laittamaan yhteystietoni "voittokuponkiin" freeloton sivuilla, sen jälkeen sain kaksi erikoista sähköpostiviestiä, höpistiin voitoista ja joistain matkavarauksista...en tietenkään sentään laittanut tili/kortinnumeroita yms..olenko jo sitoutunut johonkin kamalaan??!!


      • minnaoh
        Make kirjoitti:

        Mulle kävi samalla lailla YouTube.comissa. Olin 999.999 kävijä tai jotain. Laitoin kans yhteystietoni. Kortin numeroa ne kyselee varmaan kohta. En tietenkään meinaa antaa. Onks joku ihan oikeasti voittanu sieltä Freelotosta jotain?

        hassua minäkin olin 999,999 kävijä ja olen voittanut kolme summaa. tosin en ole laittanut kortin tietoja


    • onko mahdollista93

      niin mulle tuli eteen ett olet 999.999 vierailija sivustolla ja plää plää plää kunnes klikkasin auki linkin. sitte tuli joku free lotto juttu vaikka en ollu mittään pelannu ja se sanoi ett oon voittanu 2000usd:tä. linkki on tässä viellä auki joten odottaisin vastausta että kannattaako minun laittaa henkilökohtaiset tiedot ja tällei..kannattaako laittaa tiedot ja tuleeko se shekki sitte joskus vai onko tämä jokin kusetus juttu??

      • Miimu

        Hei!
        Olen saanut kolmene perkkäisenä päivänä tieden emailiin, että olisin voittanut 1 300 000 US dollaria. Palkinnon lunastamiseen tarvitaa kuitenkin luottokortin numero ja varmistusnumero. Onko kellään kokemusta tästä, voiko Shekki tulla postissa ilman luottokortin numeron antamista. Nyt voittoni riippuu siellä? olenko oiasti miljönääri vai kusetetaanko vaan antamaan visan tiedot?


      • Oikeuden tiätäjä
        Miimu kirjoitti:

        Hei!
        Olen saanut kolmene perkkäisenä päivänä tieden emailiin, että olisin voittanut 1 300 000 US dollaria. Palkinnon lunastamiseen tarvitaa kuitenkin luottokortin numero ja varmistusnumero. Onko kellään kokemusta tästä, voiko Shekki tulla postissa ilman luottokortin numeron antamista. Nyt voittoni riippuu siellä? olenko oiasti miljönääri vai kusetetaanko vaan antamaan visan tiedot?

        Sua kusetetaaan½!!!! et oo voittanu mitää!!!


      • varoitus rikollisuudesta
        Miimu kirjoitti:

        Hei!
        Olen saanut kolmene perkkäisenä päivänä tieden emailiin, että olisin voittanut 1 300 000 US dollaria. Palkinnon lunastamiseen tarvitaa kuitenkin luottokortin numero ja varmistusnumero. Onko kellään kokemusta tästä, voiko Shekki tulla postissa ilman luottokortin numeron antamista. Nyt voittoni riippuu siellä? olenko oiasti miljönääri vai kusetetaanko vaan antamaan visan tiedot?

        freelotto-firman vaatima kortin numerosarja varmistaa heille,että saavat sinisilmäisen innostujan tilillä olevat rahat oman toimintansa pyörittämiseen.SUURI VAROITUS TÄLLAISESTA TOIMINNASTA!


      • Ahkutieva
        Oikeuden tiätäjä kirjoitti:

        Sua kusetetaaan½!!!! et oo voittanu mitää!!!

        Ei missään tapauksessa visanumeroita! Pitäiskö Suomessakin ryhtyä meidän kaikkien yhdessä ilmoittamaan tästä häirinnästä poliisille?


      • Qtka
        Miimu kirjoitti:

        Hei!
        Olen saanut kolmene perkkäisenä päivänä tieden emailiin, että olisin voittanut 1 300 000 US dollaria. Palkinnon lunastamiseen tarvitaa kuitenkin luottokortin numero ja varmistusnumero. Onko kellään kokemusta tästä, voiko Shekki tulla postissa ilman luottokortin numeron antamista. Nyt voittoni riippuu siellä? olenko oiasti miljönääri vai kusetetaanko vaan antamaan visan tiedot?

        Joo ei ne tosiaankaan tarvitse mitään visa numeroita sen voiton maksamiseen.... jos haluavat shekin lähettää niin kyllä se postissa tulee ihan ilman mitään visa tietoja....


      • s_p
        Oikeuden tiätäjä kirjoitti:

        Sua kusetetaaan½!!!! et oo voittanu mitää!!!

        hei, hyvä ihminen, en usko ihan tuohonkaan ett kusetetaan.
        oletko kenties perehtynt osallistumissääntöihin tai muihin vastaaviin lotto peleihin.
        siellä sanotaan VOIT voittaa, jos huomasit.
        itsehän sitoudut pelaamaan ja suostut että tililtäsi veloitetaan joka kuukausi se tietty summa, mutta ilman sitä ett osallistu.
        hyvin yksinkertaista.
        elikäs, peli on lottoa, eikä siellä mitään varmasti luvata, vai?
        kannattaisko lukea ne uudestaan ne säännöt ja sit vasta väitellä huijaukseksi ja kusetuksksi.
        ehkäpä olet itse niin iloton ihminen että kun itse et sieltä mitään voittanut niin toisetkaan ei saisi voittaa.


      • s_p
        Ahkutieva kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa visanumeroita! Pitäiskö Suomessakin ryhtyä meidän kaikkien yhdessä ilmoittamaan tästä häirinnästä poliisille?

        ai, mielenkiintoista että ilmaiset asian noin, minä sain tänäänkin freelotosta sähköposteja joissa pyydettiin klikkaamaan tiettyä linkkiä JOS EN HALUA heiltä sähköposteja.
        itse olen niihin suostunut, ja pyytelivät anteeksikin jos en ole ymmärtänyt rekistetöityessäni että sellaiseen suostun!!!
        poliisiltahan täällä oli jo joku kysellytkin, että firma on täysin laillinen.
        ja siellä ei mitään varmasti luvat, VOIT VOITTAA, samoin kuin muissakin peleissä!!!


    • A&A

      Tyhjentävä selostus PlasmaNetin Freelotto-huijauksesta osoitteessa

      http://www.ripoffreport.com/results.asp?q1=ALL&q4=&q6=&q3=&q2=&q7=&searchtype=0&submit2=Search!&q5=Freelotto

      ALKÄÄ IHMEESSÄ ANTAKO HEILLE TIETOJANNE. Tililtä veloitetaan tietty summa kerran kuussa lottoamista varten eikä "voittoja" voi mitenkään lunastaa. Pahinta on, ettei "palvelua" voi peruuttaa ja tililtä veloitetaan lottorahat joka kuukausi luvatta. Jos olette jo kirjautuneet Freelottoon, ilmoittakaa pankillenne asiasta mahdollisimman pian saadaksenne rahanne takaisin ja tehkää rikosilmoitus.

      • mepa82

        miehelleni tuli eilen viesti et voittanut kaksi kertaa miljoonan ja yhden kerran kymppitonnin. sieltä on yritetty soittaakin hänelle. eli tää on huijausta isolla h:lla??? voi per....jos on oliki sellanen tunne et ei kannata luottaa tuohon jossa kamalan isoja summia luvataan...


    • PelatkaaVaikkaVakiota

      Hei,
      nyt järki käteen. Minnekään ei tule antaa luottokortin tietoja ja ei varsinkaan niitä kortin kääntöpuolen varmistusnumeroita. En usko, että kukaan lukijoista antaa tietonsa, kun kadulla tulee joku vaikka kuinka tyylikäs kysyjä kysymään esim. VISAn tai MC:n tai DC:n tietoja! Ei ole kovin fiksua antaa yhteystietojaankaan minnekään - eikä tietenkään pankin tietoja! Yksikään sähköpostissa liikkuva viesti, jossa todetaan, että olet voittanut, EI OLE totta!
      Pelatkaa vaikka Vakiota tai kotimaan Lottoa - sieltä sentään tulee joskus jotain...

    • freelottoonperseestä

      miljoonan voitin mukamas kans freelotossa ja kyselevät luottokotin numeroo, varma huijjaus toi freelotto!!!

      • MEPA82

        ei oo huijausta freelotto, koska jos on lotonnu ja seuraavana päivänä tulee sähköposti niin se on tulokset ilmoittava sähköposti ja siinä aluksi on malli/mainos miltä se näyttäisi jos on voittanut. et mainosta ei kannata ottaa tosissaan et sellaista ne vastas sieltä et se on mainontaa ja iteki aluksi uskoin et jee kaksi miljoonaa tullu mut sit ite aloin miettiä et oisko vain mainos. ja ne kyl lähettää shekin (jos sen valinnu omiin tietoihinsa) jos voittaa, ei ne tilinumroja/korttitietoja siihen kysy, ne kysyy ainoastaan siihen luottokorttitietoja jossa pelataan tietyt numerot koko kuukaudeksi.
        kyl tyhmiä taidetaan olla kun mainoksista luullaan et voitettu jotain heh he hee...


      • otin selvää
        MEPA82 kirjoitti:

        ei oo huijausta freelotto, koska jos on lotonnu ja seuraavana päivänä tulee sähköposti niin se on tulokset ilmoittava sähköposti ja siinä aluksi on malli/mainos miltä se näyttäisi jos on voittanut. et mainosta ei kannata ottaa tosissaan et sellaista ne vastas sieltä et se on mainontaa ja iteki aluksi uskoin et jee kaksi miljoonaa tullu mut sit ite aloin miettiä et oisko vain mainos. ja ne kyl lähettää shekin (jos sen valinnu omiin tietoihinsa) jos voittaa, ei ne tilinumroja/korttitietoja siihen kysy, ne kysyy ainoastaan siihen luottokorttitietoja jossa pelataan tietyt numerot koko kuukaudeksi.
        kyl tyhmiä taidetaan olla kun mainoksista luullaan et voitettu jotain heh he hee...

        Mulle on tullut kans kyseinen ponnahdusikkuna mis sanotaan et oon just joku 999.999... kävijä ja "YOU WON 767365764!!" eli näyttääks toi jonkun mielestä mainokselta?? Sitten siinä sanotaan sitä ja tätä ja miten´pitäis toimia, eli syötä kyseiset yhteystiedot. Tän vaiheen pitäis olla viel harmitonta (jos et laita puh numeroa TAI MITÄÄN korttitietoja!) ja sillon ne alkaa spammaa sun sähköpostia jotta sais sulta lisää tietoa!

        Nää tyypit jotka tätä tekee ja väittää et se ei oo laitonta niin tekee sitä jossain sellases paikassa missä se ei olekaan. Ne haluu yhteystietoja että ne voi välittää niitä eteenpäin. Se korttinumero juttu, älkää nyt ihmeessä oikeesti laittako siihen niitä, ne veloittaa sulta joka kk 9,99$ jostain olemattomasta "autopick"-pelistä. Tilastollisesti n 3% kaikista kusetetuista antaa noi kaikki tiedot niille. Kaikki yhteystiedot on feikattuja ja kehotan kaikkii olemaan vastaamatta noihin.
        Ja lopuks vähän järkeä käteen, mikään hullu freelotto ei jaa ihmisille miljoonii käteen. Kusetusssstta!


      • mepa82
        otin selvää kirjoitti:

        Mulle on tullut kans kyseinen ponnahdusikkuna mis sanotaan et oon just joku 999.999... kävijä ja "YOU WON 767365764!!" eli näyttääks toi jonkun mielestä mainokselta?? Sitten siinä sanotaan sitä ja tätä ja miten´pitäis toimia, eli syötä kyseiset yhteystiedot. Tän vaiheen pitäis olla viel harmitonta (jos et laita puh numeroa TAI MITÄÄN korttitietoja!) ja sillon ne alkaa spammaa sun sähköpostia jotta sais sulta lisää tietoa!

        Nää tyypit jotka tätä tekee ja väittää et se ei oo laitonta niin tekee sitä jossain sellases paikassa missä se ei olekaan. Ne haluu yhteystietoja että ne voi välittää niitä eteenpäin. Se korttinumero juttu, älkää nyt ihmeessä oikeesti laittako siihen niitä, ne veloittaa sulta joka kk 9,99$ jostain olemattomasta "autopick"-pelistä. Tilastollisesti n 3% kaikista kusetetuista antaa noi kaikki tiedot niille. Kaikki yhteystiedot on feikattuja ja kehotan kaikkii olemaan vastaamatta noihin.
        Ja lopuks vähän järkeä käteen, mikään hullu freelotto ei jaa ihmisille miljoonii käteen. Kusetusssstta!

        en oo antanu numeroita, kun en oo niin tyhmä, aiva sama mulle onko huijausta vai ei, tietoja ne ei lisää multa saa ja antakoon jotku tietonsa jos on niin tyhmiä. kakspiippuinen juttu. ja onpa se ollu kiva ajanviete lottoilla vaikka huijausta oiski ja nauraen saanu lukea "hei voitit taas tsiljoonan revi takapuoltas ja annan korttitietos...."


      • :Pa
        mepa82 kirjoitti:

        en oo antanu numeroita, kun en oo niin tyhmä, aiva sama mulle onko huijausta vai ei, tietoja ne ei lisää multa saa ja antakoon jotku tietonsa jos on niin tyhmiä. kakspiippuinen juttu. ja onpa se ollu kiva ajanviete lottoilla vaikka huijausta oiski ja nauraen saanu lukea "hei voitit taas tsiljoonan revi takapuoltas ja annan korttitietos...."

        mäki kirjauduin tonne mutta sitten huomasin että toi on jotain paskaa... wn ole antanut muuta ku ne alku tiedot en numeroita enkä mitää muuta. varmaa kannattaa olla tekemättä enää mitää poistin sähköposti ositteenkin. eli ei kannate varmaa mitää tehä enää?!?


      • eräs voittaja
        :Pa kirjoitti:

        mäki kirjauduin tonne mutta sitten huomasin että toi on jotain paskaa... wn ole antanut muuta ku ne alku tiedot en numeroita enkä mitää muuta. varmaa kannattaa olla tekemättä enää mitää poistin sähköposti ositteenkin. eli ei kannate varmaa mitää tehä enää?!?

        joo mäkin sain yhtäkkiä ponnahdusikkunan et oon 9999999 kävijä ja et voitin jo sen takia 2000 dollaria, sit pyytivät laittaa numerot ja seuraavana päivänä oli nimilista jossa oli 2 kertaa mun nimi ja voittosummat 10 000,00 ja 1 000 000.. ja kun yritin et lähettäkää sekki ni pyytivät vaan laittaa yhteystiedot ja uudet numerot ja sit luottokortin numeroa vaativat.
        en tietenkään sitä laittanu, vaikka kyl toi vähän häikkää ku joka pv tulee uus viesti et varmista että olet varmasti tämä henkilö...


      • eräs voittaja
        eräs voittaja kirjoitti:

        joo mäkin sain yhtäkkiä ponnahdusikkunan et oon 9999999 kävijä ja et voitin jo sen takia 2000 dollaria, sit pyytivät laittaa numerot ja seuraavana päivänä oli nimilista jossa oli 2 kertaa mun nimi ja voittosummat 10 000,00 ja 1 000 000.. ja kun yritin et lähettäkää sekki ni pyytivät vaan laittaa yhteystiedot ja uudet numerot ja sit luottokortin numeroa vaativat.
        en tietenkään sitä laittanu, vaikka kyl toi vähän häikkää ku joka pv tulee uus viesti et varmista että olet varmasti tämä henkilö...

        niin ja viel ku siin lukee et only "nimeni" ja will be paid 1 000 000, 00 dollars...


      • JAKERtheGREAT
        eräs voittaja kirjoitti:

        niin ja viel ku siin lukee et only "nimeni" ja will be paid 1 000 000, 00 dollars...

        Joopa,kaikenlaisiin vastaaviin oon törmänny täällä zinzernetin ihmemaassa.Tää on yks parhaista ja oon saanu hymyillä partaani ku oon skrivannu sinne vastausta.
        Homma tökkää het siihen ku sanoo ettei omista minkään valtakulman korttii,sen jälkeen sieltä tai noista muistakaan ei kuulu yleensä yhtikäs mitään...
        Älkää nyt oikeesti hyvät ihmiset olko saappaita ja uskoko tollasta shaissee,et saa muka fyrkkaa ilmaseks.Ennemmin me kaikki voitetaan lotossa yhtaikaa tai Lipponen sanois jotain viisasta...
        Joulun merkeissä......


      • rahan hinku,vaikka omat menisi
        MEPA82 kirjoitti:

        ei oo huijausta freelotto, koska jos on lotonnu ja seuraavana päivänä tulee sähköposti niin se on tulokset ilmoittava sähköposti ja siinä aluksi on malli/mainos miltä se näyttäisi jos on voittanut. et mainosta ei kannata ottaa tosissaan et sellaista ne vastas sieltä et se on mainontaa ja iteki aluksi uskoin et jee kaksi miljoonaa tullu mut sit ite aloin miettiä et oisko vain mainos. ja ne kyl lähettää shekin (jos sen valinnu omiin tietoihinsa) jos voittaa, ei ne tilinumroja/korttitietoja siihen kysy, ne kysyy ainoastaan siihen luottokorttitietoja jossa pelataan tietyt numerot koko kuukaudeksi.
        kyl tyhmiä taidetaan olla kun mainoksista luullaan et voitettu jotain heh he hee...

        todellakin rahan hinku on niin suuri ,etteivät varoituskellot soi jättivoittoja luvatessa eikä vielä silloinkaan, kun rikollinen kysyy tilisi numeroa voidakseen tyhjentää sen


      • Hempu
        MEPA82 kirjoitti:

        ei oo huijausta freelotto, koska jos on lotonnu ja seuraavana päivänä tulee sähköposti niin se on tulokset ilmoittava sähköposti ja siinä aluksi on malli/mainos miltä se näyttäisi jos on voittanut. et mainosta ei kannata ottaa tosissaan et sellaista ne vastas sieltä et se on mainontaa ja iteki aluksi uskoin et jee kaksi miljoonaa tullu mut sit ite aloin miettiä et oisko vain mainos. ja ne kyl lähettää shekin (jos sen valinnu omiin tietoihinsa) jos voittaa, ei ne tilinumroja/korttitietoja siihen kysy, ne kysyy ainoastaan siihen luottokorttitietoja jossa pelataan tietyt numerot koko kuukaudeksi.
        kyl tyhmiä taidetaan olla kun mainoksista luullaan et voitettu jotain heh he hee...

        Koko FreeLotto on humpuukia. Jotain saman tyylistä kuin muutkin "voitat, voitit tsiljoonan".
        Kuka pönttö nyt laittaa korttinsa numerot tai omia henkilötunnuksia... Ne on nää kriminaalit nii ovelia että ne osaa temput.


      • Draculatar
        MEPA82 kirjoitti:

        ei oo huijausta freelotto, koska jos on lotonnu ja seuraavana päivänä tulee sähköposti niin se on tulokset ilmoittava sähköposti ja siinä aluksi on malli/mainos miltä se näyttäisi jos on voittanut. et mainosta ei kannata ottaa tosissaan et sellaista ne vastas sieltä et se on mainontaa ja iteki aluksi uskoin et jee kaksi miljoonaa tullu mut sit ite aloin miettiä et oisko vain mainos. ja ne kyl lähettää shekin (jos sen valinnu omiin tietoihinsa) jos voittaa, ei ne tilinumroja/korttitietoja siihen kysy, ne kysyy ainoastaan siihen luottokorttitietoja jossa pelataan tietyt numerot koko kuukaudeksi.
        kyl tyhmiä taidetaan olla kun mainoksista luullaan et voitettu jotain heh he hee...

        Tuotanoijaa.. Miulle on nyt tullu tuossa noita viestejä ja ovat yrittäneet ottaa minuun yhteyttäki mut.. noh. ei tää toope kunnol oo tajunnu. Mutta anyway, ku oon käyny vahvistaa sil yhel sivul mun tiedot ja että haluan voittoni sekkinä, niin mitenkäs ku se pyytää seuraaval sivul ne luottokortin hommat ja num? no en kyl tietoja niille korteistani anna, ei siin mitn, mut en tiedä onko ne mun antamat tiedot nyt ihan varmasti tallentunut, sillä yks juttu mietityttää.. Mitä kautta ne saa sen tietää että mul on OP tili? ne oli ottanu 0.79 cnt pois.. eli???


      • s_p
        :Pa kirjoitti:

        mäki kirjauduin tonne mutta sitten huomasin että toi on jotain paskaa... wn ole antanut muuta ku ne alku tiedot en numeroita enkä mitää muuta. varmaa kannattaa olla tekemättä enää mitää poistin sähköposti ositteenkin. eli ei kannate varmaa mitää tehä enää?!?

        ai, säkö väität ettet oo kortti tietojas sinne antanut? itse taijat puhua nyt sitä p...aa, koska ei liene voi osallistuakaan muuten kuin ne antamalla.
        säännöt on heilläkin, kuten kaikissa muissakin peleissä.
        vain osallistumalla ja maksamalla ja täyttämällä kaikki tietosi vain voit osallistua ja siinä sanotaan että VOIT VOITTAA, mitään ei varmasti sinulle eikä minullekaan sieltä ole luvattu, ne valitsemasi numerothan sen määrää. haloo.
        samallalaill kuin muissakin peleissä!
        kannattaisko lukea ne säännöt ensin ja sitte tulla puhumaan ite asiasta asiaa.
        minä olen vahvasti sitä mieltä ettei se ole huijausta.
        lotto kuin lotto, ja peli kuin peli tämäkin.
        heillä osallistumissääntönsä ja sääntönsä kuten muissakin peleissä on.
        ne kannattais lukea ensin ja sitten vaahdota.


      • s_p
        rahan hinku,vaikka omat menisi kirjoitti:

        todellakin rahan hinku on niin suuri ,etteivät varoituskellot soi jättivoittoja luvatessa eikä vielä silloinkaan, kun rikollinen kysyy tilisi numeroa voidakseen tyhjentää sen

        ai jaa, sinäkö olet omakohtaisesti kokenut tällaisen asian vaiko kenties oli silkka arvaus?!
        eipä ole mennyt tililtäin kuin ne rahat mitä itse oon luvannut heidän ottaa.
        palautettukin sieltä päin on ja hyvin asiallisesti laitettu sähköposteja minulle ja anteeksikin pyydetty!
        säännöt on säännöt ja lue ne ensin.
        itse sitoudut osallistumalla heidän vaatimiinsa sääntöihin tai et osallistu. mutta mitäs tuossa sitten valittaa. ei voi pelta jos pelkää.
        eikö se ihan laillinen firma oo?!!! on!
        ja siellä ei mitään sulle varmasti luvata että voi että varmasti voitat!!! lueppa!
        VOIT VOITTAA, kuten muissakin peleissä!!! haloo!


      • mikko818181
        Hempu kirjoitti:

        Koko FreeLotto on humpuukia. Jotain saman tyylistä kuin muutkin "voitat, voitit tsiljoonan".
        Kuka pönttö nyt laittaa korttinsa numerot tai omia henkilötunnuksia... Ne on nää kriminaalit nii ovelia että ne osaa temput.

        siis free lotto on hallituksen mandaatti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • weleho

      Eksyin myös noille freeloton sivuille jonkun mainoksen kautta, jonka jälkeen koitin sitten selvitellä mistä on kysymys.

      Sen verran selviää jo freeloton sivuilta, jos osaa englantia ja viitsii lukea, jotta kyseessä on ilmainenlotto jonka pitäisi perustua mainostamiseen. Siis kenenkään EI PIDÄ MAKSAA MITÄÄN TAI ANTAA LUOTTOKORTTINSA NUMEROA. Viestit jotka tulevat sähköpostiin ja joissa penätään kortinnumeroa ovat joka huijauksia (joista mainitaan freeloton sivuilla) tai mainoksia.
      Freeloton sivuilla mainostetaan esim. palvelua jossa sinun itsesi ei tarvitse vaivautua näpyttelemään numeroita ja vastailemaan mainostajien kysymyksiin, tämä palvelu on maksullinen, MUTTA EI PAKOLLINEN, tai suositeltavakaan sillä idea ilmaisesta lotosta kaatuu viimeistään siihen.

      Halutessasi siis pelata Freelottoa, sinun tulee kirjautua sisään, tähän joudut jättämään yhteystietosi osoitteineen ja puhelinnumeroineen, mutta muuta ei velvoiteta. Jokainen sitten miettiköön omassa nupissaan voiko k.o. tietoja käyttää väärin vai ei.
      Tämän jälkeen pääset pelaamaan. Pelejä oli 6 tai 7 tai jotain, ja jokaiseen on naputeltava numerot vuorotellen. Numerot lähetetään eteenpäin vastaamalla johonkin typerään kysymykseen, jonka jälkeen voi siirtyä seuraavaan peliin.
      Kokoajan alareunassa on mainos joka haluaisi sinun käyttävän palvelua joka maksaa n.15$/kk, jolloin sinun ei tarvitsisi itse näpytellä numeroita. Kyseinen palvelu on KYSEENALAINEN, ja suoraveloituksesta on hyvin hankala päästä eroon.

      MITÄÄN SÄHKÖPOSTIIN TULLEITA VOITTOILMOITUKSIA EI KANNATA USKOA, ainakaan suoraltakädeltä, vaan käyt itse tarkistamassa voittonumerot freeloton sivuilla omalla käyttäjätunnuksellasi. Siellä näkyvät päivittäiset voittonumerot, sekä numerot joita itse olet veikannut (sisäänkirjautuminen).
      Jos ne täsmäävät niin sitten voit alkaa miettiä jatkotoimenpiteitä ja sitä mitä teet, jos shekki kolahtaa luukusta.

      Henkilökohtaisesti olen nyt osallistunut ensimmäistä kertaa. En maksanut mitään, tai antanut muita kuin yhteystietoja (käyttäkööt niitä jos keksivät jotain, omat yhteystietoni ovat muutenkin julkisia, joten mitävittua?).
      Täytyy katsoa mitä tapahtuu, odotan mielenkiinnolla josko sattuu numerot natsaamaan jotta pääsisin selvittelemään tuota shekkien lainmukaisuutta.

      • ito

        Mullekin ilmoitti kesken Youtuben katselun: "Onneksi olkoon olet 999 ... ja ..."
        Rekisteröidyin ja pelasin. Ekaks voitin 10 000$ ja sitten 1 milj$.
        Menin ohjeiden mukaan lunastamaan voittoani, mutta lopetin siinä vaihessa kun olisi tarvinnut laittaa luottokortin numero. MIHIN HE TARVITSISIVAT LUOTTOKORTTINI NUMEROA, jos MINÄ olen voittanut?
        Maileja on tullut tasaisin välein ja parhjaimmillaan nimeni on ollut listalla 3 kertaa ja voitot yli 2 milj$.
        Maileja tulee eri osoitteista ja voittosummani vaihtelee. En kuitenkaan aio luovuttaa kenellekään luottokorttitutnnuksiani.

        P.S. Olen kyllä Jenkeistä ja muualta tilannut verkkokaupasta tavaraa luottokortilla ja se toimii ihan ok. Tosin olen varmistellut firmojen toimintaa mm. sähköpostein.


      • hah ha

        nyt sieltä tulee uuden mallinen tarjous,
        voitto on kyllä sama kun ylläolevilla monilla (voitin ekalla viikolla ensin 1000000 ja perään 300 000 $) nyt ne vaan haluaa pari varmistusta: osoite puhelinnumero ja sosturva tunnus ja valokuva henkkareista.
        Noilla tiedoilla pystyy myös tekeen Mitä Tahansa huijauksia sun nimissä,
        älkää nyt ihmeessä uskoko tuollaisia


    • hololoo

      Minulla lukee että oon voittanu 2 1,000,000,00$ voittoa siellä ja yksi 10,000,00 voitto

      • JAKEtheGREAT

        Joopa,mä oon ilmojen mukaan voittanu nyt jo 20 10300 taalaa,aika hyvä tuuri,et yhdelle riville osuu 4 voittoa 2 viikon sisään.Kotimaisessa lotossa ei ihan noin hyvä tuuri oo ollu,vai tiättekö jonkun sellasen,mulle tulee mieleen ainoastaan Hannu Hanhi.
        Eikä tuu vastausta vaikka oon sähköpostittanu niiden "officeen",jossa luvataan et joku ottaa ilomielin yhteyttä 24-48 h sisään...
        älkää vaan hyvät tyhmät antako mihinkään tollaseen kortti-tai hlötietojanne.
        Sanoohan se kuuluisa maalaisjärkikin tota vastaan jotain,eikö???


      • weleho

        Vitun pahvit!
        Ottakaa selvää edes vähän asiaoista enneku jaksatte inistä! Ne on mainoksia/kusetuksia ne sähköpostit ja ilmotukset mitä saatte.

        Jos et oo käyny naputtelemassa henk.koht. niitä numeroita sinne ja tämän jälkeen tarkastanut niitä sieltä samasta paikasta, niin älkää vittu välittäkö niistä sähköposteista!

        Avaatteko te joka vitun Viagra mainoksen paremman potenssin toivossa!? SAATANA!


      • $$$
        JAKEtheGREAT kirjoitti:

        Joopa,mä oon ilmojen mukaan voittanu nyt jo 20 10300 taalaa,aika hyvä tuuri,et yhdelle riville osuu 4 voittoa 2 viikon sisään.Kotimaisessa lotossa ei ihan noin hyvä tuuri oo ollu,vai tiättekö jonkun sellasen,mulle tulee mieleen ainoastaan Hannu Hanhi.
        Eikä tuu vastausta vaikka oon sähköpostittanu niiden "officeen",jossa luvataan et joku ottaa ilomielin yhteyttä 24-48 h sisään...
        älkää vaan hyvät tyhmät antako mihinkään tollaseen kortti-tai hlötietojanne.
        Sanoohan se kuuluisa maalaisjärkikin tota vastaan jotain,eikö???

        kaikkee ne koittaa vedättää... mullakin tällähetkellä muka $253,000,000.00 voittoa.. :D juma mä oon rikas.. mutta visalla vain ulos ja ihan varmasti tollasten pikku voittojen takia annan tunnuksia :D


      • karvatonpyllykarva
        weleho kirjoitti:

        Vitun pahvit!
        Ottakaa selvää edes vähän asiaoista enneku jaksatte inistä! Ne on mainoksia/kusetuksia ne sähköpostit ja ilmotukset mitä saatte.

        Jos et oo käyny naputtelemassa henk.koht. niitä numeroita sinne ja tämän jälkeen tarkastanut niitä sieltä samasta paikasta, niin älkää vittu välittäkö niistä sähköposteista!

        Avaatteko te joka vitun Viagra mainoksen paremman potenssin toivossa!? SAATANA!

        näin on..mainosjuttuja ne on...tavallisia lain rajamailla olevia kusetuksia. Joka tapauksessa on olematon mahdollisuus voittaa..mutta uskon että voitot kyllä saa käteen. Itse olen ainakin saanut aikanaan tombola -nimisestä pelipaikasta. Freelotosta olen voittanut vain dollarin, jota en lunastanut koska sen vaihtaminen rahaksi vie 7-10 euroa :) joten dollarin voitot kannattaa ohjata hyväntekeväisyyteen.
        Joillekin suomalaisille tällainen amerikkalainen agressiivinen mainostustapa on järkytys..mutta kun tarpeeksi olet viettänyt aikaa useammilla sivustoilla netissä..näkee mikä on homman nimi. Eli elkää antako luottokorttien tietoja eteenpäin. Kyllä sieltä freelotosta oikeasti maksetaan niitä voittoja.


      • s_p
        weleho kirjoitti:

        Vitun pahvit!
        Ottakaa selvää edes vähän asiaoista enneku jaksatte inistä! Ne on mainoksia/kusetuksia ne sähköpostit ja ilmotukset mitä saatte.

        Jos et oo käyny naputtelemassa henk.koht. niitä numeroita sinne ja tämän jälkeen tarkastanut niitä sieltä samasta paikasta, niin älkää vittu välittäkö niistä sähköposteista!

        Avaatteko te joka vitun Viagra mainoksen paremman potenssin toivossa!? SAATANA!

        mielenkiintoinen viesti sinulla.
        miks sä niin innokkaasti toisia pahveiks haukut, ja idiooteiksi?!!
        onko kenties omakohtaisia kokemuksia asiasta? en usko.
        jos asiasta ottaisit ensin selvän ja sitten puhuisit.
        ootko koskaan pelannut mitään pelejä rahasta? et varmaankaan koska et niiden päälle mitään ymmärrä.
        minä välitän niiden sähköposteista, sulle ihan sama mitä mieltä oot.
        siellä sanotaan VOIT VOITTAA KUTEN KAIKISSA MUISSAKIN PELEISSÄ jos olet koskaan mitään pelannut. itse suostut niiden sääntöihin ja vaatimuksiin, ja jos suostut, jos et niin sitten et. hyvin yksinkertaista.


      • JP
        s_p kirjoitti:

        mielenkiintoinen viesti sinulla.
        miks sä niin innokkaasti toisia pahveiks haukut, ja idiooteiksi?!!
        onko kenties omakohtaisia kokemuksia asiasta? en usko.
        jos asiasta ottaisit ensin selvän ja sitten puhuisit.
        ootko koskaan pelannut mitään pelejä rahasta? et varmaankaan koska et niiden päälle mitään ymmärrä.
        minä välitän niiden sähköposteista, sulle ihan sama mitä mieltä oot.
        siellä sanotaan VOIT VOITTAA KUTEN KAIKISSA MUISSAKIN PELEISSÄ jos olet koskaan mitään pelannut. itse suostut niiden sääntöihin ja vaatimuksiin, ja jos suostut, jos et niin sitten et. hyvin yksinkertaista.

        Nimimerkki S_P lobbaa ja komppaa tot ilmaistakusetusta!! Taitaa olla duunissa sielä


    • dipadondammikuu

      Älkää pistäkö mitään tilitietoja mihinkään, ovat huijareita, ottavat tililtäsi rahat ja voitoista ei kuulu tietenkään mitään, nauravat partaansa. Jos olet pistänyt tilitietosi lopeta tilisi ja avaa uusi, muuten tililtäsi käydään noukkimassa rahaa. Kaikenlaisia huijareita sitä on liikkeellä.

    • lottokokeilija

      Sain myös itse kovasti hätäisiä ilmoituksia että olisin voittamassa mm. milliä.

      Yhdessä ilmoituksessa oli myös seuraava linkki lunastusohjeisiin:
      http://www.freelotto.com/LottoPicker/claim.asp

      Mutta en ollut saanut mitään vaadittua vahvistusviestiä "TSN numero". Lisäksi "ohjeen" selainikkunan otsikossa lukee SORRY. Eli nähtävästi lottofirmassa taidetaan tietää ettei multa vaadittavia vahvistusviestejä löydy.

      Eli HELPPO JAKAA VOITTOJA JOIDEN LUNASTAMINEN ONKIN MAHDOTONTA!

    • täti maalta

      kiitti kaikille. olin jo täyttämässä osoitetietojani, kun päähän pällähti katsoa, olisiko jollain kokemusta tästä freelottojutusta. En sitten lähettänyt mitään tietoja...

      • Olen pelannu

        http://www.freelotto.com/Rules.asp
        Suoraan kopiotu säännöistä:
        a typical month we process in excess of 25,000 prizes ranging from $1.00 to as much as $10,000,000.00. If you receive a notice that says PENDING next to your name it means that you can win that prize “pending” the submission by you of a winning entry in any future FreeLotto drawing. It does NOT mean that you won a prize.

        Eli jos ette ymmärrä, niin Pending tarkoittaa sitä että jos alat pelaajaksi niin sinulla on mahdollisuus voittaa lotossa jopa noin paljon.
        Jokainen päivä on arvontoja.


      • oon.kaunotar
        Olen pelannu kirjoitti:

        http://www.freelotto.com/Rules.asp
        Suoraan kopiotu säännöistä:
        a typical month we process in excess of 25,000 prizes ranging from $1.00 to as much as $10,000,000.00. If you receive a notice that says PENDING next to your name it means that you can win that prize “pending” the submission by you of a winning entry in any future FreeLotto drawing. It does NOT mean that you won a prize.

        Eli jos ette ymmärrä, niin Pending tarkoittaa sitä että jos alat pelaajaksi niin sinulla on mahdollisuus voittaa lotossa jopa noin paljon.
        Jokainen päivä on arvontoja.

        no mitäs se tarkoittaa kun on kuvat shekeistä missä on nimet ja osotteet ja päivämäärä plus rahasumma? winninglistassa lukee kyllä pending mutta silti ovat lähettäneet onnittelut ja jossa lukee tämä ei ole mitään tsoukkia :this is not a joke are you on the winninglist?


      • pikaista vastausta odotellen
        oon.kaunotar kirjoitti:

        no mitäs se tarkoittaa kun on kuvat shekeistä missä on nimet ja osotteet ja päivämäärä plus rahasumma? winninglistassa lukee kyllä pending mutta silti ovat lähettäneet onnittelut ja jossa lukee tämä ei ole mitään tsoukkia :this is not a joke are you on the winninglist?

        olenko huijattu? olen ihan kahden välissä.. olen tietoinen että freelotossa on oikeasti voittanut ihmiset. tämä luottokortti on amerikkalainen tyyli tarkistaa ihmisten luottamus, mitä enemmän kortteja sitä parempi ihminen. olen saanut kaikki TSN koodit, PIN koodit yms. vaikee selittää, olen kuin puulla päähän lyöty. nyt toppas siihen visaan, täytyy pistää etanana menee kaikki tiedot. muutaman viikon päästä pitäis vissiin tulla papereita kotiin joilla sit mennään viralliselle kaupan vahvistajalle...suurimmista summista menee lahjavero.nyt en tiedä enää näiden juttujen perusteella;olenko kusetettu sekä suomessa että netissä?!


      • sinisilmäiset on kuulemma ä...
        pikaista vastausta odotellen kirjoitti:

        olenko huijattu? olen ihan kahden välissä.. olen tietoinen että freelotossa on oikeasti voittanut ihmiset. tämä luottokortti on amerikkalainen tyyli tarkistaa ihmisten luottamus, mitä enemmän kortteja sitä parempi ihminen. olen saanut kaikki TSN koodit, PIN koodit yms. vaikee selittää, olen kuin puulla päähän lyöty. nyt toppas siihen visaan, täytyy pistää etanana menee kaikki tiedot. muutaman viikon päästä pitäis vissiin tulla papereita kotiin joilla sit mennään viralliselle kaupan vahvistajalle...suurimmista summista menee lahjavero.nyt en tiedä enää näiden juttujen perusteella;olenko kusetettu sekä suomessa että netissä?!

        Nii.. olet siis kusetettu todennäköisesti kahdesti. Tuskin saat mitään rahaa vaikka olisit voittanut t: voittaja siis itsekkin - äläkä luovuta kortin tietoja ellet ole yrityksestä varma. Näemmä ko. yrityksestä löytyy paljon pahaa sanottavaa kun haet vaikka google-hakukoneella.

        Ehdottaisin kuitenkin matkailua luvattuun maahan tapaamaan kyseistä kaveria hieman isommalla porukalla ja kuulemaan kootut selitykset siinä naamakkain... (onhan hänellä jopa postilokero nykissä :->PlasmaNet Inc. PO Box 4562, Grand Central Station)... mutta voisihan siinäkin joutua vain jonon jatkoksi...


    • ykä2

      Olen kerran voittanut 300 dollaria. Shekki tuli postissa ja lunastin sen Nordiassa.

      • luvattu

        luvattu summa helevetin iso ilman pääommaa muka voitettu


    • asentaja22

      mulle tuli aikanaan monesta eripaikasta muun muassa free lotto ja african lottery (tai jokin sellanen) ilmoituksia voitoista ja olin niihin yhteydessä sähköpostilla, kerran ne lupas että kaksi diplomaattia tuo rahat helsinki vantaalle ja muutaman kerran ois pitäny maksaa "takuu raha" jotka käytettäisiin voiton vero osuuden maksuun... noi on oikeasti ihan täyttä paskaa!!! ollaan varmistettu asia niin että ilmotin tyhjän pankkitilin numeron mutta ei sinne ole saapunut edes sitä ekaa miljoonaa :D

      • tärppää

        Kaikki ne ovat voittajia jotka jättävät noihin ulkomaisiin tiedusteluihin vastaamatta. Ikinä ei saa antaa mitään pankkitietoja ilman luotettavaa selvitystä mihin ne on oikeasti menossa eikä varsinkaan mihinkään ulkomaisiin lähteisiin. Minäkin olen jälleen tänään 9999999 joka sattui käymään taas jollakin sivulla, mistä voitto sitten muka napsahti. Tämä oli vielä lapsille suunnattu sivusto!!! Tärppäis nyt edes tossa kotimaisessa.. saati että sattuu näin hyvä tuuri jo ties kuinka monetta kertaa tässä ulkolaisessa versiossa!

        terveisin,
        Free-lotto voittaja x ties kuinka monetta kertaa


      • s_p

        ensinnäkin, olisiko sinulta jäänyt huomaamati että ensimmäisessä lomakkeesssa sinulle EI VARMASTI MITÄÄN LUVAT, VOIT VOITTAA, ei mitään sen enempää.
        lotto kuin lotto tämäkin ja ne säännöt kannattais ensin lukea ennenkuin mitään teet, sielläkin sääntönsä joihin sitoudut osallistumalla, tai jos et osallistu et voi voittaakaan mitään, ja numerosihan ne sen sun voittosumman määrää, jos ne osuu kohdalle, ei huijausta, vain pikkasen ovelaa.
        ja peli mikä peli.
        aina ei voi voittaa.
        vaikka sijoittaisit miljoonan. kokeile vaikka meidän omaa suomen lottoa, tuskin siitäkään jättäipottia saat vaikka sitä sinulle ihan samallalailla luvataan, sama homma freelotossa. voit voittaa.
        ja sitoutumalla ensimmäisessä hakemuksessa jäseneksi, ja sitoudut maksamaan tietyn summan joka kuukausi. hyvin yksinkertaista.
        jos et sitoudu niin et, jos niin sitten sinulta veloitetaan joka kuukausi omasi lupaamasi summa tilitäs, jonka numerot olet heille laittanut!
        itse olet suostunut kaikkeen mitä he tekevät. hyvin yksinkertaista.
        muutama pettynyt täällä joukossa on, mutta eivät kai mitkään lottopelit tai muutkaan rahapelit voittojaan jokaisella anna. vai?!!!
        ei voi pelata jos pelkää.'
        miksi kaikki täällä valittaa että kun rahaa katoaa ja huijausta, no tisehän ovat suostuneet, vaiko lie eivät asiasta mitään tiedä?!!!
        siellä säännöt! lukekaa ne! säännöt tässäkin pelissä samallalailla kuin muissakin rahapeleissä!!!


    • erehdyksistä oppii!!!

      http://www.joewein.de/sw/419-free-lotto.htm
      saitko voiton free lotossa katsokaa tämä ensin ennenkuin vastaatte.
      lisääkin löytyy kun hakee esim.googlella
      et voittanut varmaan kaan mitään.
      haluavat vai henkilötietosi ja visan numerot.

      • hhjjkkö

        On tainnut ihmisillä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuo sivusto on www.freelotto.com
        ja se on täysin eri asia kun nuo nigerialais-sähköpostit jotka kertovat free-lotosta.


      • Naurupiru
        hhjjkkö kirjoitti:

        On tainnut ihmisillä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuo sivusto on www.freelotto.com
        ja se on täysin eri asia kun nuo nigerialais-sähköpostit jotka kertovat free-lotosta.

        tässä tapauksessa, siis USA free lotossa tollasta 14.99 $ jäsenmaksua kuukaudessa. Joha sitä kymmenellä eurolla lottoo täälläkin muutaman rivin. Ja tietää että Veikkaus ei kuseta. =)


      • Caseyer
        Naurupiru kirjoitti:

        tässä tapauksessa, siis USA free lotossa tollasta 14.99 $ jäsenmaksua kuukaudessa. Joha sitä kymmenellä eurolla lottoo täälläkin muutaman rivin. Ja tietää että Veikkaus ei kuseta. =)

        Olen kuulemma voittanut freelotossa miljoona dollaria..onko se totta..? vai huijausta?..en ymmärrä siitä lotosta yhtään mitään..Siinä listalla on minun nimeni ja miljoona dollaria ja joitain muita ulkomaalaisia nimiä..
        Toiset on kai jo lunastaneet voiton..


      • hyvät ihmiset
        Caseyer kirjoitti:

        Olen kuulemma voittanut freelotossa miljoona dollaria..onko se totta..? vai huijausta?..en ymmärrä siitä lotosta yhtään mitään..Siinä listalla on minun nimeni ja miljoona dollaria ja joitain muita ulkomaalaisia nimiä..
        Toiset on kai jo lunastaneet voiton..

        onkohan nyt mitään järkeä uskoa että jokin hemmetin freelotto.com antaa sulle tosta vain miljoonan dollarin shekin? ne nimet on tekaistuja kuten myös ne PAID ja PENDING jutut myös. freelotto kerää vaan ihmisten luottokorttitietoja että saavat otettua tililtä kuukausittain 14,99€. lunastakaa vaan ne miljoonat jos oikein kerjäätte hankaluuksia.


      • ^^zap^^
        Caseyer kirjoitti:

        Olen kuulemma voittanut freelotossa miljoona dollaria..onko se totta..? vai huijausta?..en ymmärrä siitä lotosta yhtään mitään..Siinä listalla on minun nimeni ja miljoona dollaria ja joitain muita ulkomaalaisia nimiä..
        Toiset on kai jo lunastaneet voiton..

        se on huijaust jos tulee lista mis on nimii mut sit taas jos se hyppää suraa sivul mist sul kysytää englanniks et lähetetääks shekillä vai tilille =)


      • karamiia
        Naurupiru kirjoitti:

        tässä tapauksessa, siis USA free lotossa tollasta 14.99 $ jäsenmaksua kuukaudessa. Joha sitä kymmenellä eurolla lottoo täälläkin muutaman rivin. Ja tietää että Veikkaus ei kuseta. =)

        miten menetellä jos haluaa pois tuolta freelotto sivuilta, olen itsekki hakasatanu tuohon ja olen miettinyt mistä tiliotetta katsoo on mennyt rahaa 11.90 euroa ihmetelen. voisko joku selittää kun en osaa englantia et vois perua koko jutun


    • Hyväuskonen hölmö

      Mulle tuli sellanen maili kans ja menin tyhmä laittaan korttinumeroni.. Vasta JÄLKIKÄTEEN alko soida kellot et hetko mitä tapahtu, mitä mä tein.. Nyt en tiedä mitä tehdä.. Oon tarkistanu mahdollisen haittaohjelman varalta mut ei oo ainakaan toistaseks löytyny mitää, mut sehän ei välttämät ees näy.. Pankkiin varmaan meen vielä sanomaan kuinka kävi ja kysymään et mitä voidaan tehdä.. En tiedä mitä muuta voin tehdä asian suhteen.. Miks tollanen sivu on olemassa ollenkaan? Helvetin huijarispaskat...

      • hyväuskonen hölmö

      • Netti-viisas
        hyväuskonen hölmö kirjoitti:

        Mm. tältä huijareitten listalta löytyy Freelotto.. Ja paljon muita joita varoa..

        http://www.consumerfraudreporting.org/lotterysamplelist.php

        Heti jos tulee tollaisia niin merkatkaa samantien roskapostiksi, ellei sähköpostin roskapostisuodatin ole sitä jo valmiiksi tehnyt... Sama asia kannattaa tehdä myös kaikille helvetin Viagra mainoksille ja muille vastaaville viesteille.
        Noi Viagra mainokset on kyllä aika huvittavia, olen itse vasta 16 ja ei ole vielä satuttunut mitään tyttöä kohdalle, niin mitä mä sillä helvetin Viagralla edes tekisin. >_> Ja jos muka oikeasti olisi jollekin sellaiselle tarvetta niin kyllä mä sen apteekista kävisin hakemassa enkä tilaisi jostain ulkomailta jotain sinisiksi värjättyjä vitaamineja jotka eivät ole mitää potenssi lääkettä nähnytkään...


      • ameeba
        Netti-viisas kirjoitti:

        Heti jos tulee tollaisia niin merkatkaa samantien roskapostiksi, ellei sähköpostin roskapostisuodatin ole sitä jo valmiiksi tehnyt... Sama asia kannattaa tehdä myös kaikille helvetin Viagra mainoksille ja muille vastaaville viesteille.
        Noi Viagra mainokset on kyllä aika huvittavia, olen itse vasta 16 ja ei ole vielä satuttunut mitään tyttöä kohdalle, niin mitä mä sillä helvetin Viagralla edes tekisin. >_> Ja jos muka oikeasti olisi jollekin sellaiselle tarvetta niin kyllä mä sen apteekista kävisin hakemassa enkä tilaisi jostain ulkomailta jotain sinisiksi värjättyjä vitaamineja jotka eivät ole mitää potenssi lääkettä nähnytkään...

        Hyvä Netti-viisas! olet vasta 16 wee,mutta oikein tekee hyvää lukea viisaita ajatuksia!!! Upeeta! Olet todalla oikeassa! :)


      • Nimetön

        ihmisiä näköjään riittää. Eikö maailma ole opettanut, ettei ilmaiseksi saa mitään. Uskomattoman paljon ihmisiä täällä, jotka kuvittelevat oikeasti voivansa voittaa... Laajemman nettielämän lukutaitoa kehiin, hei!!


    • pelatkaa

      Englanninkielen lukutaito taitaa olla porukalla suht puutteellista. Eli tässä mallisuomennos Freelotto kirjeestä (nimi muutettu):

      Jorma, PNI:n PCC-osasto on myöntänyt yli seitsemänkymmentäkahdeksan miljoonaa US-dollaria sadoilletuhansille onnekkaille voittajille yli 41 maassa tehden neljätoista miljonääriä ja neljä kymmenen miljoonan US-dollarin voittajaa PNI, joka sponsoroi online-vedonlyöntiä, luovuttaa jopa 10 miljoonaa US-dollaria päivässä palkintoina. Jorma Molonen, Vantaa, tarkista alla oleva virallinen lista ottaaksesi selvää, oletko kelpuutettu saamaan shekin, kun lähetät kelvollisen osallistumislomakkeen sponsorin sääntöjen mukaisesti.
      Jorma, jos nimesi on yllä olevalla listalla, ole hyvä ja täytä maksunohjauslomake seuraavalla sivulla. Kelpoisuusvaatimukset: Sinun täytyy myös varmistaa yllä oleva lunastusnumerosi. Sinun lunastusnumerosi on sinun henkilökohtainen tunnusnumerosi ja se varmistaa sen, että kun lähetät voitokkaan osallistumislomakkeen FreeLoton sääntöjen mukaisesti käyttämällä kätevää F.A.S.T.-palvelua tai ilmaista online-osallistumista, Jorma Molonen ja vain Jorma Molonen saa $1 miljoonan (yksi miljoona dollaria) maksun Classic FreeLotto -pelissä tai mahdollisen muun käteispalkinnon.

      Eli PAID tarkoittaa voittanutta henkilöä ja PENDING sitä että on MAHDOLLISUUS voittaa.
      Kyseessä on Valitut Palat tyyppinen mainoskikka
      sekkeineen päivineen.

      Lisää infoo osoitteessa http://www.freelotto.com/faq/Faq.asp, sitä en jaksa teille kokonaan suomentaa.

      Jos tämä ei mene jakeluun niin luetun ymmärtäminen mättää eikä voi auttaa.

      Cheers

    • hälytyskellot
      • Nimetön

        on tarkotuksena kerätä vain ja ainoastaan ihmisten luottokortin tietoja todella kätevästi. Mutta kuka ois niin hölmö, että antas tuntemattomalle ja varsinkin ulkomaiselle yritykselle luottokortti- tai pankkitietojaan.


      • Ersfdf
        Nimetön kirjoitti:

        on tarkotuksena kerätä vain ja ainoastaan ihmisten luottokortin tietoja todella kätevästi. Mutta kuka ois niin hölmö, että antas tuntemattomalle ja varsinkin ulkomaiselle yritykselle luottokortti- tai pankkitietojaan.

        Menin laittamaan tilikortin numeroni, ja mulla on paypal-tili, mutta poistin sen heti, kun tietoon tuli, että freelotto.com, on jokin huijaus.

        Eli voiko ne tyhjentää sen tilin, vaikka mulla ei oo pay-pal tiliä?


    • rahaatarttis

      Sain viestin joka lupaa mahdottomia! Eihän nyt kukaan rahaa jakaisi ilmatteeks. Pahin mahdollinen virhe on laittaa kortin tietoja vieraalle, vaikka houkutus olisi kuinka suuri. Mitään ei saa ilmatteeks, ei edes freelotossa;(

      • joopa--joo

        kyllä on ihmisiä helppo huijata. tähänhän wincapita "sijoitus clubikin" perustui. hirveästi luvataan ja oikeasti joku saikin jonkinkokoisia voittoja takaisin. onnelliset voittajat sitten hehkuttivat tuloksia, mikä lisäsi luottamusta kyseistä säätiötä kohtaan ja ihmiset vain sijoittivat lisää rahaa. sitten kun tarpeeksi hölmöjä on saatu nalkkiin niin kadotaan bittiavaruuteen. missä on ihmisten maalaisjärki????!!!?? ja älkää nyt oikeasti luovuttako mitään tilitietojanne tms...


      • dfyvgubhjnmok,l
        joopa--joo kirjoitti:

        kyllä on ihmisiä helppo huijata. tähänhän wincapita "sijoitus clubikin" perustui. hirveästi luvataan ja oikeasti joku saikin jonkinkokoisia voittoja takaisin. onnelliset voittajat sitten hehkuttivat tuloksia, mikä lisäsi luottamusta kyseistä säätiötä kohtaan ja ihmiset vain sijoittivat lisää rahaa. sitten kun tarpeeksi hölmöjä on saatu nalkkiin niin kadotaan bittiavaruuteen. missä on ihmisten maalaisjärki????!!!?? ja älkää nyt oikeasti luovuttako mitään tilitietojanne tms...

        http://hpguru.net/2008/04/12/freelotto-roskapostia-lahettavana-huijaussivustona/


        siinä totuus


      • mph
        dfyvgubhjnmok,l kirjoitti:

        http://hpguru.net/2008/04/12/freelotto-roskapostia-lahettavana-huijaussivustona/


        siinä totuus

        todella houkuttelevia rahasummuia freelotto tarjoaa ja ilman mitään omaa sijoittamista....mulla olis nyt just sähkispostissa $1,000,000.00 shekistä kuva.......jaaahaas...oishan se aika makee summa....jaa niiku jo aika usea tietää että ku alkaa klikkailla etiäpäin nii mikä edessä....et pääse eteenpäin muutenkuin täyttämällä heidän vaatimuksensa elikä luovuttamalla heille kortti numpansa.....harkitsen sitä mitä eräs tässä oli tehnyt elikä antaisi tyhjän tilinsä numeron...minulla on tili jota en ole käyttänyt vuoteen ja saldo on korkeintaa eken verran.....mielenkiinnon vuoksi...mutta aika varmaahan tämä on että huijausta koko paska...elikä en satavarman antais visa kortin numpia...


      • mph
        mph kirjoitti:

        todella houkuttelevia rahasummuia freelotto tarjoaa ja ilman mitään omaa sijoittamista....mulla olis nyt just sähkispostissa $1,000,000.00 shekistä kuva.......jaaahaas...oishan se aika makee summa....jaa niiku jo aika usea tietää että ku alkaa klikkailla etiäpäin nii mikä edessä....et pääse eteenpäin muutenkuin täyttämällä heidän vaatimuksensa elikä luovuttamalla heille kortti numpansa.....harkitsen sitä mitä eräs tässä oli tehnyt elikä antaisi tyhjän tilinsä numeron...minulla on tili jota en ole käyttänyt vuoteen ja saldo on korkeintaa eken verran.....mielenkiinnon vuoksi...mutta aika varmaahan tämä on että huijausta koko paska...elikä en satavarman antais visa kortin numpia...

        olla mahdollista että kun luovutat tyhjän tilinumeron niin sen jälkeen sitä tiliä voidaan käyttää sun nimissä rikolliseen toimintaan jos et ole valppaana koko ajan......mietin että näin päässä ajteltuna se ei voisi olla mahdollista koska heillä ei kuitenkaan ole henkilö tunnuksia ja tilistä muutakuin se tili numero....aika vaikeaa eikö..mutta entä kun on maailmanluokan huijari organisaatio niin entäpä sitten.....herää kysymys kannattaako edes kokeilla kepillä jäätä vaikka kuinka suurista summista ois kysymys.....


    • sviddunääs

      Ja minä kun kuvittelin itseäni hyväuskoiseksi :D
      Hyvähän noista on haaveilla, mutta kannattaako sitä toivoa enää elätellä kun moneen kertaan on jo homma todettu huijaukseksi? :D

      Mikäs siinä huijareilla ollessa kun ei kukaan laita tikkua ristiin ongelman kitkemiseksi. Freelotto ja muut vastaavat ovat välkytelleet bännereitään vuosikaudet ja silti vielä porskuttavat. Ei noihin kukaan puutu ennenkuin lehdet ongelmaan tarttuu. Tyhmäähän se on kaikessa hiljaisuudessa tehdä ihmisten elämästä helpompaa kun kukaan ei sitä näe. Kovaa on politiikka

      • tyhmäpää

        Pongahtipa se minullekin eilen freelotto nenän eteen - eka kertaa. Uteliaisuus otti vallan, tuollaisesta kun en ole enne kuullutkaan. Ja ei kun katsomaan moista. Hältyskellot soi koko ajan, mutta mikä piru tuolla olkapäällä istu ja käski täyttämään nimi- ja osoitetiedot ynnä sähköpostiosoitteen. Muuta tietoa eivät ole saaneet. Kyllä on ollut veemäinen päivä kun on tullut mietittyä mitä tuli tehtyä. En kyllä alkuunkaan uskonut moiseen. Mutta miten tuolaisesta pääsee eroon? Kysyy eräs jolla tuntuu olevan tyhmä ja tyhjä pää.


    • jokin sähköposti

      osoite mihin oli laittanut viestiä takaisin niille ja kieltänyt enää lähettämästä viestejä. Voisiko sen sähköposti osoitteen saada muutkin tietoon. Tämä keino oli kuulema auttanut ja viestit loppuneet.

    • olkaa hyvä

      Freelotolle ei saa lähettää luottokorttinumeroa automaattiveloitukseen, koska kuukausittaista veloitusta ei voi lupauksista huolimatta peruuttaa.

      Joutuu pankissa vaihtamaan luottokorttitilin numeron, ennenkuin saa veloituksen poikki! Ja se maksaa.

    • -rigsu-

      mulle tuli sieltä sähköpostiin ilmoitus että olet voittanut ja olemme yrittäneet saada sinua kiinni. tosi asiassa mulle on tullut 3 englannin kielistä puhelua 12 aikaan yöllä mutta en ole vastannut kuin yhteen. nyt oli sitten sähköpostissa viesti että olemme yrittäneet saada sinua kiinni. onko muilla olleet nää viestit suomenkielisiä?? saapa nähdä tippuuko shekkiä postissa.. =)

      • -rigsu-

        tai en niistä kahesta tiiä, mutta ajattelin että samasta osoitteesta puhelu tulee ku samaan aikaan tuli.. =)


      • mietityttää

        Itse sain tänään viestin, jossa sanottiiin että olen voittanut ison summan rahaa (pelasin viime viikolla). lisäksi oli lueteltu voittonumerot ja kaiken maailman muutkin tiedot. oli mukana yhteystiedot (email ja puhelinnumeroita 2 kpl) joihin pyydettiin ottamaan yhteyttä voittojen lunastamiseksi. Laitoin sähköpostia, jossa kysyin, että mitäs mun nyt sitten pitää tehdä kun olen kerta voittanut, mitään tietoja en antanut. Eivät ole vielä vastanneet. Vielä minulta ei ole mitään tietoja pyydelty. Mielenkiinnolla odotan, että mitä tuleman pitää. En ole antanut puhelinnumeroani, joten eivät voi soittaa. Kovin mielelläänhän näihin uskoisi, mutta olen kyllä sen verran realisti, että en odota mitään. Järki sitten sanelee sen, mitä tietoja sinne antaa jos pyydetään. Osoite heillä on, joten shekin voivat kyllä lähettää :)


      • -rigsu-
        mietityttää kirjoitti:

        Itse sain tänään viestin, jossa sanottiiin että olen voittanut ison summan rahaa (pelasin viime viikolla). lisäksi oli lueteltu voittonumerot ja kaiken maailman muutkin tiedot. oli mukana yhteystiedot (email ja puhelinnumeroita 2 kpl) joihin pyydettiin ottamaan yhteyttä voittojen lunastamiseksi. Laitoin sähköpostia, jossa kysyin, että mitäs mun nyt sitten pitää tehdä kun olen kerta voittanut, mitään tietoja en antanut. Eivät ole vielä vastanneet. Vielä minulta ei ole mitään tietoja pyydelty. Mielenkiinnolla odotan, että mitä tuleman pitää. En ole antanut puhelinnumeroani, joten eivät voi soittaa. Kovin mielelläänhän näihin uskoisi, mutta olen kyllä sen verran realisti, että en odota mitään. Järki sitten sanelee sen, mitä tietoja sinne antaa jos pyydetään. Osoite heillä on, joten shekin voivat kyllä lähettää :)

        ..sitä shekkiä koskaan?


      • Esko87
        mietityttää kirjoitti:

        Itse sain tänään viestin, jossa sanottiiin että olen voittanut ison summan rahaa (pelasin viime viikolla). lisäksi oli lueteltu voittonumerot ja kaiken maailman muutkin tiedot. oli mukana yhteystiedot (email ja puhelinnumeroita 2 kpl) joihin pyydettiin ottamaan yhteyttä voittojen lunastamiseksi. Laitoin sähköpostia, jossa kysyin, että mitäs mun nyt sitten pitää tehdä kun olen kerta voittanut, mitään tietoja en antanut. Eivät ole vielä vastanneet. Vielä minulta ei ole mitään tietoja pyydelty. Mielenkiinnolla odotan, että mitä tuleman pitää. En ole antanut puhelinnumeroani, joten eivät voi soittaa. Kovin mielelläänhän näihin uskoisi, mutta olen kyllä sen verran realisti, että en odota mitään. Järki sitten sanelee sen, mitä tietoja sinne antaa jos pyydetään. Osoite heillä on, joten shekin voivat kyllä lähettää :)

        jos tahdot ohjeita mitä itse olen saanut niin ne tulee eglanniksi ja jokuhan niillä pitää vastailla tai laittaa vastauksia ei ne itsestään tule sähköpostiin


    • joku kertoa

      kuinka sinne freelottoon voisi ilmoittaa että lopettavat niiden viestien lähettelyn. Alkaa saada tarpeekseen niistä viesteistä, tulee 3-4 viestiä päivässä ja sotkee sähköpostia.Tiedosta kiitollinen.

      • näin se käy

        Mene omilla tunnuksillasi sisään fast-palveluun, ja laita rasti alla olevan tekstin edessä olevaan ruutuun (jota ei siis tässä lainatussa tekstissä ole):

        Unsubscribe from all FreeLotto emails:

        I no longer wish to receive any emails from FreeLotto.


      • sinne
        näin se käy kirjoitti:

        Mene omilla tunnuksillasi sisään fast-palveluun, ja laita rasti alla olevan tekstin edessä olevaan ruutuun (jota ei siis tässä lainatussa tekstissä ole):

        Unsubscribe from all FreeLotto emails:

        I no longer wish to receive any emails from FreeLotto.

        olisiko muuta konstia?


      • Onnittelemme
        sinne kirjoitti:

        olisiko muuta konstia?

        Tuli yöllä onnittelemme ja nimeni, perässä YOU HAVE WON!Tunnin päästä tuli taas onnittelut ja nimelleni, edellisenä päivänä soittivat, sieltä ensin..?


      • KIIITOSSS!!!!!!!!
        näin se käy kirjoitti:

        Mene omilla tunnuksillasi sisään fast-palveluun, ja laita rasti alla olevan tekstin edessä olevaan ruutuun (jota ei siis tässä lainatussa tekstissä ole):

        Unsubscribe from all FreeLotto emails:

        I no longer wish to receive any emails from FreeLotto.

        Vihdoin ratkaisu postien päättämiseen!!!! ISO KIITOS!!

        pikahistoria freelotosta:
        luulin että 10$:lla saa pelata kuukauden joka päivä, mielestäni en huomannut missään kohtaa jossa olisi kerrottu että jatkossa lähtee suoraveloituksella 15$/kk. Ilmaisesta pelistä he mainostaa.

        Kaksi kuukautta joka päivä lotot käynnissä! Uuujea! 6$ ja olisko ollut 3$ voitot tuli. Tuli toi 6$ shekki just himaan, en edes muistanut sitä ku siit oli jo aikaa yli 2kk. Oon niin innoissani et en tiiä pitäiskö lähteä ostaa pussi nannaa vai repästä kännit ton "unsubscribe" kohdan myötä!

        Tattis ja pelionnee kaikille! :D


      • pelaamaton
        KIIITOSSS!!!!!!!! kirjoitti:

        Vihdoin ratkaisu postien päättämiseen!!!! ISO KIITOS!!

        pikahistoria freelotosta:
        luulin että 10$:lla saa pelata kuukauden joka päivä, mielestäni en huomannut missään kohtaa jossa olisi kerrottu että jatkossa lähtee suoraveloituksella 15$/kk. Ilmaisesta pelistä he mainostaa.

        Kaksi kuukautta joka päivä lotot käynnissä! Uuujea! 6$ ja olisko ollut 3$ voitot tuli. Tuli toi 6$ shekki just himaan, en edes muistanut sitä ku siit oli jo aikaa yli 2kk. Oon niin innoissani et en tiiä pitäiskö lähteä ostaa pussi nannaa vai repästä kännit ton "unsubscribe" kohdan myötä!

        Tattis ja pelionnee kaikille! :D

        Annoin nimeni ja meiliosoitteeni Freelotolle syksyllä 2006, uteliaisuuttani. Sen jälkeen on tullut 3-4 "voittoilmoitusta" vuorokaudessa pyhät arjet. Olen ne deletoinut, ei paljon rasita lisää kun muutakin roskapostia tulee. Ulkomaisilta keskustelupalstoilta tosin löytyy säälittäviä tarinoita: muun muassa Intiasta tai Boliviasta kysellään neuvoja, miten saada voitto, kun ei omista luottokorttia ja Freelotto ei vastaa.
        Näin vaan huijataan yksinkertaisia ihmisiä!
        Muutamaan päivään viestejä ei ole tullut. Saas nähdä.
        En ole ole ilmoittanut, että en halua enää viestejä. Ulkomaisten sivustojen mukaan, jos niin tekee, saa pian kahta enemmän skeidaa muilta huijareilta.


      • todella kyllästynyt
        näin se käy kirjoitti:

        Mene omilla tunnuksillasi sisään fast-palveluun, ja laita rasti alla olevan tekstin edessä olevaan ruutuun (jota ei siis tässä lainatussa tekstissä ole):

        Unsubscribe from all FreeLotto emails:

        I no longer wish to receive any emails from FreeLotto.

        no mistä mä se passwordin tiedän?kun se pitää laittaa tohon ensin...mulla mitään salasanaa ole?


      • peliuskollinen
        Onnittelemme kirjoitti:

        Tuli yöllä onnittelemme ja nimeni, perässä YOU HAVE WON!Tunnin päästä tuli taas onnittelut ja nimelleni, edellisenä päivänä soittivat, sieltä ensin..?

        puhelinnumeroa, kun soittavat yötä päivää. Kyllä sähköpostiosoite riittää. Mullekin ilmoittivat 3 päivää peräkkäin meilillä, että olen voittanut yhden dollarin ja haluanko antaa sen hyväntekeväisyyteen. Mutta tuo raha 72senttiä oli siirretty jo luottokorttini tilille.


      • topias76
        pelaamaton kirjoitti:

        Annoin nimeni ja meiliosoitteeni Freelotolle syksyllä 2006, uteliaisuuttani. Sen jälkeen on tullut 3-4 "voittoilmoitusta" vuorokaudessa pyhät arjet. Olen ne deletoinut, ei paljon rasita lisää kun muutakin roskapostia tulee. Ulkomaisilta keskustelupalstoilta tosin löytyy säälittäviä tarinoita: muun muassa Intiasta tai Boliviasta kysellään neuvoja, miten saada voitto, kun ei omista luottokorttia ja Freelotto ei vastaa.
        Näin vaan huijataan yksinkertaisia ihmisiä!
        Muutamaan päivään viestejä ei ole tullut. Saas nähdä.
        En ole ole ilmoittanut, että en halua enää viestejä. Ulkomaisten sivustojen mukaan, jos niin tekee, saa pian kahta enemmän skeidaa muilta huijareilta.

        minullekin tuli että olet voittanut millidollari ja kaverini joka osaa yhtä hyvin englanti kuin amerikkalaiset laittoi sinne palautetta monta kertaa koittivat sähköpostissa saada tietoja me laitettin että voitte lähettää shekki minun osoitteeseen sitten yht äkkiä poistuivat koko hommasta kun kirjoitettiin noin 50 viestiä enää eivä ole ottaneen yhteyttä minuun kun vaan vastas noin50 kertaa englanniksi
        sielä oli nyös noin 3 sadAN DOLLARIN VOITTOJA JA monta millin eiv ä vaan jaksanen kun ei annettu periksi hyvä mikko kun oot niin hyvä entinen naapuri englannissa vastaa samalla mitalla
        jossain jutussa olin antanut pkortin tiedot ja olivat ottaneet mun tililtä noin 30€ taas sama juttu vaan pommitettin aluksi paarilla viestillä niin sitten ne palauttivat rahat tilille ja pyytivät anteeksi
        kannattaaa pommittaa jos on kielitaitoo esim täydellinen enkku niin kuin minun ystävä mikko osaa enkku espanja ruotsi saksa niin on hyötyä.... kaikki vaan laittamaan esim free lotton palautetta ja vaatimaan rahoja.... hyvää kesää


    • itsekkin menin tuohon..

      itsekkin menin tuohon hommaan ja nyt tililtä viety rahaa, miten saan tuon pelitilin HETI lopetettua???

      • tiutitrr

        en nyt muista mistä sieltä, omista tiedoista vissiin tai jos et haluu et menee enää rahaa tililtä niin sit vaan menet pankkiin ja vaidat tilisi korttinumeron tai uuden kortin kyseiselle tilille kokonaan


    • idiootti

      Meikäläinen poistaa näitä p...a viestejä about 2 per päivä? Miten näistä viesteistä pääsee eroon?

      • ppii

        mulle tuli tämmöne sähköpostii

        Huomio: (mun nimi) Ole nyt tarkkaavainen lukiessasi alla olevan tekstin. Yli 81 112 palkintoa jaetaan, ja niiden joukossa on jopa 10 000 000,00 US dollarin palkinto, joka tulee voitettavaksi palkintosarjassa IV tässä kuussa. Vahvistaaksesi vireillä olevat palkintosi napsauta palkintoa sinun nimesi vieressä alhaalla. Shekit lähetetään taatusti ja yli

        SEITSEMÄNKYMMENTÄKAHDEKSAN MILJOONAA DOLLARIA
        $78,000,000.00 U.S.D.
        on jo myönnetty!
        Tämä on virallinen ilmoitus voitosta ja vireillä olevista palkinnoista!

        Olen innoissani saadessani lähettää sinulle tämän virallisen ilmoituksen, joka vahvistaa, että palkintokomitea on nimennyt (mun nimi):N taattuna palkinnon voittajana riippuen voittokkaan osallistumisen lähetyksestä. Tämä ei ole virhe; edellyttäen, että lähetät voittokkaan osallistumisen FreeLoton virallisten sääntöjen mukaisesti, sinulle taataan kyseinen palkinto.

        Vielä nytkin, (min nimi), ajattelet todennäköisesti, ettet uskonut koskaan, että tämä voisi tapahtua sinulle, että sinä (mun nimi), , fi, voisit voittaa SUUREN KÄTEISPALKINNON. Mutta se on täysin totta: KAIKKI käteispalkinnot, jotka voitetaan FreeLotto-pelin PALKINTOSARJASSA IV, maksetaan 100 %:n VARMUUDELLA vahvistetuille voittajille.

        Katso vaikka joitakin palkintoja, jotka olemme jo myöntäneet palkintosarjoissa I-IV - yli 78 000 000,00 US-dollaria ja odotamme myöntävämme vielä 81 112 uutta palkintoa tässä kuussa, joten yli 337 800 000 US-dollaria on voitettavissa....


      • Nimetön
        ppii kirjoitti:

        mulle tuli tämmöne sähköpostii

        Huomio: (mun nimi) Ole nyt tarkkaavainen lukiessasi alla olevan tekstin. Yli 81 112 palkintoa jaetaan, ja niiden joukossa on jopa 10 000 000,00 US dollarin palkinto, joka tulee voitettavaksi palkintosarjassa IV tässä kuussa. Vahvistaaksesi vireillä olevat palkintosi napsauta palkintoa sinun nimesi vieressä alhaalla. Shekit lähetetään taatusti ja yli

        SEITSEMÄNKYMMENTÄKAHDEKSAN MILJOONAA DOLLARIA
        $78,000,000.00 U.S.D.
        on jo myönnetty!
        Tämä on virallinen ilmoitus voitosta ja vireillä olevista palkinnoista!

        Olen innoissani saadessani lähettää sinulle tämän virallisen ilmoituksen, joka vahvistaa, että palkintokomitea on nimennyt (mun nimi):N taattuna palkinnon voittajana riippuen voittokkaan osallistumisen lähetyksestä. Tämä ei ole virhe; edellyttäen, että lähetät voittokkaan osallistumisen FreeLoton virallisten sääntöjen mukaisesti, sinulle taataan kyseinen palkinto.

        Vielä nytkin, (min nimi), ajattelet todennäköisesti, ettet uskonut koskaan, että tämä voisi tapahtua sinulle, että sinä (mun nimi), , fi, voisit voittaa SUUREN KÄTEISPALKINNON. Mutta se on täysin totta: KAIKKI käteispalkinnot, jotka voitetaan FreeLotto-pelin PALKINTOSARJASSA IV, maksetaan 100 %:n VARMUUDELLA vahvistetuille voittajille.

        Katso vaikka joitakin palkintoja, jotka olemme jo myöntäneet palkintosarjoissa I-IV - yli 78 000 000,00 US-dollaria ja odotamme myöntävämme vielä 81 112 uutta palkintoa tässä kuussa, joten yli 337 800 000 US-dollaria on voitettavissa....

        Laitoin koemielessä luottokortin numeron joka viesti sitten läksi ilman hyväksymistä eteenpäin. Toki luottokortin voimassaoloaika oli väärä. Visatililtä yritettiin veloittaa välittömästi 14,99 euroa. Luottokuntaa soitettua ilmeni että yritys oli tehty, mutta ei onnistunut. Pyysin sulkemaan Visa-luoton ja se oli siis vain puhelinsoitto ja sillä selvä, pankkikortti toki jää aktiiviseksi. Mulla oli maaliskuussa 2008 tullut 1 milj.dollarin voitto ja sitten 30 t dollaria ja viimeksi 10 milj.dollaria. Harmittaa vitusti kun en edes tuota pienintä kai nyt saa.
        Kaikkensa sitä yrittää saadakseen uskomattoman todeksi.


      • ryöstölotto
        Nimetön kirjoitti:

        Laitoin koemielessä luottokortin numeron joka viesti sitten läksi ilman hyväksymistä eteenpäin. Toki luottokortin voimassaoloaika oli väärä. Visatililtä yritettiin veloittaa välittömästi 14,99 euroa. Luottokuntaa soitettua ilmeni että yritys oli tehty, mutta ei onnistunut. Pyysin sulkemaan Visa-luoton ja se oli siis vain puhelinsoitto ja sillä selvä, pankkikortti toki jää aktiiviseksi. Mulla oli maaliskuussa 2008 tullut 1 milj.dollarin voitto ja sitten 30 t dollaria ja viimeksi 10 milj.dollaria. Harmittaa vitusti kun en edes tuota pienintä kai nyt saa.
        Kaikkensa sitä yrittää saadakseen uskomattoman todeksi.

        Etsin tänään tietoa ulkomailla asuvasta tuttavasta ja räps "Tämä ei ole vitsi. Olet voittanut" tms.
        Pällistelin vähän aikaa enkunkielistä tekstiä. En saanut siitä vielä selville mitä pitää maksaa, joten ajattelin ensin kurkata mitä Freelotosta kerrotaan Suomessa. Ja olihan tietoa täällä keskustelusivuilla.
        On todella arveluttavaa lähteä soitellen sotaan ja antaa luottokortin numeroita. Ei yleensä sellaista tarvita, jos on jotain saamassa. Kun jotain viedään, tarvitaan numerot, joten antaapa FreeLoton vaan jatkaa, maailmahan on free...


      • Nimetön
        ryöstölotto kirjoitti:

        Etsin tänään tietoa ulkomailla asuvasta tuttavasta ja räps "Tämä ei ole vitsi. Olet voittanut" tms.
        Pällistelin vähän aikaa enkunkielistä tekstiä. En saanut siitä vielä selville mitä pitää maksaa, joten ajattelin ensin kurkata mitä Freelotosta kerrotaan Suomessa. Ja olihan tietoa täällä keskustelusivuilla.
        On todella arveluttavaa lähteä soitellen sotaan ja antaa luottokortin numeroita. Ei yleensä sellaista tarvita, jos on jotain saamassa. Kun jotain viedään, tarvitaan numerot, joten antaapa FreeLoton vaan jatkaa, maailmahan on free...

        eli olin myös yksi niistä ``onnekkaista`` jotka olivat 9999999 asiakas ja olin ``voittanut`` miljoonia ja sain niitä viestejä sähkö postiin koko ajan , sitten tuli pieni tauko ja sen jälkeen tuli sellaista viestiä että normaalin 14,99 kuukaudessa maksavan loton sijasta saan alennusta ja joutuisin maksamaan vaan 0,99€ ja muistin että tililläni oli jotain hiluja jäljellä joten päätin sitten laittaa kaikki tiedot tyhmänä siihen ja painoin hyväksy mutta onneksi visani hylättiin koska tililläni oli ollut vain 0,80€ :D . tämän jälkeen en ole saanut mitään viestiä sieltä, ja ne jotka eivät halua enää sieltä mitään niin yksin kertaisesti lähettäkää englannin kielellä sinne jotain terävää ;D


      • tyhmä ku saapas
        Nimetön kirjoitti:

        eli olin myös yksi niistä ``onnekkaista`` jotka olivat 9999999 asiakas ja olin ``voittanut`` miljoonia ja sain niitä viestejä sähkö postiin koko ajan , sitten tuli pieni tauko ja sen jälkeen tuli sellaista viestiä että normaalin 14,99 kuukaudessa maksavan loton sijasta saan alennusta ja joutuisin maksamaan vaan 0,99€ ja muistin että tililläni oli jotain hiluja jäljellä joten päätin sitten laittaa kaikki tiedot tyhmänä siihen ja painoin hyväksy mutta onneksi visani hylättiin koska tililläni oli ollut vain 0,80€ :D . tämän jälkeen en ole saanut mitään viestiä sieltä, ja ne jotka eivät halua enää sieltä mitään niin yksin kertaisesti lähettäkää englannin kielellä sinne jotain terävää ;D

        APUA! annoin kans kaikki korttitietoni, onneksi ne ei hyväksyny sitä ku mul ei kumminkaa ole luottokortti vaan visa electron. kumminkin soitin nordeaan ja ne sano ettei sieltä pitäsi mennä rahaa, mutta kuitenkin kuoletin korttini. varmuuden vuoksi.

        ja sit sellaanen, niillä on nyt freelotossa mun työpaikan tietokoneen IP-osoite? haittaako se jotenkin? voiko esim. tulla laskuja/viedä rahaa? oon vähä tyhmä mutta asia vaivaa mua. pelottaa jos tulee nettilaskuun jotaki lisäsummia? onko mahdollista vai pelkäänkö turhaan?!!?? APUA OIKEESTI.


      • peluri
        tyhmä ku saapas kirjoitti:

        APUA! annoin kans kaikki korttitietoni, onneksi ne ei hyväksyny sitä ku mul ei kumminkaa ole luottokortti vaan visa electron. kumminkin soitin nordeaan ja ne sano ettei sieltä pitäsi mennä rahaa, mutta kuitenkin kuoletin korttini. varmuuden vuoksi.

        ja sit sellaanen, niillä on nyt freelotossa mun työpaikan tietokoneen IP-osoite? haittaako se jotenkin? voiko esim. tulla laskuja/viedä rahaa? oon vähä tyhmä mutta asia vaivaa mua. pelottaa jos tulee nettilaskuun jotaki lisäsummia? onko mahdollista vai pelkäänkö turhaan?!!?? APUA OIKEESTI.

        Ei IP-osoitteella voida mitään rahastaa. Ei myöskään internet operaattoreilla (esim. Elisa) ole mitään tekemistä netissä olevien maksullisten palveluiden kanssa. Ainoastaan jos koneelle on asennettu (esim. avatusta roskapostin liitetiedostosta) jokin haittaohjelma ja sitten käyttää sitä konetta laskujen maksamiseen, se (haittaohjelma) voi lähettää syötettyjä tietoja, kuten kortin numerot ja salasanat eteenpäin.

        Viruksentorjunta kannatta pitää ajan tasalla ja palomuuri päällä, eikä asentaa mitään epämääräistä (tietokoneen pitäisi kyllä aina kysyä, asennetaanko) internetistä.

        Hyvä, kun kuoletit kortin. Tilinumeroa ei myöskään kannata antaa epämääräisille palveluntarjoajille.

        Itse olen joitakin kertoja antanut korttini tietoja verkkokauppoihin tilatessani tavaraa. Olen yrittänyt katsoa varmenteista, että voiko sivuihin luottaa. Ainakaan tähän mennessä ei ole rahastettu ylimääräistä, ja tavaratkin ovat tulleet perille. Ainahan siinä on riski olemassa, kun tietoja lähettää kyberavaruuteen.


      • voittoilmoitus päälaelleen
        Nimetön kirjoitti:

        Laitoin koemielessä luottokortin numeron joka viesti sitten läksi ilman hyväksymistä eteenpäin. Toki luottokortin voimassaoloaika oli väärä. Visatililtä yritettiin veloittaa välittömästi 14,99 euroa. Luottokuntaa soitettua ilmeni että yritys oli tehty, mutta ei onnistunut. Pyysin sulkemaan Visa-luoton ja se oli siis vain puhelinsoitto ja sillä selvä, pankkikortti toki jää aktiiviseksi. Mulla oli maaliskuussa 2008 tullut 1 milj.dollarin voitto ja sitten 30 t dollaria ja viimeksi 10 milj.dollaria. Harmittaa vitusti kun en edes tuota pienintä kai nyt saa.
        Kaikkensa sitä yrittää saadakseen uskomattoman todeksi.

        Kyllä raivostuttaa tollaset roskapostiviestit, kun "onnitellaan" kolmesta eri voitosta, 1 milj., 30000, ja 300 dollaria.... Vielä enemmän ne ottaa päähän, kun ne on englanninkielisiä, mitä en edes halua opetella. Niimpä etsin lähettäjän osoitteen, yksi viittasi Nigeriaan, ja toinen Etelä Afrikkaan. Laitoin sinne selvällä suomen kielellä, että laittakaa nyt jo helvetti ne rahat tulemaan, odotan ilmoittamanaan aikana postilaatikollani "mafia" ystäväni kanssa, lähdetään yhdessä heidän kanssaan pankkiin lunastamaan sitä sekkiä.... Siihen jatkoin, että jos kukaan ei tule heidän ilmoittamanaan aikana, niin vetäkää ne rahanne hanuriin, ja vielä runkit päälle!!!! No, tästähän vasta riemu ratkesi! Ne ei varmaan osaa siellä sanaakaan suomea, koska siitä vasta voittoilmoitusten pommitus alkoi! ...noin kuukauden päivät ne on jo lähetelleet voittoilmoituksiaan, yhteensä 74 kappaletta.... Senkuin vaan laittavat, kun vähän yli miljoonan voitto on seteleinä kädessäni, niin poseeraan kyllä mielelläni freeloton mainoksessa, mutta sitä päivää tuskin tullaan näkemään.....


    • tiuhtiliini

      Onkos kenellekkään ilmoitettu sähköpostitse freelotosta, että olet voittanut monta milliä ja pyydetty yhteystietoja: nimi,puh.num.,ikä ja ammatti, ei tilitietoja? Kun nämä tiedot annoin, mutta puh.num tilalle laitoin osoitteen jos shekin lähettävät, laittoivat tiedon että haluavat puh.num. ja avata tilin deltalle. Saako tälläisesta koskaan rahoja ulos ja onko haitallista? Onko tämä joku rahanpesu homma?

      Olen joskus vuosia sitten pelannut muutaman kierroksen ilmaiseksi ja silloin saivat sähköpostitiedot, koskaan en tilitietoja ole antanut.

    • Perssuti

      Pelasin Freelottoa jotain 10 vuotta sitten ja voitinkin pari kertaa 10 dollaria, sekit tuli kotia ja rahat sain pankista.
      Silloinhan tuo oli ilmaista, mutta ainakaan minä en keksi miten sitä nykyään voi pelata ilmaiseksi.
      Eli ei se enään ole Freelotto.

    • yks vaan.

      mulle tuli kans samanlainen huijausviesti, että olisin muka voittanu miljoona dollaria.
      lopetin toissapäivänä jäsenyyden (unsucrsibe), tänä aamuna tuli viesti voitosta, shekin kuva ja nimeni jollain voittolistalla. lunastaakseni voiton, piti mennä jollekin voittosivulle. visa electron-korttini numero oli jo ennestään sillä ja nyt kysyivät lisäksi 3-numeroista tunnistetta. no annoin sen.
      nappasivat tililtä reilun 20 € tänä aamuna.
      onneks on varatili, niin siirsin rahat sille, jätin vain muutaman euron päätilille (korttitilille).
      uusi visa electron on tilauksessa. kuoletan nykyisen.
      toisaalta voisi jättää ihan kokeeksi tuon entisen voimaan ja perustaa sille oman tilin. pitää sillä vain sen verran rahaa, mitä veloittavat kuukaudessa (noin 20 €).
      jos voittoja todella tulee ja oikeasti voittaa ja rahat tulevat vielä tilille, niin ilmoitan verottajalle ja itse toimin laillisesti lunastaessani ne.
      olen kuullut, että kyseessä on huijarifirma, mutta jos itse toimin laillisesti, niin haittaako se?

    • yks vaan.

      eihän noita 10 miljoonan (4 kpl) ja miljoonankaan voittajia (10 kpl) kovin paljon ole.
      freelotto itse mainostaa maksaneensa reilut 80 miljoonaa dollaria palkintoina.
      yksi FAST-systeemissä oleva asiakas maksaa 15 $ kuukaudessa eli 180 $ vuodessa.
      tarvitaan siis 450000 FAST-systeemissä olevaa asiakasta, jotka yhdessä vuodessa maksavat tuon palkintosumman.
      eihän tuo mahdotonta ole, ottaen huomioon, että freelotto on toiminut kai jo 10 vuotta.

      pidän kuitenkin näitä ihmeellisiä, olet voittanut miljoona $ ja 300 $ ilman,että on voittanut itse lotossa, niin mainostemppuina.

    • Huugoi

      Tämä on huijausta... olin listalla jossa olen mukamassa voittanut 1miljoonan ja 300$.
      No odottelin vastausta että milloin tilillä. ei ole tullut vieläkään. silti ottavat kortilta 0.67e/kk
      Olen ottanut jo yhteyttä New yorkin poliisiin ja petos puolelle ja lähettänyt kaikki tarvittavat tiedot voitoista...asiaa käsitellään ja suomen poliisista on otettu jo yhteyttä muhun. kaikenkaikkiaan rahaa hävinnyt tililtä 40e ei se nyt maailmaa kaada, mut haluan ne rahat takas ja saankin ne kyllä marraskuun 14pv. älkää uskoko tuohon freelotto hommaan.

      • Esko87

        siis kyllä minua ainakin vit..ais tollainen jos tililtä lähtis ja nykyään nordea on samanlainen että nykii välistä minkä ehtii.


    • lottoaja

      olen rekisteröinyt freelotto tilin ja muutamana kuukautena on lähtenyt automaattisesti tililtä joku 18e..voisko joku kertoa miten saa poistettua käytössä olevan tili.kiitos!

    • Nimetön

      Itse ainakin oon rekisteröiny sivustolle mutten
      mihinkään f.a.s.t. palveluun, josta tulisi
      sitten nuo kuukausimaksut. Ne toki yrittää
      saada ihmisiä käyttämään tuota.
      Jos oikeasti voitat, sulle tulee sähköpostissa
      "TSN" eli transactionserialnumber joka sitten pitää
      lähettää siinä viestissä olevaan osotteeseen.

    • ReLe

      Jos Sinulle tulee viesti "Matti Meikäläinen",
      You have won,
      toimi seuraavasti:

      Etsi viesti, jonka olet saanut kun olet täyttänyt freeloton
      ensimmäisen kerran. Siellä on TNS-numero*. Liitä se vastaus-
      viestin aiheeksi ja käy hakemassa PIN-koodi seuraavasti:

      Viestissä, ihan alhaalla, on linkki, jota sinun
      tulee klikata. Sieltä saat PIN koodin.
      MISSÄÄN VAIHEESSA ÄLÄ LUOVUTA
      LUOTTOKORTIN NUMEROA

      Ota kyseinen PIN numero talteen ja palaa
      meiliisi. Liitä PIN viestiin, laita
      viestiin uudestaan TNS ja PIN numero,
      osoitteesi, koko nimesi, syntymäaika
      ja lähetä koko roska osoitteeseen
      [email protected].

      MISSÄÄN NIMESSÄ ÄLÄ ANNA
      LUOTTOKORTIN NUMEROA.

      *TNS saattaa löytyä jostain voittoilmoituksesta
      (niitä tulee monta), mutta ainakin siitä
      meilikupongista, jonka alunperin olet saanut meiliisi,
      kun olet numerot ohjelmaan syöttänyt.

      Ilman TNS:ää voi koittaa voittoa myöskin saalistaa.
      Tässä tapauksessa laita viestiin PIN koodisi aiheeksi.

      MISSÄÄN TILANTEESSA ÄLÄ ANNA
      LUOTTOKORTIN NUMEROA.

      Jos freelotto vastailee sinulle ja pyytää lisää
      informaatiota, lähetä sinnikkäästi samat tiedot
      kuin ylempänä.
      MISSÄÄN VAIHEESSA ÄLÄ ANNA
      LUOTTOKORTIN TIETOJA.

      Jää odottamaan.
      Freelotto kusettaa ihmisiä tuolla
      luottokortti-hommalla, eli ihmiset luulevat,
      että luottokorttitiedot tarvitaan, jotta
      voitto voitaisiin saada.
      Näin ei ole.

      He pyytävät luottokorttitietoja, jotta voivat
      sitten "toimia helposti välikätenä mahdollisen
      voiton osuessa kohdallesi", eli itse lottoaminen
      on ilmaista.
      Joudut kuitenkin kestämään melkoisen määrän
      roskaposteja, joten jokainen voi miettiä omalla
      kohdallaan, onko homma kaiken tämän tohinan
      arvoista.


      Freelotto rahoittaa toimintaansa näillä
      luottokortti-kusetuksilla ja jakavat silloin
      tällöin yksittäisiä voittoja ihmisille näistä
      kusetusrahoista, joita ovat ihmisiltä hassanneet.
      Näin bisnes pysyy pyörimässä, sillä freelotto saa
      uusia, sinisilmäisiä maksumiehiä ja -naisia
      asiakkaikseen sillä,
      että ikäänkuin "panostavat" hiukan joihinkin
      oikeisiinkin ihmisiin.
      Suurin osa näistäkin "voittajista" on ikävä kyllä
      freeloton asiamiehiä, jotka käyvät tämänkaltaisilla
      keskustelupalstoilla väittämässä voittaneensa.


      Ymmärrätte siis, että mainostajat jne EIVÄT maksa
      freelotto-voittoja, kuten freelotto väittää, vaan suurin
      osa voittajista on oikeasti kusetusta ja nekin, jotka jotain
      voittavat, voittavat kanssaihmisiltä kusetettua rahaa.

      Koska suomessa on melko pieni asukasluku
      (=potentiaalisia kusetettavia on suhteessa melko vähän)
      ja lisäksi ihmiset ovat melko valistuneita tietokoneiden
      käyttäjiä (=eivät helpolla luovuta luottokorttinumeroitaan jne),
      ei freelotto hyödy suomalaisista kovinkaan paljoa.

      Tämän vuoksi myös "aidot" voitot ovat pysyneet
      suomenmaassa melko alhaisina. Tänne ei kannata satsata
      (luottokortti tililtähän useimmissa tapauksissa ei yleensä
      pysty vetämään välistä maksimissaan kuin n.~1000euroa
      per suomalainen tietonsa luovuttanut asiakas),
      joten me emme ole freelotolle kovinkaan hyvä bisnes.


      Jos jokatapauksessa olet freeloton "voittaja",
      ei kyseisen palkinnon kokeileminen maksa mitään.

      Voihan olla, että olet "onnekas" siinä mielessä,
      että freelotto on oikeasti valinnut juuri sinut
      "sijoituskohteekseen"ja juuri sinä saatat "voittaa"
      kusetettujen kanssaihmisten rahoja
      n.300-50 000, -oikeasti.

      Tässä mielessä siis kyse on "lotosta",
      -freelotto arpoo kusetettavien joukosta sopivia
      "sijoituskohteita" suomessa.

      Älä silti sinäkään luovuta MISSÄÄN
      tapauksessa luottokorttisi tietoja!

      (Paitsi jos haluat esim. rahoittaa seuraavia
      "voittajia"omalta osuudeltasi, eli olet
      lunastanut kusetettujen ihmisten rahoittaman
      shekin ja haluat lyödä jonkin osingon
      freelotolle, jotta he voivat taas laittaa seuraaville
      sijoituskohteille "oikeita" voittoja.

      Tässä tapauksessa suosittelen perustamaan
      luottotilin jollekin maximi summalle, jonka
      haluat, että freelotto vetää välistä ja kun
      he ovat ryövänneet tilin, sulje se.

      HUOM!:
      Vaikka kävisi niin, että suomessakin
      "oikeasti" voittaisi joku vielä tuota
      50 000 suuremman summan,
      se ei silti tarkoita, että freelotto olisi
      sen enempää oikea peli,
      kuin luotettavakaan!!

      Pelastaakseen kasvonsa he saattavat(!)
      sijoittaa johonkuhun suomalaiseenkin isomman
      summan, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa,
      että kyseessä on pääasiassa ihmisten huijaamiseen
      ja sitä kautta oman toimintansa rahoittamiseen
      keskittynyt yritys!

      Pyydän muistamaan tämän.

      Terveisin: Reija Lempinen

      p.s. Olen itse "voittanut" isoja summia freelotossa
      ja tulen kyllä ilmoittamaan, jos sieltä ihan minkä tahansa
      kokoinen shekki sattuu tulemaan.

      Voittoni on yhteensä 1 050 300,00,
      mutta koska olen ikävä kyllä suomalainen
      ja siksi melko huono sijoituskohde, niin en usko,
      että minun kohdalleni tuo "voitto" osuu.

      Olisi paremmin asiat, jos olisin "voittanut" vähemmän.
      Minuun olisi järkevämpää sijoittaa.. ;o)

      Ystävällisin terveisin: Sama.

      • mitä neuvoksi

        -
        heille, joiden korttinumero on freelotolla ja ne käyvät ryöväilemässä tiliä aina silloin tällöin?
        Miten sen voip lopettaa, arvoisa freeneuvos rele


      • mäv44n
        mitä neuvoksi kirjoitti:

        -
        heille, joiden korttinumero on freelotolla ja ne käyvät ryöväilemässä tiliä aina silloin tällöin?
        Miten sen voip lopettaa, arvoisa freeneuvos rele

        niinpä! toisaalta se on sitten kortin numeroiden vaihto pankissa edessä,sen jälkeen eivät vie rahaa tililtä...itse en ole tuohon vielä mennyt mukaan,mutta kaverini on,ja hänen tililtään on mennyt 1€,ties paljonko menee lisää,kun sinne sitä ilmestyy...


      • Nimetön

        hei, menin jollekki sivulle ja siten ruutuun pongahti laatikko jos luki: OLET VOITTANUT tämä ei ole vitsi! painoin linkkii ja se freelottoon se käski mun laittaa siishen osotteen johon ne lähettää rahat. olen (muka) voitta nut jotain 2739.67$ ! niin mulle on vähän epä selvää kun en ole ikinä kuullut siitä sivusta eli onko se turvalllinen ja mitäköhän mahdan saada postissa? onko jollekkin tullut samaa ongelmaaa?


      • jauhis76
        Nimetön kirjoitti:

        hei, menin jollekki sivulle ja siten ruutuun pongahti laatikko jos luki: OLET VOITTANUT tämä ei ole vitsi! painoin linkkii ja se freelottoon se käski mun laittaa siishen osotteen johon ne lähettää rahat. olen (muka) voitta nut jotain 2739.67$ ! niin mulle on vähän epä selvää kun en ole ikinä kuullut siitä sivusta eli onko se turvalllinen ja mitäköhän mahdan saada postissa? onko jollekkin tullut samaa ongelmaaa?

        Unohtakaa koko freelotto. minä viisaana laitoin mun luottokortin numeron siihen, lukematta sen tarkemmin. luulin että voitin. Tosin joka kk mun tililtä lähti n. 15e freeloton maksuihin, vaikka en koko palvelua käyttänyt. ÄLKÄÄ SEKAANTUKO TAI ANTAKO MITÄÄN TIETOJA, ei todellakaan ole luotettava! Mä vaihdoin kortin ja kaikki tiedot sieltä, eipä ole enään ollut ongelmia.


      • Nimetön

        mulle tuli sähkö postii viesti että olemme yrittäneet tavoitella sinua jne...ja siinä oli sellane taulukko jossa näky ne mun voitot ja niitä oli kolme.. ??? onko mahdollista?? ja pistin jo tuo sähköpostin sinne minkä kerroit vinkiksi.. "Your FreeBets for Wednesday May 6th, 2009 $1,000,000.00 Jackpot 01 15 29 31 40 41 1/6 " tuo oli sit siel alhaalla..nii mitä meinaa,ne voitot oli 300,10 000 ja 1,000,000.00


    • Buffied

      Itse pääsin omalle freeloton tilille poistamaan ja perumaan koko lottoamisen kun en siitä mitään koskaan voittanut, joskus tyhmänä siihen menin liittymään.
      Onneksi hyvillä ohjeilla mitä löysin, pääsin poistamaan suoraveloituksen tililtä..
      Tosin, nään vasta myöhemmin että onko peruutus mennyt perille, jossei,niin pitää ottaa pankkiin yhteyttä..
      Mutta enpä kannata tuota paskalottoa kellekkään,
      ei siitä mitään voita,
      turhaan vain menevät rahat kerran kuussa.

    • Onnekas =)

      Onnekas =)

      voitin ite just siet 10 000.. ja sekki tuli kotiin ja pankissa kävin vaihtamassa =) että ei mtn kusetusta tuo näköjää ole =)

      • mäv44n

        jos tuo on vitsi,niin aika huono on...miten ne tiesi lähettää juuri oikeaan osoitteeseen shekin,ja miten ne tietää pankissa sen olleen aito,kerro nyt jotain lisää,jos kerran olet oikeasti voittanut...uskon vakaasti tämän olevan vain vitsi.


      • qexz

        Montako sinulla oli oikein siinä kymppitonnin rivissä sinulla piti olla 6/6 oikein.Jos voitat kymmenen tuhatta usd:Niin Amerikkaan menee vero,se on sama jos voita 1.usd saat tulillesi 0,67 sent. Eikä näitä 1 D 5D ja 300 D
        voittoja jaeta kuin tuossa eka rivissä,muissa riveissä ainoastaa 6/6 ja viimeinen kymmenen miljoon voitto 7/7 oikein. Jos tummoinen vitto osuu
        tulee myö Suomen verottaja mukaan.


    • voittajamies81

      Tuota noinnii, itse täyttelin huvikseen tiedot ja sähköpostiosoitteen tein uuden roskapostin pelossa, noh sieltä sitten tuli ilmoitus että voitto 25000 ja että chekki tulossa.

      No tuossahan nuo rahat nyt käteisenä pötköttää, olo on kuin roope ankalla :P

      Pankin kassaneiti katseli vähän ihmeissään kun pyysin 25 donaa käteisenä, ajattelin että käteiseksi vaan niin eivät ainakaan katoa tililtä.

      Eli omalla nimellä&osoitteella laittelin, ei kyselty visanumeroita enkä olisi antanutkaan moisia.

      • EI!

        keksi lisää!!!


    • kaipaavastausta

      Tuli ku lähetin tiedot freelottoon sähköpostilla ja tuli tuommonen vastaus.. Kehtaaks joku suomentaa mää kato oon niin noopi tuossa!!!:(



      (nimi), Regarding your FreeLotto Prize Claim
      Viesti Dear (nimi),

      Thank you for playing FreeLotto.

      We received your FreeLotto prize claim, but it is being denied
      for the following reason:

      THE TSN IN THE SUBJECT LINE OF YOUR EMAIL IS NOT A VALID TSN NUMBER.

      If you mistyped the TSN, please resubmit your prize claim to
      this email address with the correct TSN. Remember that when
      submitting your prize claim, the subject line must contain
      only your TSN.

      For further instructions click on the link at the bottom of
      your FreeLotto results email or refer to paragraph 5 of the
      Official Rules at the top of the FreeLotto website.

      We are sorry that your claim is being denied this time.

      Please provide us with the correct TSN within 30 days of the
      win date and we will be glad to honor your win.

      Sincerely,

      FreeLotto Prize Claim Department

      • mujatsu

        FREE-LOTTO ei takuu varmasti ole huijausta, itse rekisteröidyin sinne 2 vuotta sitten. Luovutin jopa visan tiedot jne... Kerran kuukauteen lähtee vaan se 14 ekee ja risat, eikä yhtään ylimääräistä..Ja päivässä tulee korkeintaan 2 viestiä, joista toisessa näkyy lotto tulokset. Kerran olen vaan voittanut 300 ekee ja seuraavana päivänä se näkyi tililläni.

        Oottetko miettiny sitä esim jos vaikka miljoonakin ihmistä ympäri maailmaa maksaa ton summan kuukauteen niin mitä se tekee...Joten kyllä niillä varaa on.


      • mujatsu kirjoitti:

        FREE-LOTTO ei takuu varmasti ole huijausta, itse rekisteröidyin sinne 2 vuotta sitten. Luovutin jopa visan tiedot jne... Kerran kuukauteen lähtee vaan se 14 ekee ja risat, eikä yhtään ylimääräistä..Ja päivässä tulee korkeintaan 2 viestiä, joista toisessa näkyy lotto tulokset. Kerran olen vaan voittanut 300 ekee ja seuraavana päivänä se näkyi tililläni.

        Oottetko miettiny sitä esim jos vaikka miljoonakin ihmistä ympäri maailmaa maksaa ton summan kuukauteen niin mitä se tekee...Joten kyllä niillä varaa on.

        Itse rekisteröidyin kyseiseen palveluun ja käyn heittää lottonumerot aina joka päivä, ilmaiseksi. Toki ne yrittää saada asiakkaansa kovalla ja huijausmaisella mainonnalla käyttämään F.A.S.T. palvelua joka maksaa ton 15$ kuukaudessa.


      • :)
        agentti93 kirjoitti:

        Itse rekisteröidyin kyseiseen palveluun ja käyn heittää lottonumerot aina joka päivä, ilmaiseksi. Toki ne yrittää saada asiakkaansa kovalla ja huijausmaisella mainonnalla käyttämään F.A.S.T. palvelua joka maksaa ton 15$ kuukaudessa.

        kyl sielt jotku pyystyy voittamaan mut et ne kehuis muilla ja jakais rahojaan sinne kusetusta se on mut ainahan voi onni potkia ;) http://s5.fi.bitefight.org/c.php?uid=27090


      • TSN

        Ku lähetät sen claimin ni pistä se TSN otsikoks ja viestiin samat mitkä laitoit rekisteröityessä.


    • EI ENÄÄ

      pöh.......
      itse muka voitin 10.000.000 tollarii ja jotakin tippiä,vit..,että vit.... .s-postia saa solkenaan tyjentää ko.sivuja.
      tämä tiedoksi muille...............
      ÄLÄ PELAA TÄTÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      FUNSTATKAA HEI 10 MILLI PANOKSETTOMASTA PELISTÄ ??????????????

      • paljon pelannut

        joihin osallistun päivittäin kymmenen euron kuukausipanoksella. Rehellistä peliähän tämä.

        Monday, September 14th, 2009
        $1,000,000.00 Jackpot 19, 22, 24, 28, 36, 39 TSN# 3174143956 1 / 6 correct 10, 38, 09, 19, 33, 52
        Win a Car 03, 13, 18, 34, 36, 37 TSN# 3174143957 1 / 6 correct 25, 24, 34, 28, 14, 40
        Pay Off Your Mortgage 01, 11, 28, 38, 41, 46 TSN# 3174143958 3 / 6 correct 45, 16, 28, 03, 41, 01
        $10,000.00 FastCASH 03, 12, 14, 18, 21, 30 TSN# 3174143959 1 / 6 correct 31, 09, 17, 15, 08, 14
        $100,000.00 Giveaway 04, 10, 18, 21, 28, 34 TSN# 3174143960 2 / 6 correct 04, 16, 20, 21, 08, 38
        $10,000,000.00 SuperBucks 16, 19, 20, 27, 30, 33, 49 TSN# 3174143961 1 / 7 correct 43, 19, 05, 45, 22, 37, 01


      • onnellinen pelihullu
        paljon pelannut kirjoitti:

        joihin osallistun päivittäin kymmenen euron kuukausipanoksella. Rehellistä peliähän tämä.

        Monday, September 14th, 2009
        $1,000,000.00 Jackpot 19, 22, 24, 28, 36, 39 TSN# 3174143956 1 / 6 correct 10, 38, 09, 19, 33, 52
        Win a Car 03, 13, 18, 34, 36, 37 TSN# 3174143957 1 / 6 correct 25, 24, 34, 28, 14, 40
        Pay Off Your Mortgage 01, 11, 28, 38, 41, 46 TSN# 3174143958 3 / 6 correct 45, 16, 28, 03, 41, 01
        $10,000.00 FastCASH 03, 12, 14, 18, 21, 30 TSN# 3174143959 1 / 6 correct 31, 09, 17, 15, 08, 14
        $100,000.00 Giveaway 04, 10, 18, 21, 28, 34 TSN# 3174143960 2 / 6 correct 04, 16, 20, 21, 08, 38
        $10,000,000.00 SuperBucks 16, 19, 20, 27, 30, 33, 49 TSN# 3174143961 1 / 7 correct 43, 19, 05, 45, 22, 37, 01

        spämmiä lähettele. Kahdesti vuorokaudessa tulee viesti (siis klo 11.40 ja 4.00). Toisessa ilmoitetaan päivittäin oikeat rivit ja myöhemmässä viestissä sitten, paljonko oli oikein. Reilun pelin meininkiähän se. Suotta tällä jotkut kateelliset ja asiaan perehtymättömät panettelee.


      • eipelaaja
        paljon pelannut kirjoitti:

        joihin osallistun päivittäin kymmenen euron kuukausipanoksella. Rehellistä peliähän tämä.

        Monday, September 14th, 2009
        $1,000,000.00 Jackpot 19, 22, 24, 28, 36, 39 TSN# 3174143956 1 / 6 correct 10, 38, 09, 19, 33, 52
        Win a Car 03, 13, 18, 34, 36, 37 TSN# 3174143957 1 / 6 correct 25, 24, 34, 28, 14, 40
        Pay Off Your Mortgage 01, 11, 28, 38, 41, 46 TSN# 3174143958 3 / 6 correct 45, 16, 28, 03, 41, 01
        $10,000.00 FastCASH 03, 12, 14, 18, 21, 30 TSN# 3174143959 1 / 6 correct 31, 09, 17, 15, 08, 14
        $100,000.00 Giveaway 04, 10, 18, 21, 28, 34 TSN# 3174143960 2 / 6 correct 04, 16, 20, 21, 08, 38
        $10,000,000.00 SuperBucks 16, 19, 20, 27, 30, 33, 49 TSN# 3174143961 1 / 7 correct 43, 19, 05, 45, 22, 37, 01

        Onkohan täällä kirjoittavat mukana pelipisneksessä ja siksi antavat positiivisia lausuntoja.
        Onhan ainakin minulle tuleva tekstikin suomeksi.


      • pelitaitoinen
        eipelaaja kirjoitti:

        Onkohan täällä kirjoittavat mukana pelipisneksessä ja siksi antavat positiivisia lausuntoja.
        Onhan ainakin minulle tuleva tekstikin suomeksi.

        siinä vaiheessa, kun olet antanut henkilötietosi ja osoitteesi. Asiakaspalvelu nääs pelaa


    • Uncle sam

      kk maksu on noin 10€ itse olen voittanut monesti 1$ ja meilinä tullut linkki että laitanko hyväntekeväisyyteen vai omalle tilille ja tilillehän se sieltä tulee. olen myös laittanu noihin humppuukki tekeväisyyksiinkin noita pikkusia voittoja. en ole ikänään saanut shekkejä tuolta. enkä puhelin soittoja. 3 kertaa ne muistuttaa lottovoitosta jos ei lunasta. Luultavasti ihan ok sivusto kun on ollut jonkun aikaa pystyssäkin. Ja mitä tulee siihen listaan missä saattaa olla SINUN nimi osoite yms. niin se on lähinnä mainos. mutta se on kierosti tehty kun siinä annetaan ymmärtää että olet voittanut jo. tosi asia on että he"etsivät voittajaa" eli haluaa sinut kokeilemaan heidän lottoa. Minulla on pelannu ihan hyvin tuo lotto systeemi.

      • nöyryytetty

        yhden dollarin vopiton jo kaksi kertaa tilille. Nyt kuitenkin jostain syystä nuo roskapostiviestit ovat loppuneet. En enää saa sähköpostiin voittoriviä enkä tuloksiani. Kuitenkin mukana olen, koska kuukausittain se 10,37 euroa pidätetään tililtäni automaattisesti. Vanhasta linkistä pystyn kuitenkin tarkastamaan tulokseni aina kuukauden ajalta.


    • JONTTU1997

      ootteko ääliöitä mullekkin on tullut 5-10 viestii et oon voittanut 1 miljoonan $ shekin ja oon vasta 12 ja oon saanu noita viestejä älkää ihmeessä menkö tohon mukaan äiti on samaa mieltä, noi on tullu amerikasta ja vaikka sä annat tili numeros ja voitat sen 1 miljoonan jäät silti häviölle koska ne ottaa enemmän kun sä voitat jos sä vaikka voitat 10 000 ne ottaa sun tililtä veikkaisin 12 000 vaikka oon 12 en mee tohon halpaan kuka idiootti menis, joo anna sun tili numero nii mä annan sulle 10 000 dollaria LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • TULKKU1999

        ETTÄ OIKEIN ÄITI ON SAMAA MIELTÄ?!!?! XD XD XD :D ;D


      • pennitön

        voi ottaa, kun visakortin luottorajakin on vaan 1000 euroa ja siitäkin on puolet jo haaskattu.


      • ei voi olla totta
        pennitön kirjoitti:

        voi ottaa, kun visakortin luottorajakin on vaan 1000 euroa ja siitäkin on puolet jo haaskattu.

        sanotte? Näitä tulee joka päivä.
        xxxx xxxxxxx: $8,322,254.00 Awarded, Reactivation Notice
        Keneltä: Reactivation Notice
        Kenelle: [email protected]
        Lähetetty: 30.04.2010 0:25
        To ensure that you NEVER miss an important prize notification from FreeLotto,please add FreeLotto.com to your address book. Click below for instructions: http://www.freelotto.com
        Dear xxxx xxxxxxx
        You are receiving this message because you joined FreeLotto on 2009-06-01 11:06:44, from IP Address xxxxxxxxxxx. When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto. FreeLotto NEVER sends JUNK or SPAM messages.
        We never send mail to anyone unless they requested it when they registered.If you somehow didn't understand that you were agreeing to receive messages from us at the time you joined PLEASE CLICK HERE TO BE PERMANENTLY REMOVED FROM OUR LIST.
        http://www.freelotto.com
        In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to $11,000,000.00 in daily prizes. We regret any inconvenience.

        Thank you,
        FreeLotto Member Services
        REACTIVATION NOTICE
        F.A.S.T. Account Department

        From: FreeLotto
        To: xxxx xxxxxxx
        Re: $8,322,254.00 Awarded, reactivation notice?
        Dear xxxx,
        Since March 2008 FreeLotto has awarded $8,322,254.00 to lucky winners just like
        you. Thats nearly $400,000.00 weve given away every month! At the bottom
        of this message is a list of big winners since March of 2008, and youre not
        on it - you have to play to win. Our records indicate your
        F.A.S.T. account has been inactive since 2010-03-07 18:49:11. To reactivate
        your account and get in on all this winning simply click the link below and for
        only $14.99 per thirty days youll be entered in each and every
        FreeLotto drawing every day. Over $11,000,000.00 is available to be won each
        and every day.
        YES! I'm clicking to reactivate my F.A.S.T. account and get in on all this
        winning!


      • Suomalaiset idiootit
        ei voi olla totta kirjoitti:

        sanotte? Näitä tulee joka päivä.
        xxxx xxxxxxx: $8,322,254.00 Awarded, Reactivation Notice
        Keneltä: Reactivation Notice
        Kenelle: [email protected]
        Lähetetty: 30.04.2010 0:25
        To ensure that you NEVER miss an important prize notification from FreeLotto,please add FreeLotto.com to your address book. Click below for instructions: http://www.freelotto.com
        Dear xxxx xxxxxxx
        You are receiving this message because you joined FreeLotto on 2009-06-01 11:06:44, from IP Address xxxxxxxxxxx. When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto. FreeLotto NEVER sends JUNK or SPAM messages.
        We never send mail to anyone unless they requested it when they registered.If you somehow didn't understand that you were agreeing to receive messages from us at the time you joined PLEASE CLICK HERE TO BE PERMANENTLY REMOVED FROM OUR LIST.
        http://www.freelotto.com
        In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to $11,000,000.00 in daily prizes. We regret any inconvenience.

        Thank you,
        FreeLotto Member Services
        REACTIVATION NOTICE
        F.A.S.T. Account Department

        From: FreeLotto
        To: xxxx xxxxxxx
        Re: $8,322,254.00 Awarded, reactivation notice?
        Dear xxxx,
        Since March 2008 FreeLotto has awarded $8,322,254.00 to lucky winners just like
        you. Thats nearly $400,000.00 weve given away every month! At the bottom
        of this message is a list of big winners since March of 2008, and youre not
        on it - you have to play to win. Our records indicate your
        F.A.S.T. account has been inactive since 2010-03-07 18:49:11. To reactivate
        your account and get in on all this winning simply click the link below and for
        only $14.99 per thirty days youll be entered in each and every
        FreeLotto drawing every day. Over $11,000,000.00 is available to be won each
        and every day.
        YES! I'm clicking to reactivate my F.A.S.T. account and get in on all this
        winning!

        HALOO APINAT!?! luuletteko oikeasti että joku jakaa rahaa ja me kaikki oltaisiin voitettu 1000 000 dollaria? Jollekin idiooteille lähettäny sen 1 dollarin ja sen jälkeen ottanu tililtä reippaasti enemmän..Mitä helvetin puolustelijoita täälä on? Onko ne ihmisiä ketkä on kusetuksessa mukana vai ihan saatanan jälkeen jääneitä? Mitään et ole voittanut! Koita tajuta se! Ihmisiä houkutellaan mukaan koska olette niin ahneita paskoja ja uskotte tollaseen..Mäkin voin lähettää teille kerran kuussa euron postin kautta jos maksatte 15euroa/kk mun tilille ja vaikka soittaakin..miten ois? Ja sinne jos annat korttitietos niin ne ottaa sieltä niin paljon ku kehtaa ottaa! Itellekki tulee niitä paskaviestejä kokoajan ja nyt oon reilut 8 000 000 voittanu...viesti kun tulee--->delete..


      • minä-l-
        Suomalaiset idiootit kirjoitti:

        HALOO APINAT!?! luuletteko oikeasti että joku jakaa rahaa ja me kaikki oltaisiin voitettu 1000 000 dollaria? Jollekin idiooteille lähettäny sen 1 dollarin ja sen jälkeen ottanu tililtä reippaasti enemmän..Mitä helvetin puolustelijoita täälä on? Onko ne ihmisiä ketkä on kusetuksessa mukana vai ihan saatanan jälkeen jääneitä? Mitään et ole voittanut! Koita tajuta se! Ihmisiä houkutellaan mukaan koska olette niin ahneita paskoja ja uskotte tollaseen..Mäkin voin lähettää teille kerran kuussa euron postin kautta jos maksatte 15euroa/kk mun tilille ja vaikka soittaakin..miten ois? Ja sinne jos annat korttitietos niin ne ottaa sieltä niin paljon ku kehtaa ottaa! Itellekki tulee niitä paskaviestejä kokoajan ja nyt oon reilut 8 000 000 voittanu...viesti kun tulee--->delete..

        Samaa mieltä..Ei kukaan jaa netissä tai kadulla rahaa..aina ne ottaa enemmän ku antaa...haloo..


      • se siitä sitten
        minä-l- kirjoitti:

        Samaa mieltä..Ei kukaan jaa netissä tai kadulla rahaa..aina ne ottaa enemmän ku antaa...haloo..

        noista freeloton tarjoamista yhden dollarin voitoista, kun asikas joutuu pulittamaan pankille 6 euroa ulkomaisista talletuksista visatilille.


    • melkein miljonääri

      itelle on tullu jo monia miljoona voittoja, eilen tuli lista jossa voitin yli 12,000,000, ja luksus auton.
      seuraava etappi jos haluat lunastaa voiton on että ne pyytää pankkikortin numeroa jolle kyseinen voitto maksetaan, eli unohda , niin kuin minäkin tein..

    • nykynaisen elämää

      Kesällä -10 tilasin netistä animaatiofilmin Turilas ja Jäärän tyttären 2 v lapselle. Näyttöön läjähti 999 999. Sen jälkeen on tullut postia. Viisi kertaa olen ollut tuleva miljonääri. Muutin ja asuntoni hinta poljettiin alas olin turhautunut. 9.2.11 tuli jälleen viesti; you are won milli puntaa. Ajattelin ottaa huumorilla. Kirjoitin olevani happy woman. Minulle tuli viestiä että tulee ottaa yhteyttä James Byroniin. Ensin piti valita postimaksu, millai haluaa shekkinsä, eurona yli 800 maksettiin Wester Unionin kautta William Ashley-nimiselle. Tuli kuitti ja shekki liitteenä, mutta ohessa Inland Revenue vaati veroa, euroina se oli n. 3800. No en vielä kauheasti epäilly, jos kerta milli on tulossa. Maksaessani William Ashleylle virkailija sanoi yli 90 % olevan huijauksia. Seuravaksi Metropolitan Police UK:sta vaati Anti-terrorismimaksu euroina yli 20 000. Kävin juttelemassa poliiseille, koska juttu alkoi tuntua pelottavalta, mutta poliisi ei kirjannut edes ylös kertomaani. Ilmoitin Jamesille käynnistäni ja et luotto on mennyt. Alkaa kirjeenvaihto, tulosteena yli 30 sivua. Tulee puhelu tuntemattomasta numerosta. Sanon englanniksi etten vastaa kysymyksiin. 5.3 launatai iltana sama toistuu. Suomea puhuva haluaa jutella ja pian tulee tämä James ja kertoo, ettei mun tartte maksaa kuin vain osa ja jos sen teen saan shekkini. Säikähdin ja huolestuin sillä numeroni on salainen. Maksoin vaaditun summan yli 14 000 euroa, sillä mussa elää pieni Wallander. Ärsyttää ajastaan jäljessä oleva poliisi. Sain kuiti maksustani, esteettömystodistuksen nimelleni scannatun shekin. Sitä oli upea katsella. Piti lähettä henk.tiedot. Skannasin ja lähetin passini tiedot ja muut vaadittavat allekirjoitukset. Voiko olla totta! Minusta tulee miljonääri!
      Seuraavana saan viestin, jossa vaaditaan Hollannin valtiolle vakuutusmaksuja yli 11 000 euroa.
      Olen maksanut paljon huijareille, mutta suurempi huijari mun elämässä on ollut OP-Kiinteitö.

      • Petettykö?

        Kerro, saitko viimein rahat, vai vieläkö sinulta vaan kinutaan lisää rahaa? Haluan varmistuksen, sillä olen itsekin saanut ilmoituksen, että olen voittanut ja shekkini odottaa toimittamista, kunhan olen maksanut 2 700 puntaa.


    • swintti

      Jestas miten monta ihmistä luulee ilmaisia lounaita olevan. Ei voi kuin ihmetellä miten köyhä pitää ihmisen olla että alkaa tuollaista kuvittelemaan, köyhä tai ahne.

    • pläyär_

      itsellä venaa kuulemma10 miljoonaa, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa.

    • ,påjiyfu

      Ne voitot on ns. virtuaalirahaa, eli kyl sää voittanu oot, mut et sä mitään saa. Sen pääpotin jakavat se ryhmä jossa on eniten pelaajia.

    • Freelotto on kusetus

      Freelotto on aivan huuhaata! Sori te jotka ootte mukana siinä. Mulle tuli tekstari jonka perusteella olin voittanut 500 000 puntaa. Eli olin voittanut. Lähetin ohjeiden mukaan mailin. Sain vastauksen, jonka mukaan voittosekkini oli toimitettu clone courier servicelle. Ko firmasta lähetettiin edelleen viesti että miten haluan toimitettavaksi sekkini, hinta ooli 340-400 puntaa. Mulle myös soitettiin asiasta. Maksu olisi Western Unionin kautta...
      Ehdotin haistettuani kusetuksen, että haen sekkini Lontoosta. Osoite kun oli heathrowin lähellä... Sattumoisin sama osoite on DHL-kuriiriyhtiöllä. Mutta voi, minulle soitettiin ja ilmoitettiin että sekki on nyt joutunut Malesiaan. Eli jos haluan hakea, minun pitäisi mennä Aasiaan sit hakemaan....
      Joopa joo. Ei enää se kinkki soitellu uudestaan.
      Koko homma on aasiasta johdettua pyramidikusetusta. Eli uskokoon ken tahtoo rahansa menettää. Kyl joku nauraa teille ja ajelee mieluusti rolssilla, jotka on hyväuskoisilta nyhdetty..

    • mikko818181

      mitä rahanpesua se on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
      elikkä huijausta ja rahananpesua ja hallitus antanut luvan siihen ok!!!!

    • FOXiii

      Laittakaa sinne vaa s postinne jne .. ne laittelee mainoksia ja kusetus yrityksiä loppu elämänne ajan :D

    • kjl-61

      mulla on sama viesti missä on 500.000 ja pitäis otaa yhteyttä sinne mutta en oikein tiedä sitä onko se totta

    • silmät kuntoon

      Tuntuuko teilläkin välistä silmät väsyneiltä ja rasittuneilta pihalla, koneella tai muuaalla?

      Jos näin. Niin tuossa apu.

      http://silmatipat.nettisivu.org

    • välkky silmä

      mulla silmät välkyttelee kun luen näitä ! Kyllä välkyttelee ! kiitos silmätippa sivusta ! liikaa tulee näitä juttuja lueskeltua niin silmätipat ovat kyllä tarpeen... Nyt ostamaan silmätippoja !

    • Täysin ilmainen
    • habiba

      Mulle tuli sieltä ihan kunnon onnitteluviesti jossa ei ollut mitään nimilistaa mukana vaan henkiläkohtaisesti minua onnittelivat ja pyysivät osoitteen että voivat lähettää shekin sekä läppärin ja puhelimen jotka olen myös voittanut. Mutta sitten liitteenä oli ohjeet kuinka toimia jotta saa palkintonsa perille asti, no siinä lukee että pitäisi heidän tilille maksaa n 1000e jotain vakuutuksia ja postikuluja!!!!! En tie miten voisi olla totta, mutta kyllä houkuttelee kun oisin muka miljoonan voittanut ja vaikutti niin todelta se henkilökohtainen viesti..

    • MINÄ

      EI SE MITÄÄ VOITIN 2,000,000,00 MUTTA EN TIEDÄ MISTÄ SAAN RAHAT?

    • askok

      HEI.

      Auttakaa
      Miten pääsen lopettamaan freelotto -tilauksen.

      Mun järki ei riitä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe