Jimmy Page pedofiili?

Enpä tiennyt

Eilisessä dokumentissa haastateltiin jotain naista joka kertoi olleensa Pagen kanssa 13-14 vuotiaana: "Page oli hyvin kiihoittunut, koska minä olin niin nuori"

Löysin linkin netistä, jossa paljastuu että Pagen lisäksi myös David Bowiekin saattaa olla näitä pedomiehiä.

http://www.stryder.de/rest/Groupie_Central_Lori_ Maddox.html

8

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minneh

      Siinä myös sanottiin kuinka se oli joku sen ajan juttu,tykättiin nuorista bändäreistä ja kukaanhan ei pakottanut lähtemään juttuu mukaan.Taisi tyttönen olla valmiiksi vapaamielisempi,lapsimalleilun kauttahan jimmy hänet pongas..

      • puolustusasianajaja

        Lisäksi Jimmy oli itse vasta reilu parikymppinen että ei tuo niin tavatonta ole. Ajanhenkeen tosiaan kuului kuten dokkarissakin sanottiin että 20 kymppinen oli siihen aikaan liian vanha bändäriksi, ajat on onneksi muuttuneet mutta ei mustamaalata legendaa, sitäpaitsi kuka tietää tämän Lorin vaikuttimia kun kertoo näitä juttujaan ?


      • jjjju
        puolustusasianajaja kirjoitti:

        Lisäksi Jimmy oli itse vasta reilu parikymppinen että ei tuo niin tavatonta ole. Ajanhenkeen tosiaan kuului kuten dokkarissakin sanottiin että 20 kymppinen oli siihen aikaan liian vanha bändäriksi, ajat on onneksi muuttuneet mutta ei mustamaalata legendaa, sitäpaitsi kuka tietää tämän Lorin vaikuttimia kun kertoo näitä juttujaan ?

        No on se mun mielestä aivan h-tin outoa hengata alaikäisten kanssa.Jimmy Page sentään oli Zeppelinin aikoihin jo vanha kettu ja rutinoitunut keikkaukko. Lähempänä kolmekymppistä.(s.1944).En jaksa moralisoida,mutta kummallista se on.Ehkä Jimmy vaan tykkäsi ympäröidä itsensä jeesjees-ihmisillä jotka vain palvoivat kyseenalaistamatta mitään?Se on ok, mutta jotain rajaa...Olihan sillä läski-Grant...


    • zeppelin

      minun laskujeni mukaan lori maddox on nykyään 47 vuotias ja ilmeisesti ei aikaa Jimmyn kans muistele kovinkaan pahalla, ja jimmy vähän päälle 60 et jos nykyään hengailisivat tuskin siitä kovin paksuja otsikoita sais

    • Samy

      Eikä tuota taideta pedofiliaksi kutsua. Pedofiili on kiinnostunut pikkulapsista, ja vain pikkulapsista. Suurin osa Jimmy Pagen suhteista on ollut aikuisten naisten kanssa, ja onpa mies ollut (ja on tällä hetkelläkin) naimisissakin. Lori Maddox ei todellakaan ollut pikkutyttö kuin ikänsä puolesta. Harjaantunut bändäri, joka näytti aikuiselta naiselta. Ei olisi pedofiilia kiinnostanut tämä tyttö. Tuo alaikäisten kanssa pörrääminen nyt sattui kuulumaan sen ajan muusikoiden harrastuksiin.

    • ne oo

      kaikki rokkikukot sellasii??

      • zep fani

        Led Zeppelin-jumalten vasara-kirjassa Lori muisteli aikaa hyvin hienona aikana, ja sanoi että hän ja Jimmy rakastivat toisiaan. Muistaakseni joku muukin muisti Lorin, joten ei hän varmaan sitä aivan itse keksinyt.


      • Rynkyttäjä
        zep fani kirjoitti:

        Led Zeppelin-jumalten vasara-kirjassa Lori muisteli aikaa hyvin hienona aikana, ja sanoi että hän ja Jimmy rakastivat toisiaan. Muistaakseni joku muukin muisti Lorin, joten ei hän varmaan sitä aivan itse keksinyt.

        Jumalten Vasarassa kerrottiin kyllä kuinka paljon he molemmat rakastivat toisiaan.
        Ja se oli tietääkseni ainoa Jimmyn "alaikäis suhde".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe