Jimmy Page pedofiili?

Enpä tiennyt

Eilisessä dokumentissa haastateltiin jotain naista joka kertoi olleensa Pagen kanssa 13-14 vuotiaana: "Page oli hyvin kiihoittunut, koska minä olin niin nuori"

Löysin linkin netistä, jossa paljastuu että Pagen lisäksi myös David Bowiekin saattaa olla näitä pedomiehiä.

http://www.stryder.de/rest/Groupie_Central_Lori_ Maddox.html

8

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minneh

Siinä myös sanottiin kuinka se oli joku sen ajan juttu,tykättiin nuorista bändäreistä ja kukaanhan ei pakottanut lähtemään juttuu mukaan.Taisi tyttönen olla valmiiksi vapaamielisempi,lapsimalleilun kauttahan jimmy hänet pongas..

• puolustusasianajaja

Lisäksi Jimmy oli itse vasta reilu parikymppinen että ei tuo niin tavatonta ole. Ajanhenkeen tosiaan kuului kuten dokkarissakin sanottiin että 20 kymppinen oli siihen aikaan liian vanha bändäriksi, ajat on onneksi muuttuneet mutta ei mustamaalata legendaa, sitäpaitsi kuka tietää tämän Lorin vaikuttimia kun kertoo näitä juttujaan ?

• jjjju
        puolustusasianajaja kirjoitti:

Lisäksi Jimmy oli itse vasta reilu parikymppinen että ei tuo niin tavatonta ole. Ajanhenkeen tosiaan kuului kuten dokkarissakin sanottiin että 20 kymppinen oli siihen aikaan liian vanha bändäriksi, ajat on onneksi muuttuneet mutta ei mustamaalata legendaa, sitäpaitsi kuka tietää tämän Lorin vaikuttimia kun kertoo näitä juttujaan ?

No on se mun mielestä aivan h-tin outoa hengata alaikäisten kanssa.Jimmy Page sentään oli Zeppelinin aikoihin jo vanha kettu ja rutinoitunut keikkaukko. Lähempänä kolmekymppistä.(s.1944).En jaksa moralisoida,mutta kummallista se on.Ehkä Jimmy vaan tykkäsi ympäröidä itsensä jeesjees-ihmisillä jotka vain palvoivat kyseenalaistamatta mitään?Se on ok, mutta jotain rajaa...Olihan sillä läski-Grant...

• zeppelin

minun laskujeni mukaan lori maddox on nykyään 47 vuotias ja ilmeisesti ei aikaa Jimmyn kans muistele kovinkaan pahalla, ja jimmy vähän päälle 60 et jos nykyään hengailisivat tuskin siitä kovin paksuja otsikoita sais

• Samy

Eikä tuota taideta pedofiliaksi kutsua. Pedofiili on kiinnostunut pikkulapsista, ja vain pikkulapsista. Suurin osa Jimmy Pagen suhteista on ollut aikuisten naisten kanssa, ja onpa mies ollut (ja on tällä hetkelläkin) naimisissakin. Lori Maddox ei todellakaan ollut pikkutyttö kuin ikänsä puolesta. Harjaantunut bändäri, joka näytti aikuiselta naiselta. Ei olisi pedofiilia kiinnostanut tämä tyttö. Tuo alaikäisten kanssa pörrääminen nyt sattui kuulumaan sen ajan muusikoiden harrastuksiin.

• ne oo

kaikki rokkikukot sellasii??

• zep fani

Led Zeppelin-jumalten vasara-kirjassa Lori muisteli aikaa hyvin hienona aikana, ja sanoi että hän ja Jimmy rakastivat toisiaan. Muistaakseni joku muukin muisti Lorin, joten ei hän varmaan sitä aivan itse keksinyt.

• Rynkyttäjä
        zep fani kirjoitti:

Led Zeppelin-jumalten vasara-kirjassa Lori muisteli aikaa hyvin hienona aikana, ja sanoi että hän ja Jimmy rakastivat toisiaan. Muistaakseni joku muukin muisti Lorin, joten ei hän varmaan sitä aivan itse keksinyt.

Jumalten Vasarassa kerrottiin kyllä kuinka paljon he molemmat rakastivat toisiaan.
        Ja se oli tietääkseni ainoa Jimmyn "alaikäis suhde".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe