Valtavan MTV3-mainoskampanjan uhrina jouduin CoHomen käyttäjäksi.
Marraskuussa tuli maksukehotus Lindorff-perintätoimistolta ja perintäkulut
Aikamme sitä pällisteltyämme, huomasimme että siellä mainitaan CoHome, joten maksoimme sen.
Lindorff pommitti edelleen perintälaskuilla, joten sanoimme CoHome –laajakaistan irti ja huomautimme jo silloin oudosta laskutustavasta, jossa alkuperäistä laskua ei tule, vaan suoraan perintälasku uhkauksineen.
Sama tapahtui myös tammikuussa, alkuperäistä laskua ei koskaan tullut, vaan suoraan maksumuistutus Lindorffilta. Siis aivan uusi tapa lypsää rahaa asiakkailta.
Olemme selittäneet puhelimessa ja käyneet pitkät sähköpostit asiasta, mutta mikään ei auta
Nyt sentään saimme kopiot alkuperäisistä laskuista, kummankin eri pyynnöstä.
Lindorffilta on sitten paksu pino kehotuksia ja uhkauksia.
Minun ensimmäinen kokemukseni perintätoimistosta koko elämäni aikana ja toivottavasti viimeinen.
Olisi ollut paljon helpompi maksaa heti aiheettomat perintäkulut, koska asiakkaalla ei ole enää väliä.
Näin ei yleensä ole tapana meillä Suomessa.
TDC Song Oy ei olekkaan suomalainen, kuten esim.Elisa, johon olen tyytyväinen
MTV/GoHome-PAINAJAINEN
3
1817
Vastaukset
- Perfect Blue
Itse olen käyttänyt Gohomea yli vuoden. Eikä ole ollut kertakaan ongelmia laskutuksen tai yhteyden kansa.
- frogman
Älä välitä, et ole ainut.
Kaksi kertaa peräkkäin talvella tuli Lindorffin perintälasku eri laskuista.
Varsinaista laskua ei tullut lainakaan puhumattakaan perintään vaadittavasta "karhulaskusta".
Gohome=Gohell.
Operaattori vaihdossa. Muutenkin liian kallista. Joku voisi lohkaista. Elämä on.
Niin lohkaisin minäkin asiakaspalveluunsa.
Kun tein sopparin Gohomelle sanoin:
Ei mulle sitten mitään maksullisia virusturvia.
"Juu, ei laiteta sulle sitten sellaista"
Lupasivat modeemin kauppaan mukaan.
Ei tullut koskaan.
Kun soitin asiasta totesivat, että ne on nyt loppu.
Yllärinä huomasin maksaneeni joka laskussa neljä euroa jostain hemmetin Normanista jota en konelleni ikinä laittaisi.
Nyt tää on alkanut vielä muistuttamaan modeemiyhteyttä pätkimisineen ja takkuiluineen.
Kiitos ei. - Vesa
Lindorffia käyttävät kaikki legendaariset kepulifirmat (mm. surullisen kuuluista Directa-numeropalvelu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862