Valtavan MTV3-mainoskampanjan uhrina jouduin CoHomen käyttäjäksi.
Marraskuussa tuli maksukehotus Lindorff-perintätoimistolta ja perintäkulut
Aikamme sitä pällisteltyämme, huomasimme että siellä mainitaan CoHome, joten maksoimme sen.
Lindorff pommitti edelleen perintälaskuilla, joten sanoimme CoHome –laajakaistan irti ja huomautimme jo silloin oudosta laskutustavasta, jossa alkuperäistä laskua ei tule, vaan suoraan perintälasku uhkauksineen.
Sama tapahtui myös tammikuussa, alkuperäistä laskua ei koskaan tullut, vaan suoraan maksumuistutus Lindorffilta. Siis aivan uusi tapa lypsää rahaa asiakkailta.
Olemme selittäneet puhelimessa ja käyneet pitkät sähköpostit asiasta, mutta mikään ei auta
Nyt sentään saimme kopiot alkuperäisistä laskuista, kummankin eri pyynnöstä.
Lindorffilta on sitten paksu pino kehotuksia ja uhkauksia.
Minun ensimmäinen kokemukseni perintätoimistosta koko elämäni aikana ja toivottavasti viimeinen.
Olisi ollut paljon helpompi maksaa heti aiheettomat perintäkulut, koska asiakkaalla ei ole enää väliä.
Näin ei yleensä ole tapana meillä Suomessa.
TDC Song Oy ei olekkaan suomalainen, kuten esim.Elisa, johon olen tyytyväinen
MTV/GoHome-PAINAJAINEN
3
1836
Vastaukset
- Perfect Blue
Itse olen käyttänyt Gohomea yli vuoden. Eikä ole ollut kertakaan ongelmia laskutuksen tai yhteyden kansa.
- frogman
Älä välitä, et ole ainut.
Kaksi kertaa peräkkäin talvella tuli Lindorffin perintälasku eri laskuista.
Varsinaista laskua ei tullut lainakaan puhumattakaan perintään vaadittavasta "karhulaskusta".
Gohome=Gohell.
Operaattori vaihdossa. Muutenkin liian kallista. Joku voisi lohkaista. Elämä on.
Niin lohkaisin minäkin asiakaspalveluunsa.
Kun tein sopparin Gohomelle sanoin:
Ei mulle sitten mitään maksullisia virusturvia.
"Juu, ei laiteta sulle sitten sellaista"
Lupasivat modeemin kauppaan mukaan.
Ei tullut koskaan.
Kun soitin asiasta totesivat, että ne on nyt loppu.
Yllärinä huomasin maksaneeni joka laskussa neljä euroa jostain hemmetin Normanista jota en konelleni ikinä laittaisi.
Nyt tää on alkanut vielä muistuttamaan modeemiyhteyttä pätkimisineen ja takkuiluineen.
Kiitos ei. - Vesa
Lindorffia käyttävät kaikki legendaariset kepulifirmat (mm. surullisen kuuluista Directa-numeropalvelu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4844255Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743166Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461500Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m221297- 831294
17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291252Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14982Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59979- 57914
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71907