Veikö kissa kielen? Vai Krokotiili esinahan?
Tikkakoski on, ja tulee olemaan huippubodarien tuotantokunta.
Vi'ttuilkaa vaan ,saunantakana on tilaa.
Olette varmaan lukeneet saavutuksistani. ette voi mitään. Olen oikeasti tehnyt ne kaikki.
Muistuu mieleen , kun olin ruotsissa käymässä.
Siel tuli 58 homoa kadulla vastaan.
Näytin niille "Exit only" -tatuointiani ja vilautin nyrkkiä ni äijät juos karkuun. Ja parille karatesenseille pullistelin hauista ni ne oksenti kateudesta.
Veikö kissa kielen?
4
1316
Vastaukset
- hah
tuu tänne pullisteleen.... sinä pulla mössö poika et oo kovia poikia nähnykkään
Kirjoituksesi alhainen taso (kielioppi ja sisältö) loistaa miltei ainutlaatuista idiotismiasi. Etkö itse osaa vastata hienompiin kysymyksiin kun koko ajan pitää soittaa tuota aknen raiskaamaa ihraturpaa?
Minä en vittuile, minä kerron tosiasioita ja perusteltuja argumentteja. Olen lukenut "saavutuksistasi" ja ne ovat todellakin hyvin kyseenalaisia.
Miten tunnistat muka homo katukuvasta. En usko että kovinkaan helpolla löydät 58 kyseisen suuntauksen edustajaa yhdestä paikasta ja vielä voit alkaa uhoamaan.
Minä taas tunnen sinut - olet se ihrapelle joka tuli kerran treeneihin lesoamaan pieksävänsä kaikki. Seuran pienin mies otti haasteen vastaan ja ei siinä kauaa kestänyt niin läskipelle makasi maassa ähkien ja itkua tuhertaen. Taisi turvonneelle egolle olla hieman liikaa vastustusta.
Surkea provo. kerrassaan surkea...- King of Tikkakoski
Niin surkea provo tosiaankin, Se vain tuli sinulta.
King of Tikkakoski kirjoitti:
Niin surkea provo tosiaankin, Se vain tuli sinulta.
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Te olette vain sitä jälkimmäistä ryhmää. Minun saappaani ovat älykkäämmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004