Olen rapumies ja minulla on aivan älytön pettämisen vietti tai paremminkin vietti järjästää jotain seikkailua useasti.
Olen ollut parisuhteessa 18 vuotta ja keskimäärin kolmesti vuodessa olen sortunut jonkun muun kanssa sänkyyn.
Kaikista helpoimpia ja viehättävimpiä ovat leijona naiset.
Rapu ja uskottomuus
20
4950
Vastaukset
- QXX
Sulla täytyy olla aika kärsivällinen kumppani jos noin monta syrjähyppyä kestää.
Miltäs sun muu kartta näyttää, nouseva merkki, kuumerkki, huonesijainnit, aspektit yms??? Ne kun tietäs ni vois kertoo enemmän. - Leijonatar
rapu...
Pönkittää itsetuntoaan tuhoamalla kaiken tärkeän ympäriltään parin turhan hetken takia. - Rapumies..
Pettäminen on perseestä. Ja pahat saa aina palkkansa. Itselläni ei ole mitään pettämisen tarvetta.
- lintu sininen
Samaa mieltä olen Sinun kanssasi. Paha saa palkkansa. Pettäessään toista tekee vielä suuremman petoksen itseään vastaan. Nuo syrjähypyt-romahdukset estävät hänen itsensä saada elävää, intiimiä suhdetta naisensa kanssa jota hän pettää. Minun Rapuprinssini antaa kaikkensa minulle ja minä kaikkeni hänelle. Mutta se edellyttää myös sitä että tekee itsensä haavoittuvaksi. Mutta parempi rakastaa täyspainoisesti, sillä vaikka se joskus loppuisikin (viimeistään kun kuolema eroittaa toisistaan), on mahtavaa muistella vanhana keinutuolissa että oli rakastanut koko minällään ja saanut toisen ihmisen täydellisen jakamattoman rakkauden.
Kiitos että vaalit "jalorapujen" kunniaa !
- uhri minä
ONNEA... ihan kamalasti. sillä kaverisi joskus tulee tietämään, että PETÄT. kirvely tuntuu silloin sun rapupojun alapäässäsi ja yläpää ihmettelee mikä on tullut niin hyvälle(sun mielestäsi) alapäälle.
- kopsattuna
Kuinka vähänä voikaan pitää toista ihmistä ja toisen rakkautta, jos tuollainen ajatus edes elää ja hengittää mielessä? Kuinka olematon onkaan silloin tuolla tavalla ajattelevan sitoutuminen rakkaaseensa ja kuinka paljon pahaa toiselle voikaan omassa epävarmuudessaan tehdä? Paljon, joskus jopa sellaisia tuhoja, että ne jäävät elämään vielä seuraaviin parisuhteisiin. Sanotaan, että valheella on pitkät varjot, mutta niin on myös uskottomuudella, ja sillä että tieten tahtoen toista satuttaa. tämä on vaaka osastolta kopsattu ja hyvin sopii sinunlaisellesi
- rapumies,
yhden naisen mies,en voi käsittää miten voit olla rapu.
Minulla ei ole tullut ikikuuna päivänä sellaisia ajatuksia,että pettäisin vakituista kumppania.- lintu sininen
Kylläpä sanoit hyvin, minäkään en saa rapuihin mahtumaan tuota uskottomuutta, kun tyypillistä on että he käsittelevät todella hienosti naistaan. Ravut ovat parhaita, aidot uskolliset reilut rehdit miehekkäät "Jaloravut".
Ravuista muuten sanotaan myös että he pitävät huolta maapallostamme. Ja itse sanon että mitä olisi tämä maailmamme ilman rapuja?
Kylmä, kolkko ja onneton!!!
- Kalatnainen
tunnut olevan, teihin kun sotkeutuu niin tuntuu, et on enempi kuin verkossa, kakkosta ei yritäkkän unohtaa, vaikka on menossa naimisiin, hirveitä miehiä.
- neitsykkä
Jep. Olen Ravun kakkonen. Ja se kelpaa mulle. Tiedän että hän ei unohda minua vaikka meneekin jonkun bimbon kanssa naimisiin. En kelpaa hänelle vaimoksi, pantavaksi kyllä. Se riittää minulle kun en enempää voi saada. Lohduttaa että Ravut ei rakkauksiaan unohda vaikka toisen ottavatkin. Ja saan riemua siitäkin että sen pikkuvaimo ei tiedä että miehensä on tyypillinen petturiRapu.
- tuollaiseen
neitsykkä kirjoitti:
Jep. Olen Ravun kakkonen. Ja se kelpaa mulle. Tiedän että hän ei unohda minua vaikka meneekin jonkun bimbon kanssa naimisiin. En kelpaa hänelle vaimoksi, pantavaksi kyllä. Se riittää minulle kun en enempää voi saada. Lohduttaa että Ravut ei rakkauksiaan unohda vaikka toisen ottavatkin. Ja saan riemua siitäkin että sen pikkuvaimo ei tiedä että miehensä on tyypillinen petturiRapu.
vaan etsi itsellesi kunnon mies ettet katkeroidu enempää.
- tetra77
Astrologin analyysin mukaan Rapumies pettää lähes aina,ellei opettele ulos tavastaan.
- jousimiesN
Ensin olin tietämättäni rapuni kakkonen. Sitten piti oikeasti olla se ykkönen. Äkkiä huomasin, että tekstareita ja puheluita lähtee useammallekin naiselle, piilossa. Lupaa nyt parantaa tapansa. Heh, tuskin niin tulee tapahtumaan. Ensin taidan lähteä minä.
- kakkonen
Tusin se tapojaan parantaa, ei rapu siihen pysty. Kokemusta on muutaman vuoden ajalta ja itsehän siitä piti pois lähteä.
- pettäminen
kakkonen kirjoitti:
Tusin se tapojaan parantaa, ei rapu siihen pysty. Kokemusta on muutaman vuoden ajalta ja itsehän siitä piti pois lähteä.
joo, mullakin kokemusta ravusta, käyttävät taloudellesti hyväksi. alussa mukavia käsittelevät kun kukkaa kämmenellä, mutta sitten menee pitkään ennenkun antavat kuulua mitään, ikinä et ole rapumiehelle ykkönen, toisia naisia tulee, tekstiviestiä ym. tai rapumies ottaa yhteyttä, pitkän ajan jälkeen (ehkä muut sillä hetkellä kyllästyttävät?).
- rapu1970
Kamalaa myöntää, mutta minäkin olen ollut uskoton miehelleni ja koko ajan pitää olla jotain viritystä johonkin mieheen. Tekstailen useamman miehen kanssa ja flirttailen aivan mahdottomasti. Minkäs sitä luonteelleen mahtaa;)Toisaalta myös huono omatunto useinkin. Tarttis varmaan terapiaan mennä. mieheni ei ansaitse tällaista rapunaista kuin minä.
- Nimetön
Tämä skorpioninainen lähti ovet paukkuen kun sai tietää rapurakkaansa uskottomuudesta. Rapumies romahti henkisesti ; joutui lääkitykselle, psykiatrin juttusille ja pitkälle sairaalareissulle... Ken leikkiin ryhtyy, sen leikin kestäköön !
- .......
minun rapumieheni on todella uskollinen..olimme erossa parivuotta,hänellä olisi ollut saumoja vaik kuin,mut ei halunnut alkaa seurusteleen kun minä kuulemma hänen ainut rakkaus.ja tiedän sen olevan totta,lapsiemme kautta.(kuin taas minä olin kahdenki miehen kanssa eron aikana.(en yhtä aikaa kuitenkaan):)
- Nightingale
Oletsä nyt ihan varma ettet sä ole sittenki kaksonen? Tai Jellona? Tai syntynyt jommankumman rajalla? Mä oon aina ymmärtäny, et ravut on uskollisii...
- Kihti-Jeesus
Kylläpä porukka ui syvällä suossa, eipä muuta voi sanoa tämän perusteella... Minkä ihmeen takia sen pitää olla joko tai, siis Ravut joko uskollisia tai uskottomia tms. Aivan kuin uskottomuus olisi siitä kiinni, milloin syntyy. Sehän ikään kuin merkkaisi, että sitten kun tiedostaa olevansa esim. jotakin "uskotonta merkkiä", voikin alkaa valmistella itseään siihen, että se pettäminen tapahtuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin... Ihminen ei voi valita milloin syntyy, mutta ihminen voi tehdä moraalisia valintoja riippumatta horoskoopistaan.
Kaiketi vaan pilaatte elämänne tuolla touhulla, mutta kaipa sitä joku auktoriteetti elämässä pitää sitten olla, jos muuten ei pysy homma hanskassa. Samapa se, mutta älkää herran jestas tuomitko jotakuta uskottomaksi tai uskolliseksi sen syntymäajan mukaan!! Jos joku sanoo minua uskottomaksi sen takia, että olen sattunut ravun merkkiin syntymään, halveksin sitä todella. Sillä omiin periaatteisiini sattuu kuulumaan se, että pettämistä ei harrasteta, vaan asiat pitää sanoa suoraan: jos suhde ei toimi, niin se lopetetaan, eikä kuseteta selän takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793