Onko kaikilla naisilla g-piste? Olen hakemalla hakenut omaani, mutta ei minussa taida sellaista olla... Ja luulen, että siksi en saa orkkua miehen kanssa. Klitoris kyllä toimii, mutta vaatii niin täsmällisen stimulaation, ettei sitäkään ole toistaiseksi pystynyt valloittamaan kuin minä itse. Sääli, sillä suuri haaveeni olisi saavuttaa kunnon yhdyntäorgasmi.
g-piste?
13
11705
Vastaukset
- mies 44
ota mies joka panostaa sinuun riittävästi kyllä se g-piste kaikilla on mutta ei sitä kokeillematta löydy
- tipu
On mulla hieno mies. Mutta kai sen pisteen nyt itse itseltäni löytäisin jos sellainen olisi olemassa???
Niin ja kyllä nyt todellakin kyse on naisen g-pisteestä! - mies 44
tipu kirjoitti:
On mulla hieno mies. Mutta kai sen pisteen nyt itse itseltäni löytäisin jos sellainen olisi olemassa???
Niin ja kyllä nyt todellakin kyse on naisen g-pisteestä!käske miehesi yrittää paikasta johon omat sormesi ei taivu
- gee
Olen nainen enkä itse ylety omaan g-pisteeseeni. Mies kyllä ylettyy sinne..Kyllä se siellä on, tarvitset vain pitkäsormisen miehen etsimään ; ) Tai sauvan joka on sen muotoinen että osuu sinne hyvin.
- utelias
koskaan hieroa tällaisella puisella Ekstaasisauvalla G-pistettä? Kyseisellä sivulla oli ohjeena, että pitää olla muutan kilon painoa vastaava paine G-pisteessä, ennenkuin tuloksia syntyy...
http://www.cirkuseros.nu/skonagrejerbilder/trastav.gif- miesten keksimiä kaluja..
...hanki sellanen dildo, jonka kärki on väännetty ja jossa on hyvä, tehokas moottori. Sen avulla ku alat ettiin niin uskon et löydät!
G-piste on aika syvällä ja omin sormin en minäkään yllä. Pyydä vaiks miestäs samalla kun nuolee, työntään pari sormea oikein syvälle ja koukistamaan. Se ei välttämättä heti mitään hillittömiä kiksejä tee, mut samalla kun klitoris saa kiihotusta niin MIKÄÄN ei tunn paremmalta jos samalla G-pistettä hieroo!
Onnea etsintään, kyllä se sieltä löytyy :) - utelias
Kuvan mukaisesti...
http://www.cirkuseros.nu/skonagrejerbilder/stavtest_2.gif
G-pistettä painetaan 4 - 5 kilon voimalla...
eli aika kovasti... vertaa esimerkiksi, jos otat kauppakassin, jossa on tavaroita 5 kiloa ja kannattalet sitä kahdella sormella.. eli se paine, jonka tunnet sormissa on vastaavan suuruinen voima, jolla suositellaan G-pistettä hierovan...
Aluksi saattaa tulla pissaamisen tarve, eikun käynti varmistuspisulla ja "hierontaa" jatkamaan...
- poju
Miksi mietit mitään g-pistettä?
Klitoriksen tunnet ja tiedät milloin
mies on lähellä, osaat itse toteuttaa
haaveesi itse.... Oikeesti!!!
(jos et itse auta niin jäät ilman :) - 4kymppinen
G-pisteorgasmi normaalissa yhdynnässä on vaikea temppu. Hyvältähän se voi tuntua, mutta älyttömän vaikeata se on, jollei miehen ja naisen anatomia sattumalta osu tosi hyvin kohdakkain. Käytännössä helpoiten G-pisteorgasmin saa sormettamalla, yhdellä tai kahdella sormella koukistelemalla. Naisen on hyvä olla silloin istuma-asennossa. Sormet eivät välttämättä muuten yllä. Toisella kädellä painellaan päältäpäin ja luodaan lisää painetta alueelle.
Yhdyntäorgasmi tulee tavallisimmin vaginan yläosaan kohdistuvasta stimulaatiosta. Se voi myös tulla klitorikseen sivutoimisesti syntyvästä hankauksesta. Yleisimmin kuitenkin orgasmi tulee klitoriksen suorasta kiihoittamisesta. Jotkut eivät pidä klitorisorgasmia niin tyydyttävänä tai "oikeana", mutta hyvä kompromissi on harrastaa normaalia yhdyntää ja samanaikaisesti vaikkapa sormin hieroa klitorista. Kun kahdesta kohtaa kiihoittaa yhtäaikaa, syntyvä orgasmi on tyydyttävämpi. Moni nainen haluaa tuntea peniksen sisällään lauetessaan. - Peto sängyssä
Olen löytänyt G pisteen lähes kaikilta kumppaneiltani, vaatii naiselta voimakasta kiihottumista joita pitkät esileikit auttaa tietty. Parhaiten sen löytää kalulla kun panee lähetyssaarnaaja asennossa tyyny naisen peban alla pitkiä rauhallisia työntöjä ikäänkuin alhaalta ylöspäin. sitten jossakin vaihessa kalu alkaa "juuttua" yläpuolta paisuvaan G pisteeseen joka ikäänkuin muljahtelee kalun tieltä pois, muutama työntö sen jälkeen ja nainen saa keskimäärin 3 x voimakkaamman orgasmin kuin naiset jotka iloitsee vain klitoriksestaan. Oman Gallupini mukaan iso osa itseään usein klittaa sormettavista naisista ei saa niin voimakkaita orkkuja kuin vähemmän masturboivat, kunnon penetraatiosta pitävät miestä tarvitsevat naiset.
- tilastonpitäjä
panomieheksi.
Saanen hymyillä ;-) - Eeva 49v
Minulla ei g-pistettä ole. Koko *G* taitaa olla vain miesten keksimä juttu johon he voivat viitata! Aina kun nainen ei saa orgasmia, ei hänen g-pisteensä ole oikeassa kulmassa kaluun nähden ym. soopaa.
Olen ollut petipuuhissa elämäni aikana ainakin 60 miehen kanssa, enkä vielä kertaakaan ole keksinyt g-pistettä sisältäni kenenkään kanssa. Etsintöjä ja yritystä on ollut lukuisia kertoja, miksi siis valehtelisin sellaisen minulla olevan, kun sitä ei ole!
Seksi maistuu, mutta saan hyvin harvoin orgasmia yhdynnässä. Loppuhuipennuksen voi aina hoitaa käsipelillä tai suulla, aina se ei ole tarpeen, sillä "matkan teko" on joskus perille pääsyä ihanampaa. Orgasmikaan ei tule pakottamalla!
Miehen on viisainta opetella oman naisensa herkimmät kohdat ja keskittyä niihin, sillä samat säännöt eivät päde jokaiseen naiseen!
Jos nainen jää toistuvasti ilman orgasmia, hän muuttuu haluttomaksi seksiin. Jos nainen nauttii, hän himoitsee sinua aivan kuten sinä häntä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809