Miten aloittaa?

nixie

Miten suuteleminen olisi hyvä aloittaa? Siis ekaa kertaa uuden ihmisen kanssa? Tuntuu, että se on aina jotenkin hankalaa eikä kertakaikkiaan onnistu luontevasti ja "tyylikkäästi". Alkuräpellyksen jälkeen homma kyllä sujuu, mutta minulla ainakin siihen ekaan suudelmaan liittyy todella paljon epävarmuutta (Koska? Mihin suuntaan käännän pään? Mihin kädet? Miten? Pieni pusu vai kunnon suutelosessio?).

4

2489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poju

      Itse...
      Tavalla tai tyylillä väliä :)
      Tiedät mistä pidät!!!

    • Cathrin-C

      Suutelemisen epävirallisena maailmanmestarina suudeltuani miesten ja naisten kanssa miljoonia kertoja kerron vähän aiheesta: Pese hampaat! No niin, suutelu ei ole mikään suoritus ja en ole koskaan törmännyt kahteen samanlaiseen suutelijaan. Tärkeintä koko asiassa on mielestäni tunnustella toisen fiiliksiä ja tunteita suun kautta.. ja se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa tai 100 munaa tai 50 pildee. Aloita lähestymällä itsevarmasti mutta kohteliaasti, ei hyökkäävästi, ota ensin vaikka vyötäröstä yhdellä kädellä hellästi kiinni, kosketa vaikka hiuksia.. katso silmiin, kallista hieman päätäsi ihan siksi ettei nenät kolise, kostuta huomaamatta hieman huuliasi kielelläsi ja sitten asennat ne tarkasti, pehmeinä, hieman avoimina, tarkalleen sopiviksi hänen huuliinsa.. aloitat kevyen imun ja liikutat hitaasti päätäsi tunnustellen ja tutkien.. vaihtele paineen voimakkuutta ja löydä se mistä hän pitää.. jos haluat suutelun johtavan seksiin tai kumppanin kiihottumiseen niin painaudu lähemmäs.. pidä tiukasti kiinni , ime kovempaa, liikuta päätäsi enemmän, vaihtele puolelta toiselle, sitten voitkin jo kokeilla mitä hän pitää kielestäsi, älä tunge sitä kuitenkaan kurkkuun vaan kosketa ensin hänen huuliiaan varovasti, sitten voit jos hänelle sopii koskea hänen kieltään kielelläsi, huomaat kyllä pitääkö hän siitä vai ei.. (jos hän on innoissaan kielestäsi niin sitten hän tykkää todennäköisesti suuseksistäkin) Siitä se löytyy yhteinen sävel, respectiä vaan ja hellyyttä ensin niin loppu onkin pelkkää.. pornoa. Housut pois sitten vaan ja köyritte törkeesti all night long kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa asennoissa jippii huutoja ja kattoon ampumisia unohtamatta!(mun yläkerran naapuri on ihan paskana mun seksielämän vuoksi) (loppu osio oli vähän tsoukkia mutta muuten asiaa) Kysy vaan tätiltä. Täti on kova pussaamaan ja juttelemaan. T Kata=)

      • on kyllä

        täyttä paskaa!!!!!


      • Vähänks repesin... no vähän vaan, mutta kuitenkin, hah >:P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe