Tulokset 28.3.2006:
SaPKo - Hermes 3 - 3
KOO-VEE - HeKi 0-3
HeKi siirtyi näin omalle paikalleen sarjataulukossa:
HeKi 9
KOO-VEE 7
SaPKo 7
Hermes 5
Titaanit 0
Mestis-karsintaa
6
721
Vastaukset
Jos HeKi olisi omalla paikallaan niin se olisi SaPKon takana. Älä siis viitsi ponttoonipää siellä selitellä kun et tiedä mitään jääkiekosta.
Keskity mieluummin voittamaan naapurin pikkukolli neppisautokisassa. Siinä sinulla on sentään saumat ellet syö taas "vahingossa" kuutta kiloa hiekkaa kuten viime kesänä.- Ville
Ei lapselliset lässytykset.
Ville kirjoitti:
Ei lapselliset lässytykset.
Noinko sanoi ensimmäinen kuviteltu tyttöystäväsi nähtyään pelisi ja poistui nauraen paikalta?
Noinko sanoi ensimmäinen kuviteltu tyttöystäväsi nähtyään pelisi ja poistui nauraen paikalta?
Olet säälittävä. Tuskin olen ainoana tätä mieltä tällä palstalla.
Ville kirjoitti:
Olet säälittävä. Tuskin olen ainoana tätä mieltä tällä palstalla.
Apunasi nimittäin on 256 multipersoonaasi ja lisää nikkejä olet juuri mietiskelemässä.
Apunikkiesikin keskimääräinen ÄO on tasan 15,00 kuten itselläsikin, vänkää eikö totta?- SM-Liigaa hoh hoh!
SavoRULES kirjoitti:
Apunasi nimittäin on 256 multipersoonaasi ja lisää nikkejä olet juuri mietiskelemässä.
Apunikkiesikin keskimääräinen ÄO on tasan 15,00 kuten itselläsikin, vänkää eikö totta?Tämä SavoRULEShan on ihan turha jätkä! Vai onko se joku pikkulikka läskiperseineen? Taitaa olla jutut on sitä tasoa. Aivan lataamotavaraa ehe ehe!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522