Tulokset 28.3.2006:
SaPKo - Hermes 3 - 3
KOO-VEE - HeKi 0-3
HeKi siirtyi näin omalle paikalleen sarjataulukossa:
HeKi 9
KOO-VEE 7
SaPKo 7
Hermes 5
Titaanit 0
Mestis-karsintaa
6
681
Vastaukset
Jos HeKi olisi omalla paikallaan niin se olisi SaPKon takana. Älä siis viitsi ponttoonipää siellä selitellä kun et tiedä mitään jääkiekosta.
Keskity mieluummin voittamaan naapurin pikkukolli neppisautokisassa. Siinä sinulla on sentään saumat ellet syö taas "vahingossa" kuutta kiloa hiekkaa kuten viime kesänä.- Ville
Ei lapselliset lässytykset.
Ville kirjoitti:
Ei lapselliset lässytykset.
Noinko sanoi ensimmäinen kuviteltu tyttöystäväsi nähtyään pelisi ja poistui nauraen paikalta?
Noinko sanoi ensimmäinen kuviteltu tyttöystäväsi nähtyään pelisi ja poistui nauraen paikalta?
Olet säälittävä. Tuskin olen ainoana tätä mieltä tällä palstalla.
Ville kirjoitti:
Olet säälittävä. Tuskin olen ainoana tätä mieltä tällä palstalla.
Apunasi nimittäin on 256 multipersoonaasi ja lisää nikkejä olet juuri mietiskelemässä.
Apunikkiesikin keskimääräinen ÄO on tasan 15,00 kuten itselläsikin, vänkää eikö totta?- SM-Liigaa hoh hoh!
SavoRULES kirjoitti:
Apunasi nimittäin on 256 multipersoonaasi ja lisää nikkejä olet juuri mietiskelemässä.
Apunikkiesikin keskimääräinen ÄO on tasan 15,00 kuten itselläsikin, vänkää eikö totta?Tämä SavoRULEShan on ihan turha jätkä! Vai onko se joku pikkulikka läskiperseineen? Taitaa olla jutut on sitä tasoa. Aivan lataamotavaraa ehe ehe!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216074Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5542174- 1461798
- 821184
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa97952- 72930
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.69826Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10793- 30774
Kuntoportaat sai rahaa
Kuntoportaat sai mojovan tuen. Minua vain ihmetyttää, tuleeko ne pidettyä käyttökunnossa. Televisiossa oli yksi aamu p37706