.......
SALAM ALEIKUM!
4
858
Vastaukset
- Wäinä
Miten meni reissu?
Normaalit,ikävät asiat saat lukea palstalta itse,mutta kerrompa hauskat asiat ensin.
Palstalla vieraili iloinen nainen ja nimitti Kallea LUTUSEKSI! Ajattele miten sointuu; IPN Lutunen.
Ympärinäkijä - vaikkei aina pöllömpi olekaan - repäisi juuri uudet trikoonsa.
Luulen,että tämän jumalan aikaan se ei anteeksi anna.
Eikä sitten oikeastaan muuta,paitsi Liberaali on pois.Lienee kaiketi aloittanut työn viitomakielisten uutisten lukijana Viron radiossa.
Mikä hänelle oikein hyvin sopiikin.- bonaqua
onko vom ollut matkalla? missäs olit?
- Liberaali
Ei ole tullut nyt vähään aikaan kirjoitettua tänne vitsi&valhe palstalle. Mites on Wäinä, joko hakeuduit katkaisuhoitoon? Tekisi varmaan hyvää.
Terv. Liberaali myönteinen tuntemus! Joo, olen lueskellut palstaa!
Mielenkiintoisia viestejä! Bonaqualle: vierailin esi-isiemme maisemissa osallistumassa "talkoisiin".
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706