Olen aina halunnut hamsteria, meillä on koira ulkona(ulkokoira). olen allerginen kissoille hyvin vähän, ei tule oireita viellä vaikka silitän ja paijaan kissaa. Eli voisiko olla haitaksi jos hankkisin hamsterin?
hamsteri asiaa
3
287
Vastaukset
- nyt ottaa
Minulla on astma, ei kovin raju. Lisäksi olen allerginen koirille, kissoille, hevosille ja pölypunkeille ja kaikenmaailman siitepölyille. Käytän päivittäin hoitavaa astamalääkettä yhden annoksen ja joka aamu laitan Flixonase-nenäsumutetta molempiin sieraimiin. Meillä on villakoira ja hamsteri. Ei ole astamoireita, eikä minkäänlaisia allergisia nuhia, ei edes siitepölyaikaan.
En kyllä suosittele tätä kaikille. Mutta itse uskon reippaaseen elämään enkä jatkuvaan potemiseen ja varomiseen. - rane
Meillä oli sunnuntaina pariskunta kylästelemässä ja tarjottiin heille sapuskat. Istuttiin sitten ruokapöydässä kun meidän kissaherra oli ulos menossa ja käveli ohitsemme. Kylästelemässä oleva isäntä kysyi - Mikä tuo oli? Sanoimme, että no meijän kissaherra (isokokoinen ja karvaa irtoaa). -Ihmettelen, miksi nenäni ja silmäni ei ole reagoinut siihen, että teillä on kissa.- Taidatte syödä ALL-IN-100-jogurttia, sanoin.- Joo kyllä syödään. -No, ilmankos. Siinähän on allergioita hoitavat maitohappobakteerit. - Nekö auttaa kissankarva-allergiaankin. Olen nimittäin ollut niin koirille, kuin kissoillekin allerginen, että yleensä jo ovella tiedän, jos on jompi kumpi edes käynyt "huushollissa", enkä ole voinut jäädä sellaiseen paikkaan. Olivat meillä monta tuntia, eikä mitään allergisia oireita.
- Nice ihminen
Voit ottaa hamsterin :)
Hamsteri ei hilseile/allergsoi.
Mutta kyllähän se hilseilee jos sillä on joku sellainen sairaus.
Hamsterista saat mukavan lemmikin.
Perehdy hyvin huolellisesti hoito-ohjeisiin. Hamsteri ei ole kumminkaan mikään helliteltävä lemmikki. Se stressaantuu joka kerta, kun nostat sen käteesi.
Eikö hamsteria SAA IKINÄ herättää päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218