Olen aina halunnut hamsteria, meillä on koira ulkona(ulkokoira). olen allerginen kissoille hyvin vähän, ei tule oireita viellä vaikka silitän ja paijaan kissaa. Eli voisiko olla haitaksi jos hankkisin hamsterin?
hamsteri asiaa
3
339
Vastaukset
- nyt ottaa
Minulla on astma, ei kovin raju. Lisäksi olen allerginen koirille, kissoille, hevosille ja pölypunkeille ja kaikenmaailman siitepölyille. Käytän päivittäin hoitavaa astamalääkettä yhden annoksen ja joka aamu laitan Flixonase-nenäsumutetta molempiin sieraimiin. Meillä on villakoira ja hamsteri. Ei ole astamoireita, eikä minkäänlaisia allergisia nuhia, ei edes siitepölyaikaan.
En kyllä suosittele tätä kaikille. Mutta itse uskon reippaaseen elämään enkä jatkuvaan potemiseen ja varomiseen. - rane
Meillä oli sunnuntaina pariskunta kylästelemässä ja tarjottiin heille sapuskat. Istuttiin sitten ruokapöydässä kun meidän kissaherra oli ulos menossa ja käveli ohitsemme. Kylästelemässä oleva isäntä kysyi - Mikä tuo oli? Sanoimme, että no meijän kissaherra (isokokoinen ja karvaa irtoaa). -Ihmettelen, miksi nenäni ja silmäni ei ole reagoinut siihen, että teillä on kissa.- Taidatte syödä ALL-IN-100-jogurttia, sanoin.- Joo kyllä syödään. -No, ilmankos. Siinähän on allergioita hoitavat maitohappobakteerit. - Nekö auttaa kissankarva-allergiaankin. Olen nimittäin ollut niin koirille, kuin kissoillekin allerginen, että yleensä jo ovella tiedän, jos on jompi kumpi edes käynyt "huushollissa", enkä ole voinut jäädä sellaiseen paikkaan. Olivat meillä monta tuntia, eikä mitään allergisia oireita.
- Nice ihminen
Voit ottaa hamsterin :)
Hamsteri ei hilseile/allergsoi.
Mutta kyllähän se hilseilee jos sillä on joku sellainen sairaus.
Hamsterista saat mukavan lemmikin.
Perehdy hyvin huolellisesti hoito-ohjeisiin. Hamsteri ei ole kumminkaan mikään helliteltävä lemmikki. Se stressaantuu joka kerta, kun nostat sen käteesi.
Eikö hamsteria SAA IKINÄ herättää päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297