Punikit haluaa maailman

pimeyden valtaan,niin

Pnikeilla on tarkotus vallankumouksen lailla sada maailma pimeyden valtaan,kuten kävi entisessä Itä-Euroopassa,kansat alistettiin sosialistisen rautasaappaan alle,suoritettiin "aivopesu",eli jauhetiin paskaa ihmisten mieliin,muka,että kapitalismi on pahasta.Näin ei ole vaan sosialismi,kommunismi aatteineen on täyttä paskaa,joka ei häviä,kuin kuularuiskujen edessä!

9

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta,,

      Neukkulassa sentään pääsi sairaalaan, kun alkoi päässä viheltää, lennellä tapulissa lepakoita, täällä näyttää tarjolla olevan vaan avohoitoa ja nettipalstoja, vai mitä.

      • onneksi punakone kaatui

        Totisesti pääsi Neukkulassa sairaalaan ja muuhun hoitoon. Tosin usein tahtomattaan. Sinne kiikutettiin aatteen vihollisia (länsimielisiä vakoojia, uskonnollisia ihmisiä jne.). Kateeksi ei käy moinen palvelu! Ei ole ikävä neukkulaa vaikka ei miedänkään kotimaamme mielenterveyspalvelussa kehumista ole. Tosin passivoittava hyysäysyhteiskunta tuottaa omalta osaltaan lisää sairaalaosastoa, vaikka kotikasvatus ja perintötekijät siinä toki pääroolia näyttelevät. En ole uusliberalismin ystävä mutta en todellakaan kommunismin. Sosiaalidemokratian ja markkinatalouden yhtyminen merkitsi kymmenien vuosien hyvinvoinnin aikaa mm. Euroopalle! Mutta siellä missä sorrettu väestönosa omaksui marxilais-leninistisen luokkavihan, ei tuli sammunut aikoihin. Yök!


      • sosialisti
        onneksi punakone kaatui kirjoitti:

        Totisesti pääsi Neukkulassa sairaalaan ja muuhun hoitoon. Tosin usein tahtomattaan. Sinne kiikutettiin aatteen vihollisia (länsimielisiä vakoojia, uskonnollisia ihmisiä jne.). Kateeksi ei käy moinen palvelu! Ei ole ikävä neukkulaa vaikka ei miedänkään kotimaamme mielenterveyspalvelussa kehumista ole. Tosin passivoittava hyysäysyhteiskunta tuottaa omalta osaltaan lisää sairaalaosastoa, vaikka kotikasvatus ja perintötekijät siinä toki pääroolia näyttelevät. En ole uusliberalismin ystävä mutta en todellakaan kommunismin. Sosiaalidemokratian ja markkinatalouden yhtyminen merkitsi kymmenien vuosien hyvinvoinnin aikaa mm. Euroopalle! Mutta siellä missä sorrettu väestönosa omaksui marxilais-leninistisen luokkavihan, ei tuli sammunut aikoihin. Yök!

        onhan näitä "väärinajattelijoita" pistetty vankilaan kapitalistisissa maissakin. Suomessakin on istutettu kommunisteja vankilassa, aatteensan takia. Neuvostoliitossa porvarit olivat uhreja, mm. suomessa kommnistit. Kai se on niin, että kukin vuorollaan..


      • vai vielä taistolaisia...
        sosialisti kirjoitti:

        onhan näitä "väärinajattelijoita" pistetty vankilaan kapitalistisissa maissakin. Suomessakin on istutettu kommunisteja vankilassa, aatteensan takia. Neuvostoliitossa porvarit olivat uhreja, mm. suomessa kommnistit. Kai se on niin, että kukin vuorollaan..

        Hei!

        Tyypillinen vastaus, joka pyrkii tekemään tyhjäksi jonkun ideologian aiheuttamat rikokset. Kaksi tuhoisinta aatetta, jota maa uudella ajalla on päällään kantanut ovat fasismi ja kommunismi. Miljoonia ihmisiä teloitettiin punaterrorin ja mustan terrorin ikeen alla. Demokraattisissa ja ei-sosialistisissa maissa kyllä kommunisteja on hysteerisesti etsitty ja tuomittu vankilaan, mutta diktatoorisen punaterrorin tai mustan fasistisen terrorin vertaaminen tähän ei anna kuvaa kovin korkeasta historian tuntemuksesta. Tai sitten tarkastelet asiaa virallisen Neuvostoliiton historian kirjoituksen näkökulmasta! Mene ja tiedä. Pidetään asiat asioina ja faktat faktoina. Diktatuurilla ja demokratialla on aina ero, olipa sitten kommunisti tai ei-sosialistinen.


    • suorittaa vuotuisen kuularuiskun rasvauksen!

      • hoituu

        myös se. Olen jalkaväen aseseppä.


      • hoituu kirjoitti:

        myös se. Olen jalkaväen aseseppä.

        tapauksessa:" Olalle vie, tähtää, laukaise!"
        Reservin vänrikki vuosimallia -54 ????


    • kuka kertoi

      eläköön MARXISMI LENINISMI ,VAIN TÄMÄ AATE PELASTAA
      MAILMAN TUHOLTA.

      • Matilaine

        kyl sammaa mielt!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe