Olen ollut posliini-tyttö jo monta vuotta. Nyt haluaisin kitorikseeni lävistysken. Onko kokemuksia?
Klitorislävistys/posliini
34
11358
Vastaukset
- swed
Älä vaan mene tekemään sitä, et koskaan saa orgasmia enää, ja eikä se todella tunnu kivalta miehestäkään, sit se esteettisyyshän häviää täysin. Tuhatkertaa kivempi ilman mitään ripustuksia
- minävaanjoo
niin.tuota. jospa vaikka pitäisit turpas kiinni kun et tunnu mitään tietävän. faktaha se oikeastaan on että lävistys klitoriksessa lisää tuntoherkkyyttä. on tietenki joku 1/1000000 todennäköisyys et lävistys epäonnistuu ja sillon se saattaa heikentää sitä herkkyyttä. huoh.
- läväri o luonnollist
minävaanjoo kirjoitti:
niin.tuota. jospa vaikka pitäisit turpas kiinni kun et tunnu mitään tietävän. faktaha se oikeastaan on että lävistys klitoriksessa lisää tuntoherkkyyttä. on tietenki joku 1/1000000 todennäköisyys et lävistys epäonnistuu ja sillon se saattaa heikentää sitä herkkyyttä. huoh.
Mut sehä on niinko vaan sillee luonnollist ett klitassa on läväri ja on posliini, ainaski meidä luokall on kaikill mä luulen ja maikalla myös varmaan.
- justjust betoni
läväri o luonnollist kirjoitti:
Mut sehä on niinko vaan sillee luonnollist ett klitassa on läväri ja on posliini, ainaski meidä luokall on kaikill mä luulen ja maikalla myös varmaan.
ei se vaara ole niin pieni edes.
ei kannata riskiä ottaa mutta kukin tietty itse päättää. - MedDr
justjust betoni kirjoitti:
ei se vaara ole niin pieni edes.
ei kannata riskiä ottaa mutta kukin tietty itse päättää.Moni asiasta täysin tietämätön uhoaa klitorislävistyksen olevan vaarallista. Tämä on täyttä paskapuhetta. Sadattuhannet naiset ovat hankkineet lävistyksen klitorikseensa, eikä kukaan ole vielä menettänyt sen vuoksi tuntoaan, ei ensimmäinenkään.
Klitoriksen päässä ei itse asiassa edes ole yhtenäistä hermorataa ja syvemmältä monihaaraisen hermon katkaiseminen vaatii ammattimaisempia välineitä ja menetelmätapoja, kuin mitä lävistäjällä pitäisi olla hallussaan. - PÖRRÖÖÖÖÖ
KYLLÄ se maikan pilluukin somistaa.
- Pillussako läväri
Tarkista asia maikan kuten muittenkin luokkalaistesi osalta. ei tarvise luulojaan esitellä
- Epäilevä ukkeli
PÖRRÖÖÖÖÖ kirjoitti:
Näkikö pörrö maikan hameen alle koulun pulpetista vai pääsitkö suosiolla maikan pöksyyihin asiaa tarkastamaan.
- Maikan pillun somiste.
PÖRRÖÖÖÖÖ kirjoitti:
Onkohan pörrön maikka unohtanut pikkarit pois hameensa alta koska pörrö on pulpetistaan päässyt näkemään maikan hameen alle mikä siellä maikalla pillua somistaa.Vai lieneekö maikka käyttää minihametta joka paljastaa alta kaiken mitä siellä on.
- luonnollinen ,miten löydetään.
Luonnollista on ainoastaan luomutupsu ja vailla mitään koristeita tai lisäkkeitä esim. läväreitä oleva pillu. Läväri klitoriksessa ja posliinipillu on ihmisen aikaansaannos ja keinotekoisesti aikaansaatu eli kaikkea muuta kuin luonnollista eli syntymässä saatua.Kantaa asiaan en ota puolesta enkä vastaan näin se vaan on.Teini-ikäisen oletuksia vailla varmaa tietoa jota ei ole mahdollista luotettavasti edes tarkastaa koska kukaan ei saa kurkkia kenenkään pilluja onko se posliini vai onko klitoriksessa läväri vai eikö ole.
- z-mies
Samaa mieltä kun aikaisempi kommentoija. Älä laita mitään "ylimääräistä" alapäähäsi. Pidä posliini, se on upea, mutta ei kannata laittaa sinne mitään rautatavaraa...
- noiri
Tiedäthän mitä tahdot?
- akka
Mulla on klitoriksen huppu lävistetty eikä se kyllä ole muuttanut herkkyyttä suuntaan eikä toiseen...on vaan ihan sika siistin näköinen kun jaksa pitää posliinin siistinä!!
- Käyttänyt
Tiedä, miten paljon sattuu, no kipu on hetkellinen. Paraneminen voi kestää kuukausitolkulla, jopa yli puoli vuotta. En tiedä, voiko naida sinä aikana, lävistäjä tietää.
Hetihän kulli koveneee pari astetta lisää, jos näkee korun klitassa. - Gicelle
Käyttänyt kirjoitti:
Tiedä, miten paljon sattuu, no kipu on hetkellinen. Paraneminen voi kestää kuukausitolkulla, jopa yli puoli vuotta. En tiedä, voiko naida sinä aikana, lävistäjä tietää.
Hetihän kulli koveneee pari astetta lisää, jos näkee korun klitassa.Siis mitä juttuja.. Jos nyt puhutaan clithoodista niinkuin kuvittelen niin paranemisaika on 2 viikkoa. (Omallani tosin meni pidempään kun oli vähän "huono" koru.)
Seksistä paranemisaikana olen kuullut monenlaista, toiset salliva kumin kanssa, toiset kieltävät kokonaan. - akkavieläki
Käyttänyt kirjoitti:
Hetihän kulli koveneee pari astetta lisää, jos näkee korun klitassa.onkohan mulla jotenki korkea kipukynnys tai jtn koska ei se klitoriksen lävistäminen koskenut mun mielestä juur ollenkaan, eikä ollut jälkikäteenkään kipeä vaikka menin suoraan istumatyöhöni lävistäjältä...Oikeastaan kielen lävistäminen oli paljon ikävämpää kun se oli monta päivää turvoksis
- akkataas
akkavieläki kirjoitti:
onkohan mulla jotenki korkea kipukynnys tai jtn koska ei se klitoriksen lävistäminen koskenut mun mielestä juur ollenkaan, eikä ollut jälkikäteenkään kipeä vaikka menin suoraan istumatyöhöni lävistäjältä...Oikeastaan kielen lävistäminen oli paljon ikävämpää kun se oli monta päivää turvoksis
seksiä ei kyllä muistaakseni kielletty...pakkohan se oli seuraavana päivänä naida kun ukko niin villiintyi lävärin nähtyään :) Voihan siinäkin hommassa käyttää järkeä eikä hangata sitä lävistystä...
- be to ni
Käyttänyt kirjoitti:
Hetihän kulli koveneee pari astetta lisää, jos näkee korun klitassa.jos nään lävärin klitassa niin haluthan siinä MENEE eikä päinvastoin.
hyi helvetti mikä pesäke se on kaikelle paskalle. ei sellaista naista edes nuole. - hurskas
Niin,eikös se lävistys tulekin klitoriksen esinahan läpi.
Luulisi se hankaavan klitoriksen terskaa,esinahassa killuessaan.On sillä kuitenkin helppo vetää esinahka taakse ja klitoriksen pää paljaaksi. - ei pillussa
hurskas kirjoitti:
Niin,eikös se lävistys tulekin klitoriksen esinahan läpi.
Luulisi se hankaavan klitoriksen terskaa,esinahassa killuessaan.On sillä kuitenkin helppo vetää esinahka taakse ja klitoriksen pää paljaaksi.tässä puhutaan ja käsitellään asiaa kltoriksesta eikä mulkusta jossa esinahka sijaitsee.Eihän klitassa mitään taakse vedettävää esinahkaa ole.
Terskakin on miehen kalun päässä oleva tatti e4ikä kenenkään pillun osa.
- Kaaleppi
Elä, elä hyvä tyttösein. Lävistysken otto on iha hullun hommoo. Kuse enne vaekka suuhus.
- idea. . . .
mutta niittaa samalla myös häppärit yhteen, ja oikein kunnon renkaalla. sulla taitaa olla tosi pahan näköinen värkki, kun haluat siirtää katseen ja kosketuksen pillun sijasta läväriin.
- Stiina 333
Tulipas yllättävän jyrkkiä mielipiteitä. Eikä taida kovin monella olla sellaista. Tuntuu ihmeelliseltä, jos joltain menee halut sen nähdessään. Minusta sellainen kultainen poikittain oleva rengas on tosi nätti. En ole luonnossa nähnyt kuin yhden. Se oli ainut kerta kun ois tehnyt mieli nuolla tyttöä. Haluan näiden kommenttien jälkeenkin otaa sen, mutta pitää harkita vielä joku viikko. Ois kiva jos joku osasi sanoa siitä paranemisesta ja milliaset fibat saa suu hoidossa? Entä miltä se tuntuu kävellessä tai urheillessa?
- Niinsku
Mulla olis samaten mielessä lävistyksen kokeilu klitskaan, en vaan ole uskaltanut reijittää ja lävistäjällekään ei kehtaa mennä. Tosin itse pääsääntöisesti ajan karvat vaan häpykummulta ja jätän alas häpyhuulen ympärille kun sieltä on aika vaikee ajaa, niin ei rengas kovin hyvin näkyiskään. Pidätkö sä kokonaan posliinina vai jätätkö jonkiverran karvaa ? miten sä ajat sieltä alta ?
- mieeeeeevaaan
siis yritin tossa aikaisemminki laittaa,mutta mun viestit hukkuivat tonne tyhjään lätinään.. Lävistäminen ei mun mielestä sattunut just yhtään ja parani tosi nopeasti, eikä ole aiheuttanut minkäänlaisia herkkyyden muutoksia suuntaan eikä toiseen.
Mulla siis lävistys klitoriksen hupussa eli se koru on "pystysuorassa"!
Ainoa homma jossa on vähän häirinnyt on spinning ja olenkin nyt ottanut korun pois siksi aikaa! - clithood
Mä laitoin clithood-lävärin. Lävistäminen vihlaisi sen hetken, kun neula meni siitä läpi. Sen jälkeen ehkä vähän kihelmöi. Samana päivänä ei kannata kauheesti treenailla. Mä hölmönä menin lenkille ja oli kyllä pikkupöksyt veressä sen jälkeen. Viikon päästä ei enää ollu yhtään kipeä ja parin viikon jälkeen ei enää tihkunu yhtään kudosnestettäkään.
Seksiä harrastettiin seuraavana päivänä (pakkohan se oli, kun mies innostui korusta) ja ihan hyvin toimi, vältettiin vaan kaikkea, mikä sattui. Ja pitää muistaa huuhdella lävistys jälkeenpäin.
Mun lävistys ei kyllä oo muuttanu tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ei tunnu yleensä yhtään miltään. - Stiina 333
clithood kirjoitti:
Mä laitoin clithood-lävärin. Lävistäminen vihlaisi sen hetken, kun neula meni siitä läpi. Sen jälkeen ehkä vähän kihelmöi. Samana päivänä ei kannata kauheesti treenailla. Mä hölmönä menin lenkille ja oli kyllä pikkupöksyt veressä sen jälkeen. Viikon päästä ei enää ollu yhtään kipeä ja parin viikon jälkeen ei enää tihkunu yhtään kudosnestettäkään.
Seksiä harrastettiin seuraavana päivänä (pakkohan se oli, kun mies innostui korusta) ja ihan hyvin toimi, vältettiin vaan kaikkea, mikä sattui. Ja pitää muistaa huuhdella lävistys jälkeenpäin.
Mun lävistys ei kyllä oo muuttanu tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ei tunnu yleensä yhtään miltään.Olen ajatellut laitaa kultaisen renkaan. Se on minusta hyvännäköinen. Jotkut on pelotelleet, että se sattuu tajuttomasti. Se on varmaan aika yksilöllistä, muuttuuko tuntemukset. Yks mailikaverini kertoi saaneensa orkkuja aivan missä vain, joku sopiva tärinä jne. Hän kertoi aika hauskojakin juttuja miten oli käynyt porukoissa, kun oli vaan yhtä äkkiä tullut. Muut läsnäloijat ovat varmaan ihmetelleet.
- Riesa Lävistys
Siitä saa ikuisen riesan, mutta onneksi reikä paranee nopeammin ilman korua.
Koru aiheuttaa monia haittavaikutuksia, kuten hiertymiä, ja ihottumaa. Se voi aiheuttaa myös sen, että halut herää keskellä katua kävellessä, ja naama alkaa punottaa niin, että kaikki ohikulkijat huomaavat kiimasi, ;-).
Mutta onneksi sen saa pois ja reikä menee umpeen jopa nopeammin, mitä itse lävistyksen "paraneminen" kestää.
Jätkät tykkää, totta kai, mutta eihän me olla niiden tykkäämiskoneita, VAI??? - AROSUSI-09
Riesa Lävistys kirjoitti:
Koru aiheuttaa monia haittavaikutuksia, kuten hiertymiä, ja ihottumaa. Se voi aiheuttaa myös sen, että halut herää keskellä katua kävellessä, ja naama alkaa punottaa niin, että kaikki ohikulkijat huomaavat kiimasi, ;-).
Mutta onneksi sen saa pois ja reikä menee umpeen jopa nopeammin, mitä itse lävistyksen "paraneminen" kestää.
Jätkät tykkää, totta kai, mutta eihän me olla niiden tykkäämiskoneita, VAI???Jaa ETTE ole? Taas karisi mielestä yksi harhaluulo.Joka päivä jotain uutta...*Hyräilee*
- Stiina 333
Riesa Lävistys kirjoitti:
Jätkät tykkää, totta kai, mutta eihän me olla niiden tykkäämiskoneita, VAI???Minua ei tuo kadulla tuleva halu haittasi. Ainoa jolla teidän ko. korun olevan on sanonut saaneensa orkun joskus aika kummassa paikassa.
- Gicelle
Mulla on juuri sellainen kultainen rengas poikittain. Se ei tunnu miltään ja lävistäjä sanoikin että varsinaista "iloa" voi odottaa vain pitkittäin olevasta korusta. Paraneminenkin kesti kauemmin kuin jos olisi ollut tappi pitkittäin, rengas pyörii aika paljon ja hankaa housuihin mikä hidasti paranemista. Mutta nyt kun se vihdoin on parantunut olen ihan tyytyväinen.
- AROSUSI-09
Onhan nuita maisemissa näkynyt.Klittarenkaaseen on kiva laitella kaikkia painavia juttuja samalla kun piiskaa tytsyn pyllyä punaiseksi:)/Helsingissä ainakin Sin City ja House of Pain moisia laittavat.Kysypä myös tuolta "Tatuoinnit ja lävistykset"-sivuilta?
- KERRASSAAN MIELENKIINTOIST
Ai sulla ei viellä ole.Kyl se on kiihoittavaa katsella lävistettyä.
- Eikö ole
Jokaiseltako kysyt onko pillussasi jonkinmoinen lävistys saanko tulla katselemaan vai miten löydät katseltavat kohteesi,kesällä mihameiden alta,kapakasta kännipäissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752