http://nettv.aftenposten.no/player/player.php?id=409&category_id=5&bandwidth=4412226
Vastaukset 9
- näköinen
Järkyttävään kuntoon on Nykäsen Matti mennyt. Selvästi edelleen humalassa tuossa lehdistötilaisuudessa ja naama mukiloituna edellisen yön ryyppäjäisten seurauksena.
Täysin alkoholisoitunut mies ja nolointa on se, ettei hän näytä itse tajuavan lainkaan, miltä näyttää. Keikistelee kameralle ja kuvittelee varmaan, ettei kukaan huomaa, että on "vähän ottanut". - näköismerkki
Jos se oli mainoskikka. Tehtailtu vähän rupea paikkaan jos toiseen. Kunnon skandaali edistää elokuvan markkinointia. Niin sitä suuressa maailmassakin tehdään.
- Matti on aito mies
Kyllä Matti saa olla ihan vapaasti humalassa.
- Satu setä
Mun tietääkseni se juo omia juomia ja pistää itsensä "likoon.Antaa juoda ja sekoilla niin paljon kun maksa vetää.Tai polttaa
- vankilassa?
Mä käsitin, että se sai jonkun tuomion vaimon pahoinpitelystä tässä hetki sitten ja sen piti mennä takasin vankilaan?
- kml ök
kai se on kännissä ku huikka maistuu kuvauksissakin, matti ei kivennäisvesiä juo
- Ylipäällikkökö
Oisko kannattenu käydä niitä kiertokouluja vähän pitempään.Jos saa häkkiä käräjiltä, eise tarkota et joutuis heti linnaan.Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
- ihminen
Ylipäällikkökö kirjoitti:
Oisko kannattenu käydä niitä kiertokouluja vähän pitempään.Jos saa häkkiä käräjiltä, eise tarkota et joutuis heti linnaan.Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ei nyt ihan niin paljoa tule Nykäsen elämää seurattua, että tietäisin päivämäärälleen, koska häkki heilahtaa. Et taida sinäkään tietää, kun et saanut vastattua asiallisemmin.
ja hieman näytti olevan, öh, tuiskeessa. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129104
ON se mukavaa kun näitä suomalaisia sankareita ajoittain on etusivulla täälläkin! Aina kännissä heilumassa jossain päin ja mieluiten puukko kädessä. :D
Eilen oli VG:n nettisivulla ylimpänä otsikko: Matti juo yhä. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129118
Oih, mikä yllättävä uutinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052290Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411554Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031048
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain48854- 81791
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53787Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 54751
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30573- 55527
- 38522
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25463