Matti Norjassa

Norjassa

9

2467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköinen

Järkyttävään kuntoon on Nykäsen Matti mennyt. Selvästi edelleen humalassa tuossa lehdistötilaisuudessa ja naama mukiloituna edellisen yön ryyppäjäisten seurauksena.

Täysin alkoholisoitunut mies ja nolointa on se, ettei hän näytä itse tajuavan lainkaan, miltä näyttää. Keikistelee kameralle ja kuvittelee varmaan, ettei kukaan huomaa, että on "vähän ottanut".

• näköismerkki

Jos se oli mainoskikka. Tehtailtu vähän rupea paikkaan jos toiseen. Kunnon skandaali edistää elokuvan markkinointia. Niin sitä suuressa maailmassakin tehdään.

• Matti on aito mies

Kyllä Matti saa olla ihan vapaasti humalassa.

• Satu setä

Mun tietääkseni se juo omia juomia ja pistää itsensä "likoon.Antaa juoda ja sekoilla niin paljon kun maksa vetää.Tai polttaa

• vankilassa?

Mä käsitin, että se sai jonkun tuomion vaimon pahoinpitelystä tässä hetki sitten ja sen piti mennä takasin vankilaan?

• kml ök

kai se on kännissä ku huikka maistuu kuvauksissakin, matti ei kivennäisvesiä juo

• Ylipäällikkökö

Oisko kannattenu käydä niitä kiertokouluja vähän pitempään.Jos saa häkkiä käräjiltä, eise tarkota et joutuis heti linnaan.Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• ihminen
        Ylipäällikkökö kirjoitti:

Oisko kannattenu käydä niitä kiertokouluja vähän pitempään.Jos saa häkkiä käräjiltä, eise tarkota et joutuis heti linnaan.Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ei nyt ihan niin paljoa tule Nykäsen elämää seurattua, että tietäisin päivämäärälleen, koska häkki heilahtaa. Et taida sinäkään tietää, kun et saanut vastattua asiallisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      215
      4065
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2573
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2285
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1027
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      893
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      871
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      44
      832
    Aihe