minulla on hyviä vinkkejä liskosi kouluttamiseen kävelemmään hihnassa ja niin edespäin.. kysy vain niin osaan vastata!
mukavin terveisin: Tanja
tietääkö joku kuka on ennen opettanut leopardigekkoonsa?
5
646
Vastaukset
- Anku
Leopardigekon, kuten kaikkien liskojen ja matelijoiden, paikka on omassa terraariossaan eikä narunjatkona...Kuulostaa lähinnä liskoparan kiusaamiselta...Ne eivät tykkää lääppimisestä tai hihnassa kävelemisestä...Paras paikka on oma terraario...
Jos haluat hihnassa kävelevän ja kävelytettävän lemmikin niin osta koira tai kissa tai vaikka kani...- don
Olen aivan samaa mieltä. Kyllä matelijat kuuluvat terraarioon ja sen läheisyydessä vapaana liikkumiseen valvottuna. Ne eivät ole paijattavia ja vielä vähemmän hihmanjatkoksi.
Tosi naurettavaa moinen! Toivottavasti sellaista kukaan ei edes haaveile. Provoksikin aika alhainen. - Tanja
kuules leopardigekko nauttiii syleilystä jos osaa käsitellä sitä hyvin. meillä on jo kaikki noi mitä ehotit. älä puutu ammattilaisen asioisihin. kiitos!
- Tanja
don kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä. Kyllä matelijat kuuluvat terraarioon ja sen läheisyydessä vapaana liikkumiseen valvottuna. Ne eivät ole paijattavia ja vielä vähemmän hihmanjatkoksi.
Tosi naurettavaa moinen! Toivottavasti sellaista kukaan ei edes haaveile. Provoksikin aika alhainen.ammattilaiset osaa itsekkin. kiitos valvon päivät tätä netti sivustoa ole töissä eläin kaupassa.
- kasvattaja
Tanja kirjoitti:
ammattilaiset osaa itsekkin. kiitos valvon päivät tätä netti sivustoa ole töissä eläin kaupassa.
Gekko ei tosiaankaan ole mikään sylilemmikki,se stressaa vaikka sulla olisi silkkihanskat jos haluat jotain hihnan päässä kuljettaa hommaa koira.
Missä eläinkaupassa olet töissä??Vai etkö kehtaa edes sitä sanoo??Taidat olla vaan keskenkasvunen kakara,joka ei muuten saa huomioo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell502375Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 441840
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1201608Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571210- 721172
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.143959Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901