Duutsonit

Tällaista se on

Yllättävän hieno kultti bläjäys. Itse elokuvahan koostuu jo nähdyistä kohelluksista, uutta oli ainoastaaan että ne oli taitavasti dumpattu englanniksi.

Elokuva kertoo enemmän, kuin mitä on rajojaan hakevien nuortenmiesten kohelltaminen. Se kertoo hyvin tästä tyhjästä ajasta, jossa materiaalia voidaan rikkoa ja hävittää vain, koska se on 'hauskaa'.

Toisaalta se kertoo totuuden kaikenlaisista seikkailu ja äksönelokuvien todellisuudesta. Se kertoo mitä oikeesti ovat kaikenlaiset hölmöt autokaahailut tai todellisuudessa mahdottomat hypyt tai muut stunttitemput. Kömpelöä kompastelua ja tietokone trikkiä.

Valitettavasti nykynuoriso vaan taitaa enemmän uskoa siihen trikkiin ja sen olemassa oloon kuin tähän oikeeseen todelliseen maailmaan. Tai siihen, että se sattuu kun osuu...

Hyvä elokuva *****

11

4345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouni Keidastaimen

      Mielestäni Duudsonien huumori ei millään taivu kokopitkän elokuvan mittoihin ja on muutenkin esikuviensa halpaa kopiointia - valitettavasti. Annan yhden tähden. T. Jouni Keidastaimen

      • ELOKUVA

        Ai jaa oliko se Huumori-elokuva?


      • d d d

        Duudsonit aloittivat aikaisemmin kuin jackass ,joten he ovat aasien esikuva...
        Sitä paitsi he tekevät temppuja joita muut eivät kehtaa.se siinä on hauskaa.eli se joka haukkuu duudsoneita roska väeksi on täysin huumorin tajuton...


      • masaboyz

        Jackassit vain skeittaa ja oottaa tatskoja ja vetää hepan s*****a!


    • King Frat
    • Heh

      Vähän mä sytyin siihen leffaan nauroin vaan kaverin kaa. ei vittu vedätte pojat hyvin.! ootte niin parhaita! pitäkää toi. :D:D

    • isi

      vittuako vituilet täällä

      • 4eyeBlid

        Jopella on helvetin hyvii juttui myös duutsoneilla se joka ei älyy jopee ja duutsoneit ni on aika huumorin TAJUTON!!


    • isäntä

      Duudsonit on hyvä esikuva. Duudsonit ovat torellisia
      hurjapäitä! :D Mutta Silti ne on ihan parhaita! The Dudesons Fucking Rock!!!!
      viiden tähden suomalaisia!!! *****

      • jonskup

        duudsonit jyräääää


      • jarno 12321
        jonskup kirjoitti:

        duudsonit jyräääää

        duudsonit ovat alansa ammattilaisia mutta ei ääliöitä mull on vaikka mitä duudson kamaa ja tehään kavereitte kaa temppui. kute mennään pulkalla katolta se kenen mielestä duudsonit on huonoja on tyhmä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe