Husqvarna 346 xpg

rankametsuri

Minkälaisia kokemuksia kyseisestä sahasta ? Olen harkinnut Husku 55:n vaihtoa tuollaiseen.

14

13327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saha

rankametsälle.

Oma joku vanha 346:nen ongelmia aluksi muovisesta teräketjuöljypumpusta joka ei toiminut edes uutena, tilalle vaihdoin metallista valmistetun pumpun niin alkoi tuo voitelu toimia, ei muuta harmia ole ollut.
      Niin tää on karvalakkimalli jossa ei säädettävää pumppua.

• turhaa

tehoa rankametsään. Ehkä. Kiihtyy hyvin.
        Talvella tarvitsee talvisarjan. Tulee mukana.
        Kovilla pakkasilla ja puuterilumella sekään ei tosin tahdo riittää. Ainakaan sahuussa jossa karsinta vähäistä. Ei lämpene siinä tarpeeksi.
        Tarkoittu isommalle puulle ammattikäyttöön. Tai metsurin yleissahaksi kaikenlaiseen metsään.
        ISOLLA puulla saisi olla enemmän tehoa jos tekee urakalla. En tosin tee.

• makunsa
        turhaa kirjoitti:

tehoa rankametsään. Ehkä. Kiihtyy hyvin.
        Talvella tarvitsee talvisarjan. Tulee mukana.
        Kovilla pakkasilla ja puuterilumella sekään ei tosin tahdo riittää. Ainakaan sahuussa jossa karsinta vähäistä. Ei lämpene siinä tarpeeksi.
        Tarkoittu isommalle puulle ammattikäyttöön. Tai metsurin yleissahaksi kaikenlaiseen metsään.
        ISOLLA puulla saisi olla enemmän tehoa jos tekee urakalla. En tosin tee.

kullakin mutta miksi rankametsälle pitäisi mennä jonkin helvetin mökkisahan kanssa, ei tuo 346:nen nyt mikään tehohiviö ole ja onhan se nyt aivan toista luokkaa käsitelläkin kun jokin onneton mökkisaha eikä painoakaan ole liikaa.

Tuolle alottajalle sanoisin että vaihda vaan se 346:nen.

• rankametsuri
        makunsa kirjoitti:

kullakin mutta miksi rankametsälle pitäisi mennä jonkin helvetin mökkisahan kanssa, ei tuo 346:nen nyt mikään tehohiviö ole ja onhan se nyt aivan toista luokkaa käsitelläkin kun jokin onneton mökkisaha eikä painoakaan ole liikaa.

Tuolle alottajalle sanoisin että vaihda vaan se 346:nen.

Kiitos palautteesta,huomasin ,että tuolla aikaisemminkin on ollut samasta asiasta puhetta.Mutta mukava lukea kokemuksia muiltakin sahureilta.

• tuossa
        rankametsuri kirjoitti:

Kiitos palautteesta,huomasin ,että tuolla aikaisemminkin on ollut samasta asiasta puhetta.Mutta mukava lukea kokemuksia muiltakin sahureilta.

tainnut paljon mitään irrota käyttökokemuksien puolesta, itte oon pitänyt tuosta 364:sesta.

• 346:sesta
        tuossa kirjoitti:

tainnut paljon mitään irrota käyttökokemuksien puolesta, itte oon pitänyt tuosta 364:sesta.

näppylävirhe.

• tietoa

Husqvarna 346 sahassa ei koskaan ole käytetty muovista öljypumppua

• tilhi

200, siitä ei saha parane.

• -raid-

No täytyypä kommentoida tähän, että löytyy 2 kpl husku 346 xgp malleja, 1 sihl 025 ja 1 husku 254. Stih sahoissa ergonomia on ihan perseestä, olen kokeillut ammattimallejakin. Huskussa ergonomia kohillaan ja tehoa löytyy. Sahaan hankintapuuta noin 2 kuukautta joka syksynä, joten tiedän mistä puhun.

• Peltsi

346 on täysiverinen ammattisaha ja taitaa olla liian järeä pelkästään rankametsään. Lämpökahvaversio maksaa noin 900euroa. 345 on taas ihan eri vehje

• Asarias

kovasti paljon tsiilin 180.seen. Kevyt, kestävä, varmatoiminen ja edullinenkin(ranka hommiin). Toisena sahana jonseret 55 turpo,paksumpaan pölökyn muljakkeeseen.

• Peltsi
    • olen v.2001

Sekalaisessa käytössä ja hyvin on pelittänyt paitsi eri teräketjuöljyillä on taipumus valua ulos mutta eihän toi paljoa ole häirinnyt kun pitemmän seisosonnan jälkeen laittaa tankit täyteen.
      Hyvä kun on pikkuketju niin ei tule halkorantteella turhaa purua.

• koklattu on

ostakaa hyvät ihmiset stiili 200 ranka metsään se on sinne paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe