Heippa!

Minä täällä. Olen hienostuneessa humalatilassa ja käppäilen murtuneen nilkkani takia apujalkoihin nojaten. Olen onnellinen, koska olen oma itseni! Ja siitä, että minulla on laajakaista.. :) En koskaan saa vastakaikua ihmisiltä jotka jakavat tämän tunteen täällä HUUHAA-palstalla, joten miksi taas roikun täällä?! Pelkästä mielenkiinnosta ja halusta olla yksi meistä.

13

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi meistä

      hei mai frend, oot mun kamu

      • ...sanaton tästä saamastani luottamuksesta! Kiitos siitä... :) :)


    • pahkura

      hienostunut humalatila?...hienosti kontallaan tai selällään:)

      • mä vastaan

        Kultivoituneet pellit. Räkäkänni, käyttäytyminen asiallista.


      • pahkura
        mä vastaan kirjoitti:

        Kultivoituneet pellit. Räkäkänni, käyttäytyminen asiallista.

        jos on ehjät ja puhtaat raappahousut...ja pikkurilli pystyssä,kun ryystää ohrajuomaa :)


      • ...humalatila käsittää tilan, jossa ihmiskeho juo olutta(tai muita alkoholijuomia) kotona hienostuneesti EIKÄ lähde baariin örveltämään! Tila on vakaa, mutta ailahteleva. Aamulla olo on sekava, mutta hienostunut.


      • pahkura kirjoitti:

        jos on ehjät ja puhtaat raappahousut...ja pikkurilli pystyssä,kun ryystää ohrajuomaa :)

        Itselläni on päällä 3 raitaa eli Adidas verkkari, joten raappahousuja en käytä! Ja onhan tuo kelikin liian lempeä raappahousuihin! ;)


      • pahkura
        NW4EVER kirjoitti:

        ...humalatila käsittää tilan, jossa ihmiskeho juo olutta(tai muita alkoholijuomia) kotona hienostuneesti EIKÄ lähde baariin örveltämään! Tila on vakaa, mutta ailahteleva. Aamulla olo on sekava, mutta hienostunut.

        vaiko hienostuneesti...alusasuhumala? =D


      • vaatteita
        pahkura kirjoitti:

        vaiko hienostuneesti...alusasuhumala? =D

        enää tähän aikaan, riisuttavahan ne on kuitenkii.


      • pahkura
        vaatteita kirjoitti:

        enää tähän aikaan, riisuttavahan ne on kuitenkii.

        ensin oloasuhumala ja sitte olo on kuin asuttomalla humalaisella :)

        Ja...mä en oo minkäänasuisessa humalassa:):)


      • sulla on
        pahkura kirjoitti:

        ensin oloasuhumala ja sitte olo on kuin asuttomalla humalaisella :)

        Ja...mä en oo minkäänasuisessa humalassa:):)

        kalsaripäivä. Onks Viljoo näkyny...häh...


      • pahkura
        sulla on kirjoitti:

        kalsaripäivä. Onks Viljoo näkyny...häh...

        kalsarit ilman humalaa...säälittävää:(

        parempi ois kännit ilman kalsareitakin,mun pitänee ryhdistäytyä =D

        tästä tulikin sitte valtakunnallinen raappahousupäivä,tästedes tänäpäivä
        nä vedetään kalsarit lipputankoon ja hienostuneet humalatilat omaan nuppiin :):)


      • vähän,
        pahkura kirjoitti:

        kalsarit ilman humalaa...säälittävää:(

        parempi ois kännit ilman kalsareitakin,mun pitänee ryhdistäytyä =D

        tästä tulikin sitte valtakunnallinen raappahousupäivä,tästedes tänäpäivä
        nä vedetään kalsarit lipputankoon ja hienostuneet humalatilat omaan nuppiin :):)

        ettei sua ufot nappaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe