Minä täällä. Olen hienostuneessa humalatilassa ja käppäilen murtuneen nilkkani takia apujalkoihin nojaten. Olen onnellinen, koska olen oma itseni! Ja siitä, että minulla on laajakaista.. :) En koskaan saa vastakaikua ihmisiltä jotka jakavat tämän tunteen täällä HUUHAA-palstalla, joten miksi taas roikun täällä?! Pelkästä mielenkiinnosta ja halusta olla yksi meistä.
Heippa!
13
579
Vastaukset
- yksi meistä
hei mai frend, oot mun kamu
- pahkura
hienostunut humalatila?...hienosti kontallaan tai selällään:)
- mä vastaan
Kultivoituneet pellit. Räkäkänni, käyttäytyminen asiallista.
- pahkura
mä vastaan kirjoitti:
Kultivoituneet pellit. Räkäkänni, käyttäytyminen asiallista.
jos on ehjät ja puhtaat raappahousut...ja pikkurilli pystyssä,kun ryystää ohrajuomaa :)
...humalatila käsittää tilan, jossa ihmiskeho juo olutta(tai muita alkoholijuomia) kotona hienostuneesti EIKÄ lähde baariin örveltämään! Tila on vakaa, mutta ailahteleva. Aamulla olo on sekava, mutta hienostunut.
pahkura kirjoitti:
jos on ehjät ja puhtaat raappahousut...ja pikkurilli pystyssä,kun ryystää ohrajuomaa :)
Itselläni on päällä 3 raitaa eli Adidas verkkari, joten raappahousuja en käytä! Ja onhan tuo kelikin liian lempeä raappahousuihin! ;)
- pahkura
NW4EVER kirjoitti:
...humalatila käsittää tilan, jossa ihmiskeho juo olutta(tai muita alkoholijuomia) kotona hienostuneesti EIKÄ lähde baariin örveltämään! Tila on vakaa, mutta ailahteleva. Aamulla olo on sekava, mutta hienostunut.
vaiko hienostuneesti...alusasuhumala? =D
- vaatteita
pahkura kirjoitti:
vaiko hienostuneesti...alusasuhumala? =D
enää tähän aikaan, riisuttavahan ne on kuitenkii.
- pahkura
vaatteita kirjoitti:
enää tähän aikaan, riisuttavahan ne on kuitenkii.
ensin oloasuhumala ja sitte olo on kuin asuttomalla humalaisella :)
Ja...mä en oo minkäänasuisessa humalassa:):) - sulla on
pahkura kirjoitti:
ensin oloasuhumala ja sitte olo on kuin asuttomalla humalaisella :)
Ja...mä en oo minkäänasuisessa humalassa:):)kalsaripäivä. Onks Viljoo näkyny...häh...
- pahkura
sulla on kirjoitti:
kalsaripäivä. Onks Viljoo näkyny...häh...
kalsarit ilman humalaa...säälittävää:(
parempi ois kännit ilman kalsareitakin,mun pitänee ryhdistäytyä =D
tästä tulikin sitte valtakunnallinen raappahousupäivä,tästedes tänäpäivä
nä vedetään kalsarit lipputankoon ja hienostuneet humalatilat omaan nuppiin :):) - vähän,
pahkura kirjoitti:
kalsarit ilman humalaa...säälittävää:(
parempi ois kännit ilman kalsareitakin,mun pitänee ryhdistäytyä =D
tästä tulikin sitte valtakunnallinen raappahousupäivä,tästedes tänäpäivä
nä vedetään kalsarit lipputankoon ja hienostuneet humalatilat omaan nuppiin :):)ettei sua ufot nappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
